adexo3
۱۳۲۱۹۵۰
۲۴ نظر
۱۱۰۵۸
۲۴ نظر
۱۱۰۵۸
پ

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

برای این مقاله سراغ یکی از صفحاتی رفتیم که معمولا بر خبرهای امیدوارکننده تاکید می‌کنند و قرار است تعدادی از پست‌های روحیه‌بخش این صفحه در هفته گذشته را مرور کنیم.

برترین‌ها: مسئله بمباران شدنِ لحظه‌ای با خبرهای ناگوار و نگران‌کننده تنها مختصِ من و شمای ساکن خاورمیانه نیست و انسان‌ها در همه‌جای دنیا کم و بیش با این مسئله روبرو هستند. به خاطر همین موضوع تقریبا در تمام شبکه‌های اجتماعیِ پرکاربر صفحات و اکانت‌هایی ساخته شده که با هدف امیدوار نگه‌داشتن باقی کاربران به انسان‌ها و آینده فعالیت می‌کنند.

در چنین صفحاتی معمولا خبرهای خوب و امیدوارکننده پررنگ می‌شود و گرداننده چنین صفحاتی عموما به دنبال وقایع و خبرهایی هستند که حس مثبتی در مخاطب ایجاد کند. برای این مقاله سراغ یکی از همین صفحات رفتیم و قرار است تعدادی از پست‌های روحیه‌بخش این صفحه در هفته گذشته را مرور کنیم.

الان برگِ منو نگیری و بهم ماهی ندی من ضرر می‌کنم یا تو؟

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

گربه مصممی که در تصویر می‌بینید یک گربه خیابانی است و از خوش‌شانسی یا بدشانسی در نزدیکی یک بازار ماهی‌فروشی زندگی می‌کند. این گربه باهوش روزهای زیادی را به تماشای آدم‌هایی گذراند که چیزی شبیه به برگ درخت به فروشنده می‌دادند و ماهی‌های خوشمزه و آبدار تحویل می‌گرفتند. گربه داستان ما بالاخره یک روز دلش را به دریا زد و با در دهان داشتن یک برگ سبز وارد ماهی‌فروشی شد. ماهی‌فروشِ مهربان بلافاصله منظور گربه را فهمید و در مقابل آن برگ، یک ماهی خوشمزه نصیب گربه شد. از آن روز به بعد این گربه خوشبخت هرروز سر یک ساعت مشخص با یک برگ به سمت ماهی‌فروشی روان می‌شود و با یک ماهی تازه در دهان نزد خانواده‌اش بازمی‌گردد.


معجزه‌ای به نام شبکه‌های اجتماعی

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

داستان از این قرار است که یکی از کاربران توییتر با بقیه درباره یک سفر دریایی صحبت می‌کند که در سال 2006 و در کودکی به همراه خانواده‌اش رفته بود. این دختر ظاهرا در آن سفر با دختربچه دیگری دوست شده و حسابی با هم خوش گذرانده بودند. این کاربر از بقیه کاربران توییتر می‌خواهد کمک کنند تا بلکه او دوست قدیمی‌اش را پیدا کند. همان‌طور که در تصویر می‌بینید این دو دوست خیلی زود همدیگر را پیدا می‌کنند و احتمالا حسابی خاطرات آن سفر قدیمی را مرور می‌کنند.


تصور کن صدای مادرت را بعد از ۲۵ سال بشنوی!

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

"من وقتی فقط 11 سال داشتم مادرم را از دست دادم. چند وقت پیش فردی از طریق فیسبوک با من ارتباط برقرار کرد و به من  خبر داد که بیش از 25 سال قبل با مادرم درباره رساله دانشگاهی‌اش مصاحبه کرده است." "آن فرد کاسِتی که از صدای مادرم داشت را به دست من رساند و من این آخر هفته صدای مادرم را پس از بیش از 25 سال شنیدم."


و این آتش‌نشان‌های فداکار

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

یکی از کاربران توییتر با انتشار این دو تصویر درباره حادثه آتش‌سوزی صحبت کرده که سال‌ها پیش برای خانواده‌اش پیش آمده است. "زمانی که تنها دو سال داشتم، خانه ما دچار آتش‌سوزی شد و من در خانه سوزان گیر افتادم. آن روز من از نظر پزشکی مُردم و آتش‌نشانی که در تصویر می‌بینید به میان آتش‌ها زد و پیکر بی‌جان من را بیرون آورد و با CPR من را به زندگی بازگرداند." "دنیا و زندگی واقعا عجیب است. همان مردی که 23 سال قبل باعث شد زندگی من ادامه پیدا کند امروز پسر  2 ساله من را در آغوش گرفته است."


این چشم‌ها چه‌چیزها که ندیده است!

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

یکی از کاربران نکته بسیار جالبی را درباره این مرد که در حقیقت پدربزرگِ هلی بیلی، خواننده و بازیگر آمریکایی است یادآوری کرده است. "این مرد در طول عمرش هم در کودکی پدربزرگش را تماشا کرده که به عنوان برده در مزرعه مشغول برداشت پنبه بوده و هم حالا و دهه‌ها بعد و در پیری نوه‌اش را تماشا کرده که ستاره یک فیلم مولتی میلیون دلاری کمپانی دیزنی بوده است."


به افتخار همه کسانی که مشغول مبارزه با سرطان هستند

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

مادر این مرد جوان در حین درمان بیماری سرطان و تومور مغزی‌اش، مانند بسیاری از افراد در این مرحله موهای سرش را از دست داد. پسر او اما هم برای تشویق مادرش به مبارزه و هم برای حفظ ظاهرِ او، اقدام به بلند کردن موهایش کرد. حالا پس از بهبود مادر و رهایی از سرطان، پسر موهایش را بریده و از آن برای مادرش یک کلاه گیس زیبا ساخته است.


یک داستان غم‌انگیز با پایانی خوش

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

سگی که در این تصویر مشخص است دِیزی نام دارد و چند روز قبل از گرفتن این عکس متاسفانه تمام 7 توله‌اش را در حادثه آتش‌سوزی یک انبار از دست داد. دیزی به گفته صاحبانش پس از آن حادثه تلخ دیگر سگ قبلی نبود و تمام روزش به زیرورو کردن خاکسترِ باقی‌مانده از آتش‌سوزی می‌گذشت. دیزی خوشبختانه صاحبان مهربانی داشت. صاحب دیزی پیامی در فیسبوک منتشر کرد و ضمن توضیح شرایطِ دیزی، از باقی کاربران خواست که اگر توله‌های تازه متولد شده بی‌مادری می‌شناسند به او معرفی کنند. خیلی زود هشت توله یتیم به صاحب دیزی معرفی شد و دیزی هم به سرعت آن‌ها را مانند توله‌های خودش پذیرفت و دوباره به سگ خوشحال قبلی تبدیل شد.


امید

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

کاربری با پست کردن این دو تصویر، نوشته:"20 سال قبل من در این بیمارستان به خاطر بیماری سرطان بستری بودم و حالا و دو دهه بعد من در همان بیمارستان به عنوان پرستار استخدام شدم."


سلبریتی‌های واقعی و کامنت یک کاربر

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

فردی با پست کردن این تصویر در توضیح نوشته:"این دو جراح پس از یک عمل موفقیت‌آمیزِ 32 ساعته، اینچنین روی زمین دراز کشیده‌اند. آن‌ها در این جراحی مجموعه‌ای از تومورها را از مغز بیمار خارج کردند." نکته جالب دیگر اما نظر کاربری است که درباره این پست نوشته:"به نظر من نیاز است جراح‌ها بیشتر از ورزشکاران حرفه‌ای حقوق بگیرند." حتما در بخش نظرات برای ما بنویسید که با نظر این کاربر موافق هستید یا نه؟


احترام به دین دیگران

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

یک کاربر مسلمان آمریکایی نوشته:"بچه‌ها! من تنها مسلمان اداره‌مان هستم و بقیه کارمندان و مدیریت نه تنها فقط برای من یک اتاق را به نمازخانه تبدیل کرده‌اند بلکه این جعبه شبیه به کعبه را هم برای نگه‌داری وسایلِ عبادتم به من هدیه دادند."


و در نهایت این راکون نقاش

چند خبر امیدوارکننده که شما را به ادامه زندگی مشتاق می‌کند

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حقگو

      لازم است تا برخی از مسلمانان هم با پیروان دیگر دینها به همین مهربانی رفتار کنند.و حتی خیلی بیشتر. پیروان دینها دیگر همیشه منشاء خدمات بزرگ فرهنگی و اقتصادی در ایران بوده و هستند. برخی از افراد بسیار نادان ارزش این تنوع دینی گویشی و فرهنگی ....را نمی دانند.

    • یه پرسپولیسی اصیل

      خیلی خیلی خیلی زیاد جالب وباحال بود این عکس ها ومطالب دمتون گرم من خودم از اون گربه که برگ میبرده تا ماهی بگیره خیلی حال کردم واون راکون اخری باریکلا برتر ین ها

    • ناشناس

      بسیار زیبا بود

    • ن- م

      انسانیتت را به همه جهان نشون بده
      درود بر انسانیت

    • ناشناس

      اون بیمارانی که حالشون خوب شد از همه بهتر بودن و اون دو جراح ، و درسته جراحان باید بیشتر از فوتبالیستها حقوق بگیرن ولی نه از جیب بیماران باید نهادی باشه که مثل اسپانسر تیمهای فوتبالی باشه و بهشون دستمزد بده ، ان شاءالله همه بیماران جسمی و روحی سلامت بشن .

    • ناشناس

      بله جراحان حتی باید بیشتر سلبریتی های چندش کوتوله هنربند خودشیفته حقوق بگیرند

    • بی کس

      خداییش انصاف نیست چون ما پول نداریم بدیم ارزش کار اونها رو پایین بیاریم
      موافقم زیاد بشه ولی نه آنقدر که کسی نتوان برای نجات جان عزیزش هزینه عمل هم نداشته باشیم
      یجور باشه نه سیخ بسوزه نه کباب
      این وسط دولت به هردو هم تیغ نزنه هم از ما بگیره هم جراح بیچاره

    • ناشناس

      بسیار زیبا خصوصا اون توله سگ 🐕

    • یاسمن

      ای خدا چه امیدی با یک میلیون نمیشه یک خریده ساده انجام داد

    • ناشناس

      عالی بود مرسی

    • فرازی

      همه ی داستان جالب بودند،مخصوصااون بچه ای که ازسرطان نجات پیداکرده بعدپرستارشده 🌹😍اون نوارکاست هم خیلی جالب بودچقدرشیرینه که بعدازمدت ها صدای کسی روکه براش دلتنگی ودوستش داری بشنوی 🙏

    • ناشناس

      چقدر به مهاجرت امیدوار شدم .

    • ناشناس

      چقدر قشنگ بود، عالی بود برترینها 👏👏👏

    • ناشناس

      چقدر موضوع احترام به دین جالب بود واااااقعا انسانیت چیزی فراتر از دین و مذهب است واقعا زیبا بود

    • ناشناس

      بسیار زیبا

    • پارسا

      جالب بود

    • ناشناس

      برخلاف تصور عموم پزشکی شغل بسیار سختیه و جراحی از همه سخت تر

    • ناشناس

      اونها با انسانی که دین متفاوتی داره چطوری رفتار میکنن اونوقت این ...

    • ناشناس

      حس خوب همان رضایت از خودته

    • z2

      خیلی جالب و دیدنی با تشکر از تهیه کنندگان...
      چه عجب برترین‌ها به فکر( پست های امید بخش ) افتاد.... بعد از آن همه منفی نمایی ...

    • ناشناس

      عالی بود

    • بهار

      بعد بچه مسلمون دو اتیشه به یک انسان واقعی میگه زردتشتی متاسفم با چینیهای کافر دادستد دارند و حرفی نمیزنند

    • ناشناس

      عالی👌

    • من

      ممنون از متنهای خوبتون، اما در مورد جراحان به قول همونی که این مطلب رو فرستاده آره حقوق بگیرند یعنی از دولت نه از مریض بیچاره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج