adexo3
۷۵۲۷۹۷
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

براری: مرادی رکوردهایی فضایی را ثبت کرده است

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری آسیا گفت: سهراب مرادی رکوردهایی فضایی را ثبت کرده است و فکر نکنم کسی به گَردِ پای او هم برسد.

خبرگزاری فارس: محمدرضا براری درباره شرایطش برای حضور در بازی‌های آسیایی جاکارتا گفت:‌ خوشبختانه در رکوردگیری تیم ملی به حدنصاب خوبی رسیدم؛ امیدوارم در این مدت باقی‌مانده تا بازی‌های آسیایی نیز بتوانیم با انجام تمرینات منظم و فشرده این رکوردها را ارتقا دهیم.

وی ادامه داد: کادر فنی برنامه‌ریزی خوبی انجام داده است تا در شروع مسابقات به اوج خود برسیم، مطمئن باشید شرایط بهتر خواهد شد و امیدوارم با رکوردهای خیلی بهتری گام به مسابقات بگذاریم. در رکوردگیری به مجموعه ۴۱۲ کیلوگرم رسیدم که اگر بتوانم همین رکوردها را یا ۵ کیلوگرم بیشتر تکرار کنم، مدال طلایم حتمی خواهد بود.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری آسیا تصریح کرد: تمام هدفم ابتدا کسب یک مدال خوشرنگ در جاکارتا و سپس حضوری قدرتمند در مسابقات جهانی است. برای حضور در رقابت‌های جهانی باید تلاش بیشتری داشته باشم تا رکوردهایم به مدال نزدیک‌تر شود.

براری در پاسخ به این سؤال که با وجود کم شدن سهمیه‌ها آیا به حضور در المپیک هم فکر می‌کند گفت: بدون شک این هدف را دنبال می‌کنم، اما همانطور که گفتید کاهش سهمیه‌ها کار را سخت کرده است. مرادی و رستمی در یک دسته هستند و طبق قوانین فدراسیون جهانی در هر وزن تنها یک وزنه‌بردار می‌تواند از یک کشور حضور داشته باشد.

به نظر می‌رسد رقابت اصلی بین من، مرادی، رستمی، سلیمی، علی‌حسینی، علی هاشمی و شاید یکی دو وزنه‌بردار دیگر باشد، البته همه باید در شش مسابقه قبل از المپیک سهمیه بگیریم و پس از آن است که می‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری آسیا درباره تغییر اوزان و احتمال حضور مرادی در وزن او گفت: سهراب در دسته ۹۶ کیلوگرم است و من در دسته ۱۰۵ کیلوگرم، اگر او بخواهد نهایتا یک وزن بالاتر بیاید و به ۱۰۲ کیلوگرم می‌رود.

وی در پاسخ به این سؤال که دسته ۱۰۲ کیلوگرم المپیکی نیست، گفت: من ۲ وزن بالاتر از وزن کنونی سهراب هستم و فکر نمی‌کنم او در مدت زمان کوتاهی که دارد بتواند به آمادگی مناسبی در وزن جدید برسد. با توجه به صحبت‌هایی که با هم داشتیم و رکودهایی که ثبت کرده است، بهترین دسته برای مرادی می‌تواند ۹۶ کیلوگرم باشد.

براری خاطرنشان کرد: مرادی سال‌ها در این وزن حضور دارد و در این وزن جا افتاده است. یک روز هم نیست که سهراب در تمرینات رکوردشکنی نکند؛ او رکوردهایی را در ۹۶ کیلوگرم ثبت کرده است که شاید از دسته فوق‌سنگین هم بیشتر باشد. مرادی یک استثنا در وزنه‌برداری است و رکوردهایی فضایی را ثبت کرده است و فکر نمی‌کنم کسب به گَردِ پای او هم برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج