۹۶۸۴۷۸
۵۰۰۸
۵۰۰۸
پ

وضعیت عجیب تیم ملی ژیمناستیک برای جام‌جهانی

در حالی که دبیر کمیته ملی المپیک ایران گفته بود برنامه اعزام ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری بزرگسالان به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو لغو شده است و گمانه‌زنی می‌شد که ملی‌پوشان مشکل ویزا داشته باشند، یکی از ملی‌پوشان با رونمایی از ویزای خود به این گمانه‌زنی‌ها پایان داد.

خبرگزاری ایسنا: در حالی که دبیر کمیته ملی المپیک ایران گفته بود برنامه اعزام ملی‌پوشان ژیمناستیک هنری بزرگسالان به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو لغو شده است و گمانه‌زنی می‌شد که ملی‌پوشان مشکل ویزا داشته باشند، یکی از ملی‌پوشان با رونمایی از ویزای خود به این گمانه‌زنی‌ها پایان داد.

کیکاووس سعیدی، دبیرکل کمیته ملی المپیک در خصوص اعزام ملی‌پوشان ژیمناستیک ایران به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو اظهار کرده بود که ملی‌پوشان ژیمناستیک به مسابقات کسب سهمیه المپیک باکو اعزام نخواهند شد و در عوض به مسابقات بعدی که در قطر برگزار می‌شود، خواهند رفت.

بعد از انتشار این خبر گمانه زنی شد که به دلیل شیوع ویروس کرونا به ورزشکاران ایرانی ویزا نمی دهند. این درحالی است که ملی پوشان ژیمناستیک ایران بعد از مسابقات ملبورن که یکی از مسابقات اصلی برای کسب امتیازات لازم جهت حضور در المپیک ۲۰۲۰ است بلافاصله به استانبول رفته و در آن جا به تمرین پرداختند. ملی پوشان به دلیل این که به مشکلات صدور ویزا برنخورند بلافاصله بعد از مسابقات به استانبول رفته و در آنجا به تمرین پرداختند. ممکن بود که اگر آنها به ایران بیایند با وجود شیوع کرونا، صدور ویزای آنان به مشکل بخورد.

به تازگی مهدی احمد کهنی ملی پوش ژیمناستیک ایران در اینستاگرامش ویزای آذربایجان را به نمایش گذاشت تا به این گمانه زنی ها پایان دهد. با این حال باید دید که چرا با وجود آماده بودن ویزا تیم ملی ژیمناستیک ایران و همچنین تمرینات منظم تیم و آمادگی آنان برای مسابقات کسب سهمیه المپیک در باکو، دبیر کمیته ملی المپیک از لغو اعزام آن ها به این مسابقات خبر داده است؟

سعیدرضا کیخا و مهدی احمدکهنی دو ملی‌پوش ایران برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ در استانبول در حال تمرین هستند. کیخا یکی از شانس‌های اصلی ایران برای المپیکی شدن است که در صورت برگزاری این مسابقات و عدم اعزام او ممکن است شانس المپیک برای او کمرنگ شود.

همچنین ممکن است مهدی احمدکهنی در صورت نرسیدن به مسابقات باکو، کلا شانس المپیکی شدن را از دست بدهد.

مسابقات باکو تاکنون به دلیل شیوع ویروس کرونا لغو نشده است و قرار است از دوازدهم تا پانزدهم مارس (۲۲ تا ۲۵ اسفند) در باکو برگزار شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج