۱۰۸۰
۳ نظر
۵۰۱۷
۳ نظر
۵۰۱۷
پ

بارداری و زیبایی

لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

وقتي تصميم مي‌گيريد لذت مادر شدن را تجربه كنيد بايد خودتان را براي يك زندگي متفاوت ۹ ماهه آماده‌كنيد. اين آمادگي از تغيير سبك و شيوه لباس پوشيدن‌تان شروع مي‌شود.

وقتي تصميم مي‌گيريد لذت مادر شدن را تجربه كنيد بايد خودتان را براي يك زندگي متفاوت ۹ ماهه آماده‌كنيد. اين آمادگي از تغيير سبك و شيوه لباس پوشيدن‌تان شروع مي‌شود. شما بايد لباس‌هايي بپوشيد كه زيبايي حس مادرانه‌تان را در ظاهر هم نشان بدهد. لباس‌هايي كه نشان دهد شما قرار است به‌زودي يك مادر باشيد... برند نانا باز هم يك دنيا طرح و رنگ را در هم آميخته تا همه شما مادران فردا، بهار و تابستان زيبا و راحتي را سپري كنيد.


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

اين لباس از آن انتخاب‌هايي است كه با پوشيدن آن قبل از هر چيز ايراني بودن‌تان را به رخ مي‌كشيد. تركيب ابريشم خام با تكه‌دوزي‌هاي دست دوز تركمن، ظاهر اين لباس را كاملا متفاوت كرده. البته بعد از زيبايي بزرگ‌ترين ويژگي اين لباس راحت بودن آن براي شماست. برش روي سينه و آزاد بودن پيراهن به شما اجازه مي‌دهد تا ماه‌آخر بارداري روي اين لباس حساب كنيد. عباي كلوش روي لباس هم كه از آن يك تركيب منحصر به فرد ساخته و حتي مي‌تواند حكم مانتو را براي شما بازي كند.

قيمت: 325 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

بارداري در فصل بهار و تابستان ناخودآگاه شما را به سمت پوشيدن لباس‌هاي خنك و راحت مي‌كشاند. اين پيراهن براي خانم‌هاي باردار، به‌خصوص قد بلند، انتخاب خوبي است چون گشاد شدن آن از قسمت كمر برآمدگي شكم آن‌ها را به‌خوبي پوشش مي‌دهد. ضمن اين‌كه آن‌قدر بلند هست كه با تركيب آن با يك كت نخي سبك و يك كفش تخت بتوانيد به‌عنوان لباس بيرون هم از آن استفاده كنيد.

قيمت: 115 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

سبكي و راحتي اين لباس در نگاه اول پيداست. همين ۲ گزينه هم براي انتخاب يك لباس مناسب براي خانم‌هاي باردار به‌خصوص در فصل بهار و تابستان كافي است‌ اما اين لباس جدا از تركيب رنگ‌هاي جذابي كه متناسب با روحيه يك مادر باردار دارد نقش يك تونيك راحت را هم براي او بازي مي‌كند. ضمن اين‌كه ۲ قسمت اين لباس كاملا از هم مجزا هستند بنابراين امكان استفاده جداگانه از آن‌ها هم براي خانم‌هاي باردار فراهم است.

قيمت: 130 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

اين پيراهن يك انتخاب مناسب براي خانم‌هاي بارداري است كه حتي در اين دوران هم دوست دارند سراغ لباس‌هاي متفاوت و تا اندازه‌اي هم اسپرت بروند. اين پيراهن كه از پارچه ابريشم خام تهيه شده يك پيراهن كاملا راسته است كه به خاطر كشي كه در قسمت پايين و بالاتنه آن كار شده مي‌تواند با تغيير سايز شما در ماه‌هاي بارداري همراه شود. البته حتي پس از مادر شدن هم مي‌توانيد روي اين لباس حساب كنيد چون فقط كافي است روي پيراهن، كمر بند متفاوتش را ببنديد تا با سايز شما هماهنگ شود.

قيمت: 150 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

اين تونيك به‌دليل چين‌هايي كه در قسمت پايين آن كار شده ناخودآگاه نگاه را از برآمدگي شكم شما دور مي‌كند و اندام‌تان را كاملا طبيعي نشان مي‌دهد. از طرف ديگر برش كلوش مانند آن اصلا اجازه نمي‌دهد با پوشيدنش احساس كلافگي كنيد. اين گشادي، با لختي پارچه تركيب شده تا به راحت‌ترين انتخاب براي خانم‌هاي باردار تبديل شود. ضمن اين‌كه هر خانم باردار بنا به سليقه خودش مي‌تواند اين تونيك را با شلوار يا دامن مناسب بارداري هماهنگ كند.

قيمت: 105 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

اين مانتو تركيبي است از پارچه‌هاي نخي كودري با پارچه نخ ابريشم، بزرگ‌ترين امتياز آن هم براي خانم‌هاي باردار البته بعد از زيبايي، سبكي و خنكي آن است. قسمت پشت و زير آستين‌هاي آن با پارچه‌هاي نخي تكه دوزي شده، تا هوا راحت‌تر در آن جريان داشته باشد. چاك‌هاي جلوي مانتو هم راه رفتن را حتي در ماه‌هاي آخر بارداري براي مادرهاي آينده راحت‌تر مي‌كند. خانم‌هاي باردار براي تنوع بيشتر مي‌توانند اين مانتو را گاهي با دامن بپوشند و گاهي هم با شلوار. به هر حال در هر ۲ حالت يك پوشش كاملا خنك و راحت را انتخاب كرده‌اند.

قيمت: 85 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

اين مانتو كاملا مناسب مجالس رسمي است. ابريشم خام به كار رفته در اين مانتو همراه با طراحي متفاوت آن، اين اجازه را به خانم‌هاي باردار مي‌دهد كه حتي به‌عنوان يك لباس از آن استفاده كنند. برش نيم‌تنه اين مانتو قسمت پايين آن را آزادتر مي‌كند كه باعث پنهان‌شدن برآمدگي شكم مي‌شود. قسمت آزاد اين مانتو هم (از قسمتي كه روي كمر برش خورده) همراه با بزرگ‌تر شدن شكم به‌تدريج بازتر مي‌شود، بنابراين بدون اين‌كه تغييري در شكل ظاهري آن ايجاد شود تا ماه‌هاي آخر بارداري كاملا قابل استفاده است.

قيمت: 140 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

اين مانتو براي رفت‌وآمدهاي روزمره خانم‌هاي باردار يك انتخاب مناسب است؛ انتخابي كاملا تابستانه و بسيار راحت. پارچه نخي (وال هندي) آن هم به رنگ سفيد به اندازه كافي حس خنكي و سبكي را انتقال مي‌دهد؛ آن‌قدر كه نيازي به امتحان كردن نيست. قسمت جلوي مانتو هم با بندينك‌هايي كه روي آن تعبيه شده پوشيدن مانتو را ساده‌تر مي‌كند. اين مانتو با يك شلوار مناسب بارداري به سبك شلوارهاي هندي هماهنگ شده است؛ شلواري با كمر كش پهن و بالاتنه گشاد، اما با پاچه‌هاي بسيار بلند. بلندي پاچه‌ها در پاي شما به شكل چين خورده مي‌ايستد. ضمنا به خاطر نازكي مانتو يك تاپ گشاد هم زير آن درنظر گرفته شده است.

قيمت: 130 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

خانم‌هايي كه طرفدار رنگ‌هاي شاد و زنده هستند، مي‌توانند اين مانتو را انتخاب كنند. اين مانتو كه حكم يك پيراهن را هم دارد، كاملا مناسب خانم‌هاي بارداري طراحي شده كه شكم‌شان از همان ماه‌هاي اول برآمده است. چين‌هاي اين مانتو برآمدگي شكم شما را در خود كاملا پنهان مي‌كند تا جايي كه هيچ‌كس از روي ظاهر به باردار بودن‌تان پي نمي‌برد. ضمن اين‌كه گشادي قسمت پايين مانتو، راه‌رفتن را هم براي شما راحت‌تر مي‌كند.

قيمت: 135 هزار تومان


لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند

تنظيم گشادي يا تنگي اين مانتو دست خود شماست، بنابراين در هر اندامي كه باشيد و حتي بعد از بارداري هم مي‌توانيد از اين مانتو استفاده كنيد. چون فقط كافي است با استفاده از بندهاي ظريفي كه در قسمت پشت آن طراحي شده، ميزان گشادي مانتو را تنظيم كنيد. اين مانتو يك مانتوي مناسب براي خانم‌هاي باردار در مجالس رسمي است. اين ويژگي به دليل جنس، تركيب رنگ و طراحي مانتوست.

قيمت: 150 هزار تومان

منبع : مجله شهرزاد

لباس هایی که به شما حسی مادرانه میدهند
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • عادله

      خیلی خیلی خیلی لباسهای زشتی بودن و بیشتر از 10 تومن واقعا ارزش ندارن..

    • pariya

      khob bod bad nabod

    • solinaz

      manto aslan ghashang naboodan lotfan karaye behtrio vase did bezarid.tnk

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج