جاباما
۱۹۶۴۶۷
۹۱ نظر
۵۲۷۶
۹۱ نظر
۵۲۷۶
پ

روغن زیتون نخورید، روی پوست بگذارید!

تا به‌حال از فوايد روغن زيتون بسيار شنيده‌ايد، اينكه مصرف آن در غذاها چه فوايد شگفت‌آوري دارد و... اما به احتمال قوي تا امروز كمتر از روغن زيتون به صورت موضعي استفاده كرده‌ايد.

مجله سیب سبز: تا به‌حال از فوايد روغن زيتون بسيار شنيده‌ايد، اينكه مصرف آن در غذاها چه فوايد شگفت‌آوري دارد و... اما به احتمال قوي تا امروز كمتر از روغن زيتون به صورت موضعي استفاده كرده‌ايد. باید بدانید روغن زيتون داراي اثرات فوق‌العاده‌ای در زيبايي و سلامت پوست، مو، ناخن‌ها و... است. كافي است فقط طريقه به كار بردن صحيح اين روغن را بدانيد، در اين صورت ديگر نيازي نداريد كه هر روز هزينه‌هاي زيادي صرف خريد محصولات زيبايي كنيد؛ نگاهي به وسايل داخل آشپزخانه خود بيندازيد و با استفاده از روغن زيتون يك محلول معجزه‌آسا براي پوست، مو و ناخن خود بسازيد.

روغن معجزه‌آسای ضدشوره

ابتدا موهاي‌تان را با آب گرم مرطوب و نم‌دار كنيد. وقتي موهاي‌تان مرطوب باشد مي‌توانيد مطمئن باشيد كه روغن مستقيما پوست كف‌سر شما را درمان مي‌كند و چون فوليكول‌ها مرطوب شده‌اند و ديگر روغن را مصرف نمي‌كنند در مرحله دوم روغن را گرم كنيد. روغن گرم بهتر مي‌تواند پوست خشك و شوره زده كف‌سر شما را درمان كند.

موهاي‌تان را به چند قسمت تقسيم كنيد و روغن زيتون گرم (نه آنقدرگرم که مو‌ها و پوست سر را بسوزاند) را روي تمام پوست كف‌سر ماساژ دهيد. سر را با يك حوله يا كلاه حمام بپوشانيد و اجازه دهيد روغن زيتون روي پوست شما بماند تا به خوبي پوست را تغذيه كند سپس موها را با شامپو بشوييد بعد از اين درمان به هيچ‌وجه براي خشك كردن موها از سشوار استفاده نكنيد و اجازه دهيد موها با جريان هوا خشك شوند. سشوار باعث به وجود آمدن شوره‌سر و ساير مشكلات براي كف‌سر مي‌شود.

روغن زیتون نخورید، روی پوست بگذارید!

چسب روغن زیتون برای ناخن‌های شما

روغن زيتون تاثيراتي فوق‌العاده در رشد و سلامت ناخن‌هاي شما دارد، شما مي‌توانيد روغن زيتون را به روش‌هايي مختلف براي سلامت ناخن‌هايتان به كار ببريد.

اگر ناخن‌ شكننده داريد: براي اينكه شكنندگي ناخن‌هايتان را از بين ببريد، يك‌چهارم فنجان روغن‌زيتون را به آرامي گرم كرده،‌ سپس يك كپسول ويتامين E باز كنيد و درون آن بريزيد. اين مخلوط را روي كوتيكول‌ها (پوست اطراف ناخن) و سطح ناخن‌ها ماساژ دهيد. روغن زيتون اين مخلوط ناخن‌ها را قوي كرده و باعث افزايش انعطاف‌پذيري آنها مي‌شود و ويتامين E نيز ناخن‌ها را تغذيه مي‌كند.

اگر ناخن‌هاي شما نرم است: اگر دوست داريد ناخن‌هايي سفت و محكم داشته باشيد، نصف فنجان پوسته گردو را خوب بكوبيد تا پودر شود، سپس با يك قاشق غذاخوري روغن زيتون، يك قاشق غذاخوري روغن كرچك و يك قاشق غذاخوري عسل مخلوط كنيد تا كاملا به شكل چسب شود، اين چسب را روي ناخن‌هايتان ماساژ دهيد و سپس بشوييد، براي محكم شدن ناخن‌ها‌ي‌تان اين كار را دو بار در هفته انجام دهيد.

اگر مي‌خواهيد ناخن‌هاي‌تان زودتر رشد كند: براي كمك به رشد ناخن‌ها، نصف فنجان گوجه‌فرنگي رنده شده را با ۲ قاشق غذاخوري روغن زيتون در يك كاسه مخلوط كنيد و حدود ۱۰ دقيقه انگشتان‌تان را داخل اين مخلوط نگه داريد و سپس انگشتان‌تان را آب بكشيد و با حوله‌اي آنها را خشك كنيد. گوجه‌فرنگي داراي بيوتين است،‌ بيوتين يك ماده طبيعي شناخته شده براي رشد ناخن‌ها و مو است. روغن زيتون نيز به حفظ رطوبت ناخن‌ها و كوتيكول‌ها كمك مي‌كند.

هم نرم‌کننده، هم لایه‌بردار

روغن زيتون براي پوست شما اثرات بسياری دارد. شما با استفاده از روغن زيتون پوست‌تان مرطوب همچنين به خوبي منافذ آن پاك و تميز می‌شود.

كرم شب بسازيد: كافي است يك واحد سركه را با يك واحد آب و ۲ واحد روغن زيتون مخلوط كنيد و يك كرم شب براي خود بسازيد تا هم پوست صورت‌تان را نرم کرده و هم رنگ صورت‌تان را كمي باز كند.

اسكراب صورت بسازيد: ابتدا صورت‌تان را با آب نم‌دار كنيد و سپس با روغن زيتون ماساژ دهيد. سپس كف دست‌تان مقدار كمي شكر بريزيد و بعد اين شكر را روي روغن زيتوني كه روي صورت‌تان وجود دارد، بماليد. تمام قسمت‌هاي پوست‌تان را با شكر آرام‌آرام ماساژ دهيد. اين عمل باعث مي‌شود كه سلول‌هاي مرده روي سطح پوست شما از بين بروند و درنتيجه پوست صورت داراي درخششي طبيعي و سالم شود.

پاك‌كننده صورت: نصف فنجان روغن زيتون را با يك قاشق غذاخوري از يك صابون ملايم مايع و ۲ قاشق غذاخوري آب و ۲ قاشق غذاخوري گليسيرين درون يك مخلوط‌كن بريزيد و آرام اين مواد را با هم مخلوط كنيد تا كاملا يكدست شود، سپس اين مخلوط را درون شيشه سربسته بريزيد. هربار مي‌توانيد مقدار كمي از اين مخلوط را در كف دستان‌تان بريزيد و با حركات دوراني روي پوست صورت‌تان ماساژ دهيد و سپس با آب ولرم صورت‌تان را آب بكشيد. شما مي‌توانيد روزانه دوبار از اين پاك‌كننده استفاده كنيد.

نرم كردن پاشنه پاها: پاهاي‌تان را قبل از خواب مرطوب و نم‌دار كنيد و سپس با سنگ‌پا سلول‌هاي مرده پاشنه پا را ازبين ببريد سپس پاهاي‌تان را با آب و صابون بشوييد و بعد با يك حوله كاملا خشك كنيد. بعد كمي روغن زيتون روي پاشنه‌ها بماليد و با حركات دوراني پاشنه پا و قسمت‌هايي را كه زبر است حسابي ماساژ دهيد، اگر آرنج يا زانوي شما نيز زبر و خشن شده، مي‌توانيد به همين روش اين قسمت را نرم و لطيف كنيد. اجازه دهيد روغن زيتون چندين دقيقه روي بدن شما باقي بماند، سپس به آرامي پاهاي‌تان را با جوراب نخي بپوشانيد. هنگام جوراب پوشيدن مواظب باشيد جوراب روغن پاهاي‌تان را پاك نكند. بهتر است تا صبح با جوراب‌ بخوابيد و صبح‌ اثر روغن‌زيتون را روي پاهاي‌تان ببينيد.

روغن زیتون نخورید، روی پوست بگذارید!

چگونه موهاي شما را نرم و لطيف مي‌كند؟

اين روغن طبيعي رطوبت موها را افزايش مي‌دهد و مانع وز شدن موها مي‌شود و در بهبود موخوره موثر است.

آبرساني موها: شما مي‌توانيد با ۵ قاشق غذاخوري روغن زيتون و ۲ عدد تخم‌مرغ يك ماسك مرطوب‌كننده براي موها‌يتان بسازيد. اين مواد را به خوبي با هم مخلوط كنيد و روي پوست كف سر بماليد و به آرامي حدود ۵ دقيقه پوست كف‌سر را با اين مواد ماساژ دهيد، سپس موها و سرتان را با يك كلاه پلاستيكي بپوشانيد و اجازه دهيد ۱۵ تا ۲۰ دقيقه زمان بگذرد.

براي نرم كردن موها: اگر موهاي شما زبر و خشن است ۳ قاشق غذاخوري روغن زيتون را با ۲ قاشق غذاخوري عسل مخلوط كنيد و به‌عنوان يك ماسك آرام‌بخش براي موهاي‌تان استفاده كنيد، عسل به‌عنوان يك مرطوب‌كننده طبيعي موها و پوست شما را نرم مي‌كند. وقتي اين مخلوط را به موها و پوست كف‌سرتان زديد، موها را با يك كلاه پلاستيكي حدود ۳۰ دقيقه بپوشانيد و سپس موها را بشوييد.

اگر موهاي‌تان وز دارد...: يك راه‌حل خوب براي كاهش وز موها استفاده از روغن داغ براي موهاست. ۲ قاشق غذاخوري روغن زيتون را با ۳ قاشق غذاخوري روغن نارگيل مخلوط كنيد. سپس ظرف اين روغن‌ها را درون يك ظرف آب در حال جوش قرار دهيد تا روغن‌ها به مرور گرم شوند. دقت كنيد كه لازم نيست روغن‌ها داغ شوند. موها و پوست كف‌سرتان را با اين روغن گرم ماساژ دهيد و سپس با يك حوله موها و سرتان را بپوشانيد و ۳۰دقيقه صبر كنيد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      من هنوز استفاده نکردم امیدوارم خوب باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فکر نکنم کسی تجربه من رو با روغن زیتون داشته باشه، 5 سال پیش موهام داشت میریخت و من دکتر پوست و مو رفتم و کلی هزینه کردم ولی همچنان حجم موهام کم میشد . و داشت به سمت طاسی میرفت یعنی وقتی زیر آفتاب قرار میگرفت کف سر تقریبا قابل مشاهده بود. از حدود 5 سال پیش شروع کردم به زدن روغن زیتون به سرم هرشب به اندازه دو تا در نوشابه میریختم رو سرم موهام رو شانه میزدو و بعد دو ساعت میرفتم میشستم ، بعد حدود سه ماه ریزش مو کم شد و مرکز سرم که باز شده بود و به سمت طاسی میرفت دوباره پر شد موهام میریخت ولی میدیم جاش در میاد.الان 5 سال دارم از این روغن برا موهام استفاده میکنم حجم موهام زیاد شداز همون سه چهار ماه اول و . همونطور ثابت مونده خدا رو شکر.واسه ابرو هم استفاده کنید ابرو رو پر پشت میکنه. امیدوارم واسه کسایی که به خاطر موهاشون استرس دارن که من خودم تجربش کردم،مفید باشه. در پناه خدا

    • سارا

      من استفاده کردم و میتونم بگم بهترین نتیجه رو داره.حتما امتحان کنید.

      پاسخ ها

      • بهار

        روغن زیتون خوراکی منظور است؟

    • شهریار قدیمی

      بنده از نوبت خودم تشکر میکنم از کشاورزان زیتون ومتخصصان هر رشته
      شهریار قدیمی از مراغه

    • لیلا

      خیلی عالیه امتحان کنین

    • متین

      کسایی که مشکل زود انزالی یا کوچکی آلت رو دارن بهتره این روغن رو امتحان کنن.

      پاسخ ها

      • حسین

        سلام واقعآنتیجه میده راهنمایی کنیدلطفآ

    • بدون نام

      با سلام. من موهام با رنگ مو خراب شده بود بیشتر ه موهام ریخته بود ولی با روغن زیتون معجزه شد حالا موهام پرپشت و نرم شده

    • بدون نام

      با سلام. من موهام با رنگ مو خراب شده بود بیشتر ه موهام ریخته بود ولی با روغن زیتون معجزه شد حالا موهام پرپشت و نرم شده امتحان کنید من بد از حمام فقط یه کم رغن زیتون روی موهام میریختم بد ماساژ میدادم

    • هومن

      واقعا روغن زیتون برای مو عالیه الان حدود یک ماه هست که توسط روغن زیتون از شر شوره راحت شدم فقط شب تا شب موهاتون رو یه کم با روغن زیتون چرب کنید

    • بدون نام

      سلام. من ميخوام به بدنم بزنم واسه مرطوب شدنش و جلوگيزي از ترك بدن. بعضيا ميگن باعث تيره شدن پوست ميشه روغن زيتون درسته؟؟؟

      پاسخ ها

      • Fatemeh

        اگه پوست روتیره میکنه ک تباید به صورت زد؟
        پس صورت روهم تیره میکنه
        شایدم زیادبمونه تیره کنه

    • محمد رضا

      سلام عالی بود دستتون درد نکنه

    • محمد

      منظور از روغن زیتون برای استفاده انواع ماسک ها، روغن خوراکی یا روغن معطر طبی که از داروخانه تهیه میشه، لطفا راهنمایی کنید

    • کیمیاگر بلوچ

      روغن زیتون سنت پیامبر(ص) بوده وازش استفاده میکرده و هیچ کار پیامبر(ص) بی حکمت نیست

    • بدون نام

      عالیه میخاستم بدونم روغن زیتون برای پوستهای چاله چوله ناشی ازجوش خوبه

    • السا

      میشه بگین که میشه از روغن زیتون خوراکی هم برای ماساژدادن مو که بلند وپرپشتش میکنه خوبه؟یاباید مالشی باشه لطفا زود جواب بدید

    • بدون نام

      خوب بود

    • فرخ لقا

      برادرد کف پاهرجورکه باشه دردوهرکجای کف پااگه روزی دوسه بارازروغن زیتون مالشی استفاده کنین بهترازنسخه ی متخصص یالااقل هزاربار کم هزینه ترجواب میده.عالیه براکف پا

    • ناشناس

      اونای که استفاده کردن کچلیشون خوب شده است یانه

    • سید

      آیا منظورتون روغن زیتون است

    • بدون نام

      سلام،من برای نرم شدن پوست صورتم ازروغن ریتون حدود دو ماهه استفاده میکنم،روزی3تا4بار،فوق العاده جواب داده،علاوه براینکه پوستم رونرم کرده،لکهای روی صورتم رو خیلی زیادازبین برده،طوریکه الان فقط درحد یه ضدافتاب در روزبرای پوستم استفاده میکنم،و هیچ کرم ارایشی دیگه روی پوستم نمیرنم.چون پوستم صاف شده،توصیه میکنم حتمااستفاده کنین،برای مو هم بارنگ مو مخلوط میکنم خیلی خوبه،ازمخلوط روغن زیتون وسس سفید هم برای نرمی مو میتونیداستفاده کنید خیلی خوبه،من امتحان کردم.

    • شا محمدی

      با سلام
      خواستم بدونم از روغن زیتون مالشی میشه بر روی پوست صورت استفاده کرد یا نه؟

    • بدون نام

      خیر فقط روغن خوراکی

    • بدون نام

      عالی بود

    • زهرا

      سلام بچه ها روغن زیتون جای جوش میبره...

    • بدون نام

      سلام اطلاعات عالی و جالبی بود
      من اگزمای پوستی دارم و پوستم حسابی خشکه هر کرم و مرطوب کننده ای میزنم بعد یه مدت بهش حساسیت پیدا میکنم میخواستم ببینم روغن زیتون برا پوست من خوبه ...
      ممنون

    • بدون نام

      روغن زیتون با عسل جای جوش میبره ایا؟؟؟؟؟

    • ارزو

      لطفا جواب بدید جای جوش میبره

    • بدون نام

      فقط همینجوری بزنم رو صورتم یا با چیزی باید قاطی کنم

    • ناشناس

      به نظرمن برای لطافت پوست خیلی خوبه ولی باید مرتب استفاده کرد

    • بدون نام

      من استفاده کردم نتیجه داشت

    • سمانه

      سلام میشه لطف کنید بگید،از روغن زیتون خوراکی واسه پوست و مو استفاده کنیم یا مالشی??

    • حسینی

      دوستان من پوست سفید خیلی خشک ور چروک داشتم الان یکماهونیم ماسکهای گیاهی ولایت بر های گیاهی میزنم آخر سر روغن زیتون میزنم یعنی هم شب وهم روز باور کنید ده سال جوان تر شدم همه میگن باکس زدم باور کنید محشره

    • بدون نام

      ماسکهای گیاهی ولایت بر های گیاهی از جایی خرید کردین ؟
      یا خودتون درست کردین میشهبیتشر توضیح بدین
      خیلی ممنون از لطفتون

    • امید

      آخرنفهمیدم مفیده این روغن یانه,

    • Faty

      سلام بچه ها من ابروهام ریخته بودهرروشی روانجام دادم نتیجه نمیگرفتم دوستم اهل شمال بودبهم پیشنهادروغن زیتون محلی رو دادمنم استفاده کردم واقعاواقعامعجزه کردحتمااستفاده کنین

    • بدون نام

      سلام ایاازروغن زیتون خوراکی که واسه غذااستفاده میکنیم واسه پوست خوبه یانه .لطفازودجواب بدین

    • زیبا

      سلام بله همون روغن خوراکی بهتره استفاده کنید

    • منیژه

      با سلام
      میخواستم بدونم ایا میشه روغن زیتون تاریخ مصرف گذشترو برای بدن یا مو اسستفاده کرد
      ممنون

    • مریم

      لطفا پاسخ بدید که ایا روغن زیتون پوست وتیره میکنه یانه؛چرانظرات انقدر متفاوته؛

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اتا جایی که میدونم اگه به پوست روغن زیتون بزنید و برید زیر آفتاب رنگ پوست رو تیره میکنه ؛ اگه زیر آفتاب نرید نه

    • معصومه

      سلام روغن زیتون موی صورت رو زیادمیکنه؟پوست صورت رو تیره میکنه ایا؟

    • سمیه

      منم از روغن زیتون استفاده کردم .عالیه پوست صورتم هم اصلا تیره نشد.پوستم نرم شد.از مرطوب کننده استفاده میکنم تیره میشه اما روغن زیتون نه.شاید برای بعضیا مناسب نباشه

    • شهلا

      سلام
      اخه من صورتم و تیره کرد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لابد بعد از زدن روغن زیتون رفتید زیر آفتاب

    • احسان

      سلام دوستان
      من رژیم پر پروتئین استفاده کردم
      آب بدنم ب شدت خشک شد.
      الانم صورتم فوق العاده لاغر شده
      میشه راهنمایی کنید چی بخورم یا بمالم ب صورتم تا پرشه?:((
      اسید معده منم بالاست هرچیزی نمی تونم بخورم

    • هومن

      با سلام.منم از روغن زیتون طبعیی استفاده کردم پوستم را تیره تیره تیره کرد.یه هفته فقط استفاده کردم.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        رمز تیره نشدن پوست اینه که وقتی هر روغنی رو به صورت می زنید چه زیتون چه نارگیل و .... نباید نور به صورتتون بخوره.در واقع بهتره شبها استفاده کنید یا وقتایی که از خونه بیرون نمیرید. من خیلی وقته استفاده می کنم اصلا پوستم رو تیره نکرده. خیلی پوستم نرم و لطیف شده

      • بدون نام

        لابد بعدش رفتید زیر آفتاب

    • شیما

      سلام به نظر من برای هر پوستی مناسبه...

    • بدون نام

      سلام چرا من روغن زیتون با عسل زدم صورتم جوش زد حس میکنم پوستم از زیر حرارت گرمی داره

    • Ali

      ی سوال
      اگه روغن زیتونو روی پوست بدن بمالیم باعث افزایش چربی زیر پوست میشه? کلا چربی میوونه از طریق پوست جذب شه?
      ممنونم بخاطر وقتی که برای پاسخ میزارین

      پاسخ ها

      • فری فرشته

        نه هیچ ربطی نداره وگرنه لاغرای بیچاره هر روز روغن نالی میکردن ک چاق شن

    • بدون نام

      نه علی آقا فکر نکنم چنین چیزی باشه ،وگرنه کسانی که مشکل لاغری صورت دارن ،راحت با روغن زدن صورتشان تپل می شد ،

    • سجاد

      سلام من واسه پوسته پوسته شدن پوست سرم روغن زیتون خوارکی استفاده میکنم خیلی بهتر شدم ولی میگن باید از روغن خوراکی استفاده نکنم ایا روغن زیتونی دیگه داریم واسه این کار ...

    • رویا

      سلام صورتم هر روز جوش میزدصابون گیاهی استفاده کردم کم ترشداما صورتم خیلی خشک شده کلا پوست پوست شدروغن زیتون بزنم جوشام بیشتر نمیشه

    • .

      سلام.حدود یک سال هست که موهای جلوی سرم داره میریزه .آیاراهکاری بلدین ک ریزشش رو متوقف کنم .و کاری کنم دوباره موی جدید جایگزینش بشه؟؟؟
      مرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از یه استاد طب سنتی معتبر شنیدم که میگفت لیموی تازه رو به اون قسمتهای سر بزنید و خیلی خیلی زیاد مالش بدید در حدی که پوست سرتون داغه داغ شه. این کار رو هر روز تکرار کنید.تا جایی که میدونم فولیکولهای مو رو تحریک میکنه
        .برای رشد مو.ممکنه اولش پوست سر سوزش داشته باشه یا ملتهب شه ولی به مرور تاثیرش رو رو موها نشون میده

    • سارا

      سلام من پوستم خشک بود.و از کرم نرم کننده استفاده نکردم چون پوستم تیر میکرد.با روغن زیتون صورتم چند دقیقه ماساژ دادم و بعد بخور آب دادم و با پارچه تمیز روغن از پوشتم پاک کردم و صورتم با اب ولرم شستم فوق العاده نرم کرد

    • بدون نام

      من پوست دستام خشک وزیزناخنم ترک خورد ایا روغن زیتون جواب میده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بله ؛
        فقط روغن رو خیلی خوب رو دست و ناخنهاتون ماساژ بدید.
        من ناخنام خیلی زود ترک میخوردن یکماه روغن زیتون روشون ماساژمیدادم خیلی محکم و سفت شدن

    • سامانی

      ایا میشه روغن زیتون خوراکی رو برای ماساژ و نرم شدن رگها واستخوان استفاده کرد یا نوع روغن زیتونش فرق میکنه مچکر

    • صدف

      من برای پوست صورتم استفاده کردم فقط روغن زیتون خالی رو روی پوست ماساژ دادم و جواب گرفتم
      مرسی از مطالبتون حتما برای موهام استفاده میکنم چون خیلی کم پشت شده

    • نانا

      برای پوست صورت عالیه . من هر شب به پوستم میزنم و میخوابم . بعد از چند هفته پوستم شفاف و یکدست و نرم شده . خیلی از اوقات بدون استفاده از کرم پودر و پنکیک آرایش میکنم و همه تغییرات پوستیم رو متوجه شدن

    • فاطمه

      سلام بچه ها میشه از روغن خوراکی زیتون برای رفع جای جوش استفاده کرد؟؟؟
      ازتون خواهش میکنم هر کی میدونه جواب مو بده خیلی ضروریه خواهش میکنم سریع

    • حنانه

      دوستان کسی تجربه بادام تلخ برا پوست داشته.روغن زیتون بهتره یا بادام تلخ.تو رو خدا جواب بدید.

    • طاها

      عالیی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        سلام منم ازروغن زیتون استفاده کردولی روش ننوشته بودخوراکیه یاغیرخوارکی

    • میلاد

      سلام ،پوست صورت من خط وخش داره چند دقیقه مالش دهم .روز یا شب این کارو انجام دهم لطفا جواب بدین؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فک کنم شب بهتر باشه. چون اگه روز استفاده کنید و برید زیر نور خورشید پوستتون رو تیره هم میکنه

    • سمیرا

      ببخشید من صورتم لک داره لک بارداری مخصوصا پشت لبهام روغن زیتون خوراکی بزنم یا غیر خوراکی که از داروخانه میگیریم میشه لطفا جواب میخوام

    • شهلا

      من از روغن زیتون استفاده کردم عالی بود دستتون درد نکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چطور بود

    • بدون نام

      روغن زیتون عالیه

    • بدون نام

      ایامیشه از روغن مالشی برا صورت استفاده کرد؟

    • آتنا

      آتناهستم پوست صورت وبدنم ازبارداری خیلی تیره شده اگه روغن زیتون بزنم آیابه سفیدی اول برمیگرده؟وروزی چندباراستفاده کنم؟ممنون میشم

    • آتنا

      آتناهستم پوست صورت وبدنم ازبارداری خیلی تیره شده اگه روغن زیتون بزنم آیابه سفیدی اول برمیگرده؟وروزی چندباراستفاده کنم؟ممنون میشم

    • بدون نام

      روغن زیتون مالشی برای لاغر موثر

    • بدون نام

      سلام من از روغن مایع خوراکی استفاده میکنم از همین معمولیا ..خیلی ام خوبع والا

    • بدون نام

      سلام من از روغن مایع خوراکی استفاده میکنم از همین معمولیا ..خیلی ام خوبع والا

    • پروا

      سلام کدام نوع روغن زیتون برای پوست خشک صورت و بدن و موهای خشک و وز مناسبه؟...روغن زیتون بکر و بودار یا روغن زیتون بکر بی بو و یا .......

    • دلفانیان

      باسلام خواستم بدونم میشه روغن زیتون روزیر تخم مرغ ریخت وسرخ کرد

    • دلفانیان

      باسلام خواستم بدونم میشه روغن زیتون روزیر تخم مرغ ریخت وسرخ کرد

    • دلفانیان

      باسلام خواستم بدونم میشه روغن زیتون روزیر تخم مرغ ریخت وسرخ کرد

    • بدون نام

      سلام میشه بگین روغن زیتون برا زانو درد هم خوبه یا نه

    • حسین

      روغن زیتون برای زانو درد خوبه یا نه

    • خیلی خوبه روعن زیتون برای پوست شما هم استفاده کنید عالیه

      خیلی

    • بدون نام

      سلام من شنیدم روغن زیتون برای فرم دهی سینه ها هم خوبه فقط نمیدنم روغن خوراکی باید باشه یا مالشی لطفا راهنمایی کنید

    • سمیرا

      روغن زیتون خیلی خوبه من هرشب میزنم بعدآرایش هم برای پاک کردن ازاون استفاده میکنم البته بعدصابون روغن میزنم هم صورتم پاک میشه هم شفاف

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج