۱۲۲۱۹۶۷
۱۳ نظر
۸۲۴۹
۱۳ نظر
۸۲۴۹
پ

این زن جذاب‌ترین بانوی ۶۸ساله تمام دوران‌هاست

لین اسلیتر، زنی کوچک اندام با موهای خاکستری، نگاهی محکم و استوار است که با انتخاب پوششی متفاوت تمام قوانین و نگرش‌ها را زیر پا می‌گذارد. او چین و چروک‌های بدن و موهای خاکستری خود را پنهان نمی‌کند.

چی‌ بپوشم - مصی روشن: هر کسی ممکن است از تماشای عکس‌های مدل‌های شیک‌پوش، جوان و خوش‌چهره خسته شده یا خودش را با آنها مقایسه کرده و اعتماد به نفسش را از دست داده باشد اما صفحه شخصی لین اسلیتر 68 ساله، با بیشتر از 750 هزار دنبال کننده در اینستاگرام که با عنوان نماد تصادفی (iconaccidental) نامگذاری شده از آن دسته صفحاتی است که به معنای واقعی کلمه حال شما را خوب می‌کند، نگاهتان را تغییر می‌دهد.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

به شما انگیزه می‌دهد که خودتان را فراموش نکنید و دست کم نگیرید و مسیر زندگی‌تان را با انرژی بیشتری ادامه دهید.

قوانین و نگرش‌ها را زیر پا بگذار

لین اسلیتر، زنی کوچک اندام با موهای خاکستری، نگاهی محکم و استوار است که با انتخاب پوششی متفاوت تمام قوانین و نگرش‌ها را زیر پا می‌گذارد. او چین و چروک‌های بدن و موهای خاکستری خود را پنهان نمی‌کند. حتی دنیای مد جوان‌محور هم به لین توجه کرده. او در مجلات مد بین المللی بی‌شماری حضور داشته و با Elite Models لندن قرارداد بسته است.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

سرنوشت او را نوشت

اسلیتر، دانشیار بالینی مددکاری اجتماعی و حقوق در دانشگاه فوردهام هیچ‌وقت قصد نداشت به یک نماد مد تبدیل شود و این ماجرا برای او به طور تصادفی اتفاق افتاد و تصمیم گرفت وبلاگی ایجاد کند که سبک شخصی خودش را به نمایش بگذارد. اسلیتر می گوید: «من فقط یک فرد معمولی هستم که در سن 61 سالگی خودم را بازیافتم.»

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

زیبایی که دیگران اول دیدند

در واقع اولین دگرگونی بزرگ اسلیتر در سال 2014 اتفاق افتاد. او شروع به گذراندن دوره‌هایی در مدارس مد شهر نیویورک کرد که در آن افراد درباره سبک عالی او نظر می‌دادند و پیشنهاد می‌کردند که یک وبلاگ یا صفحه اینستاگرام راه اندازی کند.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

پس از تحقیقات فراوان، لین این کار را انجام داد. اما وقتی فعال شد که یک عکاس او را به عنوان یک مدل در خیابان اشتباه گرفت. این اتفاق باعث شد اسلیتر نام صفحه‌اش را به نماد تصادفی تغییر دهد.

زن زیبا- مرد عکاس

با فعال شدن اسلیتر در زمینه مد، او عکس‌های زیبای فراوانی از خودش منتشر کرد که توسط شریک زندگی‌اش، کالوین لوم، گرفته شده بود. این عکس‌ها به سرعت توجه زیادی را به خود جلب کردند. بعد اسلیتر با الیت مدلز لندن قرارداد بست و عکس‌هایش در مجلات بین‌المللی منتشر شد.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

او به سراسر جهان سفر کرد تا سخنرانی کند و عکس بگیرد. حالا صفحه اینستاگرامش طرفدارانی در محدوده سنی 13 تا 90 ساله را جذب کرده است.

طرفداران ضد پیری

بیشتر طرفداران او زنان جوانی هستند که او را نماد «ضد پیری» می‌دانند. لین می‌گوید: «آنچه از این جوانان می‌شنوم این است که تو خیلی باحالی، ما می‌خواهیم شبیه تو باشیم.» آنها نمی‌خواهند با روشی که در گذشته به آنها ارائه شده پیر شوند.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

لین می‌گوید: «رسیدن به 60 یا 70 سالگی ممکن است به معنای بازنشستگی باشد. اما من فکر می‌کنم ‌به‌طور بالقوه 20 سال دیگر برای انجام کارهای شگفت‌انگیز وقت دارم. نباید اجازه داد سن آرزوهای شما را تعریف کند. اگر جوان هستید و در مورد اینکه باید همه کارها را قبل از 30 سالگی انجام دهید استرس دارید، صبر کنید. مطمئن باشید که می‌توانید آرامش داشته باشید چون فرصت‌های بی پایانی برای بازیابی مجدد خود در طول زندگی خواهید داشت. به افراد مسن‌تر هم باید بگویم که مجبور نیستید آنچه را که جامعه درباره پیر بودن می‌گوید بپذیرید و می‌توانید همان چیزی باشید که می‌خواهید.»

آنها مرا می‌بینند و من آنها را می‌بینم

اسلیترمی‌گوید همیشه راه می‌رود و به مردم نگاه می‌کند. «آنها مرا می‌بینند و من آنها را می‌بینم. متوجه شده‌ام که با بالارفتن سن افراد کمتری به شما نگاه می‌کنند که با زمانی که شما جوانتر بودید متفاوت است. این موضوع به سن ربط دارد؟ احتمالا. من فرآیندی را در مورد چگونگی تجربه درونی خود و اتفاقاتی که برای بدنم می‌افتد را طی کردم. در ابتدا پیر شدن را دوست نداشتم اما در مقطعی مجبور شدم این واقعیت را بپذیرم که پیری اجتناب‌ناپذیر است. هیچ کاری نمی‌توانید برای کنترل آن انجام دهید پس سعی کنید بهترین باشید.»

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

او می گوید:«چیزی هم که من در مورد بعضی زنان دیگر مشاهده کردم این بود که به ظاهرشان اهمیت می‌دادند. بعد به این فکر کردم که چگونه می‌توانم یک تصویر بصری ارائه دهم، چگونه می توانم عشق خود را به لباس به اشتراک بگذارم، چگونه می توانم به دیگران الهام ببخشم. چون اهدافم از نظر مادر شدن و شغلم برآورده شده بود.»

لباس هویت است و هویت لباس

البته موضوعی که لین را بیشتر مورد توجه قرار می‌دهد، رابطه بین لباس و هویت است. اسلیتر می‌گوید: «من فکر می‌کنم لباس می‌تواند عمیقاً شخصیت شما را تغییر دهد و حتی بهتر از کلمات شخصیت‌تان را نشان دهد.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

لین با یک روایت شخصی متفکرانه و هوشمندانه به چیزهایی می‌پردازد که به شدت به آنها اهمیت می‌دهد: «فرهنگ، هنر، مد و ارتباط انسانی».اسلیتر می‌گوید: «روی چیزهایی که در بدن خود دوست دارید تمرکز کنید. آن را به قدرت خود تبدیل کنید و بقیه را فراموش کنید. نکته مهم، نشان دادن این است که در درون چه کسی هستیم و نیازی به پایبندی به کلیشه‌ها نداریم.»

اول بدن بعد لباس

اسلیتر در مورد یافتن استایل و سبک شخصی گفته: «قبل از اینکه کسی که با خود و بدنش راحت نیست بتواند یک سبک شخصی ایجاد کند، باید روی پذیرش آنچه که هست کار کند.»

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

او توصیه می‌کند: «یک چیز جدید را امتحان کنید. روسری، یک جفت گوشواره، یک رنگ تند و جیغ و ببینید چه احساسی دارید.»

تغییر بیرونی و تحول درونی

لین اخیراً تغییر بزرگ دیگری در زندگی خود ایجاد کرد. او از شهر نیویورک به Peekskill نقل مکان کرد. از یک آپارتمان کوچک به یک خانه قدیمی بزرگ، به جایی که قصد دارد به تکامل و رشد خود ادامه دهد.

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

او می‌گوید «من در یک آپارتمان کوچک بدون فضای بیرون زندگی می کردم. به‌خصوص ندیدن دختر و نوه ام سخت بود. زمانی که شریک زندگی من کالوین بازنشسته شد، قصد داشتیم نقل مکان کنیم، بنابراین حالا این کار را انجام دادیم. ما می‌خواستیم در جامعه‌ای زندگی کنیم که از افراد خلاق حمایت می‌کرد و به اندازه کافی به شهر نزدیک بود که کالوین بتواند رفت‌وآمد کند.

اسلیتر از زمانی که نقل مکان کرده به این فکر می‌کند که می‌خواهد در مرحله بعدی زندگی‌اش چه کاری انجام دهد. او حالا دیگر بیشتر بر روی زندگی پایدار و طراحی متمرکز شده و کمتر پست می‌گذارد و زمان کمتری را در رسانه‌های اجتماعی صرف می‌کند و در عوض از تجربه زندگی واقعی در خانه جدید لذت می برد.

دل همانجاست که دلبر آنجاست

اسلیتر و شریک زندگی‌اش در حال تعمیر خانه قدیمی خود هستند. آنها سعی می‌کنند تا جایی که می‌توانند مواد را بازیافت کنند و چیز جدیدی نخرند. او می‌گوید: «اوقات خوبی را سپری می‌کنیم. به بازارهای قدیمی و عتیقه‌فروشی‌ها می‌رویم. ما می‌خواهیم بسیاری از کارها را خودمان انجام دهیم بنابراین روند کندی است اما برای ما مشکلی نیست.»

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

لین علاوه بر بازسازی یک خانه قدیمی، گفت که از زمان نقل مکان، بیشتر می‌نویسد، از چیزهایی غیر از خودش عکس می‌گیرد. اسلیتر همچنین می خواهد از استعدادهای فراوان خود برای ادامه ایجاد تغییرات مثبت در جهان به طور کلی و در زادگاه جدید خود استفاده کند. بنا بر گفته اسلیتر، زندگی با یک بیماری همه‌گیر (کووید)، تغییرات عمیقی در او ایجاد کرده و میلی دوباره به‌عنوان یک مددکار اجتماعی و استاد در او ایجاد کرده است. او همچنین به فعالیت‌های اجتماعی، تلاش‌های زیست‌محیطی و برابری علاقه‌مند شده است.

من مدل نیستم!

اسلیتر می گوید: « اگرچه من مدلینگ را انجام داده‌ام اما خودم را بیشتر به عنوان یک شخصیت اجتماعی می‌بینم تا یک مدل، من آدم چندوجهی هستم. می‌نویسم. کارگردانی هنری می کنم. استایلیست هستم و به رویدادهای مختلف می‌روم. وقتی برای هفته مد شانگهای به چین رفتم دو سخنرانی داشتم. یکی در مورد توسعه سبک شخصی و دیگری در مورد چگونگی موفقیت در رسانه‌های اجتماعی بود. بعضی از طراحان جدید از من خواسته‌اند که به آنها کمک کنم تا درباره داستان برندشان فکر کنند. من کارهای مختلف زیادی انجام می دهم.»

این زن جذاب‌ترین بانوی 68ساله تمام دوران‌هاست

او به این سئوال که برای عملکرد در بالاترین سطح ممکن بعد از 60 سالگی چه چیزی لازم است، این‌طور جواب داده: «این واقعا مهم است که به خوبی از خود مراقبت کنید، خوب غذا بخورید و سبک زندگی سالم داشته باشید و مغز خود را فعال نگه دارید.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ایرانی

      تو ایران که جرات عرض اندام ندارند خخخ

    • ناشناس

      کلا پیری چیزی گندی هست بعدش هم مریضی مرگ

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اینکه در مورد زنها جذابیت رو عنصر اصلی می دونید و سعی می کنید زن شصت ساله رو هم جذاب معرفی کنید نه تنها کمکی به برابری زن و مرد نمی کنه بلکه همچنان ارزش زن رو در بدنش منحصر میکنه.

      • ناشناس

        فمنیسم لیبرال اصرار داره همچنان که بدن زن رو جنسی میکنه مردها هم به زن نگاه جنسی نکنند که این تناقضه و هرگز با هوچی گری رسانه ای نمی تونن حرفشونو به کرسی بنشونند.تا وقتی آرایش و دلبری کردن زن و این چیزها هست نگاه جنسی به زن هم هست و زن جوان هم همیشه خریدار داره نه زن شصت ساله

    • ناشناس

      باز خوبه زندگی جوونی کرده به آرزوهاش رسیده ایران بود افسرده تنها غمگین

    • ناشناس

      هر کاری کرد ادم تا 60 سالگی بعدش داستان

      پاسخ ها

      • ناشناس

        در مورد مردها تا چهل سالگی

      • ناشناس

        7.50
        برعکس میگی زن تا چهل مرد تا بالای شصت

    • ناشناس

      خیلی هم ناز و خوش تیپه

    • ناشناس

      پیرزن پر حاشیه

    • سامانتا

      تازه مردهادرسن ۵۰میخوان زن بگیرن اونم اول دوم سوم

    • henrik

      زیادی بزرگش کردن وگرنه هرکسی لباس شیک بپوشه موهاشم قشنگ کنه حتی اگه پیر هم باشه جلب توجه میکنه!!!

    • ناشناس

      مامان من ۷۲سالشه از این جونتر و قشنگتره.اصلا چرا گوگوشو نمیگیم.اون که ۷۰سالشه از این خیلی جونتر و قشنگتره.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج