۱۳۰۰۲۵۹
۶ نظر
۱۶۲۳۹
۶ نظر
۱۶۲۳۹
پ

تابلوترین دروغ‌های بچه‌های ایرانی به پدر و مادر‌ها فاش شد

اعتراف کردن اصولا کار سختی است و شهامت بسیاری زیادی می‌طلبد که یک نفر به کار غلط یا حرف دروغی که زده اعتراف کند.

برترین‌ها: اعتراف کردن اصولا کار سختی است و شهامت بسیاری زیادی می‌طلبد که یک نفر به کار غلط یا حرف دروغی که زده اعتراف کند. به خصوص اگر این کار غلط یا حرف دروغ، تغییرات زیادی در یک ماجرا ایجاد کرده باشد. سختی ماجرا این است که آدم نمی‌داند اعترافش چه تبعاتی دارد. همین «ندانستن» جلوی خیلی از اعترافات را می‌گیرد. چه رازهای سربه‌مهری که به دلیل همین ترس در سینه‌ها باقی مانده است. اما یک دسته از اعترافات هست که گفتنش کمی آسان‌ است. البته این آسانی به مرور زمان بستگی دارد. این اعتراف‌ها همان‌ دروغ‌هایی هستند که همه ما در کودکی به بقیه به خصوص به پدر و مادرمان گفته‌ایم. ترسِ ناشی از این اعترافات به مرور زمان و با بالاتر رفتن سن و سال کمتر می‌شود. اما باز هم برای خیلی‌ها سخت است. مگر این که در فضایی متفاوت ابراز شود. مثلا در جمع دوستان یا جایی که پدر و مادر نباشند! این اتفاق در فضای مجازی زیاد رخ می‌دهد. موضوع وقتی جالب می‌شود که یک نفر مخاطبانش را در فضای مجازی به چالش بکشد و از آنها بخواهد بزرگ‌ترین دروغی را که در کودکی به والدین‌شان گفته‌اند لو بدهند!

تابلوترین دروغ‌های بچه‌های ایرانی به پدر و مادر‌ها فاش شد

ماجرایی که به صورت واقعی در فضای مجازی رخ داد و برخلاف این که انتظار می‌رفت به دلیل همان ترس معروف خیلی با استقبال مخاطبان مواجه شود، به شدت مورد استقبال قرار گرفت. نکته جالب این که برخی از این دروغ‌ها که به دلیل ترس از والدین گفته شده حالا بسیار ‌بی‌دلیل و بی‌مورد به نظر می‌رسند. اما چون در دنیای کودکی و نوجوانی ترس از والدین همیشه در بچه‌ها وجود دارد همچنان قابل دفاع هستند. یکی از کاربران فضای مجازی با این توئیت ماجرا را کلید زد: «می‌دونم همه‌‌تون آدم‌های راستگو و خوبی هستین!!! ولی بیاین عجیب‌ترین دروغی که به پدر و مادرتون گفتین رو تعریف کنین. برای من نمی‌دونم این عجیب‌ترینه یا نه. ولی یکی از بامزه‌هاش اینه که نوجوون بودم، یه هفته رفتم خونه‌ی دوستم و به مامان و بابام گفتم با مدرسه رفتم اردو.» طبق معمول، شجاعت تکثیر می‌شود و بقیه با دیدن این اعتراف، جرات پیدا کردند. 

یک نفر از دروغی پرده برداشت که هنوز هم ادامه دارد: «مامانم یه قاشق نقره خیلی شیک داشت که خیلی دوستش داشت. یادگاری بود. بچه بودیم و داداشم از مدرسه سرب دزدیده بود. قاشق رو گرفتیم رو شعله گاز و تو قاشق نقره سرب رو ذوب کردیم. سرب و نقره ترکیب شد و قاشق به فنا رفت. قاشق رو چال کردیم تو باغچه خونه و هنوز مامانم دنبال قاشق نقره میگرده.»

تابلوترین دروغ‌های بچه‌های ایرانی به پدر و مادر‌ها فاش شد

این یکی دیگر خیلی سابقه‌دار بوده انگار: یادم نمیاد چه دروغ عجیبی گفتم. احتمالا از بس که زیاد دروغ گفتم!» 

نفر بعدی گویا زیاد فیلم می‌دیده اما خب ماجرایش پایان تلخی داشته: «احمقانه‌ترین دروغم‌ رو ۱۰ ساله که بودم به معلمم گفتم. از اونجایی که همیشه حسرت یه برادر بزرگ‌تر داشتم گفتم یه داداش مامور مبارزه با مواد مخدر دارم که ۲۵ سالشه. معلم مامانم رو دیده بود. باور نکرد ولی صداش رو در نیاورد. دوست فوضولم رفت از بابام پرسید و لو رفتم. بعدش رفتم با گریه عذرخواهی.» 

اما ماجراها همیشه شیرین و کمدی نیستند. مثل این یکی: «من موقعی که مادرم سرطان گرفت، بهش دروغ نگفتم، اما بخشی از حقیقت رو پنهان کردم. چون نمی‌تونستم به زبون بیارمش. البته خودش انقدر پیگیر بود و از دکترها پرس‌وجو کرد تا فهمید.» 

این یکی خیلی حرفه‌ای عمل کرده بود: «مامانم اصرار داشت حقوق بخونم. برگه انتخاب رشته را جلوی چشمش پر کردم، شب یک برگه دیگر که خریده بودم را با رشته‌های خودم پر کردم و فرداش اونو پست کردم. هنوزم نمی‌داند من چطور روزنامه‌نگاری قبول شدم در حالی که اصلا انتخاب نکرده بودیم!»

تابلوترین دروغ‌های بچه‌های ایرانی به پدر و مادر‌ها فاش شد

هنرنمایی در حد لالیگا را هم بخوانید: «زمان ما پرینتر و جعل کامپیوتری معنایی نداشت متاسفانه! تو راهنمایی یکی از نمره‌هام خیلی کم شد با چسب اون نمره و معدل رو پاک کردم یه کپی از کارنامه گرفتم یه سری عدداشو قیچی کردم گذاشتم جاشون و کپی گرفتم دادم به مامانم!» 

امان از دل ساده مادرها: «کارنامه ثلث دوم گرفتم افتضاح بود، عمدا فرداش دم در خونه که می‌خواستم برم مدرسه و دیرم هم شده بود به مامانم نشون دادم. وقتی نمره‌هارو دید بهش گفتم اینا ضربدر ٢ می‌شه. زود باش امضا کن دیرم شده. بنده خدا باور کرد!»

این یکی عجیب پایان غم‌انگیزی داشت: «یه بار می‌خواستم آشتی‌شون بدم. خودمو زدم به مریضی که چند روز بیان پیشم بمونن. همون روز اول دعواشون بالا گرفت و مستقیم رفتن محضر واسه طلاق!»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسین

      اخریه جالب بود

    • یاسمن

      همان فضای مجازی ضریب هوشی بچه هارو بالا برده انتظار نداشته باش دوروغ والدین زود لو نره

    • هاشموند رحیم

      اتفاقآ متاسفم که چندین سال است اخباربی بی یا اخبارهای دیگر دروغ میگوید کسی نیست بگه اولین دروغ را از شمایاد گرفتیم واینهایی هم که دروغگو از اب درامدند از جنس همین اخبارهای ناد ر ست به وجود امده وگر نه ایرانی جماعت درو غش مستحبی میگویند به دل نگیرید خیلی هم به فکر دروغ نباشید به فکر یارانه هم نباشید حل شد

    • ناشناس

      دانش آموزم به من گفت سرطان خون داره .این حرف چهارشنبه زد و منم تا شنبه براش گریه میکردم و دست به دامن خدا شدم تا شنبه که به مدیر گفتم چرا بهم نگفته بودید مدیر هم گفت خانواده یا پنهان کردند و یا تازه این اتفاق افتاده .گفتم به خانواده اش زنگ زدند و فهمیدیم دروغ گفته .فرداش مدیر گفت برو از معلمت عذرخواهی کن که این دو روز حالش بد بوده...

    • ناشناس

      کلا تو ایران بچه از بدو تولد با دروغ بزرگ میشه با دروغم میمیره

    • _____________

      🤣🤣🤣🤣🤣🤣

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج