اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۱۴۱۸۰۹۰
۷ نظر
۵۶۹۴
۷ نظر
۵۶۹۴
پ

شروط عجیب این دختر و پسر ایرانی برای ازدواج دعوا راه انداخت

به تازگی رئالیتی‌شوهایی اینترنتی تحت عنوان «بلایند دیت» با حضور دختران و پسران در فضای مجازی منتشر شده که با در میان کاربران ایرانی بازخوردهای مختلفی پیدا کرده است.

برترین‌ها: به تازگی رئالیتی‌شوهایی اینترنتی تحت عنوان «بلایند دیت» با حضور دختران و پسران در فضای مجازی منتشر شده که با در میان کاربران ایرانی بازخوردهای مختلفی پیدا کرده و به تازگی نسخه ایرانی آن نیز با حضور شرکت‌کنندگانی از قشر خاص منتشر شده. ویدئوهای این ورژن نیز در فضای مجازی بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

شروط عجیب این دختر و پسر ایرانی برای ازدواج دعوا راه انداخت

«بلایند دیت» (Blind Date) که می‌توان معادل آن در زبان فارسی را «قرار ملاقات دو ناشناس» دانست، به ملاقات بدون آشنایی قبلی یک زن و مرد اطلاق می شود که با هدف آشنایی با یکدیگر به منظور برقراری رابطه عاطفی یا ازدواج صورت می گیرد. برنامه هایی که با این مضمون در ماه های اخیر با حضور جوانان ایرانی در فضای مجازی ساخته شده، در حقیقت کپی برداری ای از نمونه های خارجی این برنامه هستند.

در این برنامه ها دختر و پسری که تا به حال همدیگر را ندیده‌‌اند، دو طرف یک پرده به پرسش‌‌های مختلفی درباره روحیات خود و همینطور معیارهایشان در رابطه با شریک عاطفی پاسخ می‌دهند و در انتهای برنامه بر مبنای پاسخ‌های دیگری و بعد از دیدن ظاهر او که در پایان با کنار رفتن پرده نمایان می‌شود، تصمیم می‌گیرند که آیا مایل به آشنایی و ملاقات بیشتر با یکدیگر هستند یا نه.

ویدئویی خاص از گفتگوی شرکت‌کنندگان این برنامه بازتاب زیادی داشته که در ادامه برخی از نظرات را می‌خوانیم. با ما همراه باشید.

لیلین: همه به دختره گیر دادن ولی اتفاقا من مشکلم پسره بود، دختره داره مسیری که سنت براش تعیین کرده رو می‌ره، با خودش می‌گه: سر کار نمی‌رم و خرجم رو هم شوهرم بده. این پسره‌ست که شترگاوپلنگ می‌خواد، رفته با چنین دختری دیت، بعد اولین سوالش اینه که اوکیه من برای همکار خانمم کادوی تولد بخرم؟!

حنا: تلخی یک رابطه صرفا با «حرف» نیست گاهی یک «نگاه» می‌تونه تلخ‌تر باشه. (نگاه دختر به پسر در این ویدئو در صورتی که هنوز هم ارتباطی شکل نگرفته)

مریم: نمی‌شه تو پول دادن برابری می‌خواید ولی حرف حق و حقوقش که می‌شه بگین باید مطیع شوهر باشه. تازه آقا فاز امروزی و برابری گرفته باید خرج خونه رو هم برابر بده. به نظرم این دوبرابر پرویی هست.

شیما: رفته با دختر سنتی در مورد ازدواج صحبت می‌کنه بعد بهش می‌گه حاضری بیرون کار کنی پولش رو تو ازدواجمون خرج کنی؟ بعد تازه احتمالا طبق همون سنت‌ها هم می‌خواد دختره تو خونه بشور و بپزش هم به‌ راه باشه و برای همه کارهاش هم از این آقا اجازه بگیره و تمکینم بکنه!

امیرحسین: من تا الان فکر می‌کردم این برنامه از این شوخی‌های اینستاگرامی است و دارند برخی را دست می‌اندازند؛ نگو که کاملا جدی است. عجب مملکتی شده!

آنا: همین پسر که ازش می‌خواد کار کنه، می‌تونه طبق قانون اجازه کار کردن نده بهش. برادر حالت خوبه؟

فاطمه: همه گیر دادن به دختره ولی به نظر من این پسره‌ست که خیلی اشتباه می‌گه. توضیحش طولانیه ولی از منی که با این قشر از نزدیک آشنام بپذیرید.

لیلا: یاد این دیالوگ ترانه علیدوستی افتادم که می‌گفت: تو زن دیروزی می‌خوای. با روحیات زن امروزی چیزی که تو می‌خوای شتر گاو پلنگه!

میگ میگ: مگه رفته سراغ دختر مدرن و امروزی که با معیارهای کشور پیشرفته می‌سنجن؟ این مدل آدم زیاده که می‌گه زنم! بره کار کنه پولشو بده به من (این قسمت رو مدرن باشه)، ولی از اون سمت یه زن سنتی هم باشه به کاسه بشقابش برسه. وای که چقدر حال به هم زنن این‌ آدم‌ها.

سایه: دختره اونجا که پرسید حال ندارم برم سر کار درک می‌کنه؟ عزیزم، سر کار؟ تو کافیه حال نداشته باشی ناهار بزاری ، اقا می‌ره خونه مامانش می‌گه این زن می‌خوره و می‌خوابه، مادرش هم می‌گه صد بار گفتم دختر شمسی خانوم رو بگیر، ون هزارتا هنر داره ولی گوش نکردی!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      از این ترکیه ای ها یادگرفتید برنامه بسازید ولی اینکاره نیستید. چون آدمها در ایران خود واقعیشون نیستند.

    • ناشناس

      اگر نری سر کار اون شش کلاسه اقتصاد که نمونده بقیشو میکنه پهن

    • ناشناس

      سلام توبه. تجربه. خطاست اگر رفتی بچه دار شدی و بچه را خواستی و آینده نگر بودی براش و شدی شکر گذار عمر گران بهات از زندگی و خدا وند تشکر می کنی برای روحت ولی جسمت که باید طاهر باشه خودم را گفتم دیگران به خودشان مربوط است زندگی یعنی پایان

    • ناشناس

      سلام به تمام دختران و پسران هموطنم
      اگه واقعا دنبال زندگی خوب برای آینده خودتان هست ،
      سنتی و غیر سنتی هیچ فرقی نمیکند زندگی سالم زندگی هست مثالی دارم که میگین کبوتر با کبوتر ، باز با باز یعنی بروید دنبال هم سلیقه و عقیده و صعت خودتان که راحتتر زبان همدیگر برای زندگی بفهمید

    • ناشناس

      دوتا از دماغ فیل افتاده میخوان به توافق برسن

    • ناشناس

      از این دسته از آدما مث این خانوم وآقا زیاد داریم تو جامعه که آخرم به مشکل میخورن

    • ناشناس

      همه مردا میخوان زنشون نره سر کار این برعکسه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج