اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۲۵۸۹
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

ايده‌های ۵ تايي منزل

آشپزخانه خود را امروزی نشان دهید

اگر كابینت‌های فلزی یا چوبی آشپزخانه شما كهنه شده و رنگ آن، به مرور زمان پریده و خورده شده است، با انتخاب رنگی مناسب و زیبا از رنگ‌های اكریلیك می توانید آنها را به‌راحتی رنگ كنید و چهره‌ای نو به فضای آشپزخانه ببخشید.

آشپزخانه خود را امروزی نشان دهید

آشپزخانه خود را امروزی نشان دهید

-۱ حتما لازم نیست كه تمام كابینت‌ها را تغيير دهيد

برترین ها: اگر كابینت‌هاي فلزي یا چوبي آشپزخانه شما كهنه شده و رنگ آن، به مرور زمان پریده و خورده شده است، با انتخاب رنگي مناسب و زیبا از رنگ‌هاي اكریلیك (براق یا نیمه براق) مي‌توانید آنها را به‌راحتي رنگ كنید و چهره‌اي نو به فضاي آشپزخانه ببخشید. در این میان، اگر به دنبال جلوه‌اي سنتي در آشپزخانه هستید، رنگ‌هاي كرم، نیلي و آبي كم‌رنگ را امتحان كنید و اگر سبك مدرن را مي‌پسندید، از رنگ‌هاي متالیك استفاده كنید. شما مي‌توانید سطح روي كابینت‌ها را نيز با ورقه‌هاي استیل ضد لك بپوشانید. در این صورت، لوازم جانبي را از جنس كروم انتخاب كنید تا دكور شما تكمیل شود. همچنین، مي‌توانید تنها در كابینت‌ها را تعویض كرده، داخل آنها را تعمیر كنید.

۲-تغيير دستگیره‌ها مي‌تواند با هزینه‌اي اندك انجام شود

اين كار، زیبایي كابینت‌ها را دو چندان خواهد كرد، اما توجه داشته باشید كه انتخاب درها و دستگیره‌ها باید بر اساس سبك و ساختار فضا باشد.

۳-موكت، فرش و هر آنچه را روي زمین آشپزخانه پهن كرده‌اید، بردارید

فرش و موكت به مرور زمان، روغن و چربي را به خود گرفته، ايجاد بويي نامطبوع در سراسر منزل مي‌كنند. بنابراين، بهتر است آنها را از كف آشپزخانه جمع كرده، كف را با مواد شوینده مخصوص تمیز كنيد. قسمت پاییني كابینت‌ها را نيز كه بر اثر تماس با آب و مواد شوینده فرسوده مي‌شوند، تعمیر یا تعویض كنید. همچنین، مي‌توانید این قسمت‌ها را برداشته و بجاي آنها، پایه‌هاي آشكار نصب كنید. اگر قسمتي از پوشش كف خرابي و آسیب دیدگي دارد، آن را نيز تعمیر كنيد. آشپزخانه، فضایي است كه به دلیل پخت و پز، نیازمند نظافت بسيار است. بنابراین، پرده، رومیزي و هر آنچه را كه در این فضا قابل شست‌وشو است،‌ تمیز و اتوكشیده نگه دارید . گاهي دیده مي‌شود كه براي حفاظت از میز داخل آشپزخانه، روي آن را با رومیزي‌هایي از جنس پلاستیك، بي‌رنگ و شیشه‌اي مي‌پوشانند. این رومیزي‌ها بسرعت كثیف شده، بسیار نازيبا دیده مي‌شوند، ضمن این كه بر اثر شست‌وشو مات مي‌شوند. پس، بهتر است كه بجاي آنها از گزینه‌هايي مناسب‌تر چون انواع زیربشقابي و رانر استفاده كنید. پنجره‌ها را برق بیندازید و لوازم را تمیز و پاكیزه كنید.

۴- به وسایل و لوازم برقي دقت كنید

اگر وسایلي چون مایكرو ویو، ماشین لباسشویي و ظرفشویي و ... كه ناگزیر در ظاهر آشپزخانه به چشم مي‌خورند، جدید و به روز باشند، آشپزخانه را نو نشان مي‌دهند. به خاطر داشته باشيد كه براي لوازم داخل كابینت كه دور از چشم و هنوز قابل استفاده هستند، نيازي به هزینه وجود ندارد.

۵- به جزئیات بي‌توجه نباشید

شیرآلات، كلید و پریزها و حتي درپوش چاه را در نظر داشته باشید. شیر آبي نو مي‌تواند به سینكي كهنه زندگي ببخشد و درخششي زیبا پدید آورد، بدون آنكه كهنه بودن سینك دیده شود. بكار بردن كلیدها و پریزهاي جدید، چهره‌اي نو و مدرن به فضا مي‌بخشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • فاطمه

      خواهشمند است در مورد استفاده از از رنگ‌هاي اكریلیك (براق یا نیمه براق) توضيح داده آيا شخصا ميتوان اقدام نمود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج