adexo3
۷۶۳۷۹۹
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

‌می‌شود سهراب باشی و نوشدارو برای رستم‌ها!

سهراب مرادی حالا دارنده هر سه رکورد جهان در حرکت‌های یک‌ضرب،دو‌ضرب و مجموع است.قهرمانی وزنه‌برداری ایران که بدون شک یکی از نوابغ این رشته ورزشی به حساب می‌آید.

خبرآنلایم: سهراب مرادی؛وقتی می خواهی از ویژگی هایش بنویسی اولین چیزی که به ذهن‌ات می رسد آرامشی است که دارد.کم حرف می زند و بیشتر عمل می کند.او کاری کرده که می شود گفت گاهی اگر سهراب باشی بهتر از رستم بودن است!می شود کاری کرد تا تو نوشداروی باشی برای کسی که زخم می خورد.

سهراب دوباره طلا گرفت؛نه فقط طلا که حالا هر سه رکورد جهانی حرکت یک ضرب،دو ضرب و مجموع را در اختیار دارد. سهراب با شایستگی هر چه تمام تر نام کاخیا شویلی را از تخته جهانی پاک کرد.اما چه فایده؟ قبل از بازی های آسیایی که کلید خانه ای که در اصفهان به او داده بودند را پس گرفتند و به ایران برگردد معلوم نیست که چه آینده ای انتظارش را می کشد.مثل سهراب در ورزش قهرمانی مان کم داریم.

پسری که رکورد می زند،صدایش در نمی آید،پاداش نمی گیرد صدایش در نمی آید،حقوقش را نمی دهند صدایش در نمی آید حداقل باید خودمان خجالت بکیشم تا اگر ورزشکاری هم مثل مرادی هست که پشت سر هم طلا می گیرد و رکورد می زند حواس مان به او باشد.استوار بودنش زیر وزنه هایی که زد خریدنی نیست.

لبخندهایی که روی لبان مردم نشانده قیمت ندارد.اما او هرچه که باشد در نهایت یک انسان است و ممکن است یک روز از همه چیز ببرد و تمام.سهراب پسر ایران است و مثل خیلی از بچه های این مرز و بوم کم توقع.حواسمان به سهراب و امثال سهراب ها باشد.رهایشان نکنیم.نمی شود روی شادی هایی که او و امثال او به خانه های مردم می آورند قیمت گذاشت.حواسمان به سهراب ها باشد،المپیک نزدیک است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حیف این ایران و جونهاش که امانت دست این مسعولین بی لیاقت افتاده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج