۱۳۳۷۸۹۴
۲۳۳۵۰
۲۳۳۵۰
پ

دلچسب ترین روف گاردن تهران کجاست؟

نمی‌توان به‌سادگی از چشم‌اندازی زیبایی که این محیط برای افراد به‌ارمغان می‌آورد غافل شد. محیطی که با فاصله گرفتن از سطح زمین و نزدیک شدن به آسمان، بستر مناسبی را برای دستیابی به‌آرامش فراهم می‌کند.

 

روف گاردن رستوران ارکیده آرژانتین، تجربه آرامش به‌دور از هیاهوی شهر

تهران در این سال‌ها به‌شهری 24 ساعته تبدیل شده است. شهری که زندگی در تمام ساعات شبانه‌روز در آن جاری است. هرچه به‌سمت مرکز تهران حرکت کنید، جنب و جوش بیشتر می‌شود. گاهی اوقات شلوغی در مرکز شهر به‌حدی می‌رسد که کلافه کننده می‌شود. در این شرایط هیچ چیز مانند فضایی آرام نیست که بتوان برای ساعتی هم که شده از هیاهوی شهر فارغ شد. اگر شما هم به‌دنبال چنین محیطی هستید، روف گاردن رستوران ارکیده در میدان آرژانتین را از دست ندهید. ارکیده آرژانتین تنها جایی برای تامین غذای جسم نیست؛ بلکه می‌توانید در کمال آرامش، روح خود را هم در آن سیراب کنید.

دلچسب ترین روف گاردن تهران کجاست؟

روف گاردن، ایده‌ای جذاب در رستوران‌داری کلانشهرها

زندگی در کلانشهرهایی مانند تهران سبک زندگی خاصی را برای ساکنان آن به‌همراه آورده است. سبک زندگی که در کنار تمام مزیت‌هایش، نقاط ضعف جدی هم دارد. مثلا شاید خیلی‌ها تهران را شهری شلوغ و کلافه کننده قلمداد کنند. شهری که به‌خصوص مناطق مرکزی آن خیلی رنگ و بوی آرامش را نمی‌بیند.

در چنین شرایطی صنعت رستوران‌داری در کلانشهرها، ایده روف گاردن را برای پاسخ به نیاز مشتریان به‌کار بسته است. روف گاردن، فضایی سرسبز در پشت بام ساختمان‌هاست. محیطی که با فاصله گرفتن از سطح زمین و نزدیک شدن به آسمان، بستر مناسبی را برای دستیابی به‌آرامش فراهم می‌کند.

در کنار آن نمی‌توان به‌سادگی از چشم‌اندازی زیبایی که این محیط برای افراد به‌ارمغان می‌آورد نیز غافل شد. شما با حضور در روف گاردن رستوران ارکیده آرژانتین، منظره‌ای فوق‌العاده از شهر تهران را مقابل دیدگان خود خواهید یافت.

نمی‌توان آمیختگی چنین طرحی را با فرهنگ اصیل ایرانی نادیده گرفت. غذا خوردن در فضای باز حیاط و پشت بام ساختمان‌ها در شب‌های بهار و تابستان جزئی از سبک زندگی خانواده‌های ایرانی از گذشته‌های دور تا قبل از آغاز دوره آپارتمان‌نشینی است. اساسا انسان ایرانی همواره از حضور در فضای باز برای غذا خوردن با آغوش باز استقبال می‌کند. اینجاست که اهمیت روف گاردن رستوران ارکیده شعبه آرژانتین در پاسخ به یک نیاز واقعی شهروندان تهرانی روشن می‌شود.

نگاهی به امکانات جذاب رستوران ارکیده آرژانتین

رستوران ارکیده شعبه آرژانتین در ابتدای خیابان الوند، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دورهمی‌های دوستانه و خانوادگی، قرارهای عاشقانه و جلسات کاری است. محیطی با زیربنای 1200 متر مربع که علاوه بر روف گاردن، امکان پذیرایی از مهمانان در سالن‌های شیک و مدرن و سالن‌های VIP اختصاصی را نیز دارد. ارکیده، تنها جایی برای غذا خوردن نیست؛ بلکه مکانی برای رقم زدن خاطراتی ناب در کنار عزیزان است. از جمله مهم‌ترین امکانات و خدمات رستوران ارکیده آرژانتین می‌توان به‌موارد زیر اشاره کرد:

·         منوی غذای متنوع ایرانی و فرنگی

اگر سخت پسند هستید و به‌راحتی هر غذایی در بیرون از خانه باب میل شما قرار نمی‌گیرد، حتما سری به ارکیده آرژانتین بزنید. گروهی از برترین آشپزهای ایران در آشپزخانه رستوران ارکیده گردهم آمده‌اند. طعم واقعی غذاهای اصیل ایرانی را می‌توانید در این رستوران تجربه کنید. تمام غذاها با مواد اولیه تازه و درجه یک تهیه می‌شوند. دستور پخت تمام آیتم‌های منو نیز مختص ارکیده است.

در قسمت پیش غذای منوی رستوران ارکیده، دو گزینه جذاب به‌نام میرزا قاسمی و کشک بادمجان به‌چشم می‌خورند. پس از آن‌ها نوبت به‌سالادها می‌رسد. سالادهای خوشمزه و سالم که می‌توانید حتی به‌عنوان یک وعده غذایی کامل روی آن‌ها حساب کنید. گل سر سبد غذاهای اصلی ارکیده، شیشلیک مخصوص است که حتما باید تجربه کنید.

انواع کباب، ماهی، گردن، ماهیچه، مرغ و ... نیز در منو پیش روی شما قرار دارند. اگر با جمعی از دوستان و خانواده ارکیده آرژانتین را برای صرف غذا انتخاب می‌کنید، از کنار سینی‌های خوشمزه و هیجان انگیز موجود در منو به‌سادگی عبور نکنید. با انتخاب سینی‌های غذا می‌توانید با یک تیر، چند نشان را هدف بگیرید! اگر طرفدار غذای فرنگی هم هستید، حتما ادامه متن را دنبال کنید.

 

·         کافه‌ای فراتر از هر کافی شاپ معمولی

در شعبه آرژانتین رستوران ارکیده، یک کافی شاپ اختصاصی نیز وجود دارد. یکی از مشکلاتی که خیلی از کافه‌ها در مرکز شهر تهران دارند، ناقص بودن منوی آن‌هاست. منوی کافه ارکیده از هر کافی شاپ دیگری در مرکز شهر کامل‌تر است. انواع نوشیدنی‌های سرد، گرم، بستنی، شیک، کیک، باقلوا، کنافه و وافل در منوی کافه ارکیده به‌چشم می‌خورند.

بخش ویژه‌ای نیز به غذاهای فرنگی جذاب در منوی کافه ارکیده آرژانتین اختصاص یافته است. انواع استیک و پاستا و فیله‌ها در کنار پیش غذاهای خوشمزه را می‌توانید در کافه ارکیده سفارش داده و نوش جان کنید. فضای شیک، دلباز و مدرن کافه ارکیده آن را به‌انتخابی خاص برای قرارهای عاشقانه و جلسات کاری تبدیل می‌کند.

دلچسب ترین روف گاردن تهران کجاست؟

·         بدون دغدغه جای پارک!

امکان ندارد صحبت از مرکز شهر تهران به میان بیاید اما درباره مصائب پیدا کردن جای پارک چیزی نگفت. این مشکل اساسی است که خیلی از کسب‌وکارها در این محدوده از تهران با آن دست و پنجه نرم می‌کنند. خبر خوب اینکه در رستوران ارکیده شعبه آرژانتین، پارکینگ به‌تعداد کافی برای تمام مهمانان تدارک دیده شده است. بنابراین می‌توانید با خیال آسوده ارکیده را برای صرف غذا انتخاب کنید.  

 

·         قلیان در روف گاردن ارکیده

در فضای باز روف گاردن رستوران ارکیده آرژانتین، شرایط برای آن دسته از کسانی که قصد سیگار کشیدن را دارند، مهیاست. همچنین می‌توانید قلیان را نیز در کنار غذا سفارش دهید. این ویژگی، لطف حضور در فضای روف گاردن ارکیده را برای کسانی که اهل قلیان هستند، دو چندان می‌کند.

دلچسب ترین روف گاردن تهران کجاست؟

 مقصد را درست انتخاب کنید!

گاهی اوقات نتیجه آن طور که باب میل شماست، از آب در نمی‌آید. انتخاب درست در ابتدای مسیر، نقش بسزایی در رضایت شما دارد. پیدا کردن محیطی آرامش‌بخش در مرکز شهر تهران دشوار است؛ اما غیرممکن نیست. رستوران ارکیده شعبه آرژانتین با فضای اختصاصی روف گاردن، آرامش را برای دورهمی‌های شما به‌ارمغان می‌آورد. رستورانی خاص که می‌توانید مراسم‌ها و جشن‌های خود را نیز به بهترین شکل ممکن در آن برگزار کنید.

 برای رزرو میز در رستوران ارکیده آرژانتین، می‌توانید با شماره ۸۸۸۸۵۳۰۰ (۹۸۲۱+) تماس بگیرید. اگر مایل هستید که حضور در رستوران را به‌خاطره‌ای ماندگار برای خود و عزیزان‌تان تبدیل کنید، ارکیده آرژانتین بهترین انتخاب پیش روی شماست.

 

 

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج