۲۴۳۳۲۸
۱ نظر
۵۰۱۰
۱ نظر
۵۰۱۰
پ

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

اگر در خانه فرزندی دارید که به مدرسه می رود، این روزها، روزهای شلوغ و مهمی برای شما به حساب می آید. با تمام شدن تابستان و نزدیک شدن به روزهای شروع مدرسه، دغدغه ی والدین نیز برای آماده سازی فرزندان و شرایط منزل آغاز می شود.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه





وب سایت چیدانه: اگر در خانه فرزندی دارید که به مدرسه می رود، این روزها، روزهای شلوغ و مهمی برای شما به حساب می آید. با تمام شدن تابستان و نزدیک شدن به روزهای شروع مدرسه، دغدغه ی والدین نیز برای آماده سازی فرزندان و شرایط منزل آغاز می شود.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه؛ بوی ماه مدرسه

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

شاید مهم ترین دغدغه حفظ نظم و آرامش منزل در این روزها باشد. چیدانه این بار نیز می خواهد با ارائه ی نکاتی آسان و کاربردی اندکی از دغدغه ی شما مخاطب های چیدانه ای را که در خانه فرزند مدرسه ای دارید، بکاهد. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

بازسازی آپارتمان مدرن در خیابان زعفرانیه تهران

ایجاد تغییر و تحول در فضای داخلی خانه باعث می شود تا ما حس بهتری را در فضا داشته باشیم و فضا نیز پتانسیل های لازمش را برای جلوه گری بیشتر به دست بیاورد. اما خیلی مهم است که این فضا به وسیله یک گروه متخصص طراحی شود تا نتیجه بهتری حاصل شود. طراحی فضای منزل کاری نیست که بتوان به هر کسی سپرد پس چه بهتر وقتی تصمیم به بازسازی و طراحی دوباره خانه خود می گیرید در انتخاب طراح و یا پیمان‌کار مورد نظر خود نهایت دقت را انجام دهید.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

چیدانه قبلا هم در مطلب طراحی داخلی آپارتمانی رویایی و مدرن در برج های دوقلوی الهیه نمونه ای از بازسازی موفق یک آپارتمان توسط شرکت طراحی معماری دکوکو که یکی از تیم های موفق در این زمینه است را به شما نشان داده است. اما در این مطلب به سراغ یکی دیگر از پروژه های این تیم رفتیم تا با نحوه کار آن ها و نکات لازم برای موفقیت یک پروژه بیشتر آشنا شویم پس باما همراه باشید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

به استفاده از چمن مصنوعی در فضای سبزتان فکر کرده اید؟

امروزه از چمن مصنوعی بیش از پیش استفاده می‌شود و دیگر مانند گذشته این نوع چمن‌ها غیرواقعی و بی‌کیفیت نیستند. امروزه این نوع چمن‌ها از زمین‌های فوتبال و باشگاه‌های گلف فراتر رفته و از آن‌ها در طراحی منظره بسیاری از خانه‌ها استفاده می‌شود و این امر کاملا تبدیل به موضوعی رایج و متداول شده است.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

در این مطلب می‌خواهم به شما نشان دهم که چگونه به خوبی می‌توان از چمن مصنوعی در فضای بیرونی خانه استفاده کرد و با استفاده از آن بسیاری از مشکلات طراحی منظره خانه را حل کرد. مشکلاتی که بسیاری از مار را کلافه و بی‌حوصله کرده است. در روزها که هوا رو به خنکی گذاشته و کم کم طبیعت نیز حال و هوای پاییزی می گیرد، اگر فکر می‌کنید چمن مصنوعی می‌تواند عنصر مفیدی برای سبز نگاه داشتن فضای بیرونی خانه شما باشد، حتما این مطلب را بخوانید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

مجتمع مسکونی سحر در کیش، معماری هماهنگ با ساحل

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

جزیره کیش یکی از زیباترین جزایر خلیج فارس است که سالانه مقصد عده ای از گردشگران و پذیرای تعداد بسیار زیادی از آنهاست. عده ای از مردم در فصل هایی که با توجه به آب و هوای آن منطقه امکان سکونت در کیش وجود دارد، مدت زمانی را در آنجا خواهند گذراند. مجتمع مسکونی سحر توسط گروه معماری پادیاو پارت و بهرام شکوهیان طراحی و اجرا شد تا بتواند فضایی مناسب برای این گونه اقامت ها را فراهم کند. همراه با چیدانه با معماری این مجتمع مسکونی آشنا شوید.

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...

۶ نکته برای خرید مبلمان مناسب دکوراسیون منزل

وسایل و مبلمانی که دکوراسیون داخلی منزل را شکل می دهند، این قدر متنوع شده اند که هر کسی را در انتخاب سردرگم می کنند. کاناپه ها و مبل های راحتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. شما ممکن است تصور کنید دقیقا می دانید چه می خواهید، اما به محض اینکه وارد فروشگاه مبل فروشی می شوید یا تصاویر اینترنتی را می بینید، سبک ها، شکل ها و گزینه های سفارشی فراتر از حد انتظار اند.

آماده سازی منزل برای شروع مدرسه

در این مطلب برای صرفه جویی در زمان، پول و آسان کردن انتخاب برای شما، نکاتی را پیشنهاد می دهد که با کمک آنها می توانید تصمیم بگیرید دقیقا چه می خواهید. با ما همراه باشید...

ادامه مطلب را در چیدانه بخوانید ...
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دومین عکس خوب بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج