۱۳۳۴۸۶۱
۴۳۹۵
۴۳۹۵
پ

معرفی کامل هتل پارسیان بزرگ رامسر

هتل پارسیان بزرگ رامسر یکی از بهترین هتل های این شهر سرسبز، دیدنی و جذاب از دو بخش جدید و قدیمی تشکیل شده است. برای طراحی و ساخت این هتل سه طبقه در خیابان شهید رجایی از سبک های معماری آلمان، ایتالیا وانگلیس الگو گرفته‌اند. وجود چشم‌انداز جنگل و دریا و جاذبه های گردشگری فراوان در شهر زیبای رامسر به عنوان عروس مازندران توجه بسیاری از گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود جلب کرده است.

تعداد زیادی از گردشگران برای اقامت در این شهر هتل پارسیان بزرگ را انتخاب می‌کنند. در این مطلب قصد داریم هتل پارسیان بزرگ رامسر را به طور کامل معرفی کنیم. اگر قصد سفر به رامسر و اقامت در این هتل را دارید، تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.
 

آشنایی با امکانات عمومی و ویژه هتل پارسیان بزرگ رامسر

امکاناتی مانند پذیرش شبانه‌روزی، آسانسور، اینترنت با هزینه، توالت فرنگی، ‌توالت ایرانی، زمین ورزشی، اتاق قرار دادن چمدان، خدمات بیدار باش، لابی هتل با ظرفیت 200 نفر، سیستم سرمایشی و گرمایشی، چای‌ساز، دستگاه واکس کفش، شبکه پخش فیلم، آب معدنی رایگان، سیستم تهویه مطبوع، حمام مجهز، صندوق امانات، تلفن، کمد لباس، اتاق‌ های دو نفره، سه نفره و چهار نفره، خدمات خانه‌داری، خدمات مخصوص معلولین، خدمات باربری و غیره به عنوان امکانات عمومی هتل پارسیان رامسر شناخته می‌شوند.


 

از امکانات ویژه این هتل نیز می‌توان به مواردی مانند پارکینگ‌ های اختصاصی رایگان با ظرفیت پارک کردن 500 خودرو و تضمین جای پارک خودروی مسافران، استخر روباز، مجتمع آب درمانی، پارک کودک، ترانسفر فرودگاهی، سالن اجتماعات مجهز با ظرفیت 200 نفر به همراه امکاناتی مانندنورپردازی، ویدئو پروژکتور، خدمات صوتی و خدمات تصویری و سالن کنفرانس منحصر به فرد و مجهز با ظرفیت 60 نفر برای برگزار کردن جلسات کاری و مراسم ها و همایش های مختلف، رستوران ها و کافه های شیک و باکیفیت دارای ظرفیت 400 نفر با ارائه بهترین غذاهای ایرانی و فرنگی، چایخانه، کافی شاپ با ظرفیت 150 نفر، وجود وان در حمام برخی از اتاق‌ های هتل و غیره اشاره کرد.


 

هتل پارسیان بزرگ رامسر به کدام مکان های دیدنی این شهر نزدیک است؟

مسافرانی که در هتل پارسیان بزرگ رامسر اقامت می‌کنند، به راحتی به مکان دیدنی زیر دسترسی دارند:

  • کاخ موزه رامسر

  • بلاژ توسکاسرا

  • بازار سنتی رامسر

  • دماغه ساحلی رامسر

  • پارک ملی رامسر

  • ساحل طلایی رامسر

  • چشمه‌ های آب گرم رامسر

  • قله مارکوه رامسر

  • بوستان جنگلی صفا رود

  • پارک ساحلی انصاری

  • جنگل دالخانی

  • موزه تماشاگاه خزر

  • تله کابین رامسر

  • موزه مردم شناسی رامسر

  • مجموعه تفریحی شهر سبز رامسر

  • ساحل توسکا سارا

  • ساحل دریا و پلاژهای رامسر

  • فرودگاه رامسر

معرفی کامل هتل پارسیان بزرگ رامسر

 

ویژگی های اتاق ها و سوئیت های هتل پارسیان بزرگ رامسر

در هتل پارسیان بزرگ رامسر اتاق ها به دو گروه قدیمی و جدید تقسیم می‌شوند. بخش قدیمی این هتل در سال 1312 با چشم اندازی زیبا و جذاب رو به جنگل ساخته شد و تقریبا سی سال بخش جدید آن در سه طبقه با 144 اتاق در سال 1347 تاسیس شد. در این هتل سوئیت جونیور، سوئیت ماه عسل، سوئیت چهار نفره و اتاق‌های دو تا سه تخته وجود دارد. دکوراسیون مدرن و تمیزی اتاق‌ ها فضای آرامش بخش برای مسافران این هتل به وجود آورده است‌. در داخل اتاق‌ های هتل امکاناتی مانند سرویس مبلمان، یخچال، تلویزیون، رخت آویز و کمد لباس، آباژور، صندوق امانات، میز تحریر، سیستم اعلام حریق، سیستم اطفاء حریق، سرویس بهداشتی فرنگی، در داخل حمام وان،‌ سشوار، صابون، شامپو، شانه، مسواک، دمپایی، وجود در بالکن در برخی از اتاق‌ها، چیلر، فن کوئل و غیره وجود دارد. استفاده از این امکانات توسط مسافران و راحتی اتاق های هتل خاطر‌ه‌ای به یادماندنی در ذهن مسافران باقی می‌گذارد. بر اساس نظرسنجی‌ های صورت گرفته از مسافران این هتل، تمام کسانی که در اتاق ها و سوئیت ها هتل پارسیان رامسر مستقر شده‌اند، از کیفیت خدمات و برخورد پرسنل راضی بوده‌اند.
 

آشنایی با قوانین هتل پارسیان بزرگ رامسر

طب قوانین هتل پارسیان بزرگ شهر رامسر ساعت تحویل دادن اتاق ها ساعت 14 و ساعت تحوسل گرفتن آن‌‌ها ساعت 12 است. محاسبه هزینه اعلام کنسلی نیز بر مبنای قیمت شب اول خواهد بود. برای اقامت خانم های تنهای بالای 18 سال در هتل پارسیان رامسر هیچ مانعی وجود ندارد. مسافران در زمان پذیرش حتما باید مدارک شناشایی مهم خود شامل شناسنامه و کارت ملی را به همراه داشتد باشند. مسافرانی که برای اقامت در هنل پارسیان صیغه نامه خود ارائه می‌دهند، حتما باید شناسنامه خود را نیز به همراه داشته باشند. به همراه داشتن حیوانات خانگی در فضای داخلی این هتل چهار ستاره ممنوع است‌ و از کودکان زیر هفت سال هزینه‌‌ای دریافت نمی‌شود.


 

معرفی کامل هتل پارسیان بزرگ رامسر
 

رزرو آنلاین هتل پارسیان بزرگ رامسر در فلای تودی

همانطور که در بخش‌ های قبلی نیز اشاره کردیم، رامسر یکی از شهرهای دیدنی شمال ایران است و هر ساله تعداد زیادی از مسافران برای تفریح و خوش‌گذرانی به این شهر سفر می‌‌کنند. اگر شما هم قصد سفر به استان مازندران و شهر دیدنی رامسر را دارید، قبل از سفر برای رزرو آنلاین هتل پارسیان بزرگ رامسر به سایت فلای تودی مراجعه کنید. در فلای تودی علاوه بر رزرو هتل امکان دریافت خدمات دیگری مانند ترانسفر فرودگاهی و بیمه مسافرتی نیز وجود دارد. با رزرو آنلاین هتل از طریق فلای تودی می‌توانید از قوانین و مقررات هتل، خدمات و امکانات موجود در هتل، موقعیت مکانی هتل روی نقشه آگاه شوید. نحوه رزرو هتل رامسر در این سایت به این صورت است که ابتدا باید وارد فرم جستجو شوید و سپس نام شهر مورد نظر و تعداد مسافران را وارد کرده و روی گزینه جستجو کلیک کنید.

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج