۲۳۸۸۷
۵۰۱۷
۵۰۱۷
پ

خانه شما این جوری رنگی می شود!

سعی داریم شما را با چیدمان خانه یا بعضی از رنگ ها آشنا کنیم تا در صورت علاقه آن را در خانه تان به کار ببرید.

خانه شما این جوری رنگی می شود!

تماشا: رنگ ها در زندگی ما نقش زیادی دارند و محلی که در آن زندگی یا کار می کنیم پر از رنگ است. اگر غیر این باشد محیط پیرامون ما دل مرده و غمگین می شود. خانه از مکان هایی است که هرکسی با میل و سلیقه خود و با رنگ مورد علاقه خود آن را چیدمان می کند. سعی داریم شما را با چیدمان خانه یا بعضی از رنگ ها آشنا کنیم تا در صورت علاقه آن را در خانه تان به کار ببرید.

خانه شما این جوری رنگی می شود!

۱- صورتی: رنگ صورتی را اغلب برای چیدمان اتاق خواب به کار می برند و در نظر بیشتر افراد این رنگ نمی تواند رنگ مناسب و سنگینی برای چیدمان هال و پذیرایی باشد. البته این باور بسیار غلطی است زیرا رنگ صورتی و طیف های آن می تواند سبکی نو و فوق العاده شاد را به منزل شما بدهد.

خانه شما این جوری رنگی می شود!

برای کفپوش های روشن مانند سفید، شیری با بژ و حتی کف پوش های چوبی روشن، مبلمان هایی با رنگ صورتی چرک که با کوسن هایی به رنگ سفید و سرخابی آتشین تزئین شده بسیار مناسب است.

برای میزهای وسط این گونه رنگ مبلمان، میزهای چوبی کوتاه و ساده بهترین گزینه است و اگر به دنبال سبک و ایده ای نو هستید می توانید کنار مبلمان صورتی خود از کاناپه یا مبل های تک به رنگ های متفاوت مانند آبی فیروزه ای که با کوسن های صورتی تزئین شده استفاده کنید که بسیار فضای خانه را باز و شاد می کند. با کمی خلاقیت و سلیقه می توانید خانه زیبا و فوق العاده بکر داشته باشید.


2- سفید: رنگ سفید برای همه رنگی دلنشین است و حس تمیزی و سبک بالی و عرفانی را به افراد القا می کند. استفاده از رنگ سفید به طور محض و کامل در تمامی فضای خانه بسیار زیبا است فقط در این گونه فضاها باید تمیزی و نظم حرف اول را بزند زیرا کوچک ترین کثیفی و بی نظمی در این گونه خانه ها سریع به چشم می آید. به خصوص در مورد مبلمان کاملا سفید که با کوچک ترین لک و کثیفی، زیبایی اولیه خود را از دست می دهد بهتر است در این فضاها که رنگ سفید غالب است یکسری مجسمه های هنری به رنگ های قرمز، مشکی به طور محدود در گوشه و کنار خانه گذاشته شود تا هم سفیدی خانه بیشتری به نظر آید و هم فضا یکنواخت و عادی نشود. به کارگیری این سبک در خانه ها، بسیار مدرن و ساده است و هیچ وقت کهنه نمی شود.

خانه شما این جوری رنگی می شود!

۳- رنگ های متنوع: اگر به دنبال هیجان هستید و از بازی و شلوغی با رنگ ها ترسی ندارید و مایل به داشتن خانه ای هنری و امروزی هستید می توانید از رنگ های مختلف برای صندلی های میز ناهارخوری و حتی مبلمان تان استفاده کنید.

خانه شما این جوری رنگی می شود!

به طور مثال آبی، سبز، زرد و نارنجی بسیار مناسب هستند اما این گونه استفاده از رنگ ها برای خانه هایی با رنگ دیوار و کفپوش سفید و روشن مناسب است. شما می توانید از پرده های سفید با بندها و گیره های رنگی برای تزئین و چیدمان خانه استفاده کنید. برای تزئین این چنین خانه هایی دست شما باز است و می توانید از انواع وسایل تزئینی مانند شمع ها، قاب های عکس، مجسمه و آباژورهای رنگی استفاده کنید. نکته قابل توجه در این گونه از چیدمان، اسپورت بودن و امروزی بودن همه وسایل است زیرا در غیر این صورت شلوغی رنگ ها سبب آزردگی و دلزدگی شما می شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج