جاباما
۱۰۹۰۸۱۴
۵۱۵۱
۵۱۵۱
پ

رپورتاژ آگهی

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل کژوال، مهمانی و رسمی است که طراحان لباس توجه زیادی به این لباس دارند و با توجه به تنوع بالای این لباس، شما در انتخاب شومیز زنانه جدید قدرت انتخاب بیشتری دارید.

شومیز یکی از پرطرفدارترین لباس‌های زنانه در استایل کژوال، مهمانی و رسمی است که طراحان لباس توجه زیادی به این لباس دارند و با توجه به تنوع بالای این لباس، شما در انتخاب شومیز زنانه جدید قدرت انتخاب بیشتری دارید. برای پوشش بانوان ایرانی که از مانتو در استایل خود استفاده می‌کنند، شومیز یک مکمل مناسب برای پوشیدن زیر مانتو جلوباز است.

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

شومیز رسمی یا شومیز حریر انتخاب مناسب برای مهمانی‌ها

تنوع در لباس شومیز باعث می‌شود شما دست بازتری در انتخاب داشته باشید. مثلاً برای مهمانی‌های رسمی می‌توانید، شومیز رسمی که در قسمت شانه از اپل استفاده شده را با شلوار جذب تیره رنگ یا دامن کوتاه به همراه ساپورت فانتزی یا ساده بپوشید. شومیز حریر با آستین بلند و کلوش و یا با آستین کوتاه و چین‌دار انتخاب دیگری می‌تواند برای شما باشد تا با شلوار جذب و کفش پاشنه بلند بپوشید. بهتر است که در انتخاب کفش برای این استایل خود از کفش‌های پاشنه‌دار استفاده کنید.

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

شومیز جین و ساعت مچی اسپرت

یکی دیگر از شومیز‌های خاص که طرفداران زیادی دارد، شومیز لی است. یکی از استایل‌های پرطرفدار دانشجویی که می‌توانید آن را با تیشرت سفید یا مشکی ست کنید. یک دکمه بالا یا سه دکمه از پایین شومیز را ببندید و شلوار جین و کتانی را فراموش نکنید تا استایل جذابی را داشته باشید. ساعت مچی اسپرت یک مکمل عالی برای اضافه شدن به این استایل شما است.

شومیز پشت باز با ساعت بند چرم و ساپورت بافت

شومیز پشت باز یک انتخاب خاص برای دورهمی‌ها است که با یک شلوار جذب و چکمه بلند، زیبایی استایل شما را چند برابر می‌کند. شومیز اسپرت دخترانه هم یکی دیگر از پرطرفدارترین شومیزهاست که با اضافه شدن ساعت کلاسیک بند چرمی جذابیت شما را تکمیل می‌کند. یک استایل خاص با استفاده از شومیز اسپرت، ترکیب آن با ساپورت بافت جدید است.

پیراهن زنانه بلند یار جدانشدنی کفش پاشنه‌دار

امروزه لباس شومیز طرفداران زیادی پیدا کرده و در استایل مهمانی هم جای خود را باز کرده، یکی از شومیز‌های پرطرفدار، پیراهن زنانه است که محبوبیت خود را دارد و جلوه خاصی به شما در مهمانی‌ها می‌دهد. پیراهن زنانه بلند سال‌های زیادی است که در مهمانی‌های رسمی و غیررسمی، توجه‌ها را به خود جلب می‌کند. این پیراهن برخلاف پیراهن کوتاه زنانه، یار جدانشدنی کفش پاشنه بلند زنانه است. پیراهن کوتاه را بیشتر با کفش زنانه بدون پاشنه می‌پوشند.

هفت پیشنهاد کاربردی برای استفاده از شومیز زنانه

وقتی استایل خود را با پیراهن می‌سازید، اگر انتخابتان پیراهن بلند است، می‌توانید کفش پاشنه دار خود را بدون جوراب یا با جوراب پارازین بپوشید. اگر هم پیراهن کوتاه را انتخاب کردید، می‌توانید به سراغ ساپورت بروید. نکته‌ای که باید توجه کنید این است که اگر رنگ پیراهن شما در طیف رنگی تیره است می‌توانید از ساپورت نازک رنگ پا استفاده کنید و اگر رنگ لباس شما در طیف رنگی روشن است، می‌توانید دو انتخاب داشته باشید. ساپورت توری تیره رنگ یا ساپورت ساده که پرکاربرد است و در عین سادگی استایل خاص شما را مورد توجه قرار می‌دهد.

با پیراهن زنانه‌ای که می‌پوشید، گوشواره بیاندازید

گوشواره، اکسسوری مناسب استایل شما است که با پیراهن ساده زنانه و ساپورت طراحی شده است. اگر پیراهن بلند را با کفش پاشنه دار پوشیدید، حتماً از گوشواره آویز استفاده کنید. توجه کنید که اگر پیراهن بلند زنانه را انتخاب کردید، گوشواره آویز، اکسسوری مناسبی برای استایل شما است. در این استایل هیچ‌وقت از گوشواره‌های کوتاه و کوچک استفاده نکنید. برای انتخاب مکمل‌های پیراهن کوتاه دست باز تری دارید و از انواع گوشواره‌ها می‌توانید استفاده کنید. برای مدل مو خود هم سعی کنید زمانی که مو خود را مدل پسرانه کوتاه کردید، از پیراهن زنانه بلند استفاده نکنید.

لذت خرید اینترنتی لباس را از مرکز خرید آنلاین بانی‌مد از دست ندهید

برای همه افراد به‌خصوص خانم‌ها خرید لباس همیشه یکی از لذت بخش‌ترین فعالیت‌های روزمره بوده و در بیشتر مواقع تبدیل به سرگرمی می‌شود. تجربه خرید لباس وقتی لذت بخش‌تر می‌شود که خرید آنلاین را تجربه کنید. خرید اینترنتی علاوه بر محافظت شما در برابر ترافیک و کرونا، در وقت شما نیز صرفه‌جویی می‌کند. شما امکان مقایسه انواع لباس‌ها را دارید و می‌توانید با دقت آن‌ها را بررسی کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه تجربه خرید اینترنتی لباس زنانه، جذاب‌تر و کاربردی‌تر از گذشته است.

اگر در مرکز خرید معتبر آنلاین مانند بانی مد خرید نمایید، امکان مرجوع کردن کالا در صورت عدم تمایل را دارید. برای مشاهده انواع لباس‌های زنانه و مردانه و بچگانه می‌توانید به مرکز خرید آنلاین بانی‌مد مراجعه کنید تا تجربه خرید‌های عالی و لذت بخش را داشته باشید و استایل خاص خود را جذاب کنید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج