اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۲۴۲۵
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

انوشیروانی: نقره، کمترین پاداش برای عسگری بود

سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: عسگری فوق العاده عمل کرد و مزد تلاش و زحمات ۵ ماه تمرین بی‌وقفه را گرفت. مدال نقره کمترین پاداش برای او بود.

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی وزنه برداری گفت: عسگری فوق العاده عمل کرد و مزد تلاش و زحمات ۵ ماه تمرین بی‌وقفه را گرفت. مدال نقره کمترین پاداش برای او بود.

سجاد انوشیروانی سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری پس از کسب مدال نقره مجید عسگری اظهار داشت: برای مجید خیلی خوشحالم. عسکری 5 حرکت عالی داشت و با موفقیت وزنه‌هایی را بالای سر برد که حتی در تمرینات نزده بود. عسکری فوق العاده عمل کرد و مزد تلاش و زحمات 5 ماه تمرین بی‌وقفه را گرفت. مدال نقره کمترین پاداش برای او بود.

وی در ادامه افزود: تاکتیک ما در این وزن این بود که با بقیه رقبا پایاپای جلو برویم و عقب نیفتیم و در نهایت به مدال برسیم. از همین رو وزنه‌ها را با همین تاکتیک انتخاب کردیم و مجید باغیرت همه را بالای سر برد تا برنامه ما جواب بدهد. این مدال استارت خوبی برای ما در باکو بود.

سرمربی تیم ملی در پایان، گفت: مدال مجید در حقیقت یک سرآغاز در اوزان سبک برای ما بود و با برنامه‌هایی که پیش خواهیم داشت، قطعا در این اوزلن نیز به دنبال مدال‌های بیشتر و خوشرنگتر در میادین بزرگتر هستیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج