adexo3
۵۷۵۲۹۷
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

بیانیه طلبکاران باشگاه نفت در خصوص اطلاعیه وزارت نفت

اطلاعیه روز گذشته وزارت نفت در خصوص طلبکاران این باشگاه و اینکه باید طلب خود را از شرکت بهنام پیشروی کیش بگیرند واکنش طلبکاران این باشگاه را در پی داشت.

خبرگزاری فارس: طلب طلبکاران متعدد باشگاه نفت بعد از چند سال هنوز پابرجاست و این در حالی است که روز گذشته وزارت نفت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد که این وزارت‌خانه تعهدی برای پرداخت بدهی‌ها ندارد و شرکت بهنام پیشروی کیش که این باشگاه را در اختیار گرفته باید طلب طلبکاران را بپردازد. این موضوع واکنش عده زیادی از طلبکاران باشگاه نفت که متشکل از بازیکنان و مربیان سابق این باشگاه است را در پی داشته و آنها در همین خصوص اطلاعیه‌ای صادر کردند.

با سلام

با توجه به یک پروسه طولانی در رابطه با انتقال واگذاری تیم نفت تهران به بخش خصوصی هنوز هیچ طلب کاری مطالبات خود را نگرفته و هیچ کسی از اعضای این کمیته انتقالی پاسخگوی ما و افکار عمومی نشده است. این انتقال به بزرگترین سوژه فوتبالی در ماه های اخیر بوده تا جایی که بارها و بارها طلب کارهای این باشگاه که تعدادشان هم کم نیست تجمع هایی داشتند و صدای خودشان را به مسئولان بالا دستی رساندند. این جریانات در شروع فصل جدید تا جایی پیش رفت که قرار بود مجوز بازی را به خریدار تیم نفت ندهند. با این وجود به یک باره این اتفاق افتاد و به گفته مسئولان فدراسیون فوتبال برای یک بازی مجوز برای تیم نفت صادر شد.

این اتفاقات از این جهت قابل بررسی است چرا که کسانی در این ماجرا حضور دارند که این موضوع را آنطوری که خودشان می خواهند هدایت می‌کنند و طلبکارها برای آنها معنی و مفهومی ندارد. متاسفانه در طی این یک‌سال و اندی همیشه طلب کارها را به دنبال آدرس‌های اشتباهی فرستاده‌اند. تیمی که در بدنه دولت یعنی وزارت نفت با بودجه های منصفانه جز بهترین تیم های ایران بوده به یکباره و با چه توجیه ای به موسسه فرهنگی ورزشی نفت تهران تبدیل شده و منابع درآمدزایی آن چگونه است؟ چرا در این باره شفاف سازی صورت نمی‌گیرد؟ با اقداماتی بدون تفکر، متاسفانه در دو سه سال اخیر تیم ریشه دار نفت تهران را تبدیل به بدترین باشگاه کردند. تیمی که از لیگ تهران با مدیریت افرادی که هیچ وقت دیده نشدند به باشگاه‌های آسیا راه یافت حالا دچار روزگاری شده که واقعا جای تاسف دارد.

متاسفانه آقایان غافل از این موضوع هستند که این طلب‌ها با بقیه پرونده‌ها که در کمیته انضباطی فدراسیون هست فرق دارد. شما یک تیم را فروختید و بابت آن ۱۶ میلیارد پول گرفتید؛ کجای دنیا یک معامله این طور انجام می‌شود؟ آقایان کمیته انتقالی یا هیات موسسین نفت تهران بدون دریافت وجهی معامله را انجام دادند و حالا باید بگویند که با چه سندی و یا با چه تضمینی پای یک شرکت خصوصی را وارد این بازار آشفته فوتبال می‌کنند؟ قابل درک نیست این کار شما دوستان که دارای پست های دولتی و تحصیلکرده‌های این کشور هستید. آیا حق الناس را در نظر گرفته بودید؟

تیمی که از باشگاه‌های تهران به لیگ آسیا راه یافت نمونه بارز یک باشگاه سازنده است و شما ببینید که چه بازیکنانی که در این تیم تربیت شدند و تحویل فوتبال ملی شدند. آیا این مسائل برای شما دوستان وزارت نفتی مهم هست؟ آن‌ها در آن روزها جز افتخار آفرینان کشور اسلامی ایران بودند. عده ای از همین بازیکنان تیم تهران بودند که توانستند به عنوان دومین تیم همراه با تیم ملی به جام جهانی صعود کنند. افرادی مثل سید جلال حسینی، علیرضا بیرانوند، وحید امیری و ... همگی مایه افتخار ما هستند اما شما متاسفانه ارزشی برای آنها قائل نشدید.

ای کاش آن روزها که تیم نفت تهران به یک برند تبدیل نشده بود سهام این تیم را خودمان می خریدیم. شاید امروز به بهترین قیمت می‌فروختیم اما چه کنیم که ما گروه مربیان ، پزشکی ، پشتیبانی ، سرپرست ، و غیره فقط از خودمان مایه گذاشتیم اما امروز افتخار می‌کنیم که شاگردانی تحویل فوتبال ملی و باشگاهی دادیم که برای کشور و میهن خود افتخار آفرین هستند. ما طلبکارها توقع زیادی از دوستان وزارت نفتی نداشتیم و نداریم. فقط کمی احترام و جوابی قانع کننده اما دریغ از یک جلسه که با ما تشکیل بدهند و حرف ما را بشنوند اما امروز با قدرت اعلام می کنیم که ما طلب‌کارها دست از پا نمی‌کشیم و بیشتر از روزهای دیگر پیگیر این پرونده هستیم. در نهادهای دولتی نظیر سازمان بازرسی کل کشور، دادگاه‌های عمومی، دیوان عالی و عدالت کشور و حتی مراجع بین المللی afc و fifa کار خودمان را دنبال می‌کنیم و حق خودمان را می‌گیریم. در این جریانات کسانی که مسئول بودند باید جوابگو باشند.

روی صحبت ما سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال است؛ انتظار ما از آقای ساکت به عنوان یک مدیر ارزشی و توانمند این است که با قدرت به این موضوعات برخورد کند. امیدوارم برخوردی با این باشگاه صورت بگیرد تا درس عبرتی برای سایر باشگاه‌ها باشد.

با تشکر طلب کارهای موسسه نفت تهران با شماره ثبت ۲۷۲۴۰

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج