۱۶۳۲۳۱
۲۲ نظر
۵۲۴۰
۲۲ نظر
۵۲۴۰
پ

۱۰ مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس

در ادامه ۱۰ راه برای داشتن موهای زیبا به سبک دخترهای فرانسوی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس

برترین ها: ما آنها را برای لذت بردن از زندگی، و شیک بودن بدون زحمت و پیچیدگی تحسین می کنیم. بعد از خواندن «زن های فرانسوی چاق نمی شوند» و دیدن فیلم «املی» سعی کرده ایم مثل آنها غذا بخوریم، خرید کنیم و لباس بپوشیم، و حالا بدنبال تقلید از حلقه موی آشفته ولی شیک آنها هستیم. در ادامه ۱۰ راه برای داشتن موهای زیبا به سبک دخترهای فرانسوی را به شما پیشنهاد خواهیم کرد.

۱. بافت فرانسوی: این بافت زیبا بین انتخاب های جدید همه دخترهای جوان برای روزهای بادی و زمستانی قرار دارد. آنقدر برای درست کردن این مو تلاش کرده اید که بازوهایتان درد گرفته و دستانتان بی حس شده اند؟ با اضافه کردن اکستنشن به موهایتان حجم و طول موهایتان افزایش یافته و این کار را به راحتی می توانید انجام دهید.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


2. موهای دختر تنبل: برای درست کردن این مدل موی شلخته کار زیادی لازم نیست انجام دهید. برای این موهای بهم ریخته فقط کافی است با اسپری نمک دریایی (Drybar Mai Tai Spritzer ($25 کمی به موهایتان حجم بدهید.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


3. کوتاه کنید: از لورن کنراد گرفته تا بیانسه، همه چند سانتی از موهایشان را کوتاه کرده اند. اگر شما هم به فکر سبکتر کردن موهایتان هستید و میخواهید موهای بلندتان را کوتاهتر کنید می توانید این عکس را به آرایشگرتان نشان بدهید.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


4. مدل پیچ فرانسوی شلخته: اگر عاشق مدل های فرانسوی هستید می توانید عکس این مدل را به آرایشگرتان نشان دهید. یا اینکه خودتان آن را انجام دهید. ابتدا موهایتان را با اسپری Bumble and bumble Surf ($26) آماده کنید و چند لحظه باد سرد سشوار را روی آن بگیرید، سپس موهایتان را به سمتی که دوست دارید پیچانده و با گیره مومحکم کرده و اسپری بزنید تا به همان حالت باقی بماند.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


5. مدل نیمه جمع: این مدل موی بریجیت باردویی را در چند مرحله ساده می توانید خودتان در منزل درست کنید. فقط استفاده از اسپری Kerastase Resistance Double Force ($36) را فراموش نکنید تا موهایتان در مقابل باد محافظت شود.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


6. زیاده روی نکنید: مدل و آهنگساز فرانسوی کارولین دو مگره با این موهای ساده و مواج عالی به نظر می رسد. آرایشگر او می گوید :«مهمترین چیز برای شروع داشتن موهای سالم است.دخترهای فرانسوی خیلی از ماسک مو استفاده می کنند و دخترهای خیلی شیک عاشق موهای براق هستند».

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


7. فقط بپیچانید: برای اینکه بیشترین حجم را به موهای تاج سرتان بدهید کافی است آنها را دور ابرهای موجود در بازار که مخصوص این کار هستند بپیچید یا اینکه آنها را دور بیگودی بپیچید و تا قهوه آماده می کنید و سری به اینستاگرام میزنید بذارید روی موهایتان بماند.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


8. ببافید و جمع کنید: این مدل موی فرانسوی برای روزهایی که خواب مانده اید و برای درست کردن موهایتان عجله دارید فوق العاده است. کافی است موهایتان را به 3 یا 5 قسمت مساوی تقسیم کرده و ببافید. سپس آنها را رو به داخل پیچیده و با سنجاق مو محکم کنید.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


9. فرق کج: اگر مدت زیادی است که موهایتان را فرق وسط باز می کنید، الان فرصت خوبی برای امتحان فرق کج است. موهایتان را به یک سمت بدهید و آنهایی که اذیتتان می کنند را با سنجاق محکم کنید.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس


10. اوریجینال: یک مدل موی دیگر از بریجیت باردو که درست کردن آن برای همه آسان نیست. آنقدر باید موهایتان را پوش بدهید که دست هایتان حسابی خسته می شوند. اما نتیجه ای که می گیرید ارزش این همه زحمت را دارد.

10 مدل موی دخترهای فرانسوی +عکس

آیا به نظر شما این مدل ها ارزش درست کردن را دارند؟ کدام یک از آنها را دوست دارید امتحان کنید؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • sara

      خب اگه این مدلها رو به آرایشگر نشون بدیم مطمئن باش تهش یه چی دیگه درست میکنه بعدشم اصرار داره که خیلی شبیه عکس شده!!! مدل 3 و 9 باحاله.مدل 5 هم واسه موهای بلند

      پاسخ ها

      • عاطفه

        نه که مدلاش خیلی خاصه؟اینارو به آرایشگر نشون بدی بهت می خنده.همشون انگار از خواب بیدار شدن موهاشونو شونه نکردن فقط و این شکلی شده.باز مورد یک بهتره

      • بدون نام

        عاطفه جان اون مدلهایی که ایرانیها تو آرایشگاه میسازن خیلی دمده و خزه از نظر اونها دوره موهای مرتب که کلی سشوار و غیره روش برنی اندازه کله یه دایناسور در بیاری خیلی وقته منسوخ شده و فقط تو خاورمیانه بین رواج داره مدلهای ساده و کمی به هم ریخته تو این دوره مطرهه

      • بدون نام

        مدل 10 و 7 هم بسیار ضایع بود...

      • بدون نام

        اون مدلی که شما مد نظرتون هست خیلی خزه.... الان مدل موهای ساده که به طور طبیعی کمی مو خورده دورش داره مده لطفا اطلاعاتت رو به روز کن

    • رها

      مدل 5 خوبه

    • Baran

      شماره هشت خوده خانمه کيه؟!خوشگله :))

    • Baran

      منظورم نهمی بود،نهمی کيه؟!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        میلا کونیس

    • عاطفه

      جز مورد یک و چهار بقیه مدلا بسیار بسیار مسخره بودن

    • پسر

      دختر باس
      موهاش بلند باشه نه كوتاه. مشكي باشه نه رنگاورنگ

      پاسخ ها

      • محمد حسین

        موافقم. مشکی پر کلاغی :)

    • سميرا ١

      مجله جان ممنون كه اين مطلب رو كذاشتي اما فكر نميكني اينا همش مخصوص روزهاي بادي باشه؟؟!! ما كه حجاب داريم اين مدل موها به دردمون نميخوره. لطفا جند مدل مو زيبا و ساده مخصوص جشن و مهموني قرار بدين. باتشكر.

    • گل سرخ

      به غیر از موارد یک وپنج ونه بقیه اش قشنگ نبودند

    • reyhan

      حالاانگاراینطوری میریم بیرون که موهامونو دربرابربادمحافظت کنیم

    • بدون نام

      افتضاح.. و دیگر هیچ...

    • رنگین کمان71

      ما موهامونو با شال وروسری در برابر باد محافظت میکنیم راضی هستیم:-) مدلای قشنگتر وشیک تر بذارید ممنون میشم اینا یکم یجوری بودن خو:-))

    • بدون نام

      تار موهای من خیلی نازکه . چه کنم ؟! :((

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هیچی متاسفانه فقط باید بشینی تماشا کنی تا همش بریزه منم موهام داره میریزه

      • بدون نام

        دیگه مویی که نه آفتاب ببینه نه هوا بخوره وضع بهتری نخواهد داشت متاسفانه موی ایرانی ها چندان جالب نیست با توجه به اینکه میخوره نژادشون مپل ترکها باشه حالا باز یه عده خود شیفته میان میگن موی من فلان و بهمان من به طور کلی دارم میگم

    • بدون نام

      به نظر شما کدومش به من می یاد ؟؟؟؟!!!!

    • user

      مدل یازدهمی که کله طاس من باشه از همشون شکیل تر

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج