اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۲۳۶۴
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

استراتژی رولزرویس برای رشد بیشتر در خاورمیانه

کاهش فروش محصولات رولز رویس در سه ماهه اول سال در خاورمیانه آن را به تلاش برای رسیدن به موفقیت های گذشته مجبور ساخته است و در این راستا رولز رویس با توجه به بهبود شاخص اعتماد مشتری ،تداوم رشد خود را هدف گرفته است.

کاهش فروش محصولات رولز رویس در سه ماهه اول سال در خاورمیانه آن را به تلاش برای رسیدن به موفقیت های گذشته مجبور ساخته است و در این راستا رولز رویس با توجه به بهبود شاخص اعتماد مشتری ،تداوم رشد خود را هدف گرفته است.

با نزدیک شدن به نیمه دوم سال، این شرکت بزرگ تولید کننده خودروهای لوکس فعالیت خود را برای رسیدن به یک پایان خوش و همچنین درآمد بالا در پایان سال تنظیم می کند که نتیجه آن ارائه ۱۷ مدل خودور با تعداد محدود تحت نام پر آوازه Ecstasy Centenary Collection برای فنتوم افسانه ای در خاورمیانه است.

استراتژی رولزرویس برای رشد بیشتر در خاورمیانه

" جیمز کریچتون "، مدیر منطقه خاورمیانه رولز رویس، درتشریح دلایل شهرت این برند در بخش اتومبیل سازی بسیار لوکس در منطقه و در پاسخ به این سوال که بحران خاورمیانه و زلزله در ژاپن هم اکنون بخش اتومبیل سازی را به باز سازی پروژه های موفق خود برای نیمه اول سال تشویق کرده است، این رفتار چگونه بر روی برند و فعالیت رولز رویس تاثیر می گذارد؟ گفته است:استقبال از اتومبیل های بسیار لوکس در خاورمیانه در سه ماهه اول سال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۴۰ درصد رشد داشته است. شرکت رولز رویس در مقایسه با سهم ۷۰ درصدی خود در این سود دهی در سه ماهه اول سال ۲۰۱۰، در این دوره این رقم را به ۹۰ درصد رسانده است.

در امارات متحده عربی این صنعت در سه ماهه اول سال ۲۰۱۱ صد درصد رشد کرده و دوبی با ۱۸۰ درصد رشد بالا ترین رقم در منطقه را به دست آورده است. ابوظبی همچنان رتبه اول در فروش خودروهای بسیار لوکس در منطقه را حفظ می کند. رولز رویس با توجه به بهبود شاخص اعتماد مشتری تداوم رشد خود را هدف گرفته است.

موفقیت خوب ورود Ghost در پایان سال ۲۰۰۹ به بازار و تقاضای فراوان برای خودرو های خانوادگی فنتوم، رشد رولز رویس را در سال ۲۰۱۰ به ارمغان آورد.

خاورمیانه ۱۷ مدل از ۱۰۰ خودروی فنتوم را در خیابان ها خواهد دید. قیمت آن ها از ۵۰۰ هزار دلار برای یک خودروی فنتوم شروع شده و می تواند تا ۶۰۰ هزار دلار برای یک کوپه Drophead افزایش یابد.

منبع : MBAnews.ir
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج