۲۲۱۹۷۰
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

تو کیف شما چه خبره؟

دوست داريد بدانيد این خانم‌ها با چه محصول آرايشي و بهداشتي سالم و زيبا مي‌شوند ؟

تو کیف شما چه خبره؟
مجله سیب سبز - شقايق جعفري: جوان و زيبا ماندن تنها دغدغه چهره‌ها نيست. ما هم دلايل زيادي براي مراقبت از زيبايي‌مان داريم. اما از آنجاكه ستاره‌ها به واسطه حرفه‌شان نگراني بيشتري در مورد ظاهر خود دارند بد نيست اطلاعاتي از محصولات آرايشي و بهداشتي مصرفي‌شان داشته باشيم تا شايد اسباب و وسايل كيف آرايشي آنها راهنماي خوبي براي ما باشند. در اين شماره سه چهره ديگر از محبوب‌ترين لوازم بهداشتي و آرايشي خود پرده برداشته و از تاثيرات آن برايتان مي‌گويند.

مونا فرجاد

لك‌ها روي صورت من جا خوش نمي‌كنند

تو کیف شما چه خبره؟

از نوجواني به توصيه يكي از نزديكان‌مان كه متخصص پوست بود شروع به استفاده از ضد آفتاب كردم، اما به خاطر اينكه به اندازه امروز اطلاع چنداني از اهميت آن براي پوست نداشتم بيشتر مواقع استفاده از آن را فراموش مي‌كردم. حالا كه به سني رسيده‌ام كه مراقبت از پوست برايم از هر چيزي واجب‌تر شده چند سالي است كه بدون ضدآفتاب از هيچ كرم آرايشي استفاده نمي‌كنم. تاثيراتي كه اشعه‌هاي نور خورشيد در طول روز روي پوست مي‌گذارند به مرور صورت را پر از لك و چين و چروك‌هايي مي‌كنند كه براي جبران آنها باید دست به دامن هزار و يك روش لکه‌برداری شد.

تو کیف شما چه خبره؟

ضد آفتاب فاقد چربي بيودرما كرمي است كه چند سالي محافظ پوست من در برابر اثرات مضر آفتاب است. اين كرم حداكثر حفاظت از سطح و عمق پوست در برابر نور خورشيد را دارد و با تركيباتي تخصصي و تاثيرگذار از پوست‌هاي مستعد كك و مك و لك‌هاي ايجاد شده در اثر مصرف برخي داروها محافظت مي‌كند. البته بايد اين را اضافه كنم كه بهتر است كرم‌هايي سازگار با جنس پوست‌تان استفاده كنيد تا بعد از مصرف آن مشكلات تازه‌اي براي پوست شما رخ ندهد.

فريبا نادري

پوست من نفس مي‌كشد

تو کیف شما چه خبره؟

درست از زماني كه استفاده از كرم‌هاي بهداشتي و آرايشي را شروع كردم يادم نمي‌آيد بدون پاك كردن صورتم از آرايش خوابم برده باشد. البته اگر دروغ نگويم گاهي سر صحنه از خستگي به خواب كوتاهي رفته‌ام اما تا جايي كه توانسته‌ام به پوستم خيانت نكرده‌ام. مواد آرايشي به خودي خود تمام آلودگي‌هاي محيط را به خود جذب مي‌كنند و گاهي با فرمولاسيون سنگيني كه دارند اجازه نفس كشيدن و استراحت به پوست نمي‌دهند.

تو کیف شما چه خبره؟

راه‌حلي كه غير از شست‌وشو با محلول‌هاي پاك كننده يا صابون‌هاي مخصوص انجام مي‌دهم استفاده از شير پاك‌كن حاوي مرطوب كننده گينو است كه در اين سال‌ها تاثير خود را در پاك كردن و مراقبت از پوست در برابر آلودگي‌ها به من ثابت كرده است. اين محصول آرايش را به آرامي از پوست پاك مي‌كند و بدون آسيب رساندن به PH پوست با خاصيت مرطوب كنندگي بالا پوست را نرم و لطيف مي‌كند و از همه مهم‌تر نيازي به شست‌وشو با آب ندارد. تنها توصيه‌اي كه در زمينه مراقبت از جواني و زيبايي پوست مي‌توان كرد تميز و مرطوب نگه داشتن هميشگي آن به ويژه شب‌ها هنگام خواب است.

سحر جعفري جوزاني

طراوت مي‌تراود از چشم ترم

تو کیف شما چه خبره؟

قطعا همه خانم‌ها در كنار تمام دلهره و نگراني‌هاي روزمره زندگي نگران زيبايي صورت‌شان هم هستند؛ به ويژه ما خانم‌هاي ايراني كه گاهي از وسواس زياد از آن طرف بام مي‌افتيم؛ تا جايي كه خيلي از ما به جاي مراقبت از پوست‌مان با روش‌هاي بهداشتي و استفاده از ماسك‌هاي طبيعي و خانگي سراغ هزار و يك جور عمل زيبايي و تزريق‌هاي وحشتناك مي‌رويم. يكي از كارهايي كه من از سال‌ها پيش براي پيشگيري از چين و چروك‌هاي عميق و لك‌دار شدن پوست اطراف چشمانم انجام داده‌ام استفاده از كرم‌هاي پيشنهادي متخصص پوست است.

تو کیف شما چه خبره؟

كرم دور چشم آون كه تاثير خوبي در برگرداندن شادابي به دور چشم‌هايم داشت در مدت كوتاهي به يكي از ملزومات كيف آرايشي‌ام تبديل شد و به قول شاعر از آن زمان « طراوت مي‌تراود از چشم ترم». چون نه تنها از چين و چروك و خشك شدن پوست محافظت مي‌كرد، بلکه التهاب ظاهر شده در اثر حساسيت دارويي، فصلي و حـسـاسيـت‌هـاي مربوط به مصرف لنز و لوازم آرايشي را محو مي‌كند. فراموش نكنيد شادابي اطراف چشم‌هاي شما تاثير زيادي در زيبايي و گيرا شدن نگاه‌تان خواهد داشت پس استفاده آن در كنار ديگر روش‌هاي مراقبتي ضرري ندارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج