اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۷۶۰۲۶۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

‎قایق‌های جدید و فشنگ به ملی‌پوشان رسید

مهین فرهادی زاد از تحویل قایق های خریداری شده به ورزشکاران قایقرانی و اقدامات صورت گرفته در تهیه فشنگ و ساچمه برای تیراندازان خبر داد.

ایسنا: مهین فرهادی زاد از تحویل قایق های خریداری شده به ورزشکاران قایقرانی و اقدامات صورت گرفته در تهیه فشنگ و ساچمه برای تیراندازان خبر داد.

سرپرست کاروان ورزشی ایران در پالمبانگ اظهار داشت: کاروان ایران در پالمبانگ حدود ۱۳۲ نفر متشکل از ورزشکار، مربی و سرپرست در قالب ۷رشته در بخش زنان و مردان است.

‎قایق‌های جدید و فشنگ به ملی‌پوشان رسید

‎وی ادامه داد: پالمبانگ از نظر اسکان و سایت های مسابقات و تمرین ورزشکاران آماده است اما لازم بود از ناحیه کادر سرپرستی چک نهایی صورت گیرد تا ورزشکاران ما هم در بخش اسکان و هم در بخش فنی مشکل خاصی نداشته باشند که خوشبختانه این زمان و فضا وجود داشت.

‎سرپرست کاروان ایران اضافه کرد: ورزشکاران به محض ورود در بخش های خودشان مستقر شدند. یکی دو روز اول قایق هایی که خریداری شده بود باید به دست ورزشکاران می رسید و همینطور در تهیه فشنگ و ساچمه باید اقداماتی انجام می دادیم که این کار هم انجام شد.

‎وی بیان داشت:ورزشکاران ایرانی در رشته های قایقرانی زنان و مردان، تیراندازی زنان و مردان، تنیس زنان و مردان، صخره نوردی مردان، والیبال ساحلی و سپک تاکرای مردان و کانو در دهکده بازی های پالمبانگ اسکان دارند.

‎فرهای زاد درخصوص شرایط میزبانی نیز عنوان کرد: میزبان تمام تلاش خود را به کار گرفته و تعداد زیادی داوطلب هم در دهکده حضور دارند. به هرحال پذیرایی از این همه مهمان کار ساده ای نیست و شاید لازم بوده در جاهایی از قبل وقت بیشتری بگذارند ولی هرجایی که مشکلی وجود دارد با روی خوش همکاری دارند و سعی می کنند در کوتاه ترین زمان آن را رفع کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      ایشون بیشتر به مسابقات سبزی پاک کردن میخورن تا قایقرانی،،،چقدر مسخره‌ایم خدایی،،،خخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج