۴۶۷۹۶۰
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رضایی: امیدوارم لازلو به تیم ملی کمک کند

مربی تیم ملی تیراندازی گفت: لازلو پیش از این عنوان کرده بود که تا هاشمی باشد به تیم ملی ایران باز نمی‌گردد، امیدوارم با رفتن هاشمی با لازلو صحبت شود تا به صورت پاره وقت به تیم ملی ایران کمک کند.

خبرگزاری تسنیم: محمد زائررضایی در خصوص حذف نام جام‌بزرگ و امام‌قلی‌نژاد از اردوی تیم ملی تیراندازی اظهار داشت: به علت اینکه بودجه لازم برای مسابقه هند در اختیار ما نبود، فدراسیون تعداد محدودی از تیراندازان را به مسابقات اعزام می‌کند و به ترتیب اولویت مجبور شدیم اسامی مه‌لقا جام‌بزرگ و نرجس امام‌قلی‌نژاد را از اعزام حذف کنیم و آنها در مرحله دوم خواهند بود.

وی در خصوص ترک اردو توسط ملی‌پوشان تصریح کرد: فدراسیون اعلام کرده تنها کسانی که برای مسابقات اعزام می‌شوند در اردو باشند. با هماهنگی فدراسیون خواستیم که نرجس امام‌قلی‌نژاد و یکی دو نفر از جوانان در اردو بمانند تا برای بازی‌های همبستگی اسلامی تمرین کنند و آماده شوند.

مربی تیم ملی در پاسخ به این سوال که آیا پیش از این هم اردو تنها مختص ورزشکاران اعزامی بود، خاطرنشان کرد: همیشه همه بچه‌های ملی‌پوش در اردو بودند اما الان اعلام کردند که نفراتی که اعزام نمی‌شوند در اردو نباشند؛ در هر صورت مسئولان را راضی کردیم که چند نفر از کسانی که قرار نیست اعزام شوند در اردو حضور داشته باشند. جام بزرگ مشکلی آسیب‌دیدگی داشت و در مسابقات ایتالیا هم اذیت شد. فیزیوتراپ از وی خواسته بود که تا بهبودی کامل کمتر تمرین کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تغییرات مدیریتی اخیر در روند آمادگی تیراندازی تاثیر داشته است، گفت: مسلما اتفاقات اخیر تاثیر منفی داشته اما امیدوارم هر چه سریعتر با انتخاب رئیس مشکلات حل شود چون بلاتکلیفی از همه چیز بدتر است. اگر 6 ماه دیگر انتخابات برگزار شود باعث می‌شود عقب بیفتیم در این مدت هم مدام می‌گفتند هاشمی می‌رود و یا نمی‌رود و همین موضع باعث شد قدرت کافی برای کار کردن نباشد و تیم افت کند.

رضایی افزود: لازلو پیش از این عنوان کرده بود که تا هاشمی باشد به تیم ملی ایران باز نمی‌گردد. امیدوارم با رفتن هاشمی با لازلو صحبت شود تا به صورت پاره وقت به تیم ملی ایران کمک کند. وی می‌تواند کمک بزرگی باشد. ما تحریم بودیم و همین الان هم در مورد سلاح و فشنگ تحریم‌ها پابرجاست و لازلو کمک بزرگی بود. اگر می‌توانستیم سلاح‌ها را در آلمان تست کنیم به خاطر ارتباطات لازلو بود و اگر او نباشد در مورد به روز کردن تجهیزات و امکانات مشکل داریم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج