۱۳۹۶
۵۰۹۹
۵۰۹۹
پ

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

اگر در بین لوازم دکوراسیون منزلتانشی قدیمی و ارزشمندیوجود دارد، به هنگام چیدمان لوازم به صورتی عمل کنید که شی و یا اشیاء مورد نظر، مرکز توجه قرار گیرند . در ضمن می توانید با "نورپردازی" این جلوه و مرکزیت را مضاعف کنید.

۱. اگر در بین لوازم دکوراسیون منزلتانشی قدیمی و ارزشمندیوجود دارد، به هنگام چیدمان لوازم به صورتی عمل کنید که شی و یا اشیاء مورد نظر، مرکز توجه قرار گیرند . در ضمن می توانید با "نورپردازی" این جلوه و مرکزیت را مضاعف کنید.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۲. برای کفپوش سرامیک فضایی کوچک، از سرامیک هایی با ابعاد بزرگ استفاده نکنید. همان طور که کاربرد سرامیک های کوچک برای فضاهای بزرگ جایز و مناسب نیست. در واقع وسعت فضا با ابعاد سرامیک مورد نیاز رابطه مستقیم دارد.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۳. از قرار دادن گیاهان و به خصوص گل های طبیعی بودار و معطر در اتاق خواب خود و کودکانتان بپرهیزید. استراحت شما به مدت چندین ساعت در این فضا و تنفس هوایی که عطر گل در آن پراکنده است، احتمال بروز حساسیت را افزایش می دهد، به خصوص برای افرادی که دارای زمینه مساعدی برای بروز حساسیت هستند. در این شرایط به جای گل های طبیعی از انواع گل های مصنوعی استفاده کنید.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۴. پیش از ایجاد اشکال معماری در قالب سقف های کاذب، آرک، گچ بری ها، دیوارکوب ها و غیره، باید تأثیر ناشی از این عناصر در محیط را در نظر بگیرید. به عنوان مثال ساخت سقف کاذبی با ابعاد بزرگ و مدل دار در فضائی که از ارتفاع زیادی هم برخوردار نیست، نه تنها زیبا به نظر نمی آید، بلکه سقف موجود را از آنچه که هست کوتاه تر نشان می دهد.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۵. از پرده هایی که از لحاظ طرح و رنگ با محیط مورد نظر هماهنگ نیستند، استفاده نکنید.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۶. گستردن یک تخته فرش خوش نقش و نگار برای فضایی که همه ی رنگ ها ملایم بوده و بر روی لوازم، دکوراسیون پارچه ای و حتی سطوح کف ، اثری از طرح ها و نقوش چندان به چشم نمی خورد ، تنوع خاصی به وجود آورده و انتخابی به جا محسوب می شود.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۷. کاربرد رنگ های تند برای فضاهایی که افراد به منظور انجام کار در آنجا حضوری طولانی مدت دارند کاری ( به لحاظ دکوراسیونی و روحی روانی ) نادرست است.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۸. در پروژه نورپردازی داخل خانه برای حفظ ایمنی بیشتر، نورپردازی پله ها را از یاد نبرید. نصب چراغ در بالا و پائین هر مجموعه پله کافی خواهد بود.

۹. ایجاد یک پالت رنگی مناسب در فضای آشپزخانه، با چرخش رنگ های انتخابی در قالب لوازم دکوراسیون بزرگ و حتی خرده ریزها انجام پذیر است.

توصیه ها و پیشنهاداتی در امر دکوراسیون

۱۰. از کفپوش های پلاستیکی مانند مکالئوم و لینولئوم برای پوشش کف آشپزخانه استفاده نکنید زیرا در مجاورت مستقیم با آب کنده می شوند.

منبع : Decorationnews.com
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج