adexo3
۵۷۶۱۸۱
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پارا دو و میدانی جوانان جهان؛

بهاروند و چراغی، نقره و برنز گرفتند

عارف بهاروند و اشکان چراغی در روز نخست رقابت های پارا دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

خبرگزاری مهر: عارف بهاروند و اشکان چراغی در روز نخست رقابت های پارا دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان به ترتیب صاحب مدال نقره و برنز شدند.

مسابقات دوومیدانی معلولان جوانان جهان پنجشنبه با حضور ٢٧٥ ورزشکار از ٤١ کشور جهان در سوئیس آغاز شد. در روز نخست این رقابت ها عارف بهاروند در ماده پرتاب وزنه موفق شد با پرتابی به میزان ۱۱ متر و یک سانتیمتر به مدال نقره کلاس F۳۶ برسد.

مدال طلا به «یاماتو شیمبو» از ژاپن با پرتاب ۱۱ متر و ۹۸ سانتیمتر در کلاس F۳۷ تعلق گرفت. مدال برنز هم به «لوکاژ زومکی» از لهستان با پرتاب ۱۱ متر و ۴ سانتیمتر در کلاس F۳۷ رسید.

دیگر نماینده مدال آور ایران در این روز اشکان چراغی بود که در پرتاب وزنه F۳۵ با پرتاب ۸ متر و ۶۵ سانتیمتر به مدال برنز رسید.

«فرناندو لوییس کلمبیایی» در این ماده با پرتابی به میزان ۱۱ متر و ۵۹ سانتیمتر در ماده F۳۸ مدال طلا گرفت و «رودریگو اوئرتا»ی مکزیکی در ماده F۳۷ با پرتاب ۹/۶۸ متر به مدال نقره رسید.

در کلاس F۳۴ پرتاب دیسک نیز محمد طه بیگ رضایی با ٣٠/١١ متر بعد از ورزشکار کلمبیایی که ٣٠/٢٦ متر انداخته بود دوم شد و با توجه به قانون منفی یک از کسب مدال محروم شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج