۱۴۰۵۵۱۸
۲۹ نظر
۴۸۸۲
۲۹ نظر
۴۸۸۲
پ

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

در این مقاله برخی از پرتکرارترین نظرات کاربران ردیت را می‌خوانیم و متوجه می‌شویم کدام انسان‌های جنایتکار هیچ‌وقت به سزای اعمالشان نرسیدند.

برترین‌ها: متاسفانه من و شما در دنیایی زندگی می‌کنیم که آدم‌های بد و فاسد و جنایتکار عمدتا به مجازات اعمالشان نمی‌رسند و اصطلاحا قسر درمی‌روند. اگر فقط به تاریخ یک قرن اخیر کره زمین نگاه کنیم نمونه‌های فراوان از افرادی را می‌بینم که میلیون‌ها انسان را به کام مرگ کشیده‌اند و با این‌وجود بنابردلایل مختلف بدون مجازات زندگی‌شان را به پایان رسانده‌اند. صحبت شیطانی‌ترین انسان‌هایی که از نظر شما در طول تاریخ از مجازات قسر دررفته‌اند در ردیت هم به میان آمد و کاربران فراوانی از سراسر کره زمین نشان دادند که نظرات قاطعی درباره برخی شخصیت‌های تاریخی مشهور دارند. در ادامه برخی از پرتکرارترین نظرات درباره این موضوع را همراه هم مرور می‌کنیم.

مادر ترزا:

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

زندگی مجللی داشت و در کمال آرامش و احترام مرد اما آدم‌هایی که مادر ترزا باید به آن‌ها کمک می‌کرد سرنوشتی مملو از درد و بیماری و مرگ داشتند. مادر ترزا باعث مرگ همه آن آدم‌ها شد چون اعتقاد داشت درد کشیدن در زمان مرگ شما را به خدا نزدیک می‌کند، اعتقادی که البته خودش جرئت آزمایشش را نداشت.


کیم جون ایل( پدر رهبر فعلی کره شمالی):

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

کیم جون ایل تقریبا در تمام عمرش در ناز و نعمت زندگی کرد و در همان زمان اکثریت مردم کشورش در فقر مطلق به سر می‌بردند. او هر شب لابستِر و استِیک می‌خورد و نوشیدنی‌های الکلی را می‌نوشید که از نقاط مختلف دنیا با صرف هزینه فراوان وارد شده بودند. کیم جون ایل آرشیو فیلمی با 20 هزار فیلم داشت و هر روز فیلم‌های غربی را تماشا می‌کرد که برای مردمش ممنوع بود و ممکن بود حتی باعث اعدام تماشاچی شود. او باعث دردکشیدن و مرگ میلیون‌ها انسان شد و تقریبا در تمام طول عمرش توسط مردم کشورش ستایش شد.


شیرو ایشی (فرمانده واحد ۷۳۱ ژاپن):

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

شیرو ایشی فرمانده واحد 731 و تمام تشکیلاتی بود که در خلال جنگ جهانی دوم برای ژاپن بر روی انسان‌ها آزمایش‌های پزشکی انجام می‌دادند. این فرد ممکن بود در یک روز  یک انسان را بدون بیهوشی عمل کند و ماهیچه‌ها، تاندون‌ها و اعضای بدن افراد دیگری را بیرون بکشد. اگر نخواهیم وارد جزئیات شویم شیرو ایشی و افرادش باعث برخی از سنگدلانه‌ترین مرگ‌های تاریخ شدند و بر روی تعداد زیادی انسان آزمایش‌هایی غیرقابل تصور انجام دادند. نکته‌ای که باعث تلخ‌تر شدن داستان می‌شود این است که شیرو ایشی پس از دستگیری موفق شد در ازای به اشتراک گذاشتن نتایج همان آزمایش‌های غیرانسانی، مصونیت به دست بیاورد و مانند یک فرد عادی زندگی‌اش را بگذراند.


خانواده سکلِر(خانواده‌ای قدرتمند در صنعت دارویی دنیا):

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

اگر شما هم مانند من دوست دارید بدانید چرا بازار دارو و درمان در آمریکا و اروپا و دنیا چنین سازوکاری دارد کتاب امپراطوری درد(Empire of Pain) را بخوانید. این خانواده صنعتی را شکل دادند که سال‌هاست هرروز باعث درد و مرگ بیشمار انسان می‌شود. اگر دوست دارید تحقیق کنید و ببینید که این خانواده چطور به خاطر سود شخصی، آمریکا را به اوپیویدها معتاد کردند و بحرانی تکان‌دهنده را رغم زدند.


آل سعود:

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

این خانواده با افراطی‌گری و زیاده‌روی از درون به دین اسلام ضربه زدند و حمایت آن‌ها از گروه‌های مسلح باعث مرگ و آوارگی میلیون‌ها انسان شد. این خانواده باعث شدند مردم دنیا اسلام را با حمله انتحاری و سربریدن مرتبط بدانند. و حالا و زمانی‌که دیگر آن جنایت‌ها سودی برایشان ندارد سیاستی متفاوت در پیش گرفته‌اند و انگار همه دنیا تمام جنایت‌های این خانواده را فراموش کرده‌اند.


جوزف مِنگِل(پزشک ارشد اردوگاه آشویتز):

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

این پزشک و جراح در اردوگاه آشویتز با لقب فرشته مرگ شناخته می‌شد و آزمایش‌هایی باورنکردنی بر روی زندانی‌های این اردوگاه انجام می‌داد. منگل با وجود همه جنایت‌هایش هیچ‌وقت دستگیر و محاکمه نشد و حتی تا زمان مرگ هویتش را هم مخفی نکرد. این پزشک قاتل یکی از آن نازی‌هایی بود که از آلمان به آمریکای جنوبی گریخت و حتی در آن‌جا تشکیل خانواده هم داد. منگل در سال 1979 بر اثر سکته قلبی در هنگام شنا و غرق شدن جان داد و باوجود اینکه تا زمان مرگ تحت پیگرد آمریکا و آلمان قرار داشت اما حتی هویت خود را هم مخفی نمی‌کرد.


  پول پوت(دیکتاتور کامبوج):

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

پول پوت یک شیطان کامل در قامت انسان بود و باعث مرگ میلیون‌ها نفر از مردم کامبوج شد. این جنایتکار با رسیدن به قدرت و طی سال‌ها کشتاری را آغاز کرد و ادامه داد که در نهایت باعث مرگ مستقیم 2 میلیون نفر از افراد تحصیل‌کرده و پیروان ادیان مختلف شد. پول پوت رکوردی آغشته به خون به نامش دارد چرا که از جمعیت تقریبا 7 میلیون نفری کامبوج در آن زمان در نهایت باعث مرگ 4 میلیون نفر شد و بیش از نیمی از جمعیت کشورش را به کشتن داد.  او در 72 سالگی و در خواب جان داد و برای او کارمایی وجود نداشت.


لِئوپولدِ دوم (پادشاه بلژیک از ۱۸۸۵ تا ۱۹۰۸):

این آدم‌ها ثابت می‌کنند که اصلا کارمایی وجود ندارد!

هروقت کسی به شما گفت در وجود همه انسان‌ها ذره‌ای خوبی وجود دارد به او بگویید درباره این پادشاه بلژیک و جنایت‌هایش در کشور کنگو تحقیق کند. لئوپولد فاجعه‌ای در کنگو رقم زد که پیامدهایش یک قرن بعد هم قابل مشاهده است. او در 74 سالگی و غرق در ناز و نعمت جان داد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سینمادوست

      این لیست هنوز خیلی جا دارد...

    • ناشناس

      برترینها .گناه بعضی ها انقدر زیاد میشه که تو این دنیا قابل پاک شدن نیست ودست نخورده منتقل میشه برای عذاب ابدی .اونجا کارما رو مشاهده میکنی

    • ناشناس

      چقدر رفتارهای این افراد و خط فکری و عملکردی اونها بنظر آشنا می آمد. خصوصا آل سعود...

    • ناشناس

      دو تا نکنه از این مطلب میشه برداشت کرد: ۱) انگار خود نویسنده به میل خودش آل سعود رو اضافه کرده چون بحث شخص مطرح بود نه خاندان!
      ۲) وجود داشتن یا نداشتن کارما یا به عبارتی قسر در رفتن عده ای از مجازات جنایات و اعمالشون در این دنیا به معنای عدم وجود خدا یا یوم الحساب و قیامت نیست و هر انسانی باید پاسخگوی اعمال و نیاته خود باشه

    • ناشناس

      لیست کامل نیست!!!

    • ناشناس

      نویسنده ی عزیز چرا راه دور میری؟؟؟یه نگاه به اطرافت بندازی هم کلی متن اینچنینی برا نوشتن پیدا میکنی

    • ناشناس

      صدام چی ....چی

    • ناشناس

      بجای اینکه آدمها به اون دنیا و بهشت و جهنم اعتقاد و ایمان داشته باشند مدام کارما کارما میکنند!!! در حالیکه خدا در تمام کتب آسمانی وعدشو داده. حتی آدم هایی که به کما رفتند هم دنیای پس از مرگ رو تایید میکنند.بله درسته خیلی از آدم های فاسد یا جنایتکار بودند که با احترام و مرگ طبیعی مردند ولی خدا دقیقا عذاب افراد خیلی بد رو به دنیای پس از مرگ واگذار میکنه. حالا چرا؟ چون جسم آدم های دنیای پس از مرگ از نظر نامیرا بودن و مدت زمانی که درش هستند و جسمی که میتونه هر چقدر عذاب رو تحمل کنه نا محدوده برعکس این دنیای ماده.و اونها انقدر گناهانشون زیاده که عذابشون به اون دنیا واگذار میشه.برعکس آدمهای خوب یا کسایی که کمی گناه دارند.خدا انقدر دوستشون داره که همین دنیا با بیماری یا مشکلات دیگه عذابشون میکنه تا به اون دنیای سخت منتقل نشه.

    • خاک

      ممنون بابت گفتن حقایق

    • ناشناس

      جنایتکاران تا یخ زیاد هستن
      ولی شما در مورد کارما بیشتر مطالعه کنید چون دقیقآ نمیدونید کارما چی هست

    • ناشناس

      جالب بود....

    • ناشناس

      یکی دیگه هم بود یادتون رفت

    • ناشناس

      سلام ،همین موارد ثابت می‌کند که دنیا ظرفیت پاداش و مجازات واقعی را ندارد.

    • بابک

      هیچ کس نمی تواند ، فشار و درد موقع مرگ ، آدم ها را توصیف کند....
      کارما و نتیجه اعمال هم در زمان مرگ و جان دادن و هم برای نسل های بعدی افراد هم اثر گذار است

    • ناشناس

      به نظرتون جای یه چند نفری تو این لیست خالی نیست

    • جانبازایرانم

      بااحترام، ممنون...مطلب فوق العاده ای بود...درود بر بهترین ها که بهترین هستین.

    • ناشناس

      موافقم.هیچ تاوانی نمیبینن ستمگران

    • ناشناس

      کارما هیچ وقت وجود نداشته. زاییده ی توهمات افراد بی سواد و بدون مطالعه است. چیزی مثل سایر نظریات مزخرفی که از دل اینستاگرام و ... صادر میشه.

    • ملت

      مائو، اکثر رییس جمهورهای جنگ افروز کاخ سفید و کرملین، ده ها دیکتاتور خونخوار آنریکای لاتین و آفریقای سیاه و خاورمیانه... در عمل مواردی که کارمایی تحقق پیدا کرده در اقلیت هست!

    • ناشناس

      نمونه های دیگری هم هست از این دیکتاتورها که باعث فقر و فلاکت مرگ مردم هستن

    • ناشناس

      همش چرته دوره ور خودمون پره ادم نذول خور مال مردم خور ادم دزدواختلاس گر همینا روز ب روز براشون بهتره
      ماها نابودیم روز ب روز ک هیچ وقت بد کسی رو نخاستیم نون کسی. و اجر نکردیم حق کسی هم نخوردیم همیشه ته صفیم

    • ناشناس

      ملکه مرحومه مغفوره 😑انگلیس چی پس؟!

    • ناشناس

      ۱۶:۳۰این روایت را شنیده ای که پیامبر فرمود محبین علی اول از همه خلایق وارد بهشت میشوند .

    • ناشناس

      پس از نظر شما دیکتاتور رومانی یا صدام یا قزافی یا شمر و خولی و ... آدمهای خوبی بودند که با بدبختی و درود عذاب مردند، و بقیه آدم‌های خوبی که در آرامش مردند بد بودند؟!!! خودت فکر می‌کنی چی میگی؟!!!! من نمیخام درباره قرآن حرف بزنم ولی کسیکه یک عمر حق همه رو خورده در اون دنیا هزاران و میلیونها سال در جهنم بسوزه چه سودی برای اون مردم داره؟!!!!

    • ناشناس

      افراد ظالم وستمگر شیطان واهریمن هستند به همین دلیل نفرین وکارما دراونا تاثیری نداره

    • آخرین سنگر سکوته

      مغزهای کوچک زنگ زده تا باشین همینه کی نسل شما تموم میشه

    • آخرین سنگر سکوته

      ... درضمن سراغ دیکتاتور های آشنا .... هم برید سراغ اونایی که سفره مردم رو خالی کردن و مردم نون توی خون میزنن و دم نمیزنن شاهانه زندگی میکنن ...

    • ناشناس

      لعنت بر این انسانهای سنگدل وکثیف که خودشان را برتر می دانند ودست به هر جنایتی میزنند

    • شهروند

      عذاب آخرت چه سودی برای قربانیان این دنیا دارد؟؟؟؟؟؟!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج