۱۲۲۳۶۵۳
۱۰۵ نظر
۲۷۰۹۸
۱۰۵ نظر
۲۷۰۹۸
پ

کلاس کنکوری که جنجالی شد و خشم مردم را برانگیخت

در روزهای اخیر وایرال شدن ویدئوی رفتار زشت یک معلم کنکور را شاهد بودیم. باادبیاتی سخیف که بینندگانش را شوکه می‌کند.

برترین‌ها: در روزهای اخیر وایرال شدن ویدئوی رفتار زشت یک معلم کنکور را شاهد بودیم. باادبیاتی سخیف که بینندگانش را شوکه می‌کند. گاها سوال پیش می‌آید که چطور می‌شود چنین انسان‌هایی با این سطح از شعور به خود اجازه تدریس می‌دهند و بر مسند تعلیم تکیه می‌زنند.

کلاس کنکوری که جنجالی شد و خشم مردم را برانگیخت

بهاره مهرجویی، روانشناس درباره این ویدئوی جنجالی می‌نویسد: "تکلیف این آدم معلومه. ما با فرد کاری نداریم و من حتی اسم این آقا رو نمی‌دونم. حتی شاید لازمه مدعی العموم علیه‌ش دادخواهی کنه به جرم تشویق نوجوانان در سخت‌ترین شرایط زندگیش (کنکور) به خودکشی اون هم با توهین و تحقیر .چرا؟ چون نوجوان درس فیزیک رو نفهمیده. «اشکان» ممکنه فیزیک رو نفهمیده باشه و یا استعدادش رو نداشته اما اینها کجای دنیا ایستادن که کلا نفهمیدن وظیفه یک معلم چیه؟ ذهنشون کجا تغذیه شده که به جای ماوا بودن برای نوجوانِ تحت فشار همه جانبه، چنین بی‌قید و آزارگرانه یکه تازی می‌کنند؟

ببینید جامعه‌ تا کجا درمانده شده که از گرده نیازهای اولیه‌ش می‌کنه که مافیای کنکور رو که از مافیای تحریم و نفت هم قوی‌تره، بزرگ کنه و اونها به بچه‌ش توهین کنن و بهش یاد بدن که چطوری خودش رو بندازه جلوی ماشین که خونوادش بی‌آبرو نشه. آتش بگیره آبرویی که از رتبه کنکور میاد. والدین گرامی متوجه هستید که شما مافیای کنکور رو پروار کردین؟ اینها از ترس‌های شما تغذیه می‌کنن. بچه‌ها به واسطه عذاب‌وجدانها، حس ناکافی‌بودن، کمالگرایی، حس تحقیر القا شده محیط که در راس اون شما قرار دارید، در بازار رقابتی «برده فروشان کنکور» گیر افتادن.

کلاس کنکوری که جنجالی شد و خشم مردم را برانگیخت

حمایت‌های شما جیب بنگاه‌های کلاه‌برداری رو‌‌ پر کرده. این افراد از هیچ فیلتری رد نمی‌شن. ناآگاهی و رقابت‌جویی خانواده‌های درمانده و البته مقصر اون هم در کشوری که تراز معتبرترین دانشگاهش با قزاقستان و پاکستان هم قابل رقابت نیست ، کنکور رو به دکون قصابی با گوشت فاسد تبدیل کرده و خروجی اون هم بچه‌های افسرده و شکست‌خورده‌س‌ت. مدتها مسئول استخدام نیروهای متخصص بودم. به هیچ وجه کنکور تعیین کننده سرنوشت هیچ نوجوانی نیست. آنچه که موجب موفقیت فرزند شما میشه کسب رضایت از دستاوردهاییه که بهش علاقه داره. ممکنه اون دستاوردها به چشم عموم ادم‌ها نیاد. مهم نیست اگر تونسته باشه مهارت‌های ارتباطی و علاقه و استعداد خودش رو‌به طور نسبی کشف کنه ، ولو اینکه در کنکور رتبه بالایی هم نیاره این نوجوان «خودانگیخته» و «خودشکوفاست». آب راه خودش رو پیدا می‌کنه، تا رسیدن به مرز حدود ۳۰ سالگی چندین دوربرگردون برای آدم‌ها وجود داره که اگر از انتخابی احساس رضایت نداشت برگرده.نترسید از اینکه ممکنه مثل پرنده روی شاخه های زیاد و پراکنده‌ای بشینه. طبیعت این سنه. فقط با جستجوگری میتونه مسیرش رو انتخاب کنه."

طبیعتا انتشار چنین ویدئویی بازخورد مثبت نخواهد داشت و کاربران نیز با منکوب کردن این رفتار زننده به اظهارنظر پرداختند:

* یکى از چیزایى که ١٨ سالگى بخاطرش خیلى ناراحت بودم و الان خوشحالم اینه که تو یه شهر کوچیک بودم و اصلا کلاس کنکور و معلم کنکور معنى نداشت. کاش واقعا امثال اینا یکم به تاثیر حرف و رفتارشون رو روحیه یه دانش آموز که خودش پر از استرسه فکر کنن!!


* رفتم پیجش رو دیدم یعنی فاجعه بود بگذریم که نشسته بود یه جایی مثلا دنج و عقده ای بازیشو درمی اورد و چقدر خودش از خودش تعریف میکرد نمونه کاری که گذاشته بود مثلا امده بود نیمه عمر رو صدتا فرمول کرده صد تیپ مسئله فقط فرمول بندی کرده هرسری یکی رو مجهول گذاشته یه فرمول جدید یه تیپ جدید


* تمام کسایی که زیر دست همچین معلمی پرورش پیدا میکنن، قطعا این رفتار رو توی فرهنگنامه‌ی این جامعه بازنویسی میکنن و این برای همیشه قسمتی از فرهنگ ما میشه.

کلاس کنکوری که جنجالی شد و خشم مردم را برانگیخت

* مخصوصا تو این تایم حساس گند زدن به اعصاب و روان بچه ها میتونههه واقعا بچه رو به سمت خودکشی ببره. هیچوقت یادم نمیره با آ.ح کلاس آنلاین داشتم من فقط یه سوالو بلد نبودم و ری‌اکتش دقیقا همچین چیزی بود و من ممکن واقعا زندگیمو به گند بکشم با اون حرفش ترو خدا رعایت کنین!


* دوران کنکور یکی از سخت‌ترین و پراسترس‌ترین دوران زندگی یه آدمه و هر حرف و حرکتی اثرش چندین‌ برابره رو بچه‌ها. و خب تو چه بی‌شرفی هستی که میای این مزخرفات رو بهشون می‌گی. خودش و خانواده‌شو رسوا و بی‌آبرو ‌کنه! از زندگی لفت بده! تو باید از زندگی لفت بدی.


* تلاش کردم از کنار این مساله عبور کنم و به زندگیم برسم، ولی نشد! به عنوان کسی که قسمت زیادی از جوونیم رو معلمی کردم نمیتونم اینو تحمل کنم! آقایی که این اراجیف رو میگی شما لیاقت معلم بودن رو ندارید و بنده امروز به نمایندگی از بچه های کشورم گزارشی بر علیه فعالیت شما تقدیم به نیروی انتظامی میکنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      اشکان خوب ضایع اش کرده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کنکور مسخره استرس زای بی فایده باید حذف بشه

      • ناشناس

        در مدرسه داشتیم بگی متوجه نشدی یا سوال کنی معلم ندونه روانی میشن

      • ناشناس

        با این نسل وقیح جدید باید همینطوری حرف زد.خدا رو شکر بچه ندارم

      • ناشناس

        من همونم که در مورد نسل وقیح نوشتم.گوش ندادم این مردک چی میگه .حرفهاش خیلی زشته.من نظرم رو پس می گیرم.لطفا کامنت قبلیم رو دلیلت کنید

      • امیر

        خب این معلم واقعی نیست یه نیروی آزاده

        وقتی در آموزش و پرورش رو گل گرفتید و بنگاه های آموزشی و پولی باز کردید و هر کس شد آموزش دهنده اینه نتیجه اش
        معلمها واقعی نه اونهایی که از کانال پارتی وارد سهمیه و رانت وارد شدند منوپظورم اونهایی که از دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم و تربیت دبیر آمدند گزینش شدند نمیان به بچه مردم راه خودکشی بدن نهایتش بعد از کلاس صحبت میکنه ازش می پرسه راه پیشرفتش چیه و.... کسی خودش خانواده و فرزند داشتا باشه اینطور شوخی لجنی با طیفی از بچه ها نمیکنه

      • عاطفه

        خدا لعنتش کنه همین.

    • ناشناس

      چقدر چیپه ادای بامزه ها رو مثلا در میاره

    • ناشناس

      باید از تدریس منع بشه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چرا؟نفهمیدی از دلسوزیه حرفهاش؟

    • ناشناس

      چرابگیریون نگرفتنش تا الان مجازات بشه

    • ناشناس

      لوس ملیجک خمده دار هم نیست اصلا بخندیم

    • ناشناس

      اون قرص نباید شناخته بشه اگر طرف پشیمون بشه نمی تونه برگرده

    • ناشناس

      عادی سازی و مسخره کردن خودکشی تاسف

    • ناشناس

      بیسواد بیشعور

    • ناشناس

      فقط اعدام

    • ایکس

      خدا لعنتت کنه مریض روانی

    • ناشناس

      معلم توهین کرده این درست ولی این دانش آموز تو یکسال چکار میکرده که برمیگرده با کمال پرویی به معلم میگه من هیچی نمی‌فهمم
      همین نوجوانان بدترین فحاشی و رفتارها رو در فضای مجازی دارن ولی حالا که بحث درس و تعلیم آنها هست بهشون نباید نازک‌تر از گل گفت تا خدای نکرده عقده ایی نشن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به زبون ساده گفته متوجه نمیشه چی بگه

      • محمد

        تو ديگه خيلي پرتي! ايشون مثلا معلمه، معلم . بفهم.اون بزرگتر و دنيا ديده تَر از يك نوجوانه و اون بايد نوجوان رو به درستي راهنمايي كنه. نوجوان در عنفوان جواني است و سراسر احساس، افتاددددد!

      • ناشناس

        حالا متوجه شدید که راست گفتم
        محمد نمونه ایی از اینها هستند
        خیلی ها مثل محمد هستند که باید با ادبیات مثل خودشان باهاشون صحبت کرد

      • ناشناس

        ایشون معلم نیست.اینطور که به نظر میاد مدرس کلاس خصوصیه که پول کمی هم نمیگیرن

      • ناشناس

        من مطمئنم تو هم عین همون به اصطلاح معلمه هستی که داری اینطوری میگی انسانم آرزوست!

      • نیما

        مشخصه حسابی در مراحل رشد و شکل گیری شخصیتت مورد تحقیر واقع شدی و عقده حقارت میباره از کلامت

    • ناشناس

      افرادی که درس معلمی نخوانده اند در دبیرستان ها تدریس می کنند حتی شیوه ی علمی طرح سوال امتحانی رو نمی دونن در امتحان مثلا ریاضی چنین فردی میاد ۲۰ نمره رو هم دشوار سوال می ده تا تجدیدی بیشتری وجود داشته باشه و تدریس خصوصی جور بشه هر چه دبیر ، این گونه برخورد کنه بیشتر محبوب می شه واقعا تقصیر خانواده هاست چنین معلم هایی که فراوان دیده ام دایم به دانش آموز القا می کنند که تو نادانی تو نمی دانی ...... باید فکری کرد دبیرهایی که اصلا درس معلمی نخوانده اند روانشناسی نخوانده اند و با شیوه هایی ناجوانمردانه و غیر انسانی به تخریل روح و روان جامعه مشغولند این ها مافیایی تشکیل داده اند که حتی به دولت و مجلس حکومت می کنند و معتقدند ماورای دولت و مجلس قرار دارند ....فکری بکنید ای مسوولان ....البته اگر می توانید ...

      پاسخ ها

      • ناشناس

        فقط برای اون جمله آخرت منفی زدم. نوش جونت باشه

      • ناشناس

        عالی بود

    • ایرانی کاربر قدیمی

      این ادم مشکل روانی داره

    • ناشناس

      لعنت به کنکور و لعنت به این آقا که مدرس کنکور هست
      خدایا بچه‌ها از شر اینا محفوظ کن

    • ناشناس

      اینها برای مشهور شدن و درآمدهای کلان کثیف دست به این کارها می زنند ، این چندمین مورد از این قبیل کارهاست و تا زمانی که با مافیای کنکور برخورد نشود وضع از این هم بدتر می شود ، درآمد این مافیا چندین برابر بودجه وزارت آموزش و پرورش است.

    • نوا

      واقعا یک معلم هرگز نباید همچین حرفایی بزنهولی یه احتمال دیگه هم بدید دوستان، هر معلمی یه شخصیتی داره که شاگرداش میشناسن فقط مثلا شاید با همه شوخی میکنه و فکر کنید که شاید اشکان الان داره از ته دل به این حرفا میخنده چون طرفشو میشناسه و به شوخی هاش آگاهه. هرچند حتی اگه شوخی هم باشه زدن این حرفا هیچ توجیهی نداره...

    • نوا

      واینکه واقعا ما چرا یه قالب گذاشتیم میخوایم همه رو شکل هم در بیاریم؟؟ مگه همه باید فیزیک بلد باشن؟؟ چرا نمیخوایم قبول کنیم که هر کسی تو یه زمینه ای استعداد داره. شما شاید اگه به یه نابغه ی موسیقی بیای نمودار زمان مکان بگی اونم چیزی نفهمه، یا اگه بخوای به انشتین به زور مثلا شیمی یاد بدی شاید اونم همین واکنش رو نشون بده.اصلا شاید اشکان تو ادبیات یا زیست عالی باشه. بابا به خدا هرکسی تو یه زمینه ای استعداد داره

    • ناشناس

      امثال همین پول نمیدادن بیان کلاست از گشنگی باید لفت میدادی از دنیا

    • عموجانی

      این مملکت آخه همه چیش به همه چیش باید بیاد دیگه نه؟!
      تفففف به ذاتت که به اسم معلم هم رحم نمیکنی. آمازون اینجاس نه آمریکای جنوبی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مگه آمازون چه ایرادی داره؟
        آمازون جنگله
        اینجا که بیابون برهوته

    • ناشناس

      سلام
      مثلا تو که رفتی دانشگاه چه گلی به سر مملکت وخودت زدی
      تو میدونی فرند داشتن یعنی چه
      اصلا تو خودت را انسان میدونی
      ببین به کجا رسیدیم
      نخواستیم این دانشگاه را که یه نوجوان براش خود کشی کنه
      من خودمم یه دبیرم
      متاسفم
      مگه زندگی با دانشگاه ساخته می شه
      چطو ر اگر یه معلم تنبیه بدنی کنه مواخذه میشه
      این به ظاهر ادم هم باید جلو مردم ودور بینها به غلط کردن بیفته بیشعور

    • گیسو

      چقدر بیشعوری تو آخه .حیف اسم معلم.باید دیگه اجازه تدریس بهش ندن

    • ناشناس

      خلایق هرچی لایق بود دادند .

    • ناشناس

      من یکسال شاگردش بودم بهترین و حلال خور ترین دبیر فیزیک ایرانه تنها بدیش هم اینه که هرکی تو کلاسش حرف نا مربوط بزنه نابودش می کنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        آره از رفتارش کاملاً پیداست که چقدر حلال‌خوره

    • علی

      ایشان معلم نیست چون هیچ گاه در مقام و جایگاه معلم نخواهد بود ، جایگاه معلم ارزشمند و والاست . ایشان فقط یک عنصر نامطلوب است که فقط در یک رشته درسی کمی اطلاعات تدریس دارد و هنری از تعلیم و تربیت در وجود خود ندارد . مقصر اصلی فردی است که ایشان را از سر گوچه و خیابان برای تدریس آورده است. مقصر اصلی مدیر بالادستی ایشان است.

    • ناشناس

      یه کم فکر داشته باشید دنبال کنکور نمی رید بلکه دنبال مهارت آموزی میرید.

    • javad @*6

      خیلی بی آبروئی،، خیلی نفهمی،، خیلی داغونی،، معلمی که تو باشی، شاگرد میشه... خدا لعنتت کنه

    • معلم بازنشسته

      سلام
      آقای نسبتا محترم بنده حقیر سالها در کسوت معلمی با افتخار مو سپید کردم تمام تلاشم این بود که بچه ها رو به جاده زندگی سالم و شاد سوق بدم و بعد وارد قلب و روحشون بشم و اونوقت بسادگی مطالب درسی رو تفهیم کنم.
      و همین روش باعث میشد که بچه ها با عشق و علاقه مطالب درسی سخت رشته تدریس بنده رو براحتی یاد بگیرند.
      اگر آبرویی دارم از صدقه سر همین اشکان هاست.
      اما متاسفم این تو هستی که آبروی نظام تعلیم و تربیت رو بردی آبروی نام معلم رو بردی.

      پاسخ ها

      • دکتر بابایی

        معلم عزیز قددارن زحماتتون هستیم قطعا به لطف شما عزیزان هست که هنوز این مملکت پا برجاست...این اقای به ظاهر دبیر مافیای کنکوره و اصلا دبیر نیست این ملیجک ها مدرک درست و حسابی ای ندارند و متاسفانه با تبلیغات دانش اموزان ساده لوح رو جذب میکنند و هر سال به اندازه ۳۰ سال خدمت مقدس شما درآمد دارند...مشکل از رئیس و روسا و حاکم این کشور هست که به اینجور افراد بها میدهند اگر ان خدابیامرز بود قطعا پاسخ این ملیجک رو میداد

    • ناشناس

      اینا گاو هم نیستند چه برسه به استاد

    • ناشناس

      برای سلامت ذهنی بچهاتون اونهارو از مدرسه و دانشگاه دور نگه دارید

    • 3325

      ای روزا چقد ادمهای بی سوادو بی شعور زیادپیدامیشه و حرف چرت میزنن. خودت برو بمیر وقرص بخور تازه ب دوران رسیده

    • ناشناس

      خانواده اشکان اگر آدم باشن قرص برنج میخرن میدن این بی شرف تخربگر میخوره

    • ناشناس

      مشکل اینه اینا سواد درست حسابی هم ندارن یه بازاری برای اینا گرم شده تا هرکسی شغلی پیدا نکرده توی تحصیلات به جایی نرسیده هنری نداره بتونه درامد کسب کنه

    • ناشناس

      خواهر زاده من سال آخری که کنکور داشت خوب درس خوند ،ی روز که تو ساعت استراحتش رفته بود بیرون،یکی از دبیراشون تو خیابون کلی بهش توپیده بود که تو آخرش هیچی نمیشی،چرا سر درس و مشقت نیستی؟!!اونم با روحیه داغون رفته بود خونه
      خوشبختانه تو همین شهرستان خودمون پزشکی قبول شد

    • یک معلم

      معلم گرامی به جای این که وقت کلاس و بچه ها را با این حرفهای بیخود پر کنی، از یک راه دیگه با مثال جدید و کاربردی از زندگی روزمره، مسأله را ملموس و قابل فهم می کردی. تدریس واقعی اونه که جوری بتونی بگی که مادربزرگ بی سوادت بفهمه چی داری می گی و در مورد چیه.

    • roja11

      کلا حرف زدن این نسل اینطور شده ،
      (شان معلم تو همه ی جامعه ها به قدری بالاست که ...) ا
      ما قبول دارید که این مشتی است نمونه خروار. بعد همین باصطلاح معلمین میان اعتراض می‌کنند و ...

    • اسی

      آقا تو را به خدا این معلم های کنکور و آموزشگاه‌های دلال کنکور رو جمع کنید، چرا آموزش و پرورش به اینها مجوز کار میده،،،،

    • ناشناس

      این روانی باید دستگیرومحاکمه شود.چون که راه خودکشی راداردبه جوانان بایک شکست کوچک یادمیدهد.خدالعنتش کند.

    • ناشناس

      07:27 دفاعت از رفتار بیمارگونه معلم و توهینش ، خیلی توی در و دیوار بود . دانش آموز یک چیزی رو نمیفهمه ، نه تو و نه معلم و نه هیچ بشر دیگری حق آزار روانی نداره . این خیلی ساده است . قطعا یک بیمار حاد روانی میتونه بگه چون دانش آموز متوجه نمیشه یا چون کلیپ کلاسهای آنلاین منتشر شده پس باید بهش توهین کرد و آزار روانیش داد. به روانپزشک و روانشناس با هم مراجعه کن .

    • ناشناس

      من به پسرام گفتم برید دنبال یاد گرفتن ی هنری ی حرفه ای . ادم باید ی چیزی بسازه نه اینکه ی عمر ی مشت اراجیف حفظ کنه

    • ناشناس

      07:57 عزیز من اگر به شما توهین کنم و بعد تحت عنوان شوخی کردم توجیهش کنم ، توجیه نمیشه . اینم همونه .

    • ناشناس

      ایکاش این فیلم پخش نشه بین دانش آموزها . این آدم باید مجازات بدی بشه چون حرفهاش موندگاره و تاثیرش را روی یک نفر هم بگذاره وحشتناکه

    • ناشناس

      بدبختی پشت بدبختی. کسی هم پیدا نمیشه(مسولان دولتی) چنان حالشو جا بیارن که گورشو از صحنه آموزش گم کنه بره.

    • رابین هود

      این معلم رو سرزنش نکنید، اون پدر و مادری رو سرزنش کنید که میخوان بزور بچه شون بفرستن دانشگاه ها مزخرف ایران، و مجبور میکنن سر کلاس همچین نفهمی بشینه

    • عباسی

      تقصیر رسانه ملی می باشد که باگرفتن پول های کلان اینطور رفتارها وادبیات را باب کرده وبا هزاران ترفند وکلک از جیب مردم دزدی می کنند .تازه وزیر علوم ادعا می کند کنکور حذف شدنی نیست بلی راست می گوید چون مافیا درکنکور وارد شده سالانه هزاران میلیارد تومان ازخانواده های درانتظار رسیدن فرزندانشان به قله های پیشرفت به جیب می زنند وهیچکس هم یارای مقابله با این دزدان را ندارد

    • Mehzad Mowarefi

      یکی به این خانم دکتر بگوید که این چگونه مدرک معلمی گرفته است. به قول قدیمی ها به ضرب دوپینگ جلوی دوپینگ را باید گرفت.

    • ناشناس

      سواد هرگز شعور.. فهم.. درک.. و... خیلی چیزای دیگه نمیاره

    • ناشناس

      خاک بر سر مملکتی که معلمش این باشه
      بدتر از اون پدر و مادرهای که نتیجه کنکور رو برابر با ابروشون میدونن
      خیلی تأسف اوره
      خیلی خوشحالم که خانواده ام به خاطر کنکور هیچ نوع فشاری رو به من نیوردن خیلی نعمت بزرگیه بنظرم
      و کاش بچه های امروز ازاین اتفاقات درس بگیرن و نشن مثل پدر و‌مادرهاشون

    • ناشناس

      08:28 فعلا که نابود شد

    • ناشناس

      10:09 اون والدین درخواستشون برای دانشگاه رفتن فرزندشون یک درخواست قانونی و به حق هست اما رذالت این معلم نه قانونیه و نه حقه . سعی کن طور دیگری از این معلم دفاع کنی ، این دفعه نگرفت .

    • بدون نام

      خاک بر سرش
      مردک بیشعور
      وقتی شعور اساتیدمون اینه طبیعیه اعصاب بچه ها داغون باشه

    • مجید رنجبر

      من سی ساله درمقاطع مختلف تدریس میکنم،وروش تدریس رو هم برای مدرسان کارگاه برگذار میکنم،فقط میتونم بگم ایشون خودش بیماره ویقینا نمیتونه مدرس باشه،متاسفانه ماییم که اینهارو قبول کردیم،وپایه به اصطلاح درسشون میشیمیم

      پاسخ ها

      • امیر

        جناب استاد خسته نباشید

        برگزار کنید

    • ناشناس

      اون معلمی ک موهای بچه هارو کوتاه کرد و توبیخش کردن. این ک کارش خیلی بدتره

    • ناشناس

      تلاش برای کنکور غیر از رشته پزشکی وقت تلف کردنه

      پاسخ ها

      • عاطفه

        ینی جامعه معلم و مهندس و پرستار و ... نیاز نداره؟

    • ناشناس

      اشکان جان همه چی کنکور نیس برو ببین تو اینستا و فضای مجازی چه شاسکولایی دارن پول پارو میکنن ‌وچه درآمدایی دارن

    • ماهی

      مسلما این شخص اصلا معلم نبوده و نیست اصول تدریس و روانشناسی یادگیری نمی دونه و نخوانده و صرفنا برای بدست اوردن درامد بیشتر رو اورده به تدریس کنکور و نتیجه کار براش مهم نیست

    • ناشناس

      فکر کنم تو خودت اون معلمه هستی

    • جعفری

      آخه به این گوسفند هم شما میگید معلم ؟؟؟؟؟این اصلا معلم نیست ازهمین آدمایی هست که ازتوی خیابون پیداش کردن گفتن بیادرس بده

    • سید

      آقای قضاتی حیا کن

    • ناشناس

      بعضی از بچه ها واقعا فقط قصد علاف کردن خانواده و کادر آموزش رو دارن با اینها فقط بایست با همین ادبیات صحب کرد

      پاسخ ها

      • عاطفه

        شما هم یکی لنگه همین آقا هستید

    • نیلوفر

      عملاً داره میگه اگر تو کنکور قبول نشید باعث آبروریزی هستید و بچه ها رو سوق میده به سمت خودکشی چیزی که هرساله داره اتفاق میفته

    • ناشناس

      گاز ورمه

    • ناشناس

      صمیمیت تو کلاس ها هست و فقط یه شوخی بوده
      الکی بولدش نکنید

    • ناشناس

      معلم شریف تر از اینه که چنین رفتاری داشته باشه. ایشون فقط و فقط یه مدرس کنکور هستن که از اصول روانشناسی کودک و نوجوان هیچ اطلاعی ندارن

    • ناشناس

      ۹:۴۸ تو لیاقت بچه داشتنم نداری

    • یک مادر

      سلام وقت بخیر
      تربیت رو از مادر آقای ادیسون یاد بگیریم

    • بهار

      همون خدا یه چی میدونست بهت بچه نداد

    • ناشناس

      این فرد معلم نیست ، هر مهندس وبیکاری رسیده شده مدرس کنکورمعلم هرگز این ادبیات رو سر کلاس بکار نمی بره ، واقعا برای ایشون متاسفم فکر کنم بهتره این نسخه رو برای خودش بپیچه این فرد لایق تدریس نیست .

    • بدون نام

      یعنی چه هرچی میشود یک عده میان میگن اعدام اگه واسه این چیز ها اعدام بود هم که الان اکثر کشور اعدام میشدن

    • ناشناس

      فقط اینایی که میگن : این معلم نیس . معلم حرمت داره از این کارا نمیکنه . خخخخخخخخخ
      یه سرچ کنید : معلم کتک فحش

    • ناشناس

      دقیقا توصیفت از دلسوزی چیه ؟ داره کل روحیه و اعتماد بنفس اون طرف نابود می‌کنه

    • الف دال

      چهل سال در این مملکت ملت مقصر است در همه زمینه ها کاش مملکت رو هم ما مقصرین اداره میکردیم که دلمون نمی سوخت

    • ناشناس

      مقصر مسولان هستند که جوانان کشور این نیروی عظیم گرفتار مافیا کردن ودر ضمن کاش عدالت اموزشی بود. خدا ازشون نگذره که جوانان عزیز پژ مرده می کنند. همین کار کردند که کشور به فلاکت رسیده تا زمانی که این مافیا باشه کشور درست بشو نیست این راهی که ۴۰سال رفتن وبه بن بست رسیده

    • خبرخون

      دانش آموز کلاس چهارم بودم
      معلمی داشتم که بشدت تحقیرم می کرد
      باور کنید هنوز بعد گذشت ۳۱ سال یاد اون روزها می افتم حالم بد میشه
      نمی دونم چرا و به چه دلیل اینطور رفتار می کرد.
      پدر و مادرا حواستون باشه به بچه هاتون لطفا

    • ناشناس

      اون بالایی خیلی احساس قدرت میکنه منفی زده خخخ

    • محیا

      اخه تو که خیر سرت معلمی اینقد بی شخصیت و ... تشریف داری . قشنگ نشون دادی تحصیلاتی که داری به هیچ دردی نخورده

    • نقاشی زیبا

      واقعا متاسفم برای شخص بیشعور که نمیدونه چطور با آدمی که تو شرایط پر استرس کنکور هست حرف بزنه تو خودکشی کنی بهترین کارو کردی در حق خودت و دانش آموزات حیف اسم استاد خدا لعنتت کنه

    • یک هموطن

      اگر ذره ای شعور و غیرت در وزیر محترم آموزش و پرورش وجود داشته باشه، این الدنگ رو وادار میکنه تو تلوزیون رسما از غلطی که کرده اظهار ندامت کنه...!!

    • ناشناس

      موافقم

    • کیوان مسعودی

      سلام.یه نفر نوشته این معلم نیست،نیروی ازاده.انسانیت چه ربطی داره به نیروی ازاد بودن.به قول شما معلم های اورجینال همه یک هستند.نیروی ازاد داریم که شرف دارن به قول شما به معلم های واقعی.

    • ناشناس

      خدایا این کنکور لعنتی رو ازکشورم وفرزندانش دور ونابود کن

    • ناشناس

      در ضمن مدل صحبت کردن استاد ما اینطوری بود یعنی ما میدونستیم که به شوخی این حرفارو میزنه شما اگه بقیه این فیلمو ببینید ،حتنا مشاهده میکنید که آخر کلاس از اشکان عذر خواهی هم میکنن استاد .

    • فقط یک اسم : شهروند

      اینا معلم نیستن کاسبن .

    • ناشناس

      ایشون بهترین دبیر فیزیک کشور هستند و کاملا مشخصه که لحنشون شوخیه

    • ناشناس

      گردن این دبیر رو باید شکست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج