adexo3
۴۵۶۱۷۴
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رای خبرساز و کلاف سردرگم فدراسیون تیراندازی

درحالی که عنوان شده مجددا اخطار نهایی دیوان عدالت اداری در خصوص ابطال انتخابات تیراندازی به وزارت ورزش رسیده، هنوز واکنشی از سوی طرفین این ماجرا دیده نمی شود.

خبرگزاری مهر: نوزده آذر بود که سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان از پایان مهلت ۲۰ روزه دیوان عدالت اداری در مورد ابطال انتخابات فدراسیون تیراندازی خبر داد و اعلام کرد ظرف یک هفته برای این فدراسیون سرپرست انتخاب می شود.

هاشمی رئیس فدراسیون نیز همچنان بر موضع خود بر عدم کناره گیری از ریاست این فدراسیون تاکید کرد و حتی کار به جایی رسید که او از این اقدام وزارت ورزش تحت عنوان خطایی گران تعبیر کرد. اصطلاحی که به نوعی غیر مستقیم به تهدید تعلیق این فدراسیون اشاره داشت.

چند روز بعد یعنی ۲۴ آذر هاشمی در جلسه ای خصوصی با مسئولان دیوان عدالت اداری کمی فرصت خرید و از دیوان خواست تا بررسی مجددی روی رای خود انجام دهند. وی پس از این جلسه که بدون حضور نمایندگان وزارت ورزش و جوانان برگزار شده بود در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: هنوزحکم لغو نشده اما ممکن است اصلاحی در آن صورت بگیرد. فعلا در دستور بررسی مجدد قرار گرفته است.به نظرم این موضوع شفاف سازی می شود باید ابهام این رای رفع شود و یا همراه با تفسیر باشد و اعلام شود تا هرکسی تفسیر به رای نکند. اما آنچه که مسلم است با این توضیحاتی که ارائه شد انتخابات مورد تعرض واقع نخواهد شد.

تعلیق رای دیوان عدالت اداری و تداوم سکوت وزارت ورزش و جوانان در این موضوع تا جایی ادامه پیدا کرد که به گوش می رسد اخطار نهایی این دیوان مجددا به وزارت ورزش و جوانان ارسال شده است. موضوعی که هیچ یک از طرفین واکنشی نسبت به آن نشان نداده اند.

برزخ هاشمی در تیراندازی و نامشخص بودن تکلیف ریاست وی در فدراسیون بدهکار تیراندازی ورزشکاران این رشته را هم معلق نگه داشته است. رای زیر خاکستر مدفون شده تیراندازی که در واپسین روزهای وزارت گودرزی رونمایی شد علیرغم چندین بار اخطار هنوز نهایی نشده است.

لازم است یکبار برای همیشه این پرونده اجرا و یا بسته شود چرا که تداوم این بازی در رشته المپیکی تیراندازی پایان خوشی برای ورزش کشور نخواهد داشت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج