۱۳۴۲۴
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

معرفی شرکت های موفق

موفقیت گاهی هم قهوه ای می شود! / داستان لاواتزا

امروزه لاواتزا یکی از مهم ترین شرکت های غذایی در جهان است؛ یک پیشرو در ایتالیا با ۴۷ درصد از سهام بازار خرده (از نظر ارزش). این شرکت در بیش از ۹۰ کشور در بخش های خانگی و غیرخانگی فعالیت دارد (خدمات غذایی، فروش مواد غذایی و صنعت رستورانداری).

امروزه لاواتزا یکی از مهم ترین شرکت های غذایی در جهان است؛ یک پیشرو در ایتالیا با ۴۷ درصد از سهام بازار خرده (از نظر ارزش). این شرکت در بیش از ۹۰ کشور در بخش های خانگی و غیرخانگی فعالیت دارد (خدمات غذایی، فروش مواد غذایی و صنعت رستورانداری). در سال ۲۰۰۸ کل مبلغ فروش آن بالغ بر یک میلیارد و ۱۲ میلیون یورو بود.

موفقیت گاهی هم قهوه ای می شود! / داستان لاواتزا

لاواتزا در سال ۱۸۹۵ با یک مغازه خواروبارفروشی بسیار کوچک با مدیریت لوبیگی لاواتزا در یک محله قدیمی ایتالیا، شروع به کار کرد. آن مغازه کوچک در کارهای پخت و پز و فروش قهوه بسیار حرفه ای و تخصصی شد و در سال ۱۹۲۷ تبدیل به لاواتزایی شد که امروز می بینیم. در اوایل دهه ۱۹۶۰، لاواتزا اولین شرکت در ایتالیا بود که قهوه زمینی بسته بندی شده را به بازار معرفی کرد؛ خلاقیتی که چیزی کمتر از یک انقلاب در صنعت قهوه سازی نداشت، مهر تایید زدن روی کیفیت و تازگی محصولات این شرکت برای ماه ها به لاواتزا کمک کرد تا از طرف مشتریان ایتالیایی به عنوان بهترین شرکت شناخته شود.

در همین حال، موفقیت محصول دیگر شرکت، یعنی پولیتا که نوعی از مخلوط چای ها بود نیز به افزایش تولید منجر شد. در نتیجه در سال ۱۹۶۵ کارخانه ای جدید در شهر یتیموتور نیز شروع به کار کرد که اکنون یکی از مهم ترین کارخانه های تولیدی در جهان است. همچنین در این مدت لاواتزا شروع به برداشتن اولین گام ها در دنیای ارتباطات کرد. تبلیغات تلویزیونی آن با هنرمندی ستارگان ایتالیایی به یادماندنی بودند و شعارهای شرکت که یکی از هنرپیشه های معروف می گفت نیز از خاطر نمی رود؛ مخصوصا شعار «قهوه لاواتزا»، هرچه بیشتر بنوشید، بیشتر شما را به اوج می برد».

موفقیت گاهی هم قهوه ای می شود! / داستان لاواتزا

در دهه ۱۹۸۰ شرکت به بازارهای اروپایی نیز گسترش یافت و زیرمجموعه های آن در فرانسه، آلمان، اتریش، بریتانیا و آمریکا باز شدند. در دهه ۱۹۹۰ یک زیرمجموعه در اسپانیا و در ۲۰۰۱ یک زیرمجموعه در پرتغال شروع به فعالیت کردند. پس از آن لاواتزا توجه خود را به سمت بازارهای رو به رشد متمرکز کرد. شرکت، زیمرجموعه ای در برزیل در سال ۲۰۰۵ و یکی دیگر نیز در هند در سال ۲۰۰۷ افتتاح کرد. سال ۲۰۰۸ لاواتزا امتیاز یکی از شرکت های بزرگ برزیل را خرید. از سال ۲۰۰۲ تاکنون حوزه فعالیت لاواتزا در بازارهای جهانی با مسابقه های مطبوعاتی و تبلیغاتی دوبرابر شده است که این به دلیل همکاری ۱۷ساله آن با عکاسان نوآور و خلاقی مانند دیوید لاچاپل بوده است.

موفقیت گاهی هم قهوه ای می شود! / داستان لاواتزا

امروز شبکه گسترده لاواتزا در ۹۰ کشور جهان است؛ از ایسلند گرفته تا آمریکا و استرالیا. همچنین لاواتزا تمایل دارد به کشورهایی مانند لهستان و رومانی نیز نفوذ کند. تاریخ لاواتزا داستانی از یک شرکت موفق است و همچنین داستانی از خانواده ای است که طی چهار نسل با عشق کار کرده اند و تلاش کرده اند که کیفیت، سنت و اصالت را با یکدیگر تلفیق کنند.

منبع: روزنامه آسیا

باز نشر: مجله اینترنتی Bartarinha.ir

موفقیت گاهی هم قهوه ای می شود! / داستان لاواتزا

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج