۷۵۶۰۷۶
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

احمدی: برای کیمیا آرزوی سلامتی دارم

پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: آنچه مهم است سلامتی کیمیا علیزاده عزیز، سربلندی کاروان ورزشی ایران و موفقیت قهرمانان کشورمان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی است.

ایسنا: پرچمدار کاروان ورزشی ایران در بازیهای آسیایی جاکارتا گفت: آنچه مهم است سلامتی کیمیا علیزاده عزیز، سربلندی کاروان ورزشی ایران و موفقیت قهرمانان کشورمان در هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی است و خوشحالم امروز به عنوان یک مادر ورزشکار این افتخار بزرگ به من رسیده است.

الهه احمدی ملی پوش تیراندازی ایران تصریح کرد: در ابتدا جا دارد از حمایت های وزیر ورزش و جوانان، رییس کمیته ملی المپیک، معاونت امور بانوان وزارت ورزش و به ویژه از علی دادگر به عنوان رییس فدراسیون تیراندازی تقدیر و تشکر کنم و امروز خوشحالم به عنوان مادری قهرمان، مسئولیت پرچمداری کاروان ورزشی ایران نیز به من سپرده شده است.

وی ادامه داد: در تمام این سال‌ها با سختی ها و شادی های بسیار کار و تلاش کردم، وظیفه یک مادر بسیار سخت است و اگر این وظیفه با قهرمانی نیز همراه باشد کار به مراتب سخت‌تر هم می شود. من امروز به عنوان یک مادر، یک بانوی ورزشکار و پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی می‌روم تا به همه بانوان کشورم این حقیقت را نشان دهم که در هر شرایطی می‌توان ورزش کرد و قهرمان شد و امیدوارم در پایان بازی‌های آسیایی جاکارتا کاروان ورزشی ایران با دست پر به میهن باز گردد.

احمدی: برای کیمیا آرزوی سلامتی دارم

الهه به خاطرات خوب با کیمیا علیزاده اشاره کرد و گفت: پرچمداری بازی‌های آسیایی حق مسلم کیمیای عزیز بود، او قهرمان بزرگی است و مدال ارزشمند المپیک را دارد و سد شکن بانوان ایران در رقابت های المپیک است.

پرچمدار ایران در بازی‌های آسیایی اندونزی گفت: خداوند متعال را شاکر هستم و تمام موفقیت‌های من مرهون توجه و کمک‌های فراوان پدرم و حمایت‌های صمیمانه و صبوری‌های همسرم بوده است. مادر و فرزندم نیز در این راه سخت همواره در کنار من بودند و از همین جا دست همه آنها را می بوسم.

الهه احمدی با تقدیر از اعتمادی که ورزش ایران به بانوان قهرمان دارد گفت : از نگاه بلند و حمایت های دکتر سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان ، دکتر صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، دکتر دادگر رییس فدراسیون تیراندازی و دکتر محمدیان معاونت امور بانوان وزارت ورزش کمال تشکر را دارم و انشاالله با کسب مدال طلا بتوانم نام کشورم را سرافراز کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج