۱۴۰۱۸۴۸
۴ نظر
۳۴۰۹
۴ نظر
۳۴۰۹
پ

با این استایل‌ها اطرافیانتان را در نوروز غافلگیر کنید

کم‌کم نزدیک به بهار می‌شویم و مثل هر سال، ترندهای تازه‌ای معرفی می‌شوند.

چی بپوشم - نیلوفر شهدوست: شلوار یکی از مهم‌ترین عناصر پوششی هر استایل است. کاربرد آن در انواع تیپ‌های رسمی، نیمه‌رسمی و اسپرت باعث شده که با ورود به هر سال، نگاه همه به‌سمت ترندهای روز خیره شود. کم‌کم نزدیک به بهار می‌شویم و مثل هر سال، ترندهای تازه‌ای معرفی می‌شوند. برای ترتیب‌دادن استایلی شیک برای عیددیدنی‌ها و ورود به سالی تازه، از شلوارهای مد روز برایتان گفته‌ایم. با ما همراه باشید.

شلوارهای بگ

با این استایل‌ها اطرافیانتان را در نوروز غافلگیر کنید

اگر طرفدار شلوارهای بگ و گشاد هستید، خوشحال باشید که همچنان در سال جدید هم مُد خواهند بود. انواع شلوارهای بگی گشاد پارچه‌ای، جین، کتان و… در شمار ترندهای شلوار امسال جای دارند. اگر خیلی چاق هستید و دچار اضافه وزن شده‌اید، شاید بهتر باشد که کمتر به‌سراغ این مدل از شلوار بروید. اما اگر بسیار لاغر هستید، شلوارهای بگی برایتان مناسب خواهند بود. کسانی که وزن متعادلی دارند هم با این شلوارها خوش‌تیپ جلوه می‌کنند. مدل‌های مختلفی از بگ و سطوح گوناگونی از آن وجود دارد و باید ببینید که کدام مورد با تیپ بدنی و استایل شخصیتی‌تان در هماهنگی بیشتری قرار دارند. راحتی این شلوارها و احساس رهایی و اسپرت‌بودنشان از جمله شاخصه‌هایی است که باعث می‌شود طرفدارانی سرسخت و شیفته در تمام دوران‌ها داشته باشند.


کمردار با ارتفاع زیاد

با این استایل‌ها اطرافیانتان را در نوروز غافلگیر کنید

یکی دیگر از ترندهای بهار امسال، شلوارهایی با کمر بلند است. چنین شلوارهایی به شما کمک می‌کنند که کشیده‌تر به نظر برسید. اگر پاهای بلند و کشیده‌ای ندارید، با چنین شلواری می‌توانید خطای دید در استایل به وجود بیاورید و پاهایتان را کشیده‌تر نشان بدهید. شلوارهای پارچه‌ای با این مدل، خروجی بهتری نسبت به موارد کتان و جین دارند. به‌طور کلی، اگر پارچه چنین مدلی از شلوارها لخت و نرم باشد، بهتر و زیباتر روی بدن جلوه می‌کنند. این شلوارها با چند پیله هم ایست بهتری روی بدن خواهند داشت. راستی! یکی از ترندهای جانبی شلوار در نوروز امسال هم مدل‌های پیله‌دار است. اگر شلوارهای پیله‌داری از قدیم دارید، شاید بهتر باشد که امسال به سراغ کمدتان بروید و آن‌ها را دوباره بیرون بیاورید. چنانچه قد بلندی ندارید و مایل هستید که در موقعیتی رسمی بدرخشید، خوب است که چنین شلوارهای کمرداری را در استایلی مونوکروم امتحان کنید. در واقع، استایلی برای خود تدارک ببینید که در آن، تمام بخش‌ها از یک رنگ انتخاب می‌شوند. مثلا بلوز یا شومیزی مشکی و کوتاه را با شلوار کمربلندی سِت کنید که آن هم مشکی است. کفشی پاشنه‌دار هم به پا کنید و از کشیده‌ترشدن قامتتان در تیپی تازه لذت ببرید. همیشه یادتان باشد که بسیاری از ایرادات اندام با ایده‌های درست استایلینگ قابل‌رفع هستند.


کارگو

با این استایل‌ها اطرافیانتان را در نوروز غافلگیر کنید

شلوارهای کارگو با آن جیب‌های پرشمارشان در سال گذشته به‌شدت محبوب شده بودند. حالا باز هم در ترندهای جدید حضور دارند و در رنگ‌ها و جنس‌های بسیار متنوعی روانه بازار می‌شوند. برای استفاده از این شلوارها هم بهتر است که اضافه وزن نداشته باشید و پاهایتان کشیده باشد. بااین‌حال، فراموش نکنید که اگر اندامتان این شاخصه‌های ایدئال را هم ندارد، مشکلی نیست. در واقع، برخی از ترندها بیشتر حس‌وحال و شمایلی می‌سازند که از استانداردهای خیاطی و پوشش بالاتر است. کارگوها حس و حال خوشایندی با خود به همراه می‌آورند و استایلی تینیجری به شما پیشکش می‌کنند. اگر از چنین چیزی خوشتان می‌آید، پوشیدن شلوارهای کارگو را از خودتان دریغ نکنید. پوشیدن این مدل از شلوارها برای استایل‌های خیابانی ایده جالبی است. امکان ست‌کردن شلوارهای چندجیب با سوئیشرت‌ها، انواع هودی و تی‌شرت‌های اورسایز هم ایده خوبی خواهد بود. از سوی دیگر، می‌توانید چنین شلوارهایی را با کراپ‌تاپ‌ها و تی‌شرت‌های کوتاه هم بپوشید. همه‌چیز به مدل اندام و ترجیحات شخصی‌تان وابسته خواهد بود. اگر طرفدار کارگو هستید و سال پیش، فرصت خریدش را نداشته‌اید، امسال با خرید کارگویی زیبا و جذاب، خودتان را خوشحال کنید.


دمپا بلند

با این استایل‌ها اطرافیانتان را در نوروز غافلگیر کنید

از ترندهای تازه‌ای که امسال روی کار آمده و پیش‌تر چندان مطرح نبودند، باید به شلوارهایی با دمپای بسیار بلند هم اشاره کنیم. این شلوارها با انواع کفش ست می‌شوند و برای مثال، در تصویر بالا در بوتی با طراحی نامتعارف گنجانده شده‌اند. با این حال، شاید بهتر باشد که از کتانی‌های حجیم و بزرگ برای ست‌کردن آن‌ها در استایل کمک بگیرید. شلوارهایی با دمپای بلند و کفش پاشنه‌دار هم گزینه‌های خوبی برای رقم‌زدن تیپی جانانه در موقعیت‌های رسمی هستند. این ترند هم یادآور استایل تینیجرها است. اگر بخواهیم از شاخصه‌های تیپ نوجوانان نام ببریم، باید به علاقه‌مندی به رهایی اشاره کنیم. خاص و متفاوت‌بودن و ابانداشتن از امتحان‌کردن چیزهای عجیب و نامتعارف هم در دایره ترجیحات این قشر سنی در هر جامعه قرار می‌گیرد. نسل زد یا همان دهه هشتادی‌ها و نسل آلفا یا دهه نودی‌های ما هم در دسته تینیجرها قرار می‌گیرند و مروری بر تیپ و استایلشان می‌تواند همین ویژگی‌ها را نشان بدهد.


جین‌های راسته معمولی

با این استایل‌ها اطرافیانتان را در نوروز غافلگیر کنید

مدت زیادی بود که شلوارهای جین راسته به حاشیه رفته بودند و دیگر کسی از آنها استقبال به عمل نمی‌آورد. علت هم عدم حضورشان در دنیای مد و در فهرست ترندهای رایج بود. حالا اوضاع فرق کرده است و دوباره این شلوارها که برای عموم اندام‌ها مناسب‌اند به بازارها برگشته‌اند. اگر شما هم مدت‌ها است که منتظر حضور مجدد شلوارهای جین راسته در بازار و فروشگاه‌ها هستید، باید خوشحال باشید. شلوارهای راسته از نوع جین، خاصیت ست‌شدن با انواع لباس‌ها را دارند و در ضمن شیک و راحت هم به نظر می‌رسند. شلوارهای راسته جین برای استفاده روزانه توصیه می‌شوند. امکان ست‌کردن آن‌ها در استایل‌هایی نیمه‌رسمی و اسمارت کژوال هم وجود دارد.

در آخر

اگر قصد خرید لباس برای نوروز را دارید و می‌خواهید بدانید که چطور در عید امسال، شیک‌تر از همیشه ظاهر شوید، حتما ترندهای معرفی‌شده در این مقاله را مرور کنید. خوشبختانه، شماری از محبوب‌ترین مدل‌های شلوار در دوران‌های مختلف دوباره به صحنه مدوفشن بازگشته‌اند و احتمالا شلوار دلخواه شما هم درمیان آن‌ها دیده می‌شود. با نگاهی به حرفه‌ای‌ها و گوش‌دادن به توصیه کارشناسان، سعی کنید که با انتخاب شلواری مناسب، خوش‌تیپ و جذاب‌تر از همیشه شوید. یادتان باشد که شلوار بخش بسیاری مهمی از تیپ هرکس است و اگر درست انتخاب شود، روی کلیت استایل اثرگذاری مثبت شدیدی خواهد داشت. از میان شلوارهایی که در فهرست ترندهای امسال در بهار هستند، کدام را بیشتر می‌پسندید؟ دوست دارید که چه شلوارهای دیگری در شمار ترندها جای بگیرند؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      زیبا و دل انگیز

    • h

      استایلو درست کردیم قیافه ضایمونو چکنیم؟

    • روشنا

      عزیز دل پول نداریم که

    • ناشناس

      اینو خدایی راست گفتی قیافت که برقرارباشه گونیم بپوشی بهت میاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج