۱۰۹۹۹۹
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

با اضافه كردن چند وسیله ضروری می‌توان یك اتاق معمولی را تبدیل به اتاق كودك زیبا كرد. با دیدن عكس‌های این مطلب می‌توانید ایده‌های مختلفی را درباره اتاق کودک بگیرید.

چیدانه: با اضافه كردن چند وسیله ضروری می‌توان یك اتاق معمولی را تبدیل به اتاق كودك زیبا كرد. با دیدن عكس‌های این مطلب می‌توانید ایده‌های مختلفی را درباره اتاق کودک بگیرید.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

رنگ‌های مختلف قرمز، سبز، و زرد را با اشكال كلاسیك در كنار هم قرار دهید. در مقابل دیوارهای سفید رنگ‌های روشن سریعا حسی خوشایند و گیرا را در اتاق ایجاد می‌كنند.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

احتمالا در جاهای مختلف خوانده‌اید كه اتاق كودك باید آرام و ساكت باشد، این اتاق كودك در حین آرامش به‌ گونه‌ای است كه انگار رنگ‌ها در آن منفجر شده‌اند.

یكی از آثار فرزند خانواده در بالای تخت‌خواب آبی رنگ این اتاق نصب شده است. هم‌چنین یك قالی چهل‌تكه با رنگ‌های مختلف در این اتاق مورد استفاده قرار گرفته است.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

این اتاق كودك كه در زیر شیروانی قرار گرفته طرح‌ها و اشكال متنوعی به كار رفته است. كمد و میز به رنگ قرمز تیره در آمده‌اند و كنتراست زیبایی با دیوارهای سبز رنگ پیدا ایجاد كرده‌اند.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

این اتاق كودك جذاب دارای اشكال نامتعارف و تابلوهای نقاشی منحصربه‌فرد است. دیوارهای سفید این امكان را فراهم كرده‌اند كه دیگر وسایل این اتاق در فضا بدرخشند.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

یك لوستر زیبا و رنگارنگ در این اتاق آویزان شده است و هم‌چنین چند وسیله كوچك رنگی مانند كامیونی كه یك عروسك در آن قرار دارد نیز در این اتاق قرار گرفته است تا فضایی جذاب و کودکانه خلق کند.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

یك رنگ مشخص را فقط در یك‌جا از اتاق استفاده نكنید. برای ایجاد توازن و یكپارچگی بصری در اتاق بهتر است یك رنگ را در كل فضا تكرار كنید. رنگ زرد روشنی كه در یكی از دیوارهای این اتاق استفاده شده در دیگر وسایل مانند زرافه و تخته سیاه نیز به كار رفته است.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

در این اتاق كودك رنگ‌های خنثی هم‌چون بومی برای درخشیدن و به چشم آمدن مبلمان و وسایل تزئینی عمل می‌كنند. در این اتاق از پالت رنگی روشن و نیز وسایل تزئینی جذاب مانند تابلویی كه یك خوک صورتی در آن قرار دارد و نیز فیل‌های چوبی استفاده شده است.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

آثار هنری متنوع رنگی این اتاق خواب را تبدیل به فضای خاص و مینیمال كرده‌اند و در عین حال مبلمان كوچك فضای این اتاق را كامل كرده است.

طراحی آسان و کم هزینه برای اتاق کودک

استفاده از وسایل رنگی مختلف مانند روتختی رنگارنگ این اتاق را جذاب و منحصربه‌فرد كرده است.

منبع: homelife | ترجمه شده توسط تحریریه چیدانه
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج