۱۱۱۹۳۹
۵۰۲۶
۵۰۲۶
پ

مد و فشن به سبک چینی های باستان

شانگهاي تنگ را به‌عنوان برند برتر مد شرق آسيا در تمام دنيا مي‌شناسيم. لباس‌هايي كه اين برند با سليقه امروزي اما به پيروي از سبك‌هاي قديمي طراحي كرده است نظر مخاطبان طراحي لباس آكساسوار و مد لوازم منزل را حسابي به خود جذب كرده است.

مد و فشن به سبک چینی های باستان
مجله زندگی ایده آل: شانگهاي تنگ را به‌عنوان برند برتر مد شرق آسيا در تمام دنيا مي‌شناسيم. لباس‌هايي كه اين برند با سليقه امروزي اما به پيروي از سبك‌هاي قديمي طراحي كرده است نظر مخاطبان طراحي لباس آكساسوار و مد لوازم منزل را حسابي به خود جذب كرده است. جالب است بدانيد كه كافه‌ شانگهاي تنگ با سبك دكوري شرق آسيا در منطقه شانگهاي جوابگوي بسياري از علاقه‌مندان به اين سبك است. دكور داخل اين كافه‌ها كلا با آكساسوار توليدي برند شانگهاي تنگ درست شده و رنگ‌هاي شاد و زنده‌اي همچون آبي فيروزه‌اي، نارنجي و سبز فسفري به همراه مشكي با طرح‌هاي سنتي شرق آسيا، ظاهري خيره‌كننده را براي مخاطبان و مشتريان اين كافه‌ها به ارمغان آورده است.

مد و فشن به سبک چینی های باستان

در مورد منويي كه در رستوران‌هاي شانگهاي تنگ سرو مي‌شوند اطلاعات به‌خصوصي در سايت‌هاي خبرگزاري مربوط به رستوران يا حتي دكوراسيون در دست نيست. همين امر هوشمندانه باعث مي‌شود كه حتي پاي منتقدان غذا و دكوراسيون را هم به رستوران‌هاي خود باز كند.

مد و فشن به سبک چینی های باستان

خوراک ابزارهای لاکچری

چاپستيك‌هاي مخصوص شانگهاي تنگ اين وسيله سنتي در آسياي شرقي را تبديل به محصولي ارزشمند كرده كه ديگر با يكبار مصرف دور نمي‌اندازيد و حتي مي‌توانيد چاپستيك‌هاي شانگهاي تنگ را به عنوان بخشي از دكور سالن غذاخوري خود استفاده كنيد. اولين ويژگي چاپستيك‌هاي اين برند گران‌قيمت چيني وارد كردن رنگ به دنياي چاپستيك است. كافي است آرزو كنيد كه چاپستيك با چه رنگي مي‌خواهيد مثل سرخابي، زرد، سبز فسفري يا... حال اگر بخواهيد تشريفات را چاشني اين تفريح كنيد خوب است بدانيد براي قسمت انتهايي چاپستيك‌ها از طلا، نقره و ساير فلزات ارزشمند استفاده شده كه شما مي‌توانيد با توجه به علاقه و بودجه خود انتخاب كنيد.

مد و فشن به سبک چینی های باستان

البته با طرح‌هاي مختلف نظر علاقه‌مندان را نيز بيش از پيش به خود جلب كرده است به‌خصوص اگر بدانيد كه اين برند براي مناسبت‌هاي گوناگون، چاپستيك‌هايي را به شكل ليميتداديشن خاص و توليد محدود طراحي مي‌كنند. شانگهاي تنگ سال ۲۰۱۲ را كه سال اژدها بود با كاري بسيار زيبا و هنري در ذهن همگان ثبت كرد. اين برند با درست كردن چاپستيك‌هايي كه روي آنها با نقره طرح اژدها كار شده بود تصميم گرفت اين كالا را به‌عنوان يادگاري سال ۲۰۱۲ در رزومه موفق كاري خود ثبت كند. جالب اين است كه همراه چاپستيك‌ها يك اژدهاي نقره‌اي كوچك براي قرار دادن آن روي ميز طراحي كرده است كه قسمت سر چاپستيك كه داخل دهان مي‌رود با روي ميز تماس نداشته باشد.

مد و فشن به سبک چینی های باستان

از کت واک تا کلسیون خانگی

اين برند چيني علاوه بر چاپستيك‌هايي كه درباره آن صحبت كرديم مجموعه مفصلي از محصولات براي سرو غذا و پذيرايي دارد؛ سرويس چاي و قهوه‌خوري، ليوان‌هاي مخصوص چاي سبز و جام‌هاي رنگي را نيز به مجموعه محصولات اين شركت اضافه كنيد. در اغلب اين محصولات نشانه‌هاي سنتي شرق آسيا مثل تصوير اژدها ديده مي‌شود كه تلفيق آن با رنگ‌هاي ملايم و مدرن مثل سبز، صورتي و بنفش تركيبي پست‌مدرن را به وجود آورده است. هميشه تصوير اژدها را با رنگ‌هايي مثل قرمز، طلايي و سرمه‌اي ديده‌ايم اما اين تركيب پست‌مدرن كه تركيبي از رنگ‌هاي ملايم دكوراسيون اروپايي در صده هجدهم ميلادي و طرح‌هاي افسانه‌هاي شرق آسياست نظر مخاطبان و علاقه‌مندان به دكوراسيون را به‌شدت به خود جلب مي‌كند.

مد و فشن به سبک چینی های باستان

همكاري نسپرسو با شانگهاي تنگ زلزله‌اي براي مارك‌بازهاي شكم‌چران

ساخت يك دستگاه نسپرسو و قهوه‌هاي خاص توسط برند شانگهاي تنگ با آرم زيبايش اتفاقي بامزه براي طرفداران مارك‌باز قهوه بود. اين وسيله بهترين پيشنهاد به‌عنوان كادو براي افرادي است كه ديگر نمي‌دانستند چه كادويي بخرند يا چگونه آن را ديزاين كنند چون اين برند فكر بسته‌بندي زيبا و هيجان‌‌انگيز آن را كرده است.

مد و فشن به سبک چینی های باستان

اگر در خانه‌اي زندگي مي‌كنيد كه دكوراسيوني بسيار ساده و مدرن دارد و حالا مي‌خواهيد كمي تغيير در روحيه‌تان ايجاد كنيد آكساسوار ديزاين منزل شانگهاي تنگ اين امكان را به شما مي‌دهد كه از كوسن‌ها، قاب‌عكس‌ها و حتي قوري فنجان‌هاي طراحي‌شده به سبك چين باستان استفاده كنيد و حال و هواي پست‌مدرن را به خانه‌تان بياوريد چون به هرحال شانگهاي تنگ به‌عنوان يك برند پيش‌تاز پست مدرن كارش را خوب بلد است.

مد و فشن به سبک چینی های باستان

تلفيق افسانه‌هاي چيني و كلا شرق آسيا با وسايلي كه امروزه كاربردي مناسب و هيجان‌انگيز در خانه‌هاي‌مان داشته باشند نمونه بارز پست‌مدرن است. اما دكوربازها شمع‌هاي زيباي اين برند را از دست نمي‌دهند، ظاهري قابل تحسين، رايحه‌اي خوش و به‌خصوص بسته‌‌بندي‌هاي بسيار زيبا به‌علاوه امكان استفاده اين شمع‌ها در جاي‌جاي اين منزل مشوق‌هاي بسيار خوبي براي هديه دادن اين محصول زيبا هستند.

مد و فشن به سبک چینی های باستان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج