adexo3
۷۵۵۳۳۸
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

براری: خیلی‌ها منتظر شکستم در رکوردگیری بودند

وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران گفت: مدال طلا و نقره بازی های آسیایی برای من و علی هاشمی است و این طور نیست که نورالدینوف ازبک راحت بیاید و مدال طلا را به او بدهند.

ایسنا: محمدرضا براری درباره ی شانس او و علی هاشمی برای رسیدن به مدال طلای دسته ۱۰۵ کیلوگرم وزنه برداری بازی های آسیایی بیان کرد: من و علی هاشمی جزو مدعیان دسته ۱۰۵ کیلوگرم هستیم و این طور نیست که نورالدینوف ازبکستانی راحت بیاید و مدال طلا را به او بدهند و برود. من و علی هم آنجا هستیم و با او رقابت می کنیم و به نظرم طلا و نقره برای من و علی است.

او در در پاسخ به این پرسش که بازی های آسیایی۲۰۱۴ و مسابقات جهانی ۲۰۱۷ را نتوانست شرکت کند در حالی که خودش امیدوار به کسب مدال بود و اکنون از این فرصت پیش رو به چه صورت استفاده خواهد کرد، گفت: چهار سال پیش در باز های اینچئون می توانستم طلا بگیرم و بهمن زارع که آن زمان سرمربی تیم ملی بود، در جریان هست.

در مسابقات جهانی آمریکا ۲۰۱۷ هم حالا نمی گویم طلا می گرفتم اما فکر می کنم یک مدال خوب را کسب می کردم. اکنون امیدوارم در بازی های آسیایی۲۰۱۸ نتیجه ای که می خواهم را بگیرم.

براری در مورد فراموش کردن ناراحتی که بابت نرفتن به مسابقات جهانی داشت، تاکید کرد: فراموش نمی شود و خاطره ای است که تا ابد در ذهنم می ماند. شاید بتوانم آدم ها را ببخشم اما هیچ وقت خاطره بد نرفتن به مسابقات جهانی آمریکا و بازی های آسیایی۲۰۱۴ را فراموش نمی کنم.

او ادامه داد: در رکورد گیری تیم ملی هم خیلی ها منتظر بودند من شکست بخورم اما رقابت کردم و با ۴۱۲ کیلوگرم اول شدم. در رکور گیری خودم را ثبت کردم اما رقابت اصلی در بازی های آسیایی است و امیدوارم آنجا هم موفق شوم.

براری: خیلی‌ها منتظر شکستم در رکوردگیری بودند
براری در حال تمرین برای حضور در بازی های آسیایی

ملی‌پوش ایران با اشاره به خداحافظی اش پس از نرفتن به مسابقات جهانی و تغییر دوباره تصمیمش نیز گفت: دلیل خداحفظی ام آن موقع این نبود که نمی‌توانستم وزنه بزنم بلکه شرایط روحی و روانی بدی داشتم اما با صحبت های آقای برخواه و خانواده ام دوباره خودم را جمع و جور کردم. آقای برخواه با دعوت به اردوی تیم ملی، به من اعتماد کرد و من نیز جواب اعتمادش را در رکورد گیری دادم.

وزنه بردار دسته ۱۰۵ کیلوگرم ایران در پاسخ به این پرسش که دوباره به خداحافظی از دنیای قهرمانی فکر می کند، تصریح کرد: خدا حافظی برای نفراتی مانند من که سنمان بالا رفته دور نیست. البته شاید هم یک زمانی سن و سال اجازه بدهد که باز هم وزنه بزنیم اما از یک جایی به بعد احساس می کنیم که باید کنار رفت و فرصت را به جوان ها داد. با این حال نفراتی مانند من ، سهراب، بهداد و علی که تقریبا یک سن و سال داریم، مطمئنا تا دو سال آینده هستیم.

وزنه بردار ملی پوش ایران در پاسخ به این پرسش که با علی هاشمی کری خوانی هم دارد یا خیر، تصریح کرد: ما با هم رفیق هستیم. خدا شاهد است برای من فرقی ندارد که من طلا بگیرم یا علی چون لیاقت این مدال را دارد و من هم خب زحمت زیادی کشیدم. امیدوارم هر دو، دست پر از بازی های آسیایی برگردیم و دل مردم را شاد کنیم.

براری در مورد وضعیت نه چندان خوب تجهیزات نیز گفت: متاسفانه از لحاظ امکانات و سالن تمرین عقب هستیم. ۱۶ نفر با هم در یک سالن تمرین می کنیم و هر سه، چهر نفر با هم از یک تخته استفاده می کنیم از این رو نیاز داریم سالن دیگری ساخته شود و تجهیزات به روز شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتی ۹/۵ ميليون تومان

>> ویزیت و مشاوره رایگان <<
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج