adexo3
۷۷۵۷۴۳
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

سعید علی‌حسینی مسابقات جهانی را از دست داد

با اعلام سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری سعید علی‌حسینی به دلیل مصدومیت در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت.

خبرگزاری فارس: به نقل از فدراسیون وزنه‌برداری؛ محمدحسین برخواه در خصوص شرایط تیم ملی بزرگسالان کشورمان، گفت: بعد از بازی‌های آسیایی، تمرینات ملی‌پوشان بزرگسال برای حضور در مسابقات جهانی ترکمنستان از ۱۶ شهریور ماه در کمپ تیم‌های ملی آغاز شد.

وی افزود: بعضی از نفرات ناخواسته از تیم جدا شدند، بهداد سلیمی خداحافظی کرد و کیانوش رستمی از ترکیب تیم کنار گذاشته شد. همچنین ایوب موسوی و علی میری به دلیل مصدویت در اردوی این مرحله حضور پیدا نکردند و در نهایت سعید علی‌حسینی هم بعد از چند روز که در اردو حضور داشت اعلام کرد آسیب دیدگی دارد به همین دلیل از اردوی تیم ملی جدا شد و در مسابقات جهانی حضور نخواهد داشت.

سرمربی تیم ملی وزنه برداری ادامه داد: از چند ماه قبل احتمال می‌دادیم در این شرایط قرار بگیریم به همین اساس نفراتی را از قبیل؛ امیر حقوقی و رضا بیرالوند را به اردو فرا خواندیم و همایون تیموری هم پس از چند روز از آغاز هفتمین مرحله اردوی تیم ملی به تمرینات اضافه شد. چون سعی داریم با ترکیب کامل در مسابقات جهانی شرکت کنیم تغییراتی را در تیم ایجاد کردیم.

برخواه درباره آخرین مهلت برای اعلام اسامی ۱۰ ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی ترکمنستان تاکید کرد: هم اکنون ۱۲ ملی‌پوش در اردو حضور دارند و این نفرات تا آخرین شانس حضور در مسابقات را دارند. آخرین فرصت اعلام لیست ۱۲ وزنه‌بردار اصلی و رزرو (جایگزین) پایان این هفته است تا به فدراسیون جهانی اعلام کنیم. ولی ترکیب اصلی (۱۰ نفره) چند روز قبل از اعزام به عشق آباد مشخص می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج