جاباما
۱۲۱۴۵۳۹
۱۴ نظر
۱۳۹۵۲۴
۱۴ نظر
۱۳۹۵۲۴
پ

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

اگر از مخاطبان همیشگی ما باشید حتما مقاله عکس‌های برتر مراسم عروسی را به یاد می‌آورید. این مقاله هم شباهت زیادی به آن دارد

برترین‌ها - آرمان مضانی: اگر از مخاطبان همیشگی ما باشید حتما مقاله عکس‌های برتر مراسم عروسی را به یاد می‌آورید. این مقاله هم شباهت زیادی به آن دارد. عکاسی هنری است که زیر شاخه‌های تخصصی فراوانی دارد و تعداد زیادی عکاس در سراسر دنیا در هر کدام از این زیرشاخه‌ها به فعالیت مشغولند. یکی از این زیرشاخه‌ها که شاید بسیاری بیشتر آن را حرفه و شغل بدانند تا هنر، عکاسی از مراسم عروسی، نامزدی و مانند این‌هاست.

موسسه جونباگ هر سال یک رقابت عکاسی برای انتخاب برترین عکس‌های مراسم و دوران نامزدی برگزار می‌کند و هزاران عکاس از سراسر دنیا برترین آثارشان را برای دیده شدن و مورد داوری قرار گرفتن به این موسسه ارائه می‌دهند.

با هم تعدادی از برترین عکس‌های رقابت امسال را مرور می‌کنیم با این امید که مورد پسندتان واقع شود.

1. عکاس این عکسِ زیبا و رمانتیک ارلاندو سوارز است. او به عنوان عضوی از موسسه عکاسی ویریدیان در آتلانتا در ایالت جئورجیا این عکس را گرفته است. بسیاری از مخاطبان این عکس را شبیه به عکس‌های سیاه وسفیدی دانسته‌اند که بعدها رنگی شده است. پس زمینه تیره و استفاده از تکنیک‌های خاص عکاسی به خوبی حس جدایی از دنیا و یکی شدن زوج جوان را به بیننده القا می‌کند.

  خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

2. عکاس این عکس مارسلا لِین است و او این عکس سحرآمیز را در منطقه فِیربنک در ایلات آلاسکای آمریکا گرفته است. سوژه عکس یا همان عروس و داماد آینده با وجود قرار گرفتن در خط مرکزی عکس، تنها بخش کوچکی از حجم عکس را اشغال کرده‌اند و عکاس با بهره‌گیری از زیبایی‌های طبیعی مانند شفق قطبی و آسمان زیبای آلاسکا، سحرآمیز بودن لحظه پیوند مرد و زن را به یاد بیننده می‌آورد.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

3. این عکس اثبات کننده این نکته است که اگر برای هر کاری سراغ فرد متخصصِ آن کار بروید، از نتیجه راضی خواهید بود. عکاس بدون در اختیار داشتن مناظر طبیعی خارق‌العاده و یا حتی لباس‌های خاص و پس زمینه عجیب و غریب، عکسی گرفته که هربار چشمتان به آن بیفتد به یاد شیرینی عشق و طعم منحصر بفردِ دوران نامزدی و آشنایی می‌اندازد. لِوانا سینتیا این عکس را در منطقه سینکرا گرفته است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

4. کریستی بوترایت از موسسه عکاسی استوری در اوکلاهاما این عکس زیبا را گرفته است. عکاس با بهره بردن از کمترین وسایل صحنه و در نهایت سادگی، یک قاب زیبا خلق کرده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

5. این عکس محصول دوربین سیریانا سینگ و بِن لِین از موسسه عکاسی تینتد است. تیم عکاسی با وجود حضور سوژه در نیوزلند و دسترسی به برخی از شوکه کننده‌ترین مناظر طبیعی، ترجیح داده قابی خلوت انتخاب کند و تاکید عکس را روی زوج جوان بگذارد.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

 

6. یک عکس ساده و بی آلایش که به خوبی از عهده وظیفه‌ای که باید انجام می‌داده برمیاید. به نظرم ممکن نیست چشمِ فردی به این عکس ساده بیفتد و بی‌درنگ خاطرات شیرین دوران نامزدی و آشنایی در ذهنش زنده نشود. دورانی که شاد بودن، وسایل مورد نیاز فراوانی نداشت و نگاه به فرد مورد علاقه‌تان یا حس کردن سنگینی دستش روی شانه‌هایتان تمام چیزی بود که برای شاد بودن احتیاج داشتید. عکاس عکس اینا یاسینسکا از موسسه‌ عکاسی یاسینسکاست.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

7. عکاس این عکس لیا میِسلر است و صاحب اثر موسسه عکاسی خود اوست. عکاس با وجود گذاشتن تمرکز دوربین روی زوج جوان و شادی کودکانه و شیرین آن‌ها، نهایت بهره را از اثر تاریخی پس زمینه برده است و ستون‌های سنگی هرچند سوژه اصلی عکاس نیست اما در شکل دادن به اثر، نقشی ویژه بازی می‌کند.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

8. دورانی که برای از ته دل خندیدن فقط به یک موتور وسپای ارزان قیمت احتیاج دارید و البته فردی که از ته دل دوستش داشته باشید. این عکس نه پس زمینه خاص و ویژه‌ای دارد و نه نورپردازی عجیب و غریب، حتی اگر به لباس‌های سوژه‌ها توجه کنید متوجه خواهید شد که احتمالا در خانه همه ما چنین البسه‌ای پیدا خواهد شد. با این وجود کافی است نگاهی به لبخند زوج جوان بیندازید و بی‌اختیار لبخند بزنید. عکاس کالوین سِتیاوان است و عکس در باندونگِ ندونزی گرفته شده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

 

9. ایده اولیه و اجرای این عکس بر عهده هلنا و لورن مارتین بوده است و این عکس در منطقه اینورسِ کالیفرنیا گرفته شده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

10. این بار عکاس نهایت بهره را از پس زمینه خاصِ باغِ نوگوچی در کالیفرنیای آمریکا برده است و دیگر خبری از سادگی و لبخند‌های از ته دل نیست. عروس و داماد حتی چهره‌ای جدی دارند تا در کنار منظره خاص و تصویر اسمان، شانس مشاهده یک عکس خاص را به ما بدهند.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

11. بسیاری از عکاسان عروسی و مناسبت‌های اینچنینی برای تامل برانگیزتر کردن عکس و اضافه کردن چاشنی نوستالژی سراغ گرفتن عکس‌های سیاه وسفید می‌روند. فابیو میرولا در این عکس با استفاده هوشمندانه از چند تکنیک ساده عکاسی، یک قاب زیبا را خلق کرده است. این عکس در منطقه توسکانی در کشور ایتالیا گرفته شده است.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

12. جسی لی به نمایندگی از موسسه عکاسی خودش این عکس را گرفته است. تمرکز عکس با قرار دادن سوژه‌ها در مرکز تصویر و استفاده خاص از نور، روی زوج جوانی است که میزان رضایتشان از شرایط را می‌شود از لبخندهای به پهنای صورتشان فهمید.

خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

13. عکاس این عکس آندره تِی است و عکس در منطقه هندوستان کوچک در کشور سنگاپور گرفته شده است. عکاس ایده متفاوت و مینی مالیستی برای ثبت عکس نامزدی داشته و با وجود پنهان بودن صورت سوژه‌ها، عکس از پسِ وظیفه تعریف کردن داستان یک عشق به خوبی بر میاید.خفن‌ترین عکس‌های عروس دومادیِ تاریخ

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      عالی بود مرسی

    • ناشناس

      عالی

    • طلوع

      فوق العاده بود در این روزایی هر روز اخبار متاثر کننده در کشورمان میشنویم قدری شادمان کرد ممنون از مطلب زیبا وعکسهای فوق العاده وبه یاد ماندنی عالی بود

    • ناشناس

      اصلا هم خفن نبودن

    • رضا

      عالی و بی شیله پیله

    • مردم

      الان حتم دارید که اینها عقد کردن؟خخخخخخخ

    • محسن رستمی

      عالی سپاس فراوان از شما

    • محسن رستمی

      عالی

    • کمیزی

      عالی بود همه خبرها ودیدنیها

    • ناشناس

      پس عکس عروسی ما چرا تو لیست نیست

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بدک نبود

    • ناشناس

      خوشم میاد ایرانیا هیچ حرفی برا گفتن ندارن تو این زمینه همون خارجیاشم چنگی به دل نمیزدن

    • امین

      عالی بود

    • جلیل

      درود بر شما خیلی عالی و پسندیده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج