۱۲۰۸۴۶۰
۶۴ نظر
۱۵۸۷۸
۶۴ نظر
۱۵۸۷۸
پ

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

با حکم نهایی دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد، دوباره بحث درباره رابطه این دو بازیگر هالیوودی داغ شده است و تقریبا همه ما صرف نظر از علاقمند بودن یا نبودن به این موضوع، هر روز از مسائل مطرح شده در این دادگاه جنجالی در ویرجینیا باخبر بودیم.

برترین‌ها - آرمان رمضانی: با حکم نهایی دادگاه جدید جانی دپ و امبر هرد، دوباره بحث درباره رابطه این دو بازیگر هالیوودی داغ شده است و تقریبا همه ما صرف نظر از علاقمند بودن یا نبودن به این موضوع، هر روز از مسائل مطرح شده در این دادگاه جنجالی در ویرجینیا باخبر بودیم. 

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

هیات منصفه دادگاه جانی دپ-امبر هرد به این نتیجه رسید که امبر هرد به جانی دپ در قضیه مقاله سال ۲۰۱۸ واشنگتن پست که در آن مدعی خشونت خانگی شده بود، تهمت زده است. این هیات همچنین دریافت که جانی دپ نیز در جریان مبارزه با اتهاماتش، به امبر هرد تهمت زده است.

جانی دپ بلافاصله با انتشار بیانیه ای از حکم هیات منصفه در پرونده دادگاه مدنی خود با همسر سابقش استقبال کرد. این بازیگر در هر سه مورد اتهامی که توسط تیمش مطرح شده بود پیروز شد، این در حالی است که هرد تنها در یکی از ادعاهای متقابل خود موفق بود.

بنا به اعلام دادگاه، جانی دپ ۱۵ میلیون دلار غرامت دریافت خواهد کرد در حالی که امبر هرد ۲ میلیون دلار غرامت دریافت می کند.

در این مقاله قصد داریم برخلاف بیشتر خبرهای مرتبط با این داستان که به حواشی دادگاه و مسجل شدن گناه‌کار بودن جانی دپ یا امبر هرد می‌پردازند، به رابطه‌ای توجه کنیم که با عشق آغاز شد و سرانجامی تاریک داشت.

همه‌چیز کی و چگونه آغاز شد؟

می‌توان با اطمینان زیاد سال 2009 را شروع همه‌چیز دانست. در آن زمان دپ و هرد در فیلم The Rum Diary هم‌بازی بودند و زمان زیادی که در پشت صحنه این فیلم با هم می‌گذراندند باعث به وجود آمدن علاقه‌ای دوطرفه در آن‌ها شد، هرچند که طبق اطلاعات مطرح شده در دادگاه رابطه آن‌ها تا 2 یا 3 سال بعد یعنی سال 2011 یا 2012 آغاز نشد.

 در سال 2009 جانی دپ هنوز در رابطه طولانی مدت و  با ونِسا پارادایس بود، رابطه‌ای که رسما در سال 2012 به پایان رسید. دپ و پارادایس از سال 1998 و به واسطه حضور هم‌زمان سر فیلم نئو نوارِ پولانسکی  The Ninth Gate با هم آشنا و وارد رابطه شدند و یک فرزند دختر به نام لیلی-رز دپ و یک فرزند پسر به نام جک دپ حاصل این رابطه با استانداردهای هالیوودی طولانی بود.

در طرف مقابل امبر هرد هم در آن زمان (سال 2009) در نقطه پایانی رابطه‌ای طولانی با ون‌ری به سر می‌برد، رابطه‌ای که اندکی پیش از شروع فیلم‌برداری فیلم The Rum Diary با وضعیتی نه چندان دوستانه و دخالت پلیس به پایان رسیده بود. ون‌ری در سال 2009 امبر هرد را به حمله فیزیکی متهم کرده بود. اتهامی که اندکی بعد از طرف ون‌ری پس گرفته شد و او تفسیر اشتباه پلیس از حرف‌هایش را دلیل این سوءتفاهم دانسته بود.

مراسم عروسی، آغاز یا پایان رابطه؟

جانی دپ و امبر هرد به این ترتیب در سال 2015 و پس از 3 یا 4 سال دوستی با برگزاری یک مراسم ساده با هم ازدواج کردند و بعدها البته در جزیره خصوصی جانی دپ در باهاما مراسم پرخرج‌تری هم برای این ازدواج برگزار شد. با توجه به اینکه با گذشت کمتر از یک سال از این مراسم، دپ و هرد در شرایطی بسیار پرحاشیه و مملو از تهمت از هم جدا شدند، می‌توان تصور کرد شیرین‌ترین لحظات رابطه هرد و دپ بین سال‌های 2012 و 2015 اتفاق افتاده باشد. در این زمان هرد و دپ شیفته یکدیگر بودند و بنابر صحبت‌های روان‌شناس،لاورا اندرسون که در سال 2015 جلساتی را برای مشاوره رابطه با دپ و هرد برگزار کرده بود، هنوز روی سمی این رابطه فرصتی برای عرض اندام نیافته بود.

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

عشقی که انگار از آسمان‌ها آمده بود!

هرد و دپ در این زمان عاشق هم بودند. هرد بر اساس صحبت‌های وکیلش در دادگاه ویرجینیا عاشق شخصیتی از جانی دپ بود که معمولا در فیلم‌ها ظاهر می‌شد. هرد عاشق جانی دپ کاریزماتیک، مهربان، دیوانه و البته آماده هنجارشکنی بود و برای آگاهی از احساس دپ به هرد در این زمان می‌توانیم به پاسخش به قاضی پرونده رجوع کنیم زمانی که از دپ درباره شکل احساسش به هرد در زمان شروع رابطه می‌پرسد:"در آن زمان او در ذهن من بی‌نقص‌ترین و کامل‌ترین فرد برای من بود. برای مثال او درباره آهنگ‌های قدیمی سبک بلوز که من بسیار به آن علاقمند هستم اطلاعات فراوانی داشت. او در آن زمان در نظر من فردی مطلع و تحصیلکرده، مهربان، شیرین و بامزه بود. به مدت یک یا یک سال و نیم از زمان شروع رابطه‌مان او برای من فوق‌العاده بود و بعد همه‌چیز شروع به تغییر کرد یا بهتر است بگویم شروع به آشکار شدن کرد."

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

کودکی نابسامان و مسموم شدن رابطه

شاید روشن‌ترین تصویر درباره چرایی به خشونت و آزار کشیده شدن رابطه هرد و دپ را همان‌گونه که لاورا اندرسون در دادگاه بیان کرد بتوان در کودکی نابسامان این دو بازیگر دانست. درباره وقایع دوران کودکی هرد اطلاعات زیادی نداریم اما جانی دپ بنابر حقایقی که در دادگاه ارائه شد در تمام طول دوران کودکیش شاهد آزار کلامی و فیزیکی پدرش توسط مادرش بود. مادری که از تحقیر و کتک زدن جانی و خواهرش هم ابایی نداشت.

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

لاورا اندرسون در ویدئویی  که از او در دادگاه پخش شد ضمن توصیف رابطه هرد و دپ به عنوان "آزار و سوءاستفاده متقابل" اضافه کرد که به نظر او جانی دپ در تمام طول دوران بزرگسالیش به خوبی قادر به کنترل آثار مخرب این کودکی نابسامان بوده اما برای او امبر هرد و رفتارهایش مانند یک محرک عمل می‌کرده است. اندرسون ادامه می‌دهد که از صحبت‌هایش با این زوج به این نتیجه رسیده است که گویی هرد برای حفظ غرورش خود را مجبور می‌دیده جانی را عصبانی و وادار به واکنش کند و ترک بحث و مشاجره از طرف جانی دپ هربار هرد را به وحشت می‌انداخته است. اندرسون در همین ویدئو اضافه می‌کند که هرد بارها باعث به جنجال کشیده شدن(تبدیل بحث به آزار کلامی یا فیزیکی) بحث با دپ ‌شده است و ادامه می‌دهد:"البته حدس می‌زنم دفعاتی هم بوده که دپ باعث بالا گرفتن مشاجره می‌شده اما من مدرکی برای اثبات آن نیافتم، مدرکی که درباره تاثیر هرد مشاهده کردم."

سفری پر از آزار و سوء استفاده و توهین

رابطه هرد و دپ خیلی زود پس از ازدواج نشانه‌هایی از نابسامانی را آشکار کرد. سفر این زوج در این سال به استرالیا برای فیلم‌برداری دنباله جدید دزدان درایی کارائیب مملو از حاشیه بود. از حواشی به وجود آمده برای سفر غیر قانونی دو سگِ این زوج که بگذریم طبق ادعاهای متناقض  دپ و هرد در همین سفر اتفاقات خشونت بار فراوانی بین آن‌ها افتاده است.  هرد ادعا می‌کند در همین سفر از طرف دپ مورد آزار جسمی و جنسی قرار گرفته است، ادعایی که دپ رد می‌کند. در طرف مقابل جانی دپ هم ادعا می‌کند هرد در این زمان ضمن توهین و کتک زدن او، با پرتاب یک بطری باعث قطع شدن نوک انگشتش شده و آشپزهای هتل مجبور به گشتن اتاق برای پیدا کردن تکه انگشت قطع شده او برای پیوند مجدد شد‌ه‌اند، اتفاقی که هرد آن را تکذیب نمی‌کند اما ادعا می‌کند دپ طی اقدام به زدن او با گوشی آیفونش تصادفا باعث قطع شدن انگشت خودش شده است.

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

خیلی از سفر این زوج معروف به استرالیا نگذشته بود که انتشار مقاله هرد در واشنگتن پست، نه تنها پایان رابطه هرد و دپ را جلو انداخت(دپ و هرد در سال 2016 رسما از هم جدا شدند) بلکه باعث شد رابطه این دو بازیگر از آن زمان تا به امروز به یکی از مهم‌ترین سرخط‌های خبری در رسانه‌های دنیا تبدیل شود.

عشق و تنفر

بررسی رابطه هرد و دپ هر فردی را درباره زمان اندک بین عشق آتشین آن‌ها و شروع آزار و سوء استفاده متعجب می‌کند. رابطه‌ای که با عشق و احساس آغاز شد و خیلی زود به مسیری کشیده شد که جز هزینه‌های فراوان مادی و احساسی برای دپ و هرد، نمی‌شد پایان دیگری برای آن متصور شد. رابطه‌ای که در آن خیلی زود آزار و سوءاستفاده و خیانت( جانی دپ امبر هرد را به خیانت‌های فراوانی از جمله با ایلان ماسک و جیمز فرانکو متهم می‌کند و در مقابل هرد هم مدعی خیانت همسر سابقش است) جای عشق و علاقه و فضای رمانتیک را گرفت.

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

در ادامه واکنش طنز کاربران فضای مجازی با حکم نهایی این دادگاه پر سر و صدا را بخوانید

*جدا از خسارت مالی، امبر هرد از نظر روانی نابود میشه و بنظرم سریعتر باید پادکستای دکتر انوشه رو شروع کنه گوش بده

*امبر هرد یادش رفت که هیچوقت نمیشه کاپیتان جک اسپارو رو دستگیر کرد

*ضربه‌ای که امبر هرد به me too زد رو هیچ دشمنی نمی‌تونست بزنه.

*امبر هرد یه بار دیگه ثابت کرد که زن زیبا بود در این زمونه بلا

*اولین صبحِ بعد از پیروزی غرور‌انگیز جانی دپ بر امبر هرد به خیر و خوشی دوستان

*ولی گلزار از امبر هرد بهتر گریه میکنه

*جانی دپ یه مقدار پول برد اما همه اسم مامانش رو فهمیدن. ارزشش رو نداشت

*الان من و امبر هرد خیلی زندگی‌مون شبیه به همه. جفتمون ۱۵ میلیون دلار پول می‌خوایم.

*پسر امبر هرد دادگاه رو باخت و ۱۵ میلیون دلار باید غرامت بده، درحالی که کل ثروتش ۱۰میلیون دلاره

بی صبرانه منتظرم محسن چاوشی برای آزادی امبرهرد شماره حساب بذاره

*الان امبر هرد میره دایرکت ایلان ماسک میگه slm bidary؟

*قیافه آمبرهرد موقع رای دادگاه : لعنتی هنوزم تو فاز مظلوم نماییه

چیزهایی که باید از جنجالی‌ترین طلاق سال بدانید

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      امبر هرد افسرده پیر دنبال پول دپ

      پاسخ ها

      • ناشناس

        برعکس گفتی اونی که پیره جانی دپ هس واین به واقعیت هس ،دپ یه شوگرددی هس و نتیجه شوگرددی شدن همینه ،نوش جون دپ

      • ناشناس

        انجمن شوگرددیها چقدر در این سایت فعاله

      • ناشناس

        چشم بسته غیب گفتی؟ پس دنیبال چی دپ باید می بود؟ چروکهای خوشگلش؟

      • ناشناس

        جانی دپ حالا می تونه بره یه خانه سالمندان لاکچری رزرو کنه برای خودش با این 15 میلیون دلار

    • ناشناس

      زنیکه بیخودی با آبروی دپ بازی کرد

    • ناشناس

      امبر خجالت بکش زشت پبر شدی دیگه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        امبر که سن و سالی نداره ،اون جانی پیرمرد هس که سر پیری معرکه گیری کرد و جزاشم دید

    • ناشناس

      زن دوست دختر هم میگیری باید در سطح خودت باشه جانی اشتباه کرد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        آره زن باید هم سن خودت باشه جانی با نوه اش ازدواج کرد

      • ناشناس

        امبر هر جوان نیست باآرایشه که جوون به نظر میاد
        ولی دپ خودشه

      • ناشناس

        یک زن 36 ساله جوونه.مگر اینکه در قبایل بدوی باشیم.جانی دپ هم 58 سال سن داره یعنی 20 سال بعدو معلوم نیست ببینه اما هرد تا 50 سال بعد زنده ست بنا بر متوسط عمر زنان و مردان

    • ناشناس

      برای ما هیچ اهمیتی نداره کدومشون حق داره. خودمون یک سرو هزار سودا داریم. مشکلات خودمون رو بذاریم کنار به این احمق ها فکر کنیم؟!

    • ناشناس

      دختر ابله باعث شد دپ در دادگاه درباره چیزای مسخره هرد حرف بزنه دوربین هم ضبط کنه

    • ناشناس

      پیرزن پرحاشیه عقده ای فقط دنبال شهرت پول دپ بود خوب نقابش افتاد

      پاسخ ها

      • مردهای هاف هافو

        امید به زندگیت چقدر بالاست بابابزرگ خخخخ

      • ناشناس

        پس مگه فکر کردی قرار بوده عاشق چی دپ بشه؟ یه پیرمرد

    • مهسا

      زن بی گناه مرد گناه کار البته دور از تهمت

    • ناشناس

      عشق کجااا بود.. هرد بخاطر موقعیت و ثروت و جانی هم بخاطر جوانی و زیبایی طرف مقابل وارد رابطه شد.. اختلاف وحشتناک بود.. فقط کله اشون داغ بود فکر میکردن میتونن ادامه بدن.. و فکر هم میکنم جانی دپ بازیگر ماهری هست حتی توی دادگاه..

    • ناشناس

      دختری که بخاطر موقعیت اجتماعی و ثروت طرف مقابل وارد رابطه میشه اوضاعش بهتر از این نمیشه و همینطور پیرمردی که بخاطر جوانی و زیبایی زنی رو در واقع با پولش به خدمت میگیره اوضاعش بهتر از این نمیشه

    • ناشناس

      از یه بازیگر چه انتظاری دارید جز بازیگری حتی وقتی جلو قاضی و در دادگاه حضور داره. چنان صحبت میکنه و از عشق میگه.. که آدم باورش میکنه. جانی رو میگم.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        امبر هم که بحمدالله اصلا و ابدا بازیگر نیست!

      • ناشناس

        دقیقا یه نمایشه که گویا حالا حالاها ادامه داره تمام طرفین و دست اندرکاران هم راضی هستند و به نفعشونه .مردم ساده هم سیاهی لشگرند

      • ناشناس

        دختره همه ادای معصومیت در میاره مدام

      • ناشناس

        هر جفتشون بازیگر بودن

    • ناشناس

      گرونیه....ول کن این حرفا رو

    • ناشناس

      ما از خودمونیم بیزاریم. چکار داربم ب اونا

    • ناشناس

      به ما چه برن به درک زندگی اونا چه ربطی به ما داره

    • ناشناس

      اینارو اینقد جدی نگیرید،این هالیوودی ها ی روز به شدت عاشقند و روز فارغ شدن
      نمونه ش همین بنیفر که خودتون هر روز ازشون خبر میزارید
      به نظرم درصد بسیار زیادی از اینگونه رابطه ها برای بدست آوردن مال و ثروت طرف مقابل شکل میگیره،چون قوانین آمریکا این حق رو به زوجین میده

    • ناشناس

      Justice for JD

    • ناشناس

      چیزی که بر اساس جذابیتهای ظاهری جنسی و جاه طلبی ایجاد شده عشق نیست عشق اون دو تا پیرمرد پیرزن بودند که دیروز عکسشونو اینجا گذاشتید.نه این مرد پیر و زن جوان.جنجال اینها رو هم هی کش میدن چون لابد به خیلیها پول می رسونه

    • ناشناس

      لایک
      ولی جفتشون شامل میش

    • رضا

      الان ما باید نظر بدیم آیا؟

    • Iris

      اگه کمی تو این سالها، دنبال کننده مسائل این دو باشیم، متوجه میشیم که هرد، مشکل روانی داره

    • ناشناس

      آقای مدیر برترینها منظور شما عشق لیلی و مجنون یا شیرین و فرهاد است ؟ عشقهای این دوره و زمانه همه آبکی و بی خواسیت هستند ، عشق یعنی پول داشتن و حالو هول کردن ، عشقهای هالیوودی مثل فیلم های هالیوودی است .

    • ناشناس

      ما هیچ نظری نداریم😊

    • علی

      ته عشقای افراطی تنفر افراطی است و طلاق
      به هیچ ابراز عشقی اعتماد نکنید
      عشق واقعی وجود خارجی ندارد
      عشق همان پول است تا خدمات مالی است عشق هم است

    • احمد

      در این جور مواقع زنها خیلی خوب میتونند عوام فریبی کنند

    • "عمو جانی"

      به نظر من، تعریف شخصیت این دو از زبان روانشناسشون، کامل ترین توضیحه . هرد ، شعله های خشم کنترل شده و فروخورده ی جانی را عمداً تحریک میکرده و از این مسئله سو استفاده میکرده تا غرور خودشو حفظ کنه.
      البته این نظر منه و میتونه کاملا اشتباه هم باشه

    • ناشناس

      بازیگر بازیگره زنو مرد فرقی نداره عین وکلا که دروغوعن هیچ وقت شریک زندگیتونو یه وکیل یا بچه طلاق یا سالندار زیبایی و بازیگر انتخاب نکنید تهش بدبختتون میکنه بدبختاااا مگه از همون قشر باشین که خودتون بهتر میدونید کدومارو میگم

    • ناشناس

      از یک فمنیست جز تهمت دروغ خیانت و تجاوز و در توییتر عاشق نمایی چه انتظاری دارید؟ امبر هرد رو میگم .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        فمنیست هیچ وقت با پیره مرد ازدواج نمیکنه

    • ناشناس

      احتمال زیاد این دادگاه به ضرر جانی دپ و به نفع امبر هرد تموم بشه چون قوانین به شدت به نفع زنان سنگینی میکنه. اگر به نفع دپ تموم بشه تعجب میکنم.

    • آرام

      امبر از شکلش مشخصه . یک زن خودشیفته ازارگر سؤاستفاده كن . جانى قربانى اين زن شيطان صفته .

    • فرازی

      بی قیدوبندبودن وهرج ومرج زندگیشون روافسارگسیخته میکنه ،وقتی فداکاری جایش روبه خودخواهی میده دیگه عشق جایگاهی درزندگیشون نداره .

    • ناشناس

      شما مخاطبان برترین‌ها چه فکر می‌کنید؟
      فکرم اینه حالا چی میشه؟!

    • ناشناس

      معلومه تقصیر امبر هرد هستش زن ابله زد انگشت جانی دپ رو قطع کرده. وجدانم نداره.

    • ناشناس

      این مشکل ممکنه برای هر عشقی پیش بیاد،مشکل اینه که اینها بیش از حد معروف هستند

    • ناشناس

      خدا میداند

    • ناشناس

      امبر هرد یه زن دروغگو و حلیه گره دقیقا مثل شخصیت ایمی در فیلم دختر گمشده یه زن خیانتکار که با مظلوم نمایی و سواستفاده از فمینیست داره جانی دپ بیچاره رو محکوم میکنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        هر زنی با پیره مردها ازدواج کنه حقش همینه

    • خاورا

      زن و شوهر دعوا کنند
      ابلهان باور کنند

    • ناشناس

      بابا دیگه چی میخای بگیم طرف زده انگشتشو قطع کرده تازه رفته تو تختش هم ... این دیگه چه ... ایه

    • ع محسنی

      حق باخانم هردمی باشدچون موردضربوشتم قرارگرفت این حرکتازصرف دپ خیلی بعدبود

    • طلوع

      عشق در دنیای هنرپیشگان هالیود زود گذر و یه نوع تفریحه بعد مدتی به تنفر تبدیل میشه وهرکدوم از طرفین سعی در کسب منافع مالی دارن با دنیای واقعی خیلی فرق داره .

    • ناشناس

      جانی دپ بد بخت
      آمبر هردو همه چیزو برد

    • ناشناس

      زنای ایرانی از امبر هرد خوشگل ترن

    • shahrzad

      هردو بازیگرهای خیلی خوبی هستند ولی متاسفانه دیوانه و روانی و کم عقل هم هستن

    • مریم

      چی داری میگی برای خودت؟؟! چرا باید فیلم بازی کنه برای همه؟ جانی دپ کلی مدارک داره، شاهد داره، حقیقت دستشه...کسی که حقیقت دستش باشه، نیازی به نقش بازی کردن نداره!
      فقط بحث کنترل و مراعات حرفاییه که باید توی دادگاه و مقابل هیئت منصفه بزنه که خب اونم حق داره .. خودتم اگه تحت خشونت زندگی کرده باشی، باید بتونی جوری حرف بزنی که باور کنن
      مدارک و شواهد هم به نفع تو باشه، باز هم لازمه که یه جاهایی مراعات کنی .. به این نمیگن نقش بازی کردن، انقدر بازیگر بپدن طرف رو هم مطرح نکنید .. در وهله اول اونم مثل همه ما یک انسانه که اصلا و ابد دنبال بازیگری نبوده و برحسب اتفاق و البته احیای خودش به کار بازیگری روی آورده

    • ناشناس

      نه چیزی میدونم نه برام مهمه و نه قضاوت میکنم...فقط نمیددنم چرا خدا این همه زیبایی رو به تنهایی به یک نفر داده! خب خداجون حداقل تقسیم میکردی

    • مدی

      با هزار سودا نشستی این مطلبو خوندی و کامنت گذاشتی؟ خب به زندگیت برس

    • موسی کو تقی

      همیشه پای یک زن درمیان است

    • ناشناس

      داستان امبر هرد یک نمونه از مظلومیت مردها در برابر خشونت زنان مظلوم نماست که مردها و زنان پشتیبان زنان ظاهراً مظلومند. و تابو شکست. درود بر جانی دپ

    • بی کس

      👍👏👏👏

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج