۴۳۹۵۹۱
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

حسن تفتیان : زندگی ام را از امام رضا دارم

حسن تفتیان : زندگی ام را از امام رضا دارم و همه دارایی‌ام پیشکش این وجود مقدس و نازنین است.

خبرگزاری ‌ایسنا: ‌به نقل از روابط عمومی، حسن تفتیان دونده و رکورددار ۱۰۰ متر کشورمان در اقدامی تحسین برانگیز قرار است صبح روز سه شنبه با حضور در موزه آستان قدس رضوی مدال هایش را به موزه امام هشتم شیعیان حضرت علی ابن موسی الرضا(ع) تقدیم کند.

به همین بهانه پای حرف های دلنشین سفیر یوزپلنگ ایرانی نشستیم. حسن تفتیان که در زادگاهش یعنی شهر تربت حیدریه به سر می برد در پاسخ به این سوال که چرا تصمیم به چنین کاری گرفته است، گفت: ما خراسانی ها وابستگی خاصی به امام رضا(ع) داریم و چون در مسابقات نیز با توسل به ایشان به موفقیت رسیدم و توانستم به مدال های ارزشمندی که همه زندگی و دار و ندارم هستند برسم، اکنون می خواهم دینم را به این وجود مقدس ادا کنم و حاصل تلاش شبانه روزی خود را به محضر ایشان پیشکش نمایم.

وی افزود: همان طور که می دانید کسب مدال در دو و میدانی، آن هم در دوی سرعت بسیار دشوار است اما علاقمندم تا این دارایی ام را به حضرت رضا(ع) که ارتباط معنوی تنگاتنگی دارم، تقدیم نمایم. سریع ترین مرد ایران صحبت هایش را این گونه ادامه داد و گفت: در حساس ترین شرایط تمرین و مسابقه، زمانی که خودم و خدای خودم حضور دارم به ایشان متوسل می شوم و خدا را شکر همیشه لطف ایشان شامل حالم بوده و همواره توانسته ام با کمک از این امام گره گشا، به خواسته هایم برسم.

تفتیان در پاسخ به این سوال که اگر باز هم موفق به کسب مدال شوی آنها را هم به موزه امام رضا(ع) اهدا خواهی کرد، گفت: به طور حتم این کار را انجام خواهم داد و امیدوارم که این بار با کمک این امام بزرگوار بتوانم مدال های المپیک و جهانی را کسب کرده و آنها را به ایشان اهدا نمایم چرا که همه توفیقاتم از خیر و برکت حضرت رضا(ع) بوده، هست و خواهد بود.

وی در پایان از مسئولان و به خصوص تولیت محترم آستان قدس رضوی جناب آیت الله رییسی و مسوولین سپاه امام رضا(ع) که موجبات این امر خیر را فراهم آورده اند تشکر و قدردانی کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج