جاباما
۴۹۰۳۷۰
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

می‌خواهند بلای سلیمی را سر رستمی بیاورند

عضو پیشین شورای فنی وزنه‌برداری گفت: می‌خواهند همان بلایی را که سر سلیمی آوردند سر رستمی هم بیاورند؛ همانطور که سر حسین توکلی آوردند.

خبرگزاری فارس: عضو پیشین شورای فنی وزنه‌برداری گفت: می‌خواهند همان بلایی را که سر سلیمی آوردند سر رستمی هم بیاورند؛ همانطور که سر حسین توکلی آوردند.

مهدی عطار اشرفی با انتقاد به برگزاری جام فجر در استان خوزستان، عنوان کرد: معتقدم برگزاری چنین مسابقاتی آن‌هم 2 بار در یک سال نمی‌تواند خروجی و ارزشی برای وزنه‌برداری ما داشته باشد.

وی ادامه داد: این مسابقات ارزشی نخواهد داشت، بلکه تنها سمیناری دورهمی از روسای اقصی نقاط دنیاست برای جمع کردن رأی به نفع علی مرادی. او ۳ میلیارد تومان برای برگزاری این مسابقات تقاضا کرده است که یک میلیارد از استانداری خوزستان و ۲ میلیارد از وزارت ورزش و جوانان است؛ تنها برای برگزاری مسابقاتی که به صورت دورهمی و به منظور لابی‌گری انجام می‌شود.

عطار اشرفی افزود: این مسابقات سودی به نفع جامعه وزنه‌برداری ندارد و تنها در جهت منافع شخصی یک نفر برگزار می‌شود. جامعه وزنه‌برداری راضی به هزینه کردن این همه پول نیست در حالی که بسیاری از استان‌های ما از داشتن امکانات اولیه یک تمرین مناسب محروم هستند.

عضو پیشین شورای فنی وزنه‌برداری گفت: متأسفانه برخی رسانه‌ها انتقادات را منعکس نمی‌کنند. من به نمایندگی از تمام پیشکسوتان این موارد را مطرح می‌کنم. چرا باید این همه پول هزینه برگزاری مسابقاتی شود که با حضور تیم‌های بی‌کیفیت و ناشناخته خارجی برگزار می‌شود و نمی‌تواند از سطح فنی بالایی برخوردار باشد. این جام فقط یک دورهمی برای جمع کردن رأی است.

عطار اشرفی با اشاره به اتفاقاتی که برای بهداد سلیمی قبل از المپیک رخ داد، گفت: مرادی خیلی راحت می‌توانست در آن صحنه ورود کند و جلوی آن فاجعه را بگیرد، در حالی که او در حال تماشای تمرین سلیمی از مانیتور دفترش بود، اما این کار را نکرد، چون بلافاصله بعد از مصدومیت سلیمی، خودش را به سالن رساند.

وی خاطر نشان کرد: سلیمی بعد از ناکامی در حرکات قبلی، وزنه بیشتری را درخواست کرد که این موضوع حتی با مخالفت حسین توکلی مواجه شد، اما شخصی از کنار تخته رد شد و به بهداد گفت اگر این وزنه را بزنی ۵ میلیون تومان به تو می‌دهم و باعث تحریک سلیمی شد. در حالی‌که مرادی می‌توانست ورود کند و به بهداد بگوید ادامه ندهد، اما اجازه داد سلیمی به‌راحتی مصدوم شود. چرا؟ چون به خاطر رأی ندادن سلیمی به او از دستش دلخور بود.

عطار اشرفی تصریح کرد: حالا هم می‌خواهند همان بلا را سر رستمی بیاورند. کیانوش هم رأی نداد، همین بلا را سر حسین توکلی هم آوردند. بهداد دیگر تمام شده است، آسیب‌دیدگی او شوخی نیست‌، همان‌طور که محمدپور هم دیگر نمی‌تواند آن وزنه‌بردار سابق شود. در تمام رشته‌ها و برای تمام ورزشکاران چنین ترس‌هایی بعد از مصدومیت وجود دارد، اما جامعه وزنه‌برداری نباید اجازه دهد این سناریو برای کیانوش رستمی هم تکرار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج