۶۷۳۳۸۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

بهادر مولایی: می‌خواهم در المپیک وزنه بزنم

نایب قهرمانی وزنه برداری جهان به عنوان مربی ادواری به تیم ملی نوجوانان کمک می کند.

ایسنا: بهادر مولایی درباره مربیگری در تیم ملی وزنه برداری نوجوانان ایران بیان کرد: درخواست فدراسیون بوده و به گفته فدراسیون تا گرگان فعلا به عنوان مربی در کنار تیم ملی وزنه برداری نوجوانان هستم و احتمال دارد دوباره حضورم تمدید شود. خودم مشتاق مربیگری بودم و از ابتدا هم به مربیگری علاقه داشتم از این رو تلاش می کنم تجربیاتی که در این ۸-۹ سال کسب کرده ام را در کنار آقای امینی در اختیار نوجوانان بگذارم.

مولایی در پاسخ به این پرسش که به صورت جدی به بازگشت به روی تخته فکر می کند، تصریح کرد: در کنار مربیگری تمرین هم می کنم. به صورت جدی می خواهم برگردم. هدف اصلی من المپیک ۲۰۲۰ است و باید آمادگی بدنی ام بالاتر برود و از لحاظ فکری تمام هدفم را روی المپیک ۲۰۲۰ گذاشته ام.

او در پاسخ به این پرسش که چه تفاوتی بین نسل جدید وزنه برداری با زمانی که او در رده نوجوانان بوده است وجود دارد، تاکید کرد: زمان ما رکوردها ی رده های سنی نوجوانان و جوانان بهتر بود. البته انگیزه این وزنه‌برداران بالا است و به مرور زمان و با کار کردن رکوردهایشان بهتر می شود. البته هفته های اول یک مقدار زمان می برد تا بدن عادت کند و اواخر اردو افزایش رکورد خواهند داشت. ما همچنین با آنها درباره دوپینگ، اهدافشان و اینکه برای چه چیزی در اردو ها شرکت کرده اند، حرف می زنیم.

نایب قهرمان جهان در سال ۲۰۱۳ در مورد اینکه امکان کسب مدال المپیک نوجوانان برای ایران وجود دارد یا خیر، گفت: ۱۰۰ درصد مدال داریم و روی سکو می رویم اما تلاش این است که وزنه برداران مدال طلا کسب کنند نه نقره و برنز.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج