۱۰۵۶۰۱
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

به عشق این وان‌ها حمام بروید

پیش از ورود به مطلب، باید خودمان اعتراف کنیم که بله، می دانیم این چیزها برای از ما بهتران هستند و بیشتر جامعه ایران در سطح اقتصادی معمولی زندگی می کنند. یعنی بودجه خرید خانه بزرگ را ندارد که بخواهند در حمام آن از این دست وان‌های لوکس و خاص نصب کنند.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

برترین ها: پیش از ورود به مطلب، باید خودمان اعتراف کنیم که بله، می دانیم این چیزها برای از ما بهتران هستند و بیشتر جامعه ایران در سطح اقتصادی معمولی زندگی می کنند. یعنی بودجه خرید خانه بزرگ را ندارد که بخواهند در حمام آن از این دست وان‌های لوکس و خاص نصب کنند. اما قرار نیست آدم هرچه می بیند را بخواهد! دیدنشان هم لطف خودش را دارد.

فارغ از این حرف ها، باید بدانید این وان هایِ بسیار لوکس و زیبا، هنر دست طراحان بزرگ دنیا هستند که با سلیقه و خلاقیت زیاد این آثار را خلق کرده اند. این طرح ها می توانند برای هنرمندان فعال در این حوزه الهام بخش باشند. شاید هم برخی ها پولش را داشته باشند و آن را در حمام خانه خود نصب و از حمام کردن در آن لذت ببرند.

هر چه هست، ما این وان ها را انتخاب کرده ایم تا با وسایل لوکس و زیبای خانه آشنا شوید و از هنر و خلاقیت به کار رفته در آنها الهام بگیرید.

۱. طراح این وان حس شاعرانه بسیار قوی‌ای داشته است. یک فضای رمانتیک با اسانسی از عطر گل های طبیعی و رنگ سفید ایجاد کرده است.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

۲. این وان نواری و دوطبقه حسی از آبشارهای مناطق گرمسیری را یادآوری می کند. پس از یک روز سخت کاری، در باکس پایینی دراز می کشید و آب گرمی روی بدن شما ریخته می شود تا همه خستگی های روزتان را از بین ببرد.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

۳. این وان که شبیه سفینه فضاییِ فرود آمده روی زمین می ماند، سیستم علمی هم برای تنظیمات آب دارد. از شکل و شمایلش هم به خوبی می توان حدس زد طراحی ژاپنی هایِ روبات‌دوست است.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

۴. این کفش نقره ای سیندرلایی برای خانم ها بسیار جذابیت دارد. اتفاقا پاشنه اش هم بسیار بلند است و می توانید درون قالب آن به خوبی دراز بکشید و از آب گرم لذت ببرید.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

۵. طراحی این وان بسیار جالب است. در نگاه اول آدم یاد شانه تخم مرغ می افتد. البته تاحدی هم عجیب است زیرا در کنار فضای داخلی وان، سطحی جداگانه نیز برای نفر دوم وجود دارد. البته جایگاه دوم امکان حمام کردن ندارد. از آن فضا می توان برای قرار دادن وسایل حمام استفاده کرد.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

۶. با این وان می توانید ماهی و حبس بودن درون آکواریوم را تجربه کنید. وان کاملا شیشه ای به گونه ای طراحی شده است که یکی از دیواره های آن یک آکواریوم ماهی است. یعنی وقتی درون وان قرار می گیرید می توانید هم‌سطح و نزدیک ماهی های حمام کنید و خود را جزوی از آنها بدانید.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

۷. این وان دومنظوره است. یعنی اگر بخواهید فقط بدن خود را بشویید می توانید سر را در قسمت جداگانه ای که در وان تعبیه شده قرار دهید تا از خیس شدن جلوگیری کند. یا اینکه به طور کامل همه بدن خود را در وان بشویید.

به عشق این وان‌ها حمام بروید

۸. این وان بیشتر شبیه جکوزی است تا وان. در ضمن اینکه سیستم ماساژ پا هم دارد که بسیار جالب به نظر می رسد.

به عشق این وان‌ها حمام بروید
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج