۱۲۸۲۸۶۳
۲۰۷ نظر
۱۱۴۸۳۹۸
۲۰۷ نظر
۱۱۴۸۳۹۸
پ

چند می‌گیری صیغه بشی؟ فقط بالای ۱۸سال بخوانند

«شما به کانال صیغه‌یابی و ازدواج موقت اضافه شدید»...

ایسنا: «شما به کانال صیغه‌یابی و ازدواج موقت اضافه شُدید»...

ساعت ۱۱ شب به‌محض آنلاین شدن در یکی از شبکه‌های مجازی، این پیام روی گوشی نمایان می‌شود «با سلام خدمت تمام عزیزان کانال کیس‌های جدید و زیبا شارژ شد برای معرفی اسم شهرتون یا محل سکونتون را اعلام کنید.» حس کنجکاوی باعث می‌شود سری به گروه بزنم و برخی از پیام‌ها را بخوانم.

چند می‌گیری صیغه بشی؟ فقط بالای 18سال بخوانند

«هرکسی که دو نفر را معرفی کنه برای صیغه ۸۰ درصد تخفیف برای خودش محسوب میشه. برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت فرم به آیدی مدیر گروه پیام بدید.»

«بسیاری از عزیزان در خصوص نحوه معرفی زوجه(خانم) به آن‌ها سؤال کرده‌اند. روش بسیار ساده است؛ اول: فرم عضویت پر می‌کنید، دوم: طبق درخواست شما با خانم هماهنگی می‌شود، سوم: حق معرفی پرداخت می‌کنید، چهارم خانم به شما معرفی می‌شود و صیغه عقد موقت جاری می‌شود. همراهان عزیز از آنجا که مؤسسه ازدواج ما رسمی است و در دو زمینه ازدواج دائم و موقت فعالیت می‌کند، از تمام کشور خانم‌ها جهت ازدواج درخواست داده‌اند. یعنی از تمام شهرها مورد وجود دارد، اما به دلیل کمبود وقت تمام کدها در کانال منتشر نمی‌شود. برای یافتن زوجه(خانم) در شهر مدنظر، نام شهر را به ادمین ارسال فرمایید. نکته: همه کیس‌های مؤسسه کارت بهداشت و سلامت دارند.»

بعد از چک کردن این اطلاعات نسبتاً کامل، نگاهی به لیست کیس‌های گروه می‌اندازم:

کد خانم: شهر:  روزانه_هفتگی_ماهانه: سن: ... قد: .... وزن: ... رنگ پوست: ... مسکن: ... مهریه روزانه: ... هزارتومان مهریه هفتگی: ... هزار تومان مهریه ماهانه: ... میلیون تومان

 هزینه معرفی و مشاوره:  ۱۰۰ هزار تومان

حس کنجکاوی خبرنگاری به سراغم می‌آید و برای مطلع شدن از ماجرای این کانال‌ها که هر روز به‌صورت قارچ‌گونه در حال زیاد شدن هستند و در شبکه‌های مجازی و اینترنت جولان می‌دهند، با شماره‌ای که هیچ نام و  نشان و عکسی از من به‌عنوان خبرنگار ندارد به ادمین کانال پیام می‌دهم.

- سلام خسته نباشید شرایط معرفی در کانال چیه؟

 پشتیبانی کانال بدون هیچ سلام و علیکی بلافاصله جواب می‌دهد: عکس مشخصات

 ۲۲ساله، اصفهان، قد ۱۶۰، رنگ پوست گندمی، مسکن ندارم + تصویر 

_ پشتیبانی کانال: چند عکس تمام‌قد بدید.

چه‌جور عکاسی، باحجاب یا بی‌حجاب فرقی نداره؟

- پشتیبانی کانال: عکس خونگی باشه حتماً بفرستید کد زدم براتون تا فرم معرفیتونو آماده کنم و در کانال بذارم...

ساعت ۳ صبح ناگهان انبوهی از پیام‌های ناشناس روی صفحه گوشی نمایان می‌شود.

با چشمان خواب آلود گوشی را چک می‌کنم و متوجه می‌شوم هنوز یک ساعتی از آخرین پیام ادمین نگذشته بوده که مشخصات ساختگی من، آن هم بدون تائید و گرفتن حق‌الزحمه از درخواست‌کننده، با آیدی ثبت ‌کننده آگهی در گروه منتشر شده است! و حالا ناگهان با سیلی از پیام‌های تمام نشدنی مواجه شده‌ام!

- علی: سلام می‌تونم شرایطتونو بپرسم

- شایان: من از کانال صیغه‌یابی پیام میدم شرایطت چیه می‌تونیم باهم باشیم؟

- فرهاد: سلام من برای صیغه پیام دادم همه‌جوره اوکی‌ام ساپورت مالی می‌کنم کی همو ببینیم؟

- محسن: سلام من محسنم ۲۷ سالمه یک ساله طلاق گرفتم یه دختر دارم دنبال خانمی هستم که نیازامو رفع کنه و من هم همه‌جوره تأمینش کنم.

با ترس و عجله آیدی ساختگی را پاک و تمام مکالمات‌ام را پاک می‌کنم، اما ماجرا به همین سادگی تمام نمی‌شود! پیام‌های یکی بعد از دیگری از هر قشر و سن و شرایطی روی گوشی نمایان می‌شود. همه پیام‌ها را پاک و مسدود می‌کنم، اما بی‌فایده است!

دوباره به ادمین کانال پیام می‌دهم: سلام ببخشید من منصرف شدم، لطفاً عکس و مشخصات من رو بردارید؟

- پشتیبانی کانال: نمیشه می‌خواستید از اول درست تصمیم بگیرد... و شماره را مسدود می‌کند!

باوجود پیگیری‌های زیاد، هنوز اطلاعات از کانال حذف نشده و مزاحمت‌ها ادامه دارد ...

 کانال‌های همسریابی قانونی نیستند

سرهنگ مرتضوی(رئیس پلیس فتای اصفهان) می‌گوید: یکی از جرائمی که با رصد و پایش هوشمندانه در فضای مجازی با آن مواجه هستیم کلاه‌برداری و سوءاستفاده از کاربران با سوق دادن آن‌ها به صفحات و کانال‌هایی تحت عنوان همسریابی و یا صیغه‌یابی است. مرتضوی می‌گوید:  هیچ قانونی در زمینه راه‌اندازی وب‌سایت‌ها، کانال‌ها و صفحات اجتماعی با موضوع همسریابی در فضای مجازی نداریم، اضافه می‌کند: بنابراین اگر با این‌گونه موارد مواجه شدند بدانند که فعالیت آن‌ها مجرمانه است. او می‌گوید: هیچ‌چیزی به نام صیغه‌یابی یا همسریابی در فضای مجازی نداریم کلاً این مسئله غیرقانونی و مجرمانه است.

دعوت‌های ناخواسته!

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برخی افراد ناخواسته به این کانال‌ها اضافه می‌شوند؟ می‌گوید: این موضوع که در کانال‌های متفرقه یا به‌ویژه در صیغه‌یابی به‌صورت ناخواسته دعوت می‌شوید، اغلب با استفاده از ربات است که بیشتر در تلگرام اتفاق می‌افتد که مدیران این کانال‌ها که با طراحی ربات کاربران را عضو می‌کنند. وی با بیان اینکه البته ممکن است بعضی کانال‌های حوزه تجاری یا تبلیغاتی به ازای اضافه کردن عضو به اعضای فعال حق‌الزحمه بدهند، اضافه می‌کند: اما کلاه‌برداری یا سوءاستفاده از اعتماد کاربران زیاد است. اگر افراد شاکی خاصی دارند و از طرف مخاطب که ربات نیست، شناخت دارند، می‌تواند در مراجع قانونی یا دفتر الکترونیک قضایی با مستندات شکایت کند تا پیگیری شود.

چرایی گرایش به ازدواج موقت و صیغه‌یابی

کوروش محمدی(رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران): در حال حاضر حجم وسیعی از پیج یا کانال‌های صیغه‌یابی با عضوهای بالا در فضای مجازی ایجاد شده که از نظر ذهنی چالشی ایجاد می‌شود که ما به کجا رسیدیم و شرایط ازدواج در جامعه چه آسیبی دارد که جامعه به سمت این فضاهای ازدواج موقت و صیغه‌یابی گرایش نشان می‌دهد.  اکنون جامعه در مسیر ازدواج با مشکل روبه‌رو است که صیغه‌یابی‌های بدون مجوز روی کار آمدند. در واقع نهاد ازدواج و خانواده در جامه دچار تنش شده که نشان می‌دهد کارکردهای حوزه اجتماعی ناکارآمد هستند و حتی گاهی سیاست‌های غلطی اتخاذ می‌شود.

وی ادامه می‌دهد:  اینکه امروزه در بین این افراد، اغلب جوانان استقبال می‌کنند، چه دخترانی که به صیغه تن می‌دهند و پسرانی که برای رفع نیازها هزینه می‌کنند، کسانی هستند که آسیب‌ها را جدی درک کردند و از تشکیل دادن خانواده و کمک به باوری جامعه به ناامیدی و یأس رسیدند و به نیازهای خود پاسخ می‌دهند.

معایب احتمالی ازدواج موقت

محمدی توضیح می‌دهد: البته که صیغه پدیده شرعی است که اگر تا حدی ‌که اسلام توصیه کرده اتفاق بیفتد توجیه دارد؛ اما اینکه آینده جوانان با این نوع ازدواج‌ها گره بخورد و به یک اتفاق عادی تبدیل شود، باعث آسیب‌هایی در جامعه می‌شود. وی با اعلام اینکه دختران و زنانی که به‌ خاطر  مشکلات و گرفتاری‌ها به این راه ورود پیدا می‌کنند، دیگر به زندگی عادی نمی‌گردند، افزود: این افراد چون دائماً در حال صیغه شدن هستند و همچنین پسران هم دائماً در حال تجربه افراد مختلف هستند و این همان نقطه آسیب است

رئیس انجمن آسیب‌شناسی ایران صیغه یا ازدواج موقت را نوعی مدیریت رابطه جنسی می‌داند و می‌گوید: روزبه‌روز ترس این وجود دارد به عدد دختران و جوانانی که هنوز سابقه ازدواج ندارد؛ ولی به مسائل تن می‌دهند، اضافه شود. همچنین یکسری افراد سودجو هستند که از این شرایط سوءاستفاده می‌کنند و کلاه‌برداری‌های اینترنتی را با استفاده از نیازهای غریزی جوانان جلو می‌برند و پول‌های کلانی به دست می‌آورند.

افزایش روزافزون کانال‌ها و گروه‌های صیغه‌یابی و ازدواج موقت در فضای مجازی، زنگ هشدار جدی برای جامعه است، اما پیش از هر چیز لازم است افراد از ماهیت و هدف این گروه‌ها مطلع باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      مبارکه

      پاسخ ها

      • علی

        صیغه عالیه چرا چون زنهای مطلقه نیاز صیغه دارن

    • علی

      صیغه شرایطی داره که اگر طبق اصول امامان معصوم انجام بشه خیلی از ازدواج دائم سخت تر میشه.
      اینایی که تو جامعه مد شده در واقع صیغه نیست

    • گناهکار

      ناحق نیست صیغه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به حق هم نیست گرونی رو بردارن جوانان ازدواج کنند والسلام

      • ۰

        صیغه‌ی چی بابا،فقط میخوان با خیال راحت گناهاشونو بکنن.

    • زکریا

      واقعا چرا صیغه وجود داره الان چه فرقی بین کاباره و صیغه خانه وجود داره ؟ چرا باید از هر چیزی پول در بیارید ؟ من به عنوان یک مرد به هیچ عنوان صیغه رو قبول ندارم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        هیچ فرقی نداره فقط یک سری خودشونو گول میزنند

      • ناشناس

        کارت بهداشت!!!! تو بیمارستانیم همینطوری آمار ایدز و هپاتیت بالاست.. خدا بداد برس

      • خانم

        من هم با نظر شما کاملاً موافقم صیغه همان فساد است

      • ناشناس

        حق گفتی ممنون

      • ناشناس

        ازدواج موقت راهیست برا انانکه توانایی ازدواج ندارند و چهار چوب و قواعدی دارد تا جلو فساد گرفته شود

      • رضا

        ما که بدبخت شدیم و تمام ..خدا به فریاد بچه هامون برسه آینده این کودکان امروز چی میخواد بشه ..اگه بمب هسته ای رو ایران مینداختند خسارت اش از این شرایط فعلی صد بار کمتر بود

      • علی

        خوبه

    • حسینی

      بخدا بعضی خانم ها که متهل است وقتی می بینه شوهرش زن موقت گرفته طلاق میگرن چرا دوست دارین زندگی مردم را خراب کنید

    • ناشناس

      احسنت تو واقعا مردی 👏

    • ناشناس

      اوووووق حالم از صیغه بهم میخوره
      کثیف ترین کاره

    • خسرو نظری

      چرا من یارانه های مناسبتی برام نیاد من تحت پوشش کمیته امداد هستم وجز دهک اول هم میباشم

      پاسخ ها

      • محمد

        اینجا اروپا نیست که همچین توقعی داری

    • ناشناس

      سلام

    • ناشناس

      بچه های ناخواسته،فقر و اعتیاد،و درنهایت زندان و مراکز باز پروری

    • ناشناس

      فقط یک کلمه میشه گفت و اونهم تاسف است دنبال چی هستید

    • ناشناس

      تو رو خدا کاری نکنید که جوانها به بیماریهای مثل ایدز و هپاتیت مبتلا بشن،نه به صیغه

    • خانم

      من هم موافق صیغه نیستم واقعا به هیچ عنوان به نفع زن نیست

    • زاهدان

      پناه برخدا

    • مجتبی

      احسنت

    • ح

      دختر و پسرامون زورشون ب ازدواج کردن نمیرسه،هزینه یه ازدواج ساده ۵۰۰میلیونه ،ماشاءالله ک گرونی و بیکاری اقای رئیسی حل کرد

      پاسخ ها

      • ناشناس

        جووناازکجاپول بیارن اذدواج کنن اونایی که میگین صیغه بده ی راهی نشون جوونامون بدین زیرسرتون خوشه کاری نداره یه چیزی مینویسین امثال شماها ماروب این روزانداخته تاکی فقراعتیاد گرونی بدبختی من خودم یکی ازاون جوونام متاسفم واقعا

      • ناشناس

        توقع وچشموهم چشمی روبذارن کنار میشه .اون تالارفلان گرفته این نداره میخواد بالاتربگیره .ثانیا جون داره روزی خداتومن پول مواد بده پوله کثافتکاری صیغه بده پول یک زندگی ندارن .عجب ؟جوانان شدن مفت خور واماده خور .

    • محمد ۴۶

      بعلت فقر و بیکاری و مشکلات گرانی جوانان نمیتونن
      ازدواج کنن

      پاسخ ها

      • هعی

        اگه صیغه کنید میرید بهشت 😐😂

    • ناشناس

      خیلی مضخرفه این دیگه چه مدلیه

    • Z

      واقعابرای اینجورزن هاومردهابایدمتاسف شد

    • ناشناس

      ازدواج برای جوانان دیگه در حد آروز و خیال شده

    • ناشناس

      میگن صیغه حلال اما به نظر من حرام همین کارا جلو ازدواج رو گرفته فساد رایج شده

    • ناشناس

      صیقه خیلی خوب است

      پاسخ ها

      • ناشناس

        پس اجازه بده خواهرت هم صیغه بشه یا شوهر خواهرت هم بره یک زن صیغه ای بگیره

    • فریاد

      شرایط جامعه رو درست کنید تا وضعیت مردم هم عوض بشه

    • ناشناس

      تو رو خدا مسئولین کاری برای اقتصاد جامعه بکنن .خونه ها گرونه چی رهن چی اجاره .مواد غذایی تورم وسربه فلک کشیده جوونها نمیتونن زیر بار مسئولیت زندگی بروند وبدنبال ازدواج دائم نیستند.خدا خودش بداد همه برسه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مسؤلان شبوروز درتلاش ند که مسائل ومشکلات حل کنند یه سری به لوایح بزنید بعد ازاین مسولان انتظار رفع مشکلات داشته باشید. اصلاحات یاا گیر دادن به زنان وحجاب فقط مشکل موی بانوان است که مسئولان بااین لایحه ها همه مشکلات راحل می‌کنند. البته درخواب

      • حسین

        مگه ما در کشورمان مسوول هم داریم!!!؟

    • حسن

      من در کل مخالف صیقه موقت هستم که باعث دیر ازدواج کردن جوانان وخیانت مردان متاهل به همسر میشه این صیغه چه کوفتیه که پسرران مجرد را از ازدواج دور و مردان متاهل را از تعهد به همسرش کلا اشتباهه از نظر بنده

      پاسخ ها

      • ناشناس

        باسلام، لطفأ قوانین بد مهریه را اصلاح نمایید تاباعث دور شدن جوانان از ازدواج نشود و تشکیل خانواده دهند، متاسفانه در چندین سال اخیر اکثر بانوان به امر ازدواج به چشم تجارت و کسب درآمد می‌نگرند، خانمی چندین بار ازدواج میکند و از چند نفر تا آخر عمر اقساط مهریه اخاذی می‌کند که نتيجه آن مشکلات روحی و روانی و اجتماعی و اقتصادی و دادگاه، زندان، اعتیاد، خود کشی، فساد و فحشا و.... می‌شود، لطفأ به داد قربانیان مهریه برسید و دست کاسبان مهریه را کوتاه کنید، خداوند لعنت کند کاسبان مهریه و حامیان آنان را...!!!

    • Somayye

      به نظر من صیغه هیچ پایه و اساس محکمی نداره اونایی که صیغه رو قبول دارند جواب بدن که آیا حاضرن خودشون یا خواهرشون صیغه بشن

      پاسخ ها

      • سعید

        ایی ول.ازنظرمن بایدبهدقانون کوروش کبیرپایه بندبود.زن یکی خداهم یکی

      • رضا

        احسنت . حرف حساب جواب نداره

    • ناشناس

      کسایی که وارد این راه میشن و به صیغه عادت میکنند دیگه نمیتونن یه یک نفر وفادار باشن چون تنوع طلب میشن و اینجوری خانواده‌ها از هم میپاشند.

    • ناشناس

      من صیغه میشم. بخاطر مشکلات اقتصادی🤣🤣

      پاسخ ها

      • مجی

        دمت گرم
        یه جوری نظر میدن انگار تو این دنیا زندگی نمیکنن
        جامعه تعادل داشت فاسد نمیشد

      • ناشناس

        سلام

      • محمد حمید

        من دنبال صیضه هستم روزی دویستومن درامدمه نه میطونم عروسی کنم نمیطونم زندیگی کنیم

      • عبای

        بیا

      • ناشناس

        بیا تا گل برفشانیم

    • ارش

      تفاوت میان انسان و حیوان دراین زمان هیچ است

    • ناشناس

      شما دیگه کار مونده نکرده باشید اینو دیگه از کجا آوردین

    • ناشناس

      از نظر من این اتفاق برای جامعه ی ما فاجعه بزرگی هستش فاجعه بار تر این هست میلیونها افغانی اومدن کشور ما پسرهای جوانشون رفتن کشورهای اروپایی وزنان وبچه ها وپیرهاشون موندن ایران اکثریت دخترانشون با مردها وپسرهای ایرانی رابطه نامشروع دارن پسرهای ایرانی دیگه زیر بار ازدواج نمیرن ما این فاجعه رو با کی درمیون بذاریم

    • ناشناس

      مردم باید مواظب باشند در دام شیادان نیوفتن عده ی اندکی بی پدر مادر هستند و برای جوانان تله می گذارند

    • موحد

      صیغه مورد خوبی نیست، این دوره و مانه که جواب نمیده،

      پاسخ ها

      • اسکندر

        می‌توان

    • ناشناس

      واااای این گوشیا. ضررشون بیشتره نفعشونه.

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بقالی باز کردید

    • ناشناس

      به نظر من جلوی صیغه باید گرفته بشه

    • ناشناس

      صدرصد این کانال ها کلاهبرداری هستن مراقب باشید

    • ناشناس

      قانونی باشد عیب ندارد شیادی وکلاهبرداری نباشد خوب است

    • ناشناس

      بچه های بی سرپرست زیاد می شوند

    • ناشناس

      تورا به خدا یه مسئول جلوی این کار را تو ایران بگیرد باعث وحشته

    • ازاد

      متاسفم برای ایرانم و متاسفم که یک ایرانی هستم

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بهترین حرف را شما زدید.

    • نوشین

      خواسته جوانان نیست به جوان تحمیل شد وقتی جوان در کشوری مانند ایران عزیز به حداقل خواسته هایش نمیرسد ناخواسته تن فروشی میکند مخصوصا در سایه ازدواج موقت ( صیغه ) در افغانستان با ۲۵۰ میلیون تومان بهترین خودرو شاسی بلند را سوار میشوند افغانستانی که نه اقتصادی دارد و نه نفت و گاز / مثال . ماشین رو از دبی میخریم ۵۰۰ میلیون اگر ماشین چینی باشد بیش از صددرصد اگر کره ای باشد ۱۵۰ درصد اگر ژاپنی باشد۲۰۰ درصد اگر اروپایی باشد و اگر امریکی باشد چندین برابر قیمت خرید باید گمرک پرداخت کنی از طرفی قشر کارمند و متوسط جامعه توان خرید ندارند اگر قوانین با توجه به نیاز جامعه اصلاح شود و عدالت رفتار شود جوانان به فساد کشیده نمیشوند / روایت داریم که شکم گرسنه ایمان ندارد وقتی فقر وارد خونه بشه ایمان از پنجره خارج میشه

    • ناشناس

      صیغه خیلی خوبه همگی اکی بدید

      پاسخ ها

      • حسین

        موافقم باصیغه

      • ali

        واقعا

    • ناشناس

      اگه به قاعده و قانون خودش باشه خیلی هم خوبه
      شماها که ادا در میارین خودتون چه گندایی زدین خدا می دونه
      حالا اومدین جلوی یه کار مثبتو بگیرین
      خیلی هم خوبه

    • ناشناس

      حالم از این کلمه بهم میخوره مساویست با فحشا وفساد
      ناگفته نماند صیغه رو بیشتر متاهل ها میکنند تا مجردها

    • ناشناس

      واقعا متاسفم صیغه اصلاقابل قبول نیست واثرات روحی وروانی که دردونفر مقابل میگذارد بسیار زیانبار وغیرقابل جبران است شاید درکوتاه مدت مشخص نشود ولی دربلند مدت مشاهده میشود واصلا قابل جبران نیست ازنظرعلمی کاملا ثابت شده اگر کسانی که دنبال صیغه هستند تحقیق کنند متوجه میشوند

    • ناشناس

      چرا صیغه خیلی زشته
      اونهم برای ایرانی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        بخاطره یارانه 45تومنی،،😳🤣🤣🤣😂😂🤣

      • ،A

        فقط فقط دگه شبوروز دعا کنید که خدا دگه فرج امام زمان رو برسونه،

    • ناشناس

      چه دوره و زمونه ای شده دوست شدن اشکالی نداره اما صیغه اشکال داره

      پاسخ ها

      • مینا

        اونم اشکال داره منتها این که صیغه عادی سازی بشه صدبرابر اشکالش بدتر از اینه که دو ستی عادی بشه اگر صیغه فقط مختص مجرد ها بود قطعا چیز خوبی بود اما الان برای مرد های متاهل هست در صورتی که برای افراد متاهل باید غیر قانونی باشه وحرام چون بدون اجازه زن اول هست،پس نتیجه می گیریم صیغه فقط باعث برهم ریختن آرامش خانواده می شه و طلاق وجدایی ، صیغه فقط باید مختص افراد مجرد باشه همین وبسس

    • نیما کرمی

      « تمام این خرابکاری از گور ( صدا و سیماست ) » All Archive

      پاسخ ها

      • ناشناس

        ازدواج موقت

    • ناشناس

      صیغه یه کار شرعی حلاله
      بلکه برای بعضیا واجب هم باشه
      اما برای افراد خاص و با شرایط خاص
      صیغه روزانه و هفتگی و ... مسخره بازیه
      ما ایرانیا مسخره همه چیو در میاریم

      ضمنا صیغه با هرزگی خیلی فرق داره و اصلا برای اینه که جلوی هرزگی و فساد گرفته بشه
      هرکی هم قبولش نداره پس ازدواج رو قبول نداره، پس با زن خودشم مشکل داره چون اگه شرایطش رو بدونی تقریبا با ازدواج فرقی نداره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        مرد متاهلی که صیغه میکنه خودش مشکل روحی روانی داره وگرنه چه فرقی میکنه زن تو خونه اش هست دیگه

      • جنگاور

        خیلی تاثیر گذار بود

    • ناشناس

      کی گفته برا مردای متاهله؟

      پاسخ ها

      • ناشناس

        به نظر من کار خوبی هست اونای که نیاز جنسی دارن وشرایط ازدواج ندارن باید چکار کنن

    • ناشناس

      به‌نظر من‌سیغه با زنا هیچ فرقی نداره

    • ناشناس

      چشم فردا حلش میکنم

      پاسخ ها

      • مجی

        خخخخخ ایول

      • امید

        جون خودت یه فکری هم واسه اقتصاد مملکت کن

    • ناشناس

      خدا لعنت کند

      پاسخ ها

      • ابراهیم

        صیقه خوبه

      • مرتضی

        همانطور قدیم کاواره بود بهترست زیر نظر وزارت بهداشت آسیب کمتری دارد

    • حسین

      واقعا اینجور مسائل و اخبار و میبینیم حالمون گرفته تر میشه! همینجوریش کم مصیبت نداریم که ایناهم اضافه میشه! ملت تو فشار اقتصادی دارن له میشن ادم گشنه هم دین و ایمان درستی نداره

    • ناشناس

      متاسفانه با این گرونی و وضعیت اشتغال دیگه ازدواج شده هدف دست نیافتنی دیدن مشکلات مالی زوج ها جوان ها رو از ازدواج میرسونه و همین باعث ازدیاد فساد می‌شود مگر چند سال یک جوان می‌تواند غرایز ش را ندیده بگیرد باید یک راهکار مناسب و مثمر ثمر در نظر بگیرن دولتیون وگر نه خدا بداد برسه در آینده نزدیک

    • حمزه

      از نظر من صیغه موقت همون کثافت کاریه.
      ولی آدم تشنه آب لجن هم میخوره.
      امان از تورم نیم درصدی🤬🤬🤬

    • خودم

      علی البرکت.الان میگن مقصر دولت قبلی بوده.کم کم داره این مشکلات خانواده هارونابودمیکنه.دیگه حیاداره ازبین میره

      پاسخ ها

      • ناشناس

        حیا از زمانی از بین رفت که زن و دختر بدون روسری با شلوار تنگ آمدن تو خیابان

    • ج

      داشتن ارتباط جنسی حق طبیعی هر انسان هست مثل غذا خوردن. اما همون طور که غذا خوردن آداب داره و اگر نابخردانه غذا بخوریم موجب بیماری میشه ، ارتباط جنسی هم اگر در قالب چهارچوب و قانون و ثبت سند باشه تا از نظر حقوقی مشکل پیدا نکنه بهتر هست تا اینکه بدون قید و شرط و نابهنجار باشه .
      عجیب هست دوستانی با ارتباط جنسی در قالب قانون مخالفت می‌کنند که خودشان به شدت طرف دار آزادی بی بندوباری زن و مرد هستند . به خودتون بیاد
      التماس تفکر دارم

    • ج

      لابد دوست پسر دوست دختر بازی قشنگ تره

    • ج

      اینها تو جوامع آزاد غربی مد هست و ارتباط صیغه ای در چهارچوب قانون و فرزندان آنها قانونی هست

    • ناشناس

      هر چه بگندد میزنندش نمک وای بروزی که بگندد نمک عزر بدتر از گناه

    • اذر

      یعنی واقعا الان بنظرتون فسادنیس همه طبق قانون وشرع پیش میرن مگه فسادتوجامعه نداریم مگه هرزگی نداریم مگه گرونی نداریم

    • ناشناس

      کمی با فکر منطق زندگی خود را بسازید و همیشه‌سر بلند هستید

      پاسخ ها

      • جنگاور

        چی میگی داش مشکلات اقتصادی رو ندیدی

    • ناشناس

      اثرات روحی روانیش خیلی مخرب هست

    • ناشناس

      بیشتر مردای متاهل دنبال صیغه هستن جوونا که اصلا انگیزه برای ازدواج ندارن

      پاسخ ها

      • ناشناس

        کی گفته بیشتر آقایون دنبال صیغه هستن بستگی به ذات آدم داره من خودم ۹ساله جدا شدم تا الان حتی به زنی نگاه نکردم چه برسه اینکه دنبال صیغه باشم اما دارم میبینم خانمهایی که هنوز طلاق نگرفتن ولی دنبال کثافت کاری و...هستن

    • دلسوز

      همانطور که کارشناس گفت زن صیغه دیگر نمی تواند به جامعه برگردد و مردان مجرد هم هیچ اعتمادی به زنان نمی کنند این است که زوال اخلاقی بوجود می آید

    • ناشناس

      همش بر میگرد به فقر اقتصاد بی پولی مملکتو فساد برداشت

      پاسخ ها

      • ناشناس

        چه

      • ناشناس

        👍👍👍👍

    • جهان

      سلام
      اونایی که مخالف صیغه هستن وموافق دوست دختر یا دوس پسر به من آیا صیغه بهتر از این رابطه ها نیس همه ی چیزش قانونیه خب اونکه بالاخره ولت میکنه میره البته ایران اینجوریه یاهم خیلی کم احتمال داره ازدواج کنن بهات پس لطفا این گروه درمورد صیغه نظر ندن
      گروه دیگیی هم هست که مخالف دوس پسر دوس دخترن این گروه میتونن راجب صیغه نظر بدن من نظر اینارو قبول دارم

      پاسخ ها

      • عارض

        عزیز دلم آزادی که تو ذهن تویه کاملا با آزادی که تو ذهن من و امثال منه کاملا فرق داره هیشکی طرفدار بی بند وباری نیست که دقیقا صیغه نموده بی بندوباریه.دوستی که با عشق وعلاقه باشه وسند دلی خورده باشه رو با یه پاورقی و دوتا جمله که اسمش میشه بقول تو سند حقوقی قابل مقایسه نیست.کما اینکه نظرمن وشما زمین تا آسمان است

    • ناشناس

      وقتی کسی پول نداره 100 بده نون

    • مهدی

      وای برما خدایا خودت به دادمان برس آینده بچه هامون بااین اقتصاد ودزدی وبیکاری میخواد چی بشه بعضی‌ها برای پول تن فروشی می‌کنندصیغه بافهشا فرقی نمیکنه خیلی اززندگیها سرهمین قضیه صیغه ازهم پاشیده چقدر جوانان مابه خاطرهمین رابطه صیغه ای مریض شدند
      خدایا اگرهستی مددی کن خدایا دستمان به دامان توست خدایی بریدیم

    • عباس

      خیلی ناراحت کننده است ولی وقتی خانمی طلاق میگیره هیچ درامد سرپرستی نداره کار نیست نیاز مالی و نیاز جنسی داره چکار کنه کدوم یک از مخالف سیقه بدون چشم داشت حاضره کمک مالی کنه

      پاسخ ها

      • ناشناس

        اون هم بره با یکی که زنش فوت شده ویا زنشو طلاق داده ازدواج کنه دیگه قرار نیست که به یه متاهل صیغه بشه خونه زندگی کسی رو ازهم بپاشونه

      • ناشناس

        احسنت گل گفتی 👏👏

      • ناشناس

        چطور صیغه رو با ازدواج یکی میدونین وقتی طرف هرماه با یکیه عین فحشا و فساده فرقی نداره هرچند بخاطره شرایط واقعا بعضی افراد خواهی نخاهی تو شرایطش قرار میگیرن

      • ناشناس

        دقیقا درسته

      • حسین

        خب صیغه شاید برای همچین کسایی مناسب هم باشه اما مشکل اینجاست که ما ایرانی جماعت شور هرچیزی رو درمیاریم هیچوقت یاد نمیگیریم ازهیچی درست استفاده کنیم.صیغه اگه همونطور که گفتن درست انجام بشه همچین راحت نیست برا مردای هوسباز پولدار،اما اینی که الان انجام میشه بیشتر کاباره داری و ژتون فروشیه

      • ناشناس

        من پدرم را در کودکی از دست داده ام مادرم فقط 19سال سن داشته ومثل یک به اصطلاح مرد کار کرده ومن را بزرگ کرده بدون هیچ پشتوانه مالی پس اگر زن نخواسته باشه کسی یا چیزی مجبورش نمی تواند بکند از این شیر زنان در دنیا کم نیستند ولی سختی بیشتری بایدبکشند واین راه از همه راحت تر

    • جواد

      سلام برهمه دوستان چرافکرمیکنیداین کاراشکال دارد یعنی اگرجوان بره بدون صیقه کاری کند خوبه خوب حداقل اینجورهم باعث گناه نشده هم سواب کرده هم یکی دیگه روازگناه نجات داده پس بهتراینه که به این موضوع حسنه زن داشته باشید بجایه سوءزن

    • آشنا

      همه نطردادندولی درمورداینکه چه نهادی بتیدازنطربهداشتی نظارت کنه رونگفتن تازه اگردولت بودجه ای برای ازدواج جوانان درنظربگیره اونم ازمنابع نفتی مگه کم داریم اولویت باازدواج جووناست که به رشد جمعیت کمک میکنه روزی میاد که باهزینه زیادهم نمیشه جمعیت زیادکرد مملکت مایه دلسوزکاری میخواد

    • امید

      صیغه کاراشتباهی هست وجوانهاکه نمیتونند ازدواج کنند بخاطرگرانی بهتره مسوولین فکری برای مردم وجلوی گرانی رابگیرند

    • گذرا،

      بکجا‌ ؟؟؟
      چنین‌ شتابان

      کثیفتر‌ از‌ صیغه‌ خودشه😏😠😱

    • ناشناس

      من مردمتاحلم ببینید این اتفاق توکشورخيلي وقته افتاده اماازراهه گناهش وقايمکي

    • عبدالله اسماعیلی

      موافق با کانال

    • مصی سختپوست

      اولین چیزدر مورد خانواده درآمد وشغل است هم برایپسر هم برای دختر صیغه کردن یاصیغه شدن هم جرم نیست.اما باتبلیغات صیغه یپنج دقیقه ای هم روی کار اوپده اون چیزی دیگه است. بنظر بنده مدت نباید ازچهل روز کمتر باشد دلیل قوی ازدواج دائمی روهمسریع تر میکند وافراد باخلایق هم اشنا میشن برای زندگی بهتر.آیرانآزاد وپاک.

    • ناشناش

      صیغه کار اشتباهه

    • محمد

      جوان ۳۰ ساله فوق لیسانس بیکار بی خانه حالا با این وضع چطور میتونم ازدواج کنم

    • یاشار

      به این مقدار دلخوش نباشید.خخخخخخ.وطنم ای شکوه پابرجا

    • Zambiman

      یه سینگل بگور از خدا چی میخواد؟ یه کیس مناسب 😎

    • مجی

      اجالتن یکی بیاد بامن دوست بشه

    • ناشناس

      بایت همه ما بمیریم عاقبت مملکت داری نگاه کنیم

    • Hasan

      سلام دوستان صیغه در شرایط خودش لازم میشه ولی دوست دختر ودوست پسر که زیاد شده به جوانان وآیندشان لطمه میزند

    • ناشناس

      بیشتر زن و مردهای ایرانی عاشقانه باهم زندگی نمی کنن، فقط دارن همدیگرا تحمل میکنن، اونا که پولدارن میفتن‌ دنبال هوسرانی و لذتها و از زن خودشون زده میشن یا اصلا میل و رغبتی ب ازدواج ندارن و میگن بازار آزاد بهتره و خودشون را اصلا درگیر نمی کنن، اکثر قشر متوسط و ضعیف هم بخاطر فشار اقتصادی از ازدواج پشیمون شدن یا اینکه روابط عاطفی و عاشقانه ی اونها تحت تاثیر استرس و فشار روانی ناشی از اوضاع اقتصادی نابود شده

    • انسان ۰۹#

      سلام ودرود بر خداوند منان وبا عظمت ومهربان قربونه خداو وکل پیامبران وامامان عزیز قربونه اقا مهدی موعود انشاالله خودش بیاد وهمه چیز درست بشه انشاالله وریشه ظلم تو دنیا برطرف بشه قربونه امنیت ومدافعان امنیت سلام بر همه انها⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘⚘

    • ایمان

      کلاه بی غیرتی چند؟

    • ناشناس

      بابا بگندکشیدند.فقط فقرفقرفقرکجایی آقای طلقانی

    • صالح

      هیچ اشکالی نداره

    • ایران

      خودتان را گول نزنید و چروک و پرت نگید مثل من برید عقد کنید و برید یک مسافرت تمام

    • علی

      این پیمام فقط بخاطر این بوده که میخوان یه سیستم درست کنن خودشون بیان وسط کاسبی کنن..

    • آشنا

      دولت بیاد بودجه برای ازدواج جوونابذاره این همه منابع نفتی داریم افزایش جمعیت هم میشه

    • ایرانی

      مشکل اقتصادروحل کنیدهمه چی درست میشه

    • ناشناس

      اکثر افرادی که دیدم یه نوع خیال بافی توهمی در ذهن خود نسبت به، بدست آوردن رابطه زناشوئی دارند که می خواهند با تعویض ، اون رو به دست بیاورند
      کاش یه کلاس های اگاه سازی واسه
      همه بود تا فرهنگ بیداری واقعیت رو به همه همه آموزش می‌داد

    • ناشناس

      ای وای بر ما،،،وبر ظلمی که زنان در حق خود می کنند،،،

    • سیما

      اره بخدا هر کسی هم بخواد کاری واسه ادم بکنه میگه چجوری جبران میکنی متاسفم واقعا🥺

    • سامی

      بدنیست

    • سارا

      تاسف برای کشورم و تمام

    • سید

      طرف می گفت ریسی داشتیم که دنبال چنین کارهایی بود و ...

    • بهنام

      با دلار ۴۵ فقط باید مغز خر بخوری که زن بگیری اونم وقتی درامدت به ریال باشه.

    • ایرانی

      این مملکت به لجن کشیده شده

    • 😑

      برای مردهای متاهل ممنوع باشه⛔ ممنوععععع ممنوعش کنن ⛔
      فقط مجرد که میخواد رابطش حلال باشه بد نیست

    • ناشناس

      از ایران هر چی بگی درمیاد

    • فاطی

      با سلام به همگی
      اگه وضع اقتصاد مملکت درست باشه دیگه نیازی نیست به صیغه

    • ناشناس

      سیغه رو ولش کنین هی چسپیدین به مساله سیغه به نظر من مشکل گرانی ومعیشت مردم درست بشه همه چی خودش درست میشه

    • سلام سعید

      به نظربنده خیلی بده واسه این بچه های زیادی بی سرپرست می‌مونن ازیک طرفی دیگه ازدواج کردن برای جوانان خیلی سخت شده مسؤلان نظر بدن بهتره نه منو شماها

    • مهرداد

      سیب زمینی تماته نمک نون خشکیه پلاستیک آهن خریداریم فضولو بردن جهنم به شماچه که کی چکارمیکنه مردای ایرانی همه بیماری روانی دارن

    • ناشناس

      منم بدون درخواست به عضویت یه کانال صیغه تو تلگرام در اومدم هر کاری هم میکنم نمی تونم لفت بدم از گروه تازه قیمت آشنایی رو زده بودند ۵۰ تومان نمیدونم چیکار کنم تا بیرون بیام

    • رمضانی

      به قران مراجعه کن برادر

    • ایران

      به خاطر گرونی نیست که جوان ها ازدواج نمی کنند پسر خود من همه جوره تامین هست و کار و خونه و ماشین و....هم داره ولی نمیخاد زیر بار مسئولیت ازدواج بره و فقط دنبال خوش گذرونی با رفقاش هست و میگه میخام جوونی کنم

    • محمد ن.دشمن غربیها

      راه انداختن صیقه حلابرای رفع فساددرهر شهری باش خوبه انهم درچهارچوب قاانون هیچ گناه نداره سن شخس موقعیت اگر باقانون پیش ببرن فسادوگناه هرجومرج نمیشه ریشه فسادمیسوزه.

    • ناخدا25

      ادرسشوهم میدادی

    • بنام الله

      عزیزم اینجا بحث صیغه ست نه یارانه
      محض اطلاع

    • منیژه

      همه ی اینا زیر سر مسئولینه کیف وحال دنیا رو خودشون وبچه هاشون اون ور دنیا میکنم اونوقت مردم از فقر وبی پولی به تن فروشی و فساد رو آوردن خدا ازشون نگذره

    • ناشناس

      احسنت دقیقا

    • ناشناس

      به نظرمن صیغه فساد رو در جامعه علنی میکنه فساد رو عادی میکنه .ولی دوست ...هر چی هست باز با حیاتره پنهانی تره

    • ناشناس

      تو واقعا مردی دمت گرم

    • سجاد

      من اسم یه شهر الکی از خودم درآوردم گفت آره اونجاهم کیس داریم. عکساشونم فرستاد با شماره کارت 😂

    • سیاوش

      خدایا به بزرگیت شکر 🙏🙏 حرفی نمی مونه برای گفتن فقط خدا به داد ما برسه

    • ناشناس

      با این مهریه های سنگین برای ازدواج دایمی راه را برای ازدواج موقت باز میکند

    • رضا ش

      این چه حرفی است اصل صیغه در قران کریم امده است و راجع به عقد دایم و موقت و یا صیغه کاملا روشن و اشکار توضیح داده شده است در واقع صیغه و یا عقد موقت یک سوپاپ اطمینانی است هم برای خانم ها و هم اقایان یعنی در شرایط اضطرار صیغه انجام میشود یعنی چه زن و چه مرد باید دارای شرایطی باشند که بالااجبار باید به صیغه تن دهند چرا ؟؟ وقتی که مرد از نظر روحی روانی و جنسی تحت فشار قراردارد امکان ارتکاب همه جور جرم و جنایتی در وجودش خواهد بود بخاطر پیشگیری از کارهای خلاف عرف و شرع دین مبین اسلام صیغه را تعیین کرده است .در مورد خانم های محترمه هم اوضاع به همینگونه است و به منظور جلوگیری از تجاوز به عنف و خلاف شرع راه شرعی و قانونی صیغه را باز گذاشته اند و همه این اگر ها و اماها بخاطر شرایط اصطرار است نه اینکه هرکسی از راه رسید و برود زن ی را صیغه کند و یا خانمی و دختر خانمی همین گونه و بخاطر جلوگیری از جرم واعمال منافی عفت بهترین و ساده ترین راه صیغه است

    • محمد

      روزهای خیییییییییییلی بدی در انتظار این مملکت است
      اگه معیشت مردم را فراهم کنند ، حجاب خانم ها درست میشود.
      ازدواج دائم زیاد میشود و خیلی از مشکلات مهم دیگر رفع میشود.

    • رضا

      صیغه یعنی اخر بد بختی هم برای زن هم واسه مرد

    • ناشناس

      فکر نکنم صیغه باشعار روسری هم خوانی داشته باشد برای گروهی که تعمین میشوند خوبه صیغه

    • ممد

      میخان نسلشان منقرض نشه

    • ایران من

      اونایی که میگین پول نداریم ازدواج دائم بکنیم و به خاطر همین صیغه میکنیم. باید خدمتتون عرض کنم که خرج یه زن صیغه ای از یه زن ازدواج دائم بالاتره. چون زن دائمی مراعات جیب شوهرشو میکنه ولی زن صیغه ای واسش مهم نیست که آقاهه از کجا پول میاره. پس الکی بهونه نیارید که نمیتونید ازدواج دائم بکنید. بگید هوس بازید و دوست دارید هر دفعه با یکی باشید. اینجوری خیلی بهتره.

    • Ali

      به نظربنده صیغه بهتر از ازدواج میباشد البته با وضع موجود خیانت زنان شوهر دار وبی بنده باری دختران دیگه نمیشه به هیچ شخصی اعتماد کرد ودل بست وعاشق شد، من که شخصا جگر شیر ندارم که دختری را به عقد دائم خود درآورم چون عشق این مردم تا رسیدن به تختخواب واولین آغوش سردوبی روح میشه وبراش و تکراری میشی و دنبال رابطه های جدید می‌گردند وخیانت می‌کنند این وسط ضربه جبران ناپذیری به طرف مقابل وارد می‌شود وکودکان این ازدواج اشتباه آینده ای ندارند جز محکوم به فنا!.. پس در این روزگار خراب! صدیقه خیلی بهتر از ازدواج دائم میباشد. بیشتر زن ها ومردان برای ازدواج دائم ساخته نشده اند وبلد نیستند با یک نفر بمانند لیاقت ندارند. گاهی دختری هرزه را قالب می‌کنند به مردی وان دختر چنان پاک می‌شود که باورش غیر ممکن می‌شود وگاهی فریب دختری را میخوری وبه زندگیت راهش می‌دهی واعتماد میکنی وقتی به ذات خرابش پی میبری که دیگر بی فایده است. آری این مردم بدرد صیغه می‌خورند.

    • ناشناس

      جوانان بدبخت که پول صیغه هم ندارن،واقعا متاسفم برای ایرانمون،این صیغه برای هوس بازان و متاهل هاست

    • ناشناس

      خدایا خودت کمک کن

    • آواره

      خودتونو بذارید جای اونایی که صیغه میشن و صیغه میکنن بعد قضاوت کنین ------همین و بس

    • کاظم

      درود هموطنان عزیز تمام این مشکلات ب مشکلات اقتصادی بر میگرده البته ب لطف مسولین یک جوان دهها سال کار کنه نمیتونه صاحب خونه بشه البته اگر شغل آبرومندی هم بتونه پیدا کنه و مسوولین هم فقط بفکر جیب خودشونن ب فکر ملت نیستن اگر ب فکر مردم بودن وضع این نبود روز بروز هم داره وضع اقتصادی بدتر میشه و هیچ امیدی ب آینده وجود نداره

    • فرزاد

      با این گرونی دیگه ازدواج دائم که هیچ پولمون به صیغه کردنم نمیرسه ج ق میزنیم 🙌🤛👍

    • یک آدم عاقل

      ماشالا تا در مورد صیغه بحثی میشه ۸۵ ملیون کارشناس داریم
      علی برکت الله

    • علی

      من همیشه توی فضای مجازی هستم وخیلی ازاین شبکه هارومیبینم ولی خیلی راحت ازکنارشون می‌گذرم اگرخودت نخوای هیچوقت کسی نمیتونه ازراه بدرت کنه هیچ وقت کسی نمیتونه کلاه سرت بکنه خداونده انسان عقل داده این عقل روداده که انسان بتونه خودشوازمهلکه نجات بده ولی وقتی عقل نباشه جان درعذابه

    • حسن ابراهیم

      مملکتی ک این همه ثروت خدادادی داره متاهل‌ها زیرفشارگرونی دارن جدامیشن خدابدادجونا برسه این همه سرمایه کشورکجا وب جیب کی میرسه ک مردم ذلیل بدبخت شدن ترکیه هیچ منابعی نداره زندگی مردمش ببین مردم بدبخت ایرانم ببین خداریشه کسانی ک باعث بدبختی مردمند نابودکنه الهی دختراشون ب راههای یدکشیده بشه تاازدل مردم بدبخت باخبرشن خدایا فرجی کن

    • ایرانی

      جالب میدونی چیه که مردای متاهل بیشتر سنگ صیغه رو به سینه میزنن و میگن خوبه طرف میخواد هم این دنیارو داشته باشه هم اون دنیارو ناموسن این جور مردی به خودش فکر کنه باید از خجالت زنو بچش اب بشه

    • ابراهیم چاجی

      خوب

    • جعفر خانجانی

      مشکل اقتصاد حل بشه مهریه سنگین جوانانرا نابود کرده صیغه
      جامعه را به فساد میکشانه

    • فرزاد

      من جوان ۲۷ ساله با حقوق کارگری ۵۵۰۰ شرایط ازدواج که هیچ حتی نمیتونم ماهی یک میلیون از پولم رو خرج صیغه کنم بس زیر فشار قرضو بدبختی و .... دارم غرق میشم منتها ما واسه هیچکس مهم نیستیم و حرفای ما باد هواست هیچکس دلش برای ما نمیسوزه برادر من

    • ناشناس

      نگران‌نباشید تمام‌مشکلات اقتصادی توسط رفسنجانی. خاتمی. احمدی نژاد .روحانی .رییسی حل میشهاگر نشد رییس جمهور های بعد عمر دراز است در این صد سال نشد در صد سال دوم بلاخره یکروز حل خواهد شد مطمئن باشید البته آن روز من و شما دیگه نیستیم تا مشکل آفرین باشیم .همه ایران را روسی هستند . یا عرب سوریه . شاید هم چینی . نگران نباش صیغه هم نشو

    • شما‌بگو‌ممد

      اول‌که‌نظر‌شخصی‌من‌درمورد‌،صیغه‌راقبول‌ندارم.
      ولی‌میگن‌شرعیه،شرعی‌برای‌کسی‌که‌در‌ماموریتی‌به‌شهر‌دیگری
      به‌خانمش‌دسترسی‌ندارد،نه‌برای‌کسانیکه‌بخاطر‌مشکل‌مالی‌و
      گرانی‌نمیتوانندازدواج‌کنند...بهتراست‌دولت‌فکر‌اساسی‌برای‌قشر
      جوان‌وناتوان‌از‌ازدواج‌کند،اگر‌میخواهد‌جوانان‌به‌فساد‌کشیده
      نشوند.باتشکر

    • م.ق

      وقتی اولین کانال هسمریابی مجازی روآقای رئیس مجلس آقای قلیباف افتتاح کردوراهندازی شدنمیدونستیدآخرش قراره که کانون خانواده نشانه بره.کرم ازخوددرخته بروسراغ مسئولین اونجادنبال باعث وبانی کاربگرد

    • M

      مقصر دولت استم که به هر روشی میخواهد کسری بودجه خود را از جیب مردم بپردازد واین باعث فقر ملت و فقر باعث فساد میشود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج