۱۳۲۰۴۳۶
۷۰۰۱۲
۷۰۰۱۲
پ

شب تلخِ ایذه؛ غم، سوگ و خشم در یک جشن تولد

عصر روز گذشته و در جریان مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک در ایذه، اتفاقاتی افتاد که منجر به فوت دو نفر شد، این اتفاقات در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته که در اینجا نگاهی اجمالی به واقعه داشته‌ایم.

برترین‌ها: عصر روز گذشته و در جریان مراسم سالگرد تولد کیان پیرفلک در ایذه، اتفاقاتی افتاد که منجر به فوت دو نفر شد، این اتفاقات در فضای مجازی بازتاب زیادی داشته که در اینجا نگاهی اجمالی به واقعه داشته‌ایم. 

شب تلخِ ایذه؛ غم، سوگ و خشم در یک جشن تولد

خبرگزاری تسنیم مسبب اتفاقات را ماه منیر مولایی راد(مادر کیان) عنوان کرده و با متنی گلایه‌آمیز این گونه نوشته: فردی دو بار با خودرو به سمت مأموران پلیس حمله کرده است اما رسانه‌های ضدانقلاب که از روزهای گذشته و با تحرکات مادر کیان پیرفلک در فضای مجازی برای برگزاری این مراسم، خود را آماده بهره‌برداری از آن کرده بودند پس از این اتفاق دچار آشفتگی در روایت شده‌اند. رسانه‌های ضدانقلاب بدون اینکه اشاره‌ای به حمله عامل این حادثه به مأموران پلیس داشته باشند، صرفاً در حال ارسال اخباری با عنوان کشته شدن پسرعموی مادر کیان پیرفلک به دست مأموران پلیس هستند تا به طور کامل، روایت را وارونه جلوه دهند.

پایگاه خبری نورنیوز، رسانه نزدیک به شورای عالی امنیت ملی نیز ماجرا را اینطور روایت می‌کند و این رسانه هم ماه منیر مولایی‌راد را در کانون یادداشت خودش قرار داده: این اقدام جنایت‌کارانه و مشکوک که بسترساز اصلی آن خانواده مرحوم کیان پیرفلک و به‌ویژه مادر او هستند، انتشار مطالب تحریک‌کننده متعدد در صفحه اینستاگرام «ماه‌منیر مولایی‌راد» مادر کیان پیرفلک که با استقبال گسترده ضدانقلاب و رسانه‌های معاند روبرو شد، عملا موجب شکل‌گیری فضای منفی علیه نیروهای حافظ امنیت، ذیل گزاره دروغ دست داشتن آنها در کشته شدن کیان شد. 

شب تلخِ ایذه؛ غم، سوگ و خشم در یک جشن تولد

با وجود اقدام سریع دستگاه‌ها در شناسایی عاملان تیراندازی به خودروی خانواده پیرفلک که موجب کشته شدن فرزند خردسال این خانواده شد، مادر او از ابتدای وقوع این حادثه تلخ بدون ارائه هیچ‌گونه دلیل و مدرک مستند، صرفا بر ادعای خود از طریق فضای مجازی تاکید داشته..

خبرگزاری تسنیم هم بار دیگر و در تشریح این حادثه نوشت: پس از ماجرای چند ماه پیش در ایذه که به فوت کیان پیرفلک منجر شد، علیرغم همه‌ی پیگیریهای صورت گرفته توسط بخشهای مختلف کشور برای مجازات قاتلین کیان، امّا خانم ماه منیر مولایی راد، مادر کیان، یکی از آتش‌بیاران و معرکه‌سازان اصلی بوده. او نه تعادلی در‌ گفتار دارد و نه طی این مدت روند معقولی را برای پیگیری ماجرای کشته‌شدن کیان دنبال کرده است. در ماجرای دیروز ایذه، محمد قنبری از نیروهای انتظامی شهر با اقدام خشونت‌آمیز پویا مولایی( او هم دیروز کشته شد)، پسر عموی خانم ماه‌منیر مولایی به شهادت رسید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج