۷۶۵۸۳۸
۱ نظر
۵۰۰۶
۱ نظر
۵۰۰۶
پ

کاروان ایران رکورد دوره قبل را شکست

دوازدهمین روز از هجدهمین دوره بازیهای آسیایی درحالی با کسب سه مدال نقره و سه برنز برای کاروان ایران به پایان رسید که کاروان کشورمان از تعداد مدال های دوره قبل عبور کرد.

مهر: دوازدهمین روز از هجدهمین دوره بازیهای آسیایی اندونزی امروز با کسب ۶ مدال شامل سه نقره و سه برنز برای کاروان ایران به اتمام رسید. در این روز کاروان ایران از مدال طلا بی نصیب ماند.

سعید ملایی در جودو در حالی که برنده بازی بود با باز بینی فیلمش، داوارن مدال طلایش را به نقره تبدیل کردند. قایقرانان آبهای آرام صاحب سه مدال نقره و برنز شدند. امیر مرادی در دوی ۱۵۰۰ متر سومین مدال دوومیدانی را کسب کرد.

پرونده بازیهای کوراش با کسب ۵ مدال برای ایران بسته شد. تیم اسکواش بانوان ایران در اولین تجربه بازیهای آسیایی اش باز هم باخت. طلسم مدال آوری دوچرخه سواری شکسته نشد. بسکتبال و والیبال به فینال رفتند. واترپلو برد و به نیمه نهایی رسید.

نتایج نمایندگان ایران در دوازدهمین روز بازیهای آسیایی به این ترتیب است:

یک نقره و دو برنز نتیجه تلاش پاروزنان آبهای آرام

امروز فینال برخی مواد قایقرانی آبهای آرام کشورمان در اندونزی برگزار شد که قایقرانان ایران صاحب یک مدال نقره و دو برنز شدند. در ماده کایاک یک نفره ۵۰۰ متر هدیه کاظمی صاحب نشان نقره شد. تیم ایران متشکل از احمدرضا طالبیان، پیمان قویدل، امین آقا میرزایی و علی بوداغی در ماده کایاک ۵۰۰ متر صاحب مدال برنز شد.

در کانوی یک نفره ۱۰۰۰ متر هم محمد نبی رضایی بر سکوی ایستاد و مدال برنز گرفت. مردانعلی آقامیرزایی و امین بوداغی نمایندگان کشورمان در کایاک دونفره ۱۰۰۰ متر در فینال ششم شدند. شاهو ناصری و علی اجاقی هم در کانوی دونفره ۱۰۰۰متر به عنوان چهارمی بسنده کردند. همین طور فاطمه کرمجانی و آتنا رئوفی در کانوی دو نفره بانوان هفتم شدند.

طلایی که داوران نقره کردند!

سعید ملایی در وزن ۸۱- کیلوگرم جودو حریفانی از اندونزی میزبان، چین، کره جنوبی را شکست داد و با اقتدار راهی فینال بازیها شد. وی در فینال بازیها مقابل نماینده قزاقستان و در حالیکه برنده بازی بود با رای داوران بازنده اعلام شد تا به نشان نقره بازیها قناعت کند.

محمد محمدی بریمانلو در وزن ۷۳- کیلوگرم پس از قرعه استراحت به ترتیب جودو کارانی از فیلپین، قرقیزستان را شکست داد و راهی مرحله نیمه نهایی گردید. اما در این دیدار سخت مقابل ورزشکار کره جنوبی شکست خورد و از حضور در فینال بازماند و به نشان برنز قناعت کرد. مبینا عزیزی نماینده ایران در وزن ۵۷- کیلوگرم و دنیا آقایی در وزن ۷۰- کیلوگرم هر دو برابر نمایندگانی از چین شکست خوردند و از دور مسابقات کنار رفتند.

مرادی صاحب مدال نقره دوومیدانی شد

درفینال ماده ۱۵۰۰ متر امیر مرادی توانست با ثبت بهترین رکورد فصلش صاحب گردن آویز نقره شود. پرونده تیم دوومیدانی ایران با کسب این مدال بسته شد و به این ترتیب دوومیدانی در این بازیها صاحب دو طلا و یک نقره شد. ایران با کسب مدال مرادی رکورد مدالهای دوره قبلش در بازیها را شکست. در فینال ماده ۵ هزار متر حسین کیهانی به عنوان چهارمی رسید و به مدال دست نیافت.

بسته شدن پرونده کوراش با کسب ۵ مدال

قاسم احدی در وزن ۹۰- کیلوگرم در همان اولین مبارزه خود مقابل حریفی از ازبکستان شکست خورد. محمد ملک‌ محمدی در وزن ۹۰- کیلوگرم در همان اولین مسابقه با ناداوری نتیجه را به حریفی از افغانستان واگذار کرد.وی پس از این اتفاق دقایقی روی تاتامی گریه کرد و به رای داوران اعتراض کرد.

محمدی در اقدامی عجیب در راه رتختکن بازیها سر خود را به دیوار زد و راهی بیمارستان شد. زهرا باقری نماینده ایران در وزن ۷۸- کیلوگرم ابتدا برابر رقیبی از ترکمنستان پیروز شد و در مسابقه دوم مقابل حریفی از مغولستان شکست خورد و حذف گردید. به این ترتیب رقابتهای کوراش با کسب ۵مدال برای ایرانی ها شامل یک طلا، یک نقره و یک برنز به پایان رسید.

یک برد و باخت برای سپک تاکرای ایران

تیم ملی ایران در دیدار با ویتنام متحمل شکست دو بر صفر شد. نماینده ایران عصر امروز هم برابر تیم نپال با نتیجه دو بر صفر پیروز شد.

صعود تیم واترپلو به نیمه نهایی

در ادامه رقابتهای واترپلوی بازیهای آسیایی تیم ایران امروز مقابل عربستان با نتیجه ۱۵ بر۷ پیروز شده و راهی مرحله نیمه نهایی شدند.

رقابتهای انفرادی تنیس روی میز؛ دو صعود و یک حذفی

در آغاز رقابتهای انفرادی تنیس روی میز مهشید اشتری با قبول شکست مقابل نماینده کره شمالی از گردونه رقابتها کنار رفت. در بخش مردان هم نیما عالمیان مالزی را برد و راهی یک هشتم نهایی گردید. نوشاد عالمیان هم پس از استراحت در دور اول، نماینده ویتنام را شکست داد و به مرحله یک هشتم نهایی راه یافت.ندا شهسواری هم نتیجه بازی را به ورزشکاری از کره شمالی واگذار کرد و از گردونه رقابتها حذف گردید.

مقام هشتم نماینده شیرجه ایران در فینال

در ادامه رقابتهای شیرجه امروز مجتبی ولی پور در مرحله مقدماتی پرش از تخته یک متر مسابقه داد و جواز حضور در فینال بازیها را کسب کرد. وی در فینال این بازیها در رده هشتم ایستاد.

پایان تلاش تیم اسکواش بانوان با باختی دیگر

تیم اسکواش بانوان ایران در آخرین بازی خود در این رقابتها و در یک مسابقه که جنبه تشریفاتی داشت دو بر یک مقابل چین شکست خورد. این اولین حضور اسکواش بازان در بازیهای آسیایی بود.

چهارمی گنج خانلو در اومنیوم؛ طلسم شکسته نشد

در ادامه رقابتهای بخش پیست دوچرخه سواری محمد گنج خانلو رکابزن استقامتی کشورمان در ماده چند مرحله ای اومنیوم به عنوان چهارمی بسنده کرد تا رکابزنان باز هم دستشان به مدال نرسد.

پایان کار سوارکاری ایران در اندونزی

داوود پور رضایی سوارکار ایرانی در پایان فینال سوارکاری بازی های آسیایی در رده بیستم قرار گرفت. بدین‌ترتیب تیم‌ اعزامی سوارکاری با حذف تمامی نفرات به تهران باز خواهد گشت.

والیبال فینالیست شد

​تیم ملی والیبال مردان ایران در مرحله نیمه نهایی بازیهای آسیایی به مصاف تیم قطر رفت و موفق شد در این بازی با نتیجه ۳ بر صفر به برتری برسد. به این ترتیب تیم ایران راهی دیدار فینال شد.

آسمانخراش‌ها در یک قدمی طلا

تیم بسکتبال ایران و کره جنوبی در مرحله نیمه نهایی این بازیها به مصاف هم رفتند که ایران با نتیجه ۸۰ بر۶۸ پیروز شد و دیدار نهایی راه یافت. آسمانخراشان ایران تا کسب مدال طلای بازیها تنها یک قدم فاصله دارند.

شکستن رکورد مدالهای دوره قبل بازیها

کاروان ایران در پایان دوازدهمین روز از بازیهای آسیایی صاحب ۶ مدال نقره و برنز شد. به این ترتیب ایران هم اکنون ۵۸ مدال شامل ۱۹ طلا، ۱۹ نقره و ۲۰ برنز دارد. ایران در دوره قبل بازیها درسال ۲۰۱۴ صاحب ۵۷ مدال (۲۱ طلا، ۱۸ نقره و ۱۸ برنز) شده بود. در سال ۲۰۱۰ نیز ۵۹ مدال حاصل تلاش نمایندگان ایران بود. کاروان کشورمان در پایان این روز همچنان در رده پنجم قرار دارد. چین، ژاپن، کره جنوبی و اندونزی نیز در رده های اول تا چهارم قرار دارند.

مدال آوران ایران در هجدهمین دوره بازیهای آسیایی:

طلا:
۱ - حسن یزدانی - کشتی آزاد
۲ - علیرضا کریمی - کشتی آزاد
۳ - پرویز هادی - کشتی آزاد
۴ - سعید رجبی- تکواندو
۵ - میرهاشم حسینی- تکواندو
۶ - محمد علی گرایی - کشتی فرنگی
۷ - حسین نوری- کشتی فرنگی
​۸ - عرفان آهنگریان - ووشو
۹ - محسن محمدسیفی - ووشو
​۱۰- رضا علیپور - سنگ‌نوردی
​۱۱- تیم کبدی بانوان
۱۲- تیم ملی کبدی مردان
​۱۳ - سهراب مرادی - وزنه برداری
​۱۴ - سجاد گنج زاده - کاراته
​۱۵ - بهمن عسگری - کاراته
۱۶ - بهداد سلیمی - وزنه برداری
۱۷- حسین کیهانی - دوومیدانی
۱۸- الیاس علی اکبری - کوراش
​۱۹- احسان حدادی - دوومیدانی

نقره:
۱ - مرجان سلحشوری - پومسه تکواندو
۲ - کوروش بختیار - پومسه تکواندو
۳ - زهرا کیانی - ووشو
۴ - الهه منصوریان - ووشو
۵ - شهربانو منصوریان - ووشو
۶ - فرود ظفری - ووشو
۷ - تیم روئینگ چهار نفره زنان
​۸- امیر محمد بخشی - تکواندو
۹- تیم شمشیربازی اسلحه سابر مردان
۱۰- نازنین ملایی- قایقرانی روئینگ
۱۱- تیم دو نفره روئینگ
​۱۲- طراوت خاکسار - کاراته
۱۳ - امیر مهدیزاده - کاراته
۱۴- رزیتا علیپور - کاراته
​۱۵ - سعید علی حسینی - وزنه برداری
۱۶- جعفر پهلوانی - کوراش
۱۷- هدیه کاظمی - کایاک ۵۰۰ متر
​۱۸ - سعید ملایی - جودو
۱۹ - امیر مرادی - دوومیدانی

برنز:
۱ - رضا اطری - کشتی آزاد
۲ - فرزان عاشور زاده - تکواندو
۳ - علی پاکدامن - شمشیربازی
۴ - محمد رضا گرایی- کشتی فرنگی
۵ - مهرداد مردانی - کشتی فرنگی
۶ - مه‌لقا جام بزرگ - تیراندازی
۷ - تیم روئینگ دو نفره بانوان - قایقرانی
​۸- ناهید کیانی - تکواندو
​۹ - حمیده عباسعلی - کاراته
۱۰ - تهمینه کربلایی صادقی - پنجاک سیلات
۱۱- سید علی هاشمی - وزنه برداری
۱۲- تیم بسکتبال سه در سه مردان
۱۳ - پگاه زنگنه - کاراته
​۱۴ - تیم میکس کامپوند
۱۵- ذبیح الله پورشیب کاراته
۱۶- قنبرعلی قنبری - کوراش
۱۷- امید تیزتک- کوراش
۱۸- کایاک ۴ نفره مردان
۱۹- محمد نبی رضایی - کانوی تک نفره
​۲۰- محمد محمدی بریمانلو - جودو

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگر بیست و دو طلا بگیرند رکورد دوره قبل را میشکنند چون فقط مدال طلا در رده بندی تیمی محسوب میشود.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج