۲۱۳۵۳۰
۵۱۴۴
۵۱۴۴
پ

رنگ‌بازي روي زمين سبز

ست‌ هاي بهاري براي ورزشكاران خوش تیپ

بازيكنان تنيس به خوش‌پوش‌ترين ورزشكاران معروفند. بخشي از اين ورزش، انتخاب ست‌هاي خاص و رفتن به زمين ورزش باكيف و كفش و لباسي است كه به دقت انتخاب شده.

ست‌ هاي بهاري براي ورزشكاران خوش تیپ
مجله زندگی ایده آل - ساقی بیاتین: بازيكنان تنيس به خوش‌پوش‌ترين ورزشكاران معروفند. بخشي از اين ورزش، انتخاب ست‌هاي خاص و رفتن به زمين ورزش باكيف و كفش و لباسي است كه به دقت انتخاب شده. اگر چرخي در يك فروشگاه ورزشي بزنيد، به خوبي دست‌تان مي‌آيد كه لباس‌هاي مخصوص هيچ ورزشي به اندازه تنيس جذاب و گيرا نيست. اگر به جمع تنيسورها پيوستيد، بايد خوش‌پوشي و خوش‌سليقگي را هم به ويژگي‌هاي خود اضافه كنيد.

ست زنانه

اگر اهل ورزش تنيس هستيد، اين كلاه‌هاي نقاب‌دار انتخاب خوبي براي شما هستند؛ كلاه‌هاي اسپرتي كه در كنار سادگي و زيبايي‌شان شما را خوش‌پوش‌تر مي‌كنند. بلندي نقاب اين كلاه‌ها مي‌تواند از چشمان شما در مقابل آفتاب محافظت كند.

قيمت: ۷۰ هزارتومان

ست‌ هاي بهاري براي ورزشكاران خوش تیپ

كمپاني babolat راكت‌هايي را براي تنيس طراحي كرده كه تا دل‌تان بخواهد راحت و سبك است. خانم‌هاي ورزشكار براي بازي تنيس و رفتن در دل زمين نياز به راكتي با اين ويژگي‌ها دارند. يك راكت نرم و به اندازه كافي سبك كه به راحتي بتوانند با آن ورزش كنند، بدون اينكه احساس ناراحتي كنند.

قيمت: ۶۹۰ هزارتومان

پيشنهاد ما براي اين ست تنيس يك ساك ورزشي آبي و مشكي با برند babolat است. رنگ اين ساك آن را تبديل به نمونه‌اي خاص مي‌كند. ترديد نكنيد كه دست گرفتن اين ساك جلوه خاصي به تيپ شما در زمين تنيس مي‌دهد.

قيمت: ۲۱۴ هزارتومان

براي خانم‌هاي شيك پوش و خوش سليقه كه اهل ورزش تنيس هستند، اين تاپ پيشنهاد خوبي است. براي انتخاب لباس ورزشي در كنار زيبايي لباس، جنس آن نیز اهميت دارد. بهتر است هنگام اين بازي از لباس‌هايي با جنس محكم مخصوص این ورزش استفاده كنيد.

قيمت: ۱۳۰ هزارتومان

براي دخترخانم‌هايي كه دوست دارند متفاوت باشند، اين دامن آبي عالي است. خلاصه اينكه اگر خيال داريد در زمين تنيس شيك و مرتب باشيد اين ست انتخابي است كه شما را به این هدف‌ مي‌رساند.

قيمت: ۱۳۵ هزارتومان

بهار رسيده و فروشگاه‌هاي اسپرت مملو از علاقه‌مندان تنيس است كه لوازم مورد نياز‌شان را تهيه مي‌كنند. اگر اهل تنيس باشيد، مي‌دانيد که يكي از ضروري‌ترين لوازم تنيس، کفش است، نمونه كفشي كه در تصوير مي‌بينيد براي تنيسورها مناسب است. اين كفش ست آبي و سفيد شما را كامل می‌کند.

قيمت: ۳۶۰ هزارتومان

ست مردانه

اگر اهل ورزش تنيس هستيد، اين كلاه‌هاي نقاب‌دار انتخاب خوبي براي شما هستند؛ كلاه‌هاي اسپرتي كه در كنار سادگي و زيبايي‌شان شما را خوش‌پوش‌تر مي‌كنند. بلندي نقاب اين كلاه‌ها مي‌تواند از چشمان شما در مقابل آفتاب محافظت كند.

قيمت: ۷۰ هزارتومان

ست‌ هاي بهاري براي ورزشكاران خوش تیپ

اين تي‌شرت قرمز يكي از جديدترين بلوزهاي نایک براي آقايان در بازي تنيس است. قطعا انتخاب اوليه شما براي بازي تنيس يك تي‌شرت با شلوارك خواهد بود. با شروع فصل گرما اين تي‌شرت خوش رنگ مي‌تواند شما را خوش‌پوش‌ترين ورزشكار در زمين تنيس كند.

قيمت: ۱۳۰ هزارتومان

فراموش نكنيد كه كفش تنيس بايد كاملا تخصصي باشد؛ به همين خاطر هنگام انتخاب كفش حتما از فروشنده كمك بخواهيد تا كفش‌هاي متناسب با ورزش تنيس را به شما پيشنهاد كند. اين كفش قرمز خوش‌رنگ‌ونشان انرژي لازم براي شروع يك ورزش هيجان‌انگيز را به شما مي‌دهد.

قيمت: ۶۳۰ هزارتومان

هنگام بازي تنيس در اين فصل به يك كلاه نياز داريد؛ اما اگر تاپ هم نباشيد، كامل بودن تيپ شما مهم است كه بدون كلاه ميسر نيست. اين هم يك كلاه مناسب، پيشنهاد ما به شما تنيسورهاي خوش‌تيپ.

قيمت: ۱۳۰ هزارتومان

براي انتخاب راكت مناسب بايد به موارد زیر توجه كنيد: اندازه صفحه راكت، سايز دسته، وزن راكت، طول راكت، عرض راكت و ميزان كشش زه. هنگام انتخاب راكت، بد نيست از كارشناس مربوط يا مربي‌تان راهنمايي‌هاي لازم را بخواهيد تا راكتي مناسب انتخاب كنيد. اين راكت قرمز و مشكي را هم براي اين ست در نظر گرفته‌ايم تا ست تنيس شما كامل شود.

قيمت: ۸۱۹ هزارتومان

برای آقا پسرهایی که می خوهند در زمین تنیس بدرخشند این شلوارک نایک در فصل گرما می تواند انتخاب مناسبی باشد. این شلوارک سفید رامی توانید با تی شرت هایی با رنگ های مختلف ست کنید.

قيمت: ۲۴۰ هزارتومان
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج