۱۲۸۱۷
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

پيشنهادهايي پاییزی، ويژه شما كه مي‌خواهيد در دوران بارداري شيك پوش باشيد

بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...
يكي از دغدغه‌هاي اغلب خانم‌هاي باردار در دوران بارداري انتخاب لباس مناسب است. لباسي كه هم راحت و زيبا باشد و هم اين‌كه تغيير ظاهر آنها را متناسب با سليقه و روحيات‌شان نشان دهد؛ اما اين دغدغه‌ها گاهي باعث مي‌شود فراموش كنند آنها چند ماه با مادر شدن فاصله دارند و بايد لباس‌هايي را انتخاب كنند كه در كنار همه اين ويژگي‌ها حس مادرانه‌شان را هم به تصوير بكشند. لباس‌هايي كه نشان دهند قرار است به زودي مادر شوند... پيشنهادهاي شهرزاد، يك ميان‌بر است براي انتخاب‌هاي مناسب‌تر، زيباتر و پر از احساس مادرانه. پس با ما همراه شويد.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين ژاكت طرح شنل جلوباز ويژه همه خانم‌‌هاي بارداري است كه به دنبال يك پوشش گرم و راحت براي فصل پاييز هستند. ويژگي اين شنل، بافت ظريف آن است كه در قسمت سرشانه با قلاب‌بافي همراه شده. اين تركيب علاوه بر زيبايي باعث شده شنل شما بسيار سبك‌تر از چيزي باشد كه انتظارش را داريد. فقط كافي است يك دامن بارداري مناسب براي آن انتخاب كنيد.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين پيراهن مخصوص خانم‌هاي باردار است و يقه چپ و راستي آن طوري طراحي شده كه پوشيدن و درآوردن آن كاملا ساده باشد. ضمن اين‌كه پيلي‌هاي زيرسينه اين لباس، بزرگي شكم خانم‌هاي باردار را در خودش پنهان مي‌كند. ژيله قلاب‌بافي روي اين پيراهن هم گرماي لازم را در روزهاي پاييز براي شما فراهم مي‌‌كند. اين پيراهن حتي مي‌تواند نقش يك مانتو را براي شما بازي كند.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين تونيك يقه آرشال پشمي يك انتخاب گرم و زيبا براي مادران باردار است، ضمن اين‌كه اين مادران حتي تا ماه‌هاي آخر بارداري هم مي‌توانند روي اين تونيك حساب كنند، چون پيلي‌هاي زيرسينه آن طوري طراحي شده كه سايز اين لباس را در ماه‌هاي مختلف بارداري تغيير مي‌دهد. بنابراين فقط كافي است يك شلوار مناسب بارداري با آن هماهنگ كنيد تا از انتخاب‌تان احساس رضايت كنيد.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين شوميز براي خانم‌هاي باردار طراحي شده است؛ به دو دليل اول اين‌كه دكمه‌هاي جلوي لباس، آن را به يك انتخاب كاربردي براي خانم‌هاي باردار تبديل مي‌كند چون پوشيدن و درآوردن آن را كاملا راحت مي‌كند و دليل ديگر اين‌كه در قسمت پهلوي اين لباس از پارچه كشباف استفاده شده و اين جنس پارچه به دليل خاصيت ارتجاعي كه دارد با تغيير سايز خانم‌هاي باردار كاملا هماهنگ است.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين سارافون بافت‌ براي خانم‌هاي باردار يك انتخاب مناسب است، چون علاوه بر راحتي به اندازه كافي گرم هم هست. اين سارافون طوري بافته شده كه از زير سينه گشاد مي‌شود. بنابراين مشكل تغيير سايز خانم‌هاي باردار در قسمت شكم را در ماه‌هاي مختلف بارداري برطرف مي‌كند. ضمن اين‌كه با پوشيدن يك بلوز زيرسارافوني مناسب، حتي به عنوان مانتو هم مي‌توانيد روي اين لباس حساب كنيد.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين باراني مخصوص همه خانم‌هايي است كه قدم زدن در هواي باراني را دوست دارند. جنس ضد آب اين باراني اجازه نمي‌دهد باران در آن نفوذ كند. مدل نيم‌كلوش و گشادي آن هم علاوه بر پنهان كردن شكم مادران باردار به آنها اجازه مي‌دهد يك لباس بافتني گرم زير آن بپوشند. ما به شما پيشنهاد مي‌كنيم اين باراني را با يك دامن پشمي البته مخصوص دوران بارداري بپوشيد تا خوش‌پوشي‌تان تكميل شود.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين مانتو، يك مانتوي پاييزه است. ساده، به اندازه كافي گرم و راحت و البته مناسب خانم‌هاي باردار در تمام‌ ماه‌هاي بارداري. حق با شماست. اين مانتو در نگاه اول گشاد به نظر مي‌رسد اما اين گشادي كاملا قابل تنظيم است. فقط كافي است كمربند آن را البته از پشت كمر، مناسب با سايزتان تنظيم كنيد. دامن و شال، البته در يك رنگ گرم متضاد مثل سرخابي را فراموش نكنيد.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين رو‌لباسي نخي براي خانم‌هاي باردار يك انتخاب ايده‌آل است آن هم به خاطر يقه گره‌اي آن كه با قرار گرفتن روي شكم، اجازه نمي‌دهد برآمدگي آن چندان به چشم بيايد. از سوي ديگر مدل جلوباز اين رولباسي محدوديتي در سايز آن ايجاد نمي‌كند به طوري كه خانم‌هاي باردار حتي پس از بارداري هم مي‌توانند روي اين لباس حساب كنند.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

اين تونيك بافتني بوكله را به خانم‌هاي بارداري كه به دنبال يك تونيك گرم و راحت براي پاييز و حتي زمستان امسال هستند، پيشنهاد مي‌كنيم. دكمه‌هاي روي سرشانه اين تونيك، علاوه بر زيبايي، پوشيدن آن را براي خانم‌هاي باردار ساده مي‌كند. اين دكمه‌ها همچنين به شما اجازه مي‌دهد از اين تونيك هم به شكل يقه ايستاده استفاده كنيد و هم يقه‌گرد. شك نكنيد كه يك دامن بارداري طرح جين همراه با اين تونيك از شما يك مادر خوش‌پوش مي‌سازد.


بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...

چاك جلوي اين سارافون پشمي به دليل خطاي ديدي كه ايجاد مي‌كند اجازه نمي‌دهد برآمدگي شكم خانم‌هاي باردار حتي تا ماه‌هاي آخر بارداري هم چندان به چشم بيايد. اين سارافون پشمي اگر با يك بلوز مناسب همراه شود حتي مي‌تواند نقش يك مانتوي پاييزه را هم براي مادران باردار بازي كند؛ يك مانتوي گرم و البته دوست‌داشتني.

اختصاصی مجله اینترنتی برترین ها Bartarinha.ir

بـه زودي مـادر مـي‌شويـد...


پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج