اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۲۴۴۱
۵۰۵۱
۵۰۵۱
پ

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

در اینجا ۱۰ برند گران و برگزیده مردمی كه توانایی پرداخت قیمت بالای شان را دارند آورده می شود كه نشان دهنده شرایط اقتصادی و قدرت خرید طبقه خاصی از جامعه است ...

خوش بو بودن تنها جز كارهای آرایشی مربوط به زنان نمی باشد بلكه مردان هم از این قاعده مستثنا نیستند . در حقیقت این كار تنها یك عادت نیست بلكه قسمتی از مسائل بهداشت روزانه است كه هر فردی می بایست رعایت نماید . با این وجود در سراسر دنیا افرادی هستند كه فقط به خوشبویی توجه نمی كنند بلكه به مارك و رایحه منحصر به فردی كه آن برند دارد نیز توجه می كنند . در اینجا ۱۰ برند گران و برگزیده مردمی كه توانایی پرداخت قیمت بالای شان را دارند آورده می شود كه نشان دهنده شرایط اقتصادی و قدرت خرید طبقه خاصی از جامعه است .
۱۰ . Jar Parfums Bolt Of Lightning

گران قیمت ترین عطرهای دنیا
بویی لطیف و منحصر به فرد دارد كه نه تنها برای چند ساعت بلكه برای روزها بر روی پوست می ماند اگر كه برای چند روزی قصد حمام رفتن نداشته باشید . این برند با قیمتی در حدود ۷۶۵ دلار برای تابستان گزینه مناسبی می باشد . اگر كه می خواهید به ندرت و برای اتفاقات و موقعیتهای خاصی از این عطر استفاده كنید ارزش این مقدار هزینه كردن را دارد و می توانید آن را به كلكسیونتان اضافه كنید .

9. Jean Patou's Joy

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

با رایحه ای كلاسیك و بی انتها و ماندگار برازنده همه خانمهای پر زرق و برق و مجلل است كه رویهمرفته شخصیت و جذابیت فردی را تغییر می دهد. این عطر در سال 1930 توسط خود جین پاتو كه سازنده این عطر می باشد در فروشگاههای مهم به قیمت 800 دلار عرضه گردید .

۸. Shalini Parfums Shalini

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

رایحه ای شهوانی دارد كه توصیف كننده عصر مدرن حاضر و مناسب این دوره می باشد . این عطر به توصیف زنان این عصر كه زنانی بی خیال و مستقل هستند می پردازد . به تعداد كم و با قیمت 900 دلار برای هر شیشه عرضه گردید .

۷. Herm's ۲۴ Fauborg

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

در سال 1995 عنوان عطر زنانه را به خود اختصاص داد و همواره در لیست 10برند برتر گران دنیا جای دارد . امروزه قیمت آن 1500 دلار است و به دلیل خاصیت براق كنندگی پوست، پس از استفاده پوست صورتتان براق می شود .

۶ . D Hardrien Goutal Eau Annick

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

در سال 1996 با طعمهایی چون طعم ترنج ، ریحان ، گریپ فروت ، لیمو ، لیمو ترش ، نعناع ، نارنگی ، شاه پسند و درختان جنگلی در بازار عرضه گردید . قیمت این عطر 1500 دلار می باشد .

۵ . Baccarats Les Larmes Sacress De Thebe

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

این عطر هم جز آن دسته عطرهایی اسنت كه پیدا كردن و خریدنش در بازار سخت است . این عطر تركیبی از كندر و گیاه مر می باشد . قیمتش 1700 دلار است و علاوه بركیفیت و خلوص بالا شكل شیشه اش نیز جذاب است . ( به شكل هرم سه بعدی )

۴ . Chanel No. ۵

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

این عطر نه تنها گران بلكه به دلیل استقبال فراوان مشتریان بسیار محبوب هم می باشد . اگرچه قیمتی در حدود 1850 دلار دارد ولی بر طبق آمار در هر 30 ثانیه یك عدد از این عطر در دنیا بفروش می رسد . با این حال هنوز یكی از ماركهای محبوب افراد مشهور و افراد طبقه بالای جامعه می باشد.
3 . Caron , s Poivre

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

این عطر هم زنانه است و هم مردانه . در سال 1954 توسط كارون و با قیمت 2000 دلار ساخته شد و به دلیل قیمت بالا و تعداد محدود آدمهایی كه توانایی پرداخت چنین قیمتی را داشتند به تعداد محدود عرضه گردید .

۲ . Clive Christian No.۱

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

در سال 2001 و 2008 عنوان گرانترین عطر دنیا را از آن خود كرد . در حقیقت این همان عطری است كه كتی هولمز در روز نامزدیش به خود زد و قیمتی باور نكردنی 2150 دلار دارد .

۱ . Imperial Majesty Clive Christian

گران قیمت ترین عطرهای دنیا

در سال 2006 در تحقیق كه فوربس انجام داد به عنوان گرانترین عطر دنیا شناخته شد و بخشی از تجملات افرادی است كه رایحه منحصر این عطر را دوست دارند . اگر با توجه قیمتی بسیار بالایش كه در حدود 215000 دلار می باشد و امروزه می توان با پرداخت چنین هزینه ای یك ماشین خرید بتوانید آن را بخرید و به خانه ببرید یك مزیت بالایی برایتان به ارمغان خواهد آورد . توجه داشته باشید كه در سر تا سر دنیا تنها 10 شیشه از این عطر فروخته شده است .

منبع : ۳نسل
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج