جاباما
۱۲۶۱۱۷۷
۱۱۵ نظر
۳۷۴۷۲۱
۱۱۵ نظر
۳۷۴۷۲۱
پ

سه مقصر اصلی شکست تاریخی تیم ملی معرفی شدند!

غریب‌ترین بازی ملی، عجیب‌ترین جام جهانی برای ایرانی‌ها، سرگیجه‌ی مطلق، سردرگمیِ محض، در این مطلب تمام زوایای شکست سنگین تیم ملی را مرور کرده‌ایم، از عکس خونریزی بینی بیرانوند که محل تفسیر زیادی در شبکه‌های اجتماعی شد، تا ویدئویی که رجانیوز از شادی برخی در خیابان‌های تهران منتشر کرده، از مصاحبه غیرضروری کی‌روش تا واکنش‌های لوس احمدی و میثاقی

برترین‌ها: غریب‌ترین بازی ملی، عجیب‌ترین جام جهانی برای ایرانی‌ها، سرگیجه‌ی مطلق، سردرگمیِ محض، در این مطلب تمام زوایای شکست سنگین تیم ملی را مرور کرده‌ایم، از عکس خونریزی بینی بیرانوند که محل تفسیر زیادی در شبکه‌های اجتماعی شد، تا ویدئویی که رجانیوز از شادی برخی در خیابان‌های تهران منتشر کرده، از مصاحبه غیرضروری کی‌روش تا واکنش‌های لوس احمدی و میثاقی. البته واکنش روزنامه‌های مختلف سیاسی را هم گذاشتیم. شاید این یادداشت روزنامه شرق، جامع‌ترین یادداشت در اشاره به حواشی بازی دیشب باشد، آن طور که «شرق» نوشته، ترابی روز سختی داشته و سردار آزمون تشویق شده:

«تماشاگران ایرانی پیش از شروع بازی به تشویق علی کریمی پرداختند، زمانی که قرار بود سرود ملی ایران پخش شود، اتفاقی غیرمنتظره رخ داد و این سرود با سوت‌های هواداران روی سکو همراه شد. ضمن اینکه هیچ‌کدام از بازیکنان هم این سرود را نخواندند تا اتفاقی بی‌سابقه در فوتبال ایران رخ دهد. در کنار این مورد، زانوزدن بازیکنان انگلیس پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی هم بحث‌برانگیز شد. در اوایل نیمه دوم هم سکو علیه مهدی ترابی شد و شعارهای نه‌چندان دوستانه‌ای علیه این بازیکن سر داده شد. ضمن اینکه سردار آزمون نیز که کناره‌های زمین مشغول گرم‌کردن بود، با استقبال گرم هواداران روبه‌رو شد و آنها با شعار «سردار، دوستت داریم» از مهاجم تیم ملی ایران حمایت کردند»

سه مقصر اصلی شکست تاریخی تیم ملی معرفی شدند!

وصف ابوالقاسم رحمانی(خبرنگار روزنامه فرهیختگان) از تماشاچیان معترض ایرانی با الفاظی چون «بی‌شرف» و «بی‌وطن»:

«تیشرت‌های مشکی و عینک دودی مشخصه‌ای بود که اکثریت بی‌وطن‌ها را می‌شد از بقیه جدا کرد. با مصدومیت بدموقع بیرانوند و با بدشانسی تیرک آزمون حال‌مان را بدتر کرد. ولی خب قدم اول بود و هرچقدر تلخ و هرچقدر سخت، هنوز خیلی‌ها به این تیم، به بازیکنان تیم‌ملی ایران و کی‌روش امیدوارند دل و دماغ نوشتن نبود، اما من هم امیدوارم. به امتیاز گرفتن از آمریکا و ولز با این تیم و‌ این هوادارها، منهای آن بی‌شرف‌ها و بی‌وطن‌ها، امیدواریم» نکته یادداشت رحمانی اما این است که اصلا فرض بر این که آزمون گل می‌زد و اصلا بعدش پنالتی هم اتفاق می‌افتاد، آیا مثلا شش به سه باختن نتیجه خوبی بود؟

سه مقصر اصلی شکست تاریخی تیم ملی معرفی شدند!

محمد زعیم‌زاده در همان فرهیختگان اما گناه شکست را بر گردن، علی کریمی، علی دایی و پرویز پرستویی انداخته: «روی صحبتم با آنهایی است که در محضر وجدان و تاریخ بازنده‌ بزرگ شده‌اند، با آنهایی که هرچه دارند از این وطن دارند اما الان در صف پلوی سفارت چارلز و شرکا ایستاده‌اند، با آنهایی هستم که روزی به ساک وسایل تیم ملی لگد زدند و حالا با پشت کردن به وطن می‌خواهند غرور ملی را لگدمال کنند، با آن سلبریتی است که روزگاری برای این مملکت طحالش را داد ولی وقتی در معذوریت خانواده افتاد، علی‌رغم اینکه فهمید در موضع‌گیری اشتباه کرده اما مسیر غلط را ادامه داد و با تیم ملی همراهی نکرد، با آن مربی هستم که سالی 30-20 میلیارد از بیت‌المال به جیب می‌زند و همزمان به شاگردانش در تیم ملی لگد می‌زند، روی صحبتم با حاج‌کاظم است که دیگر امنیت ملی را برایش عباس‌ها تعیین نمی‌کنند، لایک‌ها و کامنت‌های صفحه اینستاگرامش تعیین می‌کند و...»

روزنامه کیهان اما از برخی بازیکنان تیم ملی با لفظ بی‌غیرت یاد کرده، دلیلش نخواندن سرود ملی‌ست:

سه مقصر اصلی شکست تاریخی تیم ملی معرفی شدند!

«نکته قابل تامل اینکه تیم ملی فوتبال ایران در حالی در این بازی نتیجه را به تیم انگلیس واگذار کرد که از هفته‌ها پیش، از رسانه‌های وابسته به رژیم صهیونیستی و آل‌سعود گرفته تا وطن‌فروشان داخلی و خارجی جنگ روانی- رسانه‌ای ناجوانمردانه وبی‌سابقه‌ای علیه این تیم به راه انداخته بودن.پستی و وقاحت این جماعت چه در ورزشگاه و چه در شبکه‌های اجتماعی تا جایی بود که در جریان بازی تیم ملی فوتبال ایران و انگلیس از یک‌سو در مقابل گلزنی تیم رقیب خوشحالی و شادمانی می‌کردند اما از گلزنی‌های مهدی طارمی ستاره تیم ملی ایران ابراز تأسف داشتند»

روزنامه وطن امروز، «بی‌شرف»‌هایی که از استادیوم شنیده می‌شد را خطاب به اوباش می‌داند:

سه مقصر اصلی شکست تاریخی تیم ملی معرفی شدند!

«ایرانی‌های حاضر در استادیوم با شعار «بی‌شرف» خطاب به وطن‌فروشان، آنها را خفه کردند. وطن‌فروشی فارسی‌زبانان به اینجا ختم نشد و آنها پس از پایان بازی و خروج از استادیوم، از برد انگلیس ابراز شادمانی کردند. تعدادی از آنها با حضور در منطقه چیتگر تهران وطن‌فروشی خود را شفاف‌تر از تصاویر و فیلم‌ها به رخ کشیدند. همچنین در منطقه پیروزی تهران نیز اوباش به خیابان آمده و به خاطر برد انگلیس برابر تیم کشورمان خوشحالی کردند. در چند کافه در تهران نیز گزارش شد که وطن‌فروشان مستقر در کافه، از گلزنی انگلیس به ایران ابراز خوشحالی و شادمانی کردند.»

پیشنهاد خیرخواهانه افشین امیرشاهی در هم‌میهن:

سه مقصر اصلی شکست تاریخی تیم ملی معرفی شدند!

«باید فشار را از روی بازیکنان ایران کم کرد. آرامش را به اردوی تیم ملی بازگرداند تا برای دو بازی باقی‌مانده مقابل ولز و آمریکا، ملی‌پوشان کشورمان با آسودگی و تمرکز بیشتر پا به میدان بگذارند. این حد از فشار قطعا روی هر ورزشکاری تاثیر منفی می‌گذارد و باعث افت عملکردش می‌شود.»

نگاه فنی سپهر خرمی در هم‌میهن:

سه مقصر اصلی شکست تاریخی تیم ملی معرفی شدند!

«کی‌روش تصمیم گرفت دفاعی‌ترین ترکیب ممکن را راهی زمین کند؛ همان تفکر همیشگی از سرمربی پرتغالی که تمایل داشت مقابل تیم‌های بزرگ، دفاعی تمام‌قد داشته باشد. علی کریمی که مدت‌ها در سوپرلیگ ترکیه با مصدومیت شدید دست و پنجه نرم می‌کرد و دعوتش هم به تیم‌ملی با ابهام عجیبی رو‌به‌رو بود به‌عنوان یکی از هافبک‌های دفاعی وارد زمین شد. حضور احمد نوراللهی و روزبه چشمی، تیر خلاصی بود بر تصمیم حیرت‌انگیز کارلوس کی‌روش. یک روز پیش از شروع این بازی، شایعات زیادی در رسانه‌ها مطرح شد که سردار آزمون به دلایل غیرفنی، از ابتدا درون ترکیب حضور نخواهد داشت و همین اتفاق هم رخ داد»

علی لطیفی(پیشکسوت استقلال) به اعتماد گفت:

«من فکر می‌کنم باید یک اتفاقی قبل از بازی رقم می‌خورد. بازیکنان باید تکلیف‌شان را با خودشان مشخص می‌کردند. یا باید می‌گفتند ما می‌خواهیم تمام قد در مورد اتفاقات داخل ایران موضع انتقادی بگیریم یا برعکس می‌خواهیم فقط و فقط روی فوتبال تمرکز کنیم. اینکه وسط ایستادند، مشکل‌ساز شد. (اینکه یکی گفت فقط فوتبال و یکی در مورد اتفاقات ایران حرف زد) در واقع نه به‌طور کامل این‌وری بودند نه آن‌وری. این به نظرم کار را خیلی خراب کرد. این باعث شد تیم ملی از دو طرف تحت فشار قرار بگیرد»

روزنامه اعتماد در یادداشت دیگری هم کی‌روش را خطاب قرار داد:

«این دروغی است که کارلوس کی‌روش به خورد فوتبال ایران داد. اینکه ایران نمی‌تواند مقابل تیم‌های بزرگ حمله کند، آنها را تحت فشار قرار دهد و حتی امتیاز بگیرد. این دروغ که باید صرفا با دفاع و دفاع و دفاع و انجام بازی تخریبی رقبا را به چالش کشید. کارلوس کی‌روش قبل از شروع مسابقات گفته بود تمام تخصص و تجربه خود را به کار می‌گیرد تا ایران نتایج آبرومندی به دست بیاورد. حالا باید سوال کرد این بود تمام تجربه و تخصص شما آقای کی‌روش؟»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      این تیم، تیم ملی ایران نیست.

      پاسخ ها

      • سلام برحسین

        اتفاقا با نخوادن سرود ثابت کردند که با ملت شریف و معترض ایران همدل هستند... سلام بر بصیرت و شرافت و غیرت ملی پوشان

      • امیر محمدی

        این نتیجه و هر اتفاقی که در این مدت افتاده جزئی از عملکرد مسئولان محترم و تصمیم گیرنده در کشور هست اگر مردم با تیم ملی نیستن اگر تیم ملی سرود نمی خواند اگر کی روش خوب مربی گری نمیکند و هر چیز دیگر بشینید و فکر کنید کجای کار را اشتباه کرده اید و دیگران را مقصر نکنید

      • ناشناس

        سه عامل باعث این شکست شد اول بی انصافی و پایمال کردن حق اسکوچیچ دوم مسن بودن بازیکنان و سوم قدرت بالای تیم انگلیس .به احتمال زیاد انگلیس قهرمان این دوره خواهد بود

      • Amir

        آره تیم میانمار بود

      • امیرمسعود

        لطفا آه اسکوچیچ رو از یاد نبرید!
        کارما، کارما، کارما

    • ناشناس

      یه زمانی قابل احترام بودن حالا انزجار آور شدن

    • ناشناس

      از انگلیس خبیث ششتا گل خوردیم. از آمریکای جنایتکار چنتا گل میخوریم.

      پاسخ ها

      • نینجا

        زنده‌باد انگلیس و آمریکا

    • ناشناس

      عکسها و فیگورها که خیلی با اعتماد به نفس و شاد بودن

      پاسخ ها

      • ...................

        وعده ها اخه چربه

    • ناشناس

      شکست خیلی دلچسبی بود خیلی حال کردیم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اونی که گفت شکست دل چسبی بود : قلب آدمی مثل تو هیچ وقت آرامش نخواهد داشت حتی وقتی اوضاع بر وفق مرادت باشه .امیدوارم اطرافیانت حتی خودت از بغض و کینه تو درامان باشن

      • سلام برحسین

        شما ایرانی هستید؟ ملی پوشان با نخوادن سرود پیروز این میدان بودند... سلام بر بصیرت و شرافت و غیرت ملی پوشان...

      • مرتصی

        جانم فدای ایران وتمام

    • ناخدا

      کاش میشد فهمید چ کسانی از باخت تیم ایران مقابل انگلیس ناراحت شدن
      .

      پاسخ ها

      • سلام برحسین

        مردان با غیرت از شکست خانواده به دلیل وجود یک عضو نالایق خوشحال نمیشوند ... ملی پوشان با ملت و پیروز این میدان بودند ...

    • X

      مقصر بعدی حسن عباسی

    • کیارش

      به امید خدا ولز آمریکا رو میبریم صعود میکنیم

    • ارش

      کی،روش دلال موزامبیکی

    • مهساامینی

      کیهان بیجا کرددد

    • اقتصاد دانم آرزوست

      بازی تازه شروع شده

    • ........................

      وطن روکه قبلا فروختین

    • ناشناس

      چوب خدا صدا ندارد ، وقتی بزنه دوا ندارد ،وقتی شما از نجابت اسکوچیچ سوئ استفاده کردید،نتیجه غیر از این نیست،دو بازی بعدی هم بازنده ایم،

      پاسخ ها

      • ناشناس

        نامردا

      • عسکراحمدی

        واقعا همینطوره

    • ناشناس

      این آه اسکوچیچه

    • ناشناس

      نقش اصلاح طلبان در این شکست تلخ غیر قابل کتمان است،

    • ناشناس

      ای شالله آقای بیرانوند حالش خوب بشه ،خیلی ناراحت شدم دروازه بان خوبمون این حادثه براش پیش اومدش

    • ناشناس

      انصراف بدید بیشتر ابروریزی نشه

    • ناشناس

      مگه اسکوچیچ خدا نداره ؟!!!
      وقتی اونجوری دل یه بنده خدا رو شکستید و با آبروی حرفه ایش بازی کردید خدای مهربان اون بالا جوری میچینه که با آبروی حرفه ای بانیان قضیه بازی بشه .
      خدا هست و ناظر

    • ناشناس

      تیم ملی؟!

    • علی

      بابا تیم ملی با این همه ستاره چه کنه

    • ناصر محمدی

      ای کاش علی دایی و مهدی مهدوی کیا و علی کریمی در این بحران روحی بازیکنان تفکر عاقلانه ای انجام میدادند و برای بهبود روحیه بازیکنان به قطر میرفتند.ما همه طرفدار وطن و تیم ملی هستیم امیدوارم غیرت شرط برد بعدی تیم ما باشه

    • مردم

      درود خدا بر بازیکنان تیم ملی

    • ع غ

      الان دوست دارم قیافه اسکوچیچ رو ببینم، شک ندارم خیلی بیشتر از همه و کیروش ناراحته واسه این تیم
      تیمی درست کرد که عالی بود و بهترین نتيجه گرفته و این آقا !! با اون فکر قدیمی و داغونش
      الانم ببین ، هیچکس جرآت نمیکنه ازش بپرسه چرا اینجوری شد آقای کی رووووش...

    • مردم

      درود بر بازیکنان تیم ملی

    • م خ

      ن عزیزم مشکل جای دیگه ست خودت رو گول نزن تیم تمرکز نداشت به ی دلیل مردمی نبودن تیم

      پاسخ ها

      • سلام برحسین

        اتفاقا با نخوادن سرود ثابت کردند که با ملت شریف و معترض همدل هستند

      • سلام برحسین

        اتفاقا برای ملت شریف ایران به میدان رفتند و پیروز این میدان هستند... با سگوت

    • نوید

      تیم پیرمردها تیم سفارشیها تیم از قبل بازندها تیم ترسوها تیم تما مدفاعی چوب خدا صدا ندارد آه اسکوچیچ. آه حمید استیلی کیروش ترسو. مسابقات بعد. هم. هشت تایی میشم

    • ناشناس

      عربستان. میاد با. برزیل بازی تدارکاتی. میگذارند ما با تیم. بالای ۱۰۰. بازی میکنیم

    • ناشناس

      چه کیروش چه اسکوچیچ هردو بازنده ایم وسلام

    • ناشناس

      اره واقعا

    • ع،ر

      مامردم‌ایران‌تیمی‌درجام‌جهانی‌نداریم

    • مردم

      بالاخره بازیکن های تیم ملی هم یه قدم برداشتن باریکلا

    • ب

      با آمدن تاج و کی روش نشان داده شد که برای دوستداران ورزش و ورزشکاران تره هم خرد نمی کنند . یعنی خواست مردم هیچ

    • ناشناس

      تاج فقط مقصر اصلی تاج هست و مافیایی که امثال تاج رومیارن سرکار

    • ...

      آه مردم که پشت سرتون باشه همینه!

    • سیدمرتضی

      واقعا خیلی زشت بود سرود ملی نخونن

    • محمد

      این تیم پشتوانه مردم را نداشت و باخت

    • بینام

      پنچ گل از آمریکا ویه گل ار ولز درود بر علی دائی و درود بر علی کریمی وکسانی که وطنفروش خطاب میکنی برازنده خودته .

      پاسخ ها

      • ناشناس

        لعنت بر علی کریمی حسود، بد بخت

    • ناشناس

      فوتبال انگلستان حرفه ای و قوی است واگر کسی فکرمیکردایران برنده میشود بعید بنظر میرسید

    • سلیمان‌نوبهار‌

      وقتی تیم میشی
      اشتباه از همه هست

    • مسعود

      حیف شدتیم نیمه اول خیلی دفاعی و نفوذ پذیر بود
      نیمه دوم یه کم تهاجمی شد ولی خیلی دیر شده بود

    • ناشناس

      حالم از این تیم ملی فوتبال به هم خورد مارادونا که یه مسبحی بود گل خودش رو به دست خدا تعبیر کرد بعد این بچه های به اصطلاح مسلمون چی جوری حال ایرانها رو گرفتن والحق خوب مزدش گرفتند مارادونا دست خدا بیرانوند مشت خدا نوش جونتون این سرود ملی به پاش خون هزاران شهید ریخته

    • ناشناس

      سلام اون کسی که میگه ما باید الان ناراحت باشیم خود وطن فروش هرکسی هم که مخالفت بیاد ...

    • محمد

      کی‌روش فکرش خراب ترکیب که وارد زمین کرد اسکو خیلی بهتر بود خدا لعنت کنه دلال پشت پرده

    • ناشناس

      چرا حق اسکوچیچ رو خوردید در اوج ناامیدی تیم ملی رو برد به جام جهانی این بود جواب زحماتش

    • غرور لعنتی

      مارادونا را فرستاد تیمارستان
      بیخود برعلیه اسکوچیچ شدن اون سه نفر

    • عباس

      این خدای اسکوچیچ بود که آبروش تو دنیا رفت
      با اون وضعیت اسفبار تیم رو تحویل گرفت هم در مقدماتی و هم در گروهی رتبه یک را بدست آورد و اینچنین ضایع کردن
      به کارما اعتقاد داشتن این رفتار رو با اون بنده خدا نمی‌کردن
      حالا دیدید چوب خدا خیلی هم صدا داره

      پاسخ ها

      • فرضی

        هر عمل ناحقی تاوانی داره،
        در حق اسکوچیچ جفا شد،
        این هم تاوانش!!!؟؟؟

    • Hadai

      یه روزایی بود که بعد از اتمام جام جهانی منتظر میموندیم تا کی میشه جام بعدی برسه و یه ملت پشت تیم ملیش وایسه ،ولی حالا ....
      واقعا باید خون گریه کنیم برای ملتی که ناچار میشن به تیم ملیشون پشت کنن
      یعنی شما دولت مردا انتظار هر ۴ سال شادیه مردم رو هم نداشتید.
      مقصر اصلی رو همه میدونن کیا هستن الکی ملت و بازیکنا رو خائن ندونیم
      به امید روزهای بهتر..

    • علی اکبر پیش بین

      این یه بازی بود ربطی به حوادث اخیر نداشت پس ... کسانی که از باخت تیم ملی فوتبال کشورش شادی میکندوبدتر از همه .... بازیکنانی که به سرود ملی کشورش بی احترامی میکند

    • حافظ

      تیم ملی ایران همیشه در قلب وجان هر ایرانی است ولی رفتارهای نابجا وعکس های که با وضعیت کنونی ایران همخوانی ندارد باعث ناراحتی مردم شده ولی امیدوارم بازی خودشان انجام بدهند وپیروز شوند

    • ج

      مقصر باخت سنگین تیم ملی مسؤلینی است که وضع مملکت را به این روز انداختند تا مردم اعتراض کنندتمرکز بازیکنان به خاطر اعتراضات بهم بخوره و نتونن بازی کنند

    • ناشناس

      داستان چیه مگر المپیک شروع شده علی مشهدی میگه

    • علی

      عزیزم همه را که نمیشه گفت وطن فروش.پس با این حساب نصف جمعبت ایران وطن فروش هست.جمع کنبد این دروغهای مسخره را

    • لیلا

      نبردید حداقل ماوی می کردید یا این همه گل نمی خوردید حالا خوب شد وطن فروشی این دوتا گلی هم که مهدی زد می خواست ببینه چه باشگاهی با قیمت بیشتری می برتشد ادم درستی بود سرود ملی می خوند

    • ناشناس

      مرگ برفتنه گر.زنده بادتیم ملی ایران

    • آگرین

      شرف=علی دایی+علی کریمی+مهدی مهدوی کیا+یحیی گلمحمدی+...
      بی شرف=روزنامه کیهان+فرهیختگان +تخم و توله های ...+...

    • ناشناس

      چهار تا تیم جنگ زده رو تو اسیا میبرن و حس میکنن با همین روش برن جام جهانی هم میتونن جلو تیمای قوی بازی کنن

    • ناشناس

      خیلی خوب بین مردم و تیم ملی ایران فاصله انداختن خوب فکر کنید و دوباره برای بازی بعدی یکی بشیم امید بدید به تیمی که به نام ایران وارد زمین میشد

    • جنتلمن

      ورزش به هیچی ربط ندیم این ها بچه ها ملت هستن کودک شش ساله در سطل زباله چکار میگنه اه اه

    • ناشناس

      مربی بد، تیم ناکارآمد و ارنج نامناسب. نداشتن آنالیز از حریف و قوی بودن تیم انگلیس و پیر بودن تیم و .... دلایل دیگه هستن.

    • ساعد

      جای بسی تاسف است که ایرانی برای باخت تیم ایران شادی کند . ...

    • ناشناس

      این جمله " نه این‌وری بودند نه آن‌وری" آقای لطیفی بسیار من رو یاد بیت میندازه.

    • ناشناس

      آه اسکوچیچ بله

    • رضا

      تیم ملی ایران با سرمربی اخراجی اسکوچیچ می توانست برنده بازی باشد ولی آنهاییکه اسکوچیچ را اخراج کردند می خواستند ایران ببازد و گلهای زیادی بخورد

    • ناشناس

      یک استقلالی شش تا گل بخوریم عابدزاده بیرون باشد

    • ناشناس

      جام جهانی حق استوکچیچ بود نه حق کی‌روش وتاج ...

    • ناشناس

      حسن عباسی را نگفتی

    • س

      این کیروش هر جا رفت چون نتیجه نگرفت انداختنش بیرون.اما در ایران هر وقت که نتیجه نمیگیره قراردادشو محکم و تمدید میکن.در این چند سال حتی یه قهرمانی آسبا هم نتونست بشه .حالا دوباره چرا آوردنش الله اعلم.

    • آریا

      خوب کرد انگلیس علی دایی علی کریمی یحیی گل‌محمدی

    • احمدرضا

      تیم انگلیس خیلی فرا تر از ما عمل کرد ولی انشاالله دو بازی بعد جبران بشه همچنین ترکیب نیمه اول فرا دفاعی بود.
      در ضمن اشتباه فاجعه بار نخواندن سرود ملی بود ک ما به آن افتخار می‌کنیم. ب امید ایرانی پاینده.

    • ناشناس

      من میگم یک عامل دیگه این شکست سخت و هولناک لباسهاشون بود کاش نمیپوشیدن مثل همیشه یک برند قابل قبول وجهانی تن میکردن

    • من

      فوری فوری
      ..... مسولیت گل های خورده شده به ایران رو گرفت 😔😔😔

    • ناشناس

      مقصر اصلی تاج خائن کثیف بود ک اومد اسکوچیچ مربی به اون خوبی تیم به اون خوبی رو از هم پاشوند با اوردن کیروش بی خاصیت..همین کیروش تیم کلمبیا را نابود کرد بعد تاج ابله اومد همین کیروش اورد ایران بخیال خودش میتونه نتيجه بگیره. ‌کیروش اگه مربی بود بازیکنی می برد جام جهانی ک مستحق بودن ن مشتی پیر مرد خرفت ..پیر ترین تیم جام داریم ضعيف ترین تیم جام هم خواهیم شد ..خیانتی ک تاج با اوردن کیروش ب فوتبال ایران کرد تا قرنها از یاد نخواهد رفت کسی ک هیچی از مربيگري حالیش نیست بجز دفاع مطلق فقط میگه یازده نفری دفاع کنین اخه احمق کودن تومیای کنعانی و شجاع ک با هم مچ هستن بهترین مدافعین ایران هستن میزاری نیمکت روزبه چشمی میزاری با حسینی ک کلا سه تا بازی باهم بازی نکردن ..بعدم میاد کریمی رو دعوت میکنه لین فیکس میزاره بازیکنی ک دوسال مصدوم بوده،..سنگین ترین شکست تاریخ جامهای جهانی برای ایران همین دلال موزامبیکی رقم زد دقیقا مث همون زمانی‌ ک سه تا ژاپن خورد و سه تا هم نخورد

    • شاهرخ

      به نظر شما اگه یه عزیزی از خونواده کشته بشه آدم میتونه جشن بگیره بخنده و حرکات زشت انجام بده وقتی بازیکن ها فهمیدن چه کاری کردن سرود ملی را نخوندن (نه همه) چرا؟

    • ناشناس

      مقصر اصلی شکست،غرور بی جای بازیکنان در مقابل سرود ملی کشور بودبازیکنانی که با پول همین کشور ودولت وملت واز پول بیت المال به این جایگاه رسیدن حالا دربرابر سرود ملی کشور انگار لباشون رو دوختن،لعنت به هرچی قدرناشناس وطن فروشه،این افراد که لب برهم نزدن برا خواندن سرود کشورشون به ملت وکشور خود بی احترامی کردن واگه بازی هم میکنن نه بخاطر مردم ووطنشونه،بلکه به خاطر نشون دادن خودشون در سطح جهانه وفقط و فقط به فکر خودشون وپیشرفت در سطح فوتبال جهانیه...لال بشه اون که در بازی بعدی نخواد سرود ملی رو بخونه

    • ناشناس

      کیروش آبروی ایران را برد
      مربی که ترابی و پورعلی گنجی رو دعوت کنه به تیم ملی یعنی هیچی حالیش نیست

    • چوب خدا صدا نداره وقتی بزنه دوا نداره وقتی سرود ملی کشورتو نخوندی حقته ببازی

    • ناشناس

      اگه می بردهمون عوامل که باعث باخت شدندهموناباعث برنده شدن اعلام می شدند نه اصلاًوابداً آه ملت بخت برگشته پشت سرتون هست چه افتضاحی بدترازاین

    • ناشناس

      علت باخت ایران حماقت های دولت هستش دوباره کارلوس کی روش آوردن سبک غلط بازیش اتوبوسی بخور بخور های آقای تاج ، انتخاب بد نفرات ، تیمی که با ۴تا دروازبان میره جام جهانی و با یه بازیکن کمتر دیگه از این بهتر انتظار نباید داشته باشی

    • رضا

      یکی از دلایل باخت اهانت به سرود کشور وقتی تو خانواده‌ای دعوا هست جلو غریبه ها به هم روی خوش نشون میدن که حرف و حدیث پشتشون نباشه اون وقت بازیکن های ما تو این مسابقه حساس به سرود کشورشون اهانت میکنن.جانم فدای ایران عزیزم انشاالله مردم عزیز کشورم همیشه شاد باشن

    • پوریا محمدی

      اگه علیرضا بیرانوند مصدوم نمی‌شد و علی قلی زاده و مهدی ترابی و رامین رضائیان در ترکیب اصلی تیم ملی فوتبال ایران بودند ایران شکست سنگین را متحمل نمی‌شد

    • سیده

      لعنت به کسی که کشورش روبه اجنبی ها میفروشه...

    • ایمان

      سلام.بنده نسبت به اکثرمسئولان واوضاع بد مملکت معترضم.ولی کاس توسط این گروه خبری پیامم به علی دایی میرسید.از علی دایی خواهانم که هرچه سریعتر به قطر تشریف ببرند وبا یک یام از تمام ایرانیان بخواهد.که علی رغم بیان اعتراضاتشان تمام قد ازتیم فوتبال کشور حمایت کنند.تیم میتواند حتی مقابل هلندهم نتیجه بگیرد. البته باحمایت مردم.

    • مهدی

      این خبرگزاری ها و روزنامه های ... چقدر چرت و پرت ب هم می بافند،بسه دیگه
      دست ... برا همه رو شده

    • میرزائی

      خدا تاج و شرکاء را لعنت کند.

    • احمد

      ای کاش تیم ملی رادرگیربازیهای سیاسی نمیکردیدحالاسرودنخوندچی میشه؟بعدشم واجب نیست حتماسرودتوسط بازیکن زمزمه بشه ازبس انقلابیون تندروفحش دادن تاروحیشون داغون شدبین مردم وانقلابیون گیرکردن مصلمه نمیتونه بازی کنه البته وضعیت کشوروفشاردولت بهانه ای دست کیروش داده اگه بخای ازش بابت ضعیف بازی کردن تیم باسخاس کنیداولین حرفش مقصرمسئولین ووضع داخل کشورهست بی ارضگی وناشی گری ونابلدی خودشومیندازه گردن خودمردم ودولت ایران

    • ناشناس

      حق همیشه با مردمه. با اکثریت. ایران حرمتش به ایرانی هاست. پس نطر اکثریت باید برای اقلیت هم مهم باشه. این یعنی ایران یعنی عزت. بیاییم به همدیگر احترام بگذاریم. همدیگه رو دوست داشته باشیم. اگه واسه همدیگر کاری نمی کنیم حداقل برای دنیا و منفعتش همدیگه رو نفروشیم

    • ناشناس

      ایران برای همه ماست. دوستت داریم

    • قرمز سرورت

      واقعاً که حق اسکوچیچ نجیب رو پامال کردن و اینگونه شد و در دو بازی بعدی هم همینگونست، چوب خدا اینبار صدا هم داره و تازه صدای اون رو بعد از جام جهانی و با شرمساری تاج خواهیم دید.

    • ناشناس

      درود بر علی دایی و علی کریمی دو اسطوره بزرگ ایران

    • حمید

      این باخت قطعی و برنامه ریزی شده بود از نوع عملکردکیرووش مشخص بود انگار بهش دستور داده بودن حق نداری کاری کنی تیم ببره

    • ناشناس

      یوزهای ایران با نداشتن اسپانسر نداشتن روحیه نداشتن بازی تدارکاتی نداشتن مربی نداشتن تاکتیک و داااااشتن دشمنی همچون کی روش ، خیلی هم خوب بازی کردن و همین نتیجه نصفه و نیمه هم رو خود بچه ها در اوردن وگرنه کی روش بیسواد بدرد نخور ..... بچه های تیم ور قلب ما هستند

    • مجید خانی

      دیگی که برای مردم نمیجوشه میخوام توش سر سگ بجوشه

    • ناشناس

      بجای پیدا کردن علت فقط دنبال مقصریم

    • ناشناس

      وقتی تیم فوتبال دل مردم شریف و داغدار ایران رو شکست و با چهره خندان و دیدار هاشون نمک به زخم مردم پاشیدن خدا بهشون نشون داد این کوچک ترین آه مردم و دلی شکسته می‌تونه باشه چشم خودتون رو روی چی می‌بندید ما همه هم وطن بودیم الان کجاییم ؟ چرا ما رو مقابل هم گذاشتند چی شد که مردم از باخت تیم ملی خوشحال شدن؟ این همش بازی کثیف ... هست که مردم رو به جوون همدیگه انداخته

    • ع.ع

      پرچم وسرود ملی ماهیت کل ایرانیان است وبی توجهی وبی احترامی به اینها بی حرمتی به کل ایرانیان است
      ننگ بر آن کسانی که آب بر آسیاب اجنبی ها می ریزند

    • ناشناس

      از نظر من تیم ملی .خوب بازی کردن
      با این مشکلات و تنش های سیاسی چند ماه اخیر
      افرین به شما
      انشااله بازی های بعدی بهتر بدرخشین

    • ناشناس

      مرگ بر هر چی وطن فروشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج