۱۰۰۲۴۷
۲ نظر
۵۰۰۷
۲ نظر
۵۰۰۷
پ

رئیس تان را واقعاً بشناسید

به نظر واضح می آید، اما بسیاری از کارمندان حاضر نیستند ساده ترین وظایفی که به آنها سپرده شده انجام دهند.اگر کوشش مداوم داشته باشید، و کارتان را درست انجام دهید، رئیس شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت.

رئیس تان را واقعاً بشناسید

برترین ها:

وظیفه تان را انجام دهید، و به خوبی انجام دهید

به نظر واضح می آید، اما بسیاری از کارمندان حاضر نیستند ساده ترین وظایفی که به آنها سپرده شده انجام دهند.اگر کوشش مداوم داشته باشید، و کارتان را درست انجام دهید، رئیس شما تحت تاثیر قرار خواهد گرفت. همه چیز از همین جا آغاز می شود. اگر کارتان را درست انجام نمی دهید. بسیار مشکل است، غیر ممکن است که نظر رئیس تان را جلب کنید حتی اگر پیشنهادهای باقی مانده را به درستی انجام دهید. کارمندانی که کارشان را دائماً به درستی، به طرز ثمر بخشی، و ماهرانه انجام می دهند، اساساً به رئیس شان اجازه می دهند که از طریق سازمان به مسائل مهم آنها توجه کند. هر چه رئیس شما کمتر بر انجام وظایف روزانه شما نظارت کند، بیشتر می تواند به انجام وظایف دیگران توجه کند.

رئیس تان را واقعاً بشناسید

رئیس تان را واقعاً بشناسید

وقتی برای اولین بار با رئیس تان شروع به کار می کنید، باید بنشیند و با او صحبت کنید تا دریابید او دوست دارد چگونه با شما در ارتباط باشد. از رئیس تان بپرسید که دوست دارد از طریق تلفن، ایمیل، یا حضوری با شما در ارتباط باشد. پی ببرید که چند وقت یکبار می خواهد شما وضعیت تان را در شبکه اجتماعی به روز کنید، و می خواهد چه جزئیاتی در این به روز رسانی ها باشد. روش ارتباط موثر برای ساختن رابطه قوی با رئیس تان واجب است.

از اهداف حرفه ای رئیس تان حمایت و پشتیبانی کنید

وظیفه اصلی یک کارمند این است که زندگی را برای رئیسش آسانتر کند. همانند شما، رئیس تان هدف های حرفه ای دارد که تلاش دارد به آنها دستیابد. پی ببرید هدف رئیس تان چیست، وببینید چگونه می توانید او را یاری دهید.

به رئیس تان وفادار باشید

همیشه کارمند دلسوز و صادقی باشید. هیچ وقت پشت سر رئیس تان با همکارانتان در دفتر حرف نزنید، هرگز وقتی با او مشکلی دارید پشت سرش بد و بیراه نگویید. اگر با رئیس تان مشکلی دارید بروید و مستقیماً با او صحبت کنید. کارمند محترم و وفاداری باشید، بگذارید مکالمه تان بین او و شما باقی بماند. کمبود اعتماد می تواند خیلی به رابطه و شغل شما آسیب بزند.

اولویت های رئیس تان را اولویت خود قرار دهید

شغل شما در اصل برآورده کردن خواسته های رئیس تان است. اولویت های او چیزی است که می خواهد برآورده شود. به خاطر داشته باشید این یک کوشش جمعی است، به رهبری رئیس تان. اگر موضوعی در صدر لیست شما نیست اما رئیس تان از روی تجربه بیان می کند که این یک اولویت است. بنابراین فوراً آن را در اولویت تان قرار دهید. مرتباً با رئیس تان در ارتباط باشید و به او اطمینان دهید که هدف ها و اولویت هایتان با او هماهنگ است.

در به عهده گرفتن پروژه ها و ماموریت ها پیش قدم باشید

داوطلب پذیرفتن پروژه های جدید باشید- اما بیش از توان تان کاری را به عهده نگیرید. برای انجام دادن هر کاری به نحو احسن شما به زمان و توان کافی نیاز دارید. یک چیزی که واقعاً می تواند رئیس شما را تحت تاثیر قرار دهد: به پروژه های ارزشمند یا ماموریت هایی که می توانید بدون نظارت بالا و راهنمایی رئیس تان شروع کرده و به پایان برسانید فکر کنید.

برای مشکلات دنبال راه حل بگردید

به این دلخوش نباشید که رئیس تان تمام مشکلات را حل کند. وقتی مشکلی به وجود می آید فقط آن را گوشزد نکنید. این احتمالاً برای هرکسی روشن است که مشکلی پیش آمده است. در عوض، برای رفع آن پیشنهاد بدهید، اگر مناسب بود، آستین بالا بزنید وبه رفع مشکل بپردازید. وقتی مشکلی رخ می دهد درباره اش ناله نکنید، هیچ کس از یک غروغرو خوشش نمی آید. منفی بافی روحیه را پایین می آورد و ممکن است به تولید صدمه بزند. وقتی مصیبتی روی می دهد از غر زدن اجتناب کرده، در عوض، دنبال راه حل هایی برای رفع آن بگردید.

به فعالیتی که رئیس تان به آن اشتیاق دارد علاقه نشان دهید

از اینکه به زندگی شخصی رئیس تان رخنه کنید نگران نباشید. پی ببرید که خارج از کار رئیس تان به چه چیزهایی علاقه مند است به آنها توجه نشان دهید. ببیند دارد چه کتابی را مطالعه می کند، خواندن آن کتاب را شروع کرده و درباره نکات یا فصل های مهمش با رئیس تان گفتگو کنید. یا با او به باشگاه بروید هرچیزی که می تواند ارتباط شما را با او برقرار نگه دارد، انجام دهید. این فرصت مناسبی خواهد بود که توانایی هایتان را به او ابرازکنید.

علاقه مندی بلند مدت تان را به سازمان ابراز کنید

با وجود اینکه کارمندهای جوان به ندرت تمام عمر با یک سازمان همکاری می کنند، این مانع از این نمی شود که فکر یا فعالیتی در جهت منافع بلند مدت شرکت نکنید. به مشترهای مهم یا محصولات مهم خود فکر کنید و پی ببرید که چگونه می توانید از آنها حمایت کرده یا محصولات را افزایش دهید. می توانید به پرسید جهت شرکت و به کدام سو است و وظایفتان را به همان سمت هدایت کنید. و. هدف های حرفه ای تان را با اهداف حرفه ای شرکت همسو کنید. پس از مدتی شما به کارمند ارزشمندی تبدیل خواهید شد. و امیدوارانه ریس تان را به عنوان حامی رشد و شکوفایی تان تصدیق می کنید که سرانجام موجب می شود رئیس تان در سازمان به عنوان یک پرورش دهنده استعداد شناخته شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وقتیکه اکٍر رئیسها احمق تشریف دارند تکلیف چیست.
      این گونه توصیه ها در جوامع استاندارد جواب میدهد.

    • ata

      ای ول منم باهات موافقم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج