۱۱۸۰۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

خانه شما از دید یک دکوراتور حرفه ای

دکوراسیون خانه شما هم کسالت‌آور است..؟

آيا خانه خود را با دقت بسيار انتخاب کرده و عشق و علاقه زیادی برای خرید مبلمان و وسایل آن به کار برده‌اید؟ اما باز هم آنچه انتظارش را داشتيد حاصل نشده است؟ آيا از جمع‌وجور کردن‌های روزانه و بي‌حاصل خسته شده‌ايد؟

دکوراسیون خانه شما هم کسالت‌آور است..؟

دکوراسیون خانه شما هم کسالت‌آور است..؟

آيا خانه خود را با دقت بسيار انتخاب کرده و عشق و علاقه زیادی برای خرید مبلمان و وسایل آن به کار برده‌اید؟ اما باز هم آنچه انتظارش را داشتيد حاصل نشده است؟ آيا از جمع‌وجور کردن‌های روزانه و بي‌حاصل خسته شده‌ايد؟

وظيفه يك دكوراتور این است که جلوه‌ای متعادل و هماهنگ به دكوراسيون خانه شما ببخشد، به‌طوري‌كه هرآنچه در فضا وجود دارد به صورت متعادل و اصولی به نظر برسد. يك دكوراسيون متعادل مانند يك سمفوني خوشايند است که ریتم و تعادل آن، آرامش را برای افراد به ارمغان می‌آورد.

كنترل هرج‌و‌مرج و به‌هم‌ريختگي در دكوراسيون، مستلزم اين است كه همواره بادقت مراقب اطراف خود باشيد و اجازه ندهيد هيچ شيء و عنصري بي‌دليل در فضا باقي بماند و خودنمايي كند. در ادامه نكات مهمي را براي شما مطرح مي‌كنيم تا به کمک آنها بتوانید از کسالت‌آور بودن دکوراسیون خانه خود جلوگیری کنید:

دکوراسیون خانه شما هم کسالت‌آور است..؟

براي تاكيد بر رنگ و سبك تم دكوراسيون خود، از تابلو‌هاي قاب‌شده استفاده كنيد.

عناصر هنري، يادگاري‌ها و عناصر كلكسيوني مرتبط به‌هم را در قالب مجموعه‌اي زيبا نگهداري كنيد و به نمايش بگذاريد.

ابتدا بايد ياد بگيريد كه چگونه تبعيض قائل شويد. برخي اشياء را باید نگه‌دارید، اما دليلي ندارد كه ديده شوند! مانند دسته‌گل يا تور عروسي كه به عنوان یادگاری برایتان عزیز است. قانون دكوراسيون در اين مورد اين است كه تنها عناصري در قالب يك كلكسيون به نمايش گذاشته شوند كه علاوه بر اینکه به هم مرتبط هستند، تعدادشان نیز سه يا بيش از سه عدد باشد. عناصر با تعدادی کمتر از سه عدد را باید در جايي امن نگهداري و پنهان كنيد.

مرتبط بودن به معني شبيه بودن نيست. عناصر و يادگاري‌ها مي‌توانند از نظر موضوعي، رنگ‌بندي، دوره زماني و كاربرد و متريال به‌هم مرتبط باشند. براي مثال همان تور عروسي خود را مي‌توانيد با اشياء ديگري كه يادگاري دوره ازدواجتان هستند در كنار هم به‌ نمايش بگذاريد يا يك نمك‌پاش و فلفل‌پاش سراميك را در كنار يك بطري روغن زيتون و آبليموي دكوراتيو روي كانتر به نمايش بگذاريد.

نكته مهم دیگر در مورد به نمايش گذاشتن كلكسيون‌هاي باارزش در دكوراسيون، اين است كه به چه نحوي و كجا آنها را به نمايش مي‌گذاريد. عناصر را بايد در جايي مناسب و به صورت هنري و شكيل به نمايش بگذاريد تابهترين تاثير را بر دكوراسيون فضا داشته باشند. همچنين يك نورپردازي متمركز و ايده‌آل مي‌تواند بر زيبايي جلوه كلكسيون شما و برجسته‌سازي آن بیافزاید و نظرها را بيشتر به سمت آن بكشاند.

عناصري را كه به آنها نیاز دارید اما نمي‌خواهيد ديده شوند، در فضاي ذخيره‌سازي قرار دهيد و از دیدها پنهان كنيد. وقت آن رسيده تا وسايل اضافي را از دكوراسيون خود خارج كنيد.

عناصر مورد استفاده روزمره، از قبيل ريموت‌كنترل‌، مجلات و... از عوامل اصلی به هم ریختگی دکوراسیون به حساب می‌آیند. راه‌حل دكوراسيوني، ذخیره‌سازی آنها در فضایی مناسب است. می‌توانید از یک کشو یا جعبه‌ای حصیری و دکوراتیو برای پنهان‌سازی این عناصر استفاده کنید.

براي ادامه اين روند، با ديدي ريزبينانه و دقيق و به‌نحوي ديگر به دكوراسيون خانه خود بنگريد و دلايل ريز ايجاد ناخوشايندي و به‌هم‌ريختگي آن را شکار کنید. آيا روي در يخچال را از عناصر تزئيني آهن‌ربايي یا عكس‌هايي كه با كمك گيره‌هاي آهن‌ربايي بزرگ چسبانده شده است، پر کرده‌اید؟ مي‌توانيد به‌جاي استفاده از گيره‌هاي آهن‌ربايي بزرگ، از آهن‌رباهاي نقطه‌اي استفاده كنيد تا جلوه‌اي خلوت‌تر ايجاد شود. آيا فضای میز تلفن خود را با تجهیزات زیاد و ناهماهنگ، شلوغ کرده‌اید؟ مي‌توانيد تمام تجهيزات موجود را در یک دستگاه خلاصه کنید و جلوه‌اي سازمان‌يافته‌ و منظم‌تر به ميز تلفن خود ببخشید. دكوراسيوني سالم و متعادل است كه چشم در آن به‌راحتي بگردد و احساس راحتي و آرامش كند.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

دکوراسیون خانه شما هم کسالت‌آور است..؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج