اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۰۳
۷۷۲۰
۷۷۲۰
پ

پیش بینی رونق بازار تبلیغات در سال جاری

بر اساس شواهد به دست آمده، آنچه که مسلم است با توجه به تحولات اقتصادی که در نیمه دوم سال گذشته رخ خواهد داد، بسیاری از قیمت ها با افزایش روبه رو خواهند شد و این موضوع افزایش تعرفه های تبلیغاتی را نیز در پی خواهد داشت که نمونه آن افزایش تعرفه های تبلیغاتی در نشریات است.

با توجه به تحولات اقتصادی در نیمه دوم سال گذشته به نظر می رسد بسیاری از رسانه های تبلیغاتی تعرفه های خود را افزایش دهند.
صفا صیرفی مدرس و برنامه ریز تبلیغاتی با بیان این مطلب گفت: بر اساس شواهد به دست آمده، آنچه که مسلم است با توجه به تحولات اقتصادی که در نیمه دوم سال گذشته رخ خواهد داد، بسیاری از قیمت ها با افزایش روبه رو خواهند شد و این موضوع افزایش تعرفه های تبلیغاتی را نیز در پی خواهد داشت که نمونه آن افزایش تعرفه های تبلیغاتی در نشریات است.

پیش بینی رونق بازار تبلیغات در سال جاری

صیرفی با پیش بینی رونق دوباره بازار تبلیغات در سال جدید و حضور برندها در بازار تبلیغات ،اظهار داشت: بسیاری از برند ها در نیمه دوم سال گذشته در سکوت کامل تبلیغاتی به سر می بردند که با روشن شدن قیمت کالاها و افزایش ۲۰ درصدی آن ،بسیاری از تولیدکنندگان سکوت تبلیغاتی خود را شکسته و شروع به هیاهو در بازار تبلیغات خواهند کرد.
وی افزود: شاید این موضوع نشان از رشد بازار تبلیغات باشد اما نکته قابل توجه این است که رونق این بازار در سال جاری نوعی جبران مافات به شمار می آید زیرا در سال گذشته به دلیل عدم روشن بودن قیمت ها ،برندها از سرمایه گذاری در بازار تبلیغات امتناع کرده و امسال با روشن شدن وضیعت قیمت ها برای جبران مافات به پا خواسته اند.
وی در ادامه با تاکید بر اینکه رونق بازار تبلیغات می تواند تا پایان سال ادامه پیدا کرده و خودنمایی هرچه بیشتر برندها را درپی داشته باشد ،خاطر نشان کرد: با توجه به وضعیت اقتصادی نیمه دوم سال گذشته ،آنچه که در معاملات بزرگ رسانه ها اتفاق می افتد این است که قیمت واقعی معامله نسبت به تعرفه ها بالا نخواهد بود چون با توجه به تاثیرات این رویداد مهم اقتصادی بر روی برخی از برندها ،سود کمتری عاید آنها خواهد شد و ممکن است برای جبران آن از سرمایه گذاری های تبلیغاتی خود کم کنند که در این صورت متولیان تبلیغاتی نیزبرای جلب رضایت مشتریان مجبور به ارائه تخفیفات خواهند شد.

پیش بینی رونق بازار تبلیغات در سال جاری

صیرفی با بیان اینکه سکوت تبلیغاتی برخی از برندها در سال گذشته بر اساس اصول علمی نبوده است ،گفت: برندهایی که سال گذشته در وادی تبلیغات سرمایه گذاری کردند می توانند بازخوردهای مثبت و حاصل فعالیتشان را در سال جدید مشاهده نمایند زیرا سکوت در شرایط بحرانی زود گذر بوده و این کار با توجه به دیدگاه فروش در نظر گرفته شده نه بر اساس دیدگاه مارکتینگی چون با توجه به دیدگاه مارکتینگی تبلیغات سرمایه گذاری بوده و کسانی موفق تر هستند که در شرایط بحران قابلیت ریسک پذیری بالاتری داشته باشندو به این موضوع به چشم سرمایه گذاری نگاه کنند.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج